Dat heb ik nou nooit..quote:Op woensdag 18 juli 2012 07:50 schreef Samzz het volgende:
Mogguh. Gisteren kats in slaap gevallen
.
Nodig is een groot woord. Zal vanavond even kijkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:02 schreef NaRRaToR het volgende:
Leuke fiets JKik heb inmiddels al nieuwe uitlaatbochten dus ik ga als ik weer financieel wat beter zit zo'n Yoshimura bestellen. Had jij nu ook nog spul nodig van JC Motors?
Hou je mond..quote:
Sorry! Haha. Ja, goed! Warm! Al staat er vandaag een lekker windjequote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook maar = wakker geworden?
Does not compute....
Moet je perse eenzaam zijn om het leuk te vinden om nieuwe mensen te leren kennen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:06 schreef Monedita het volgende:
Moet je perse eenzaam zijn om hier te posten?
Neequote:Op woensdag 18 juli 2012 12:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet je perse eenzaam zijn om het leuk te vinden om nieuwe mensen te leren kennen?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:08 schreef Monedita het volgende:
[..]
Nee![]()
In 1 van de topics staat in de OP dat het voor eenzame mensen is
Niet dusquote:In navolging van het Eenzame jongeren tussen 18-25 jaar topic willen we graag een verzamelplek voor mensen tussen de 25-35 jaar maken. Dit omdat we ervan overtuigd zijn dat er meer mensen van onze leeftijd zijn die ook wel eens nieuwe contacten zouden willen opdoen.
Hoi mono.quote:
Dan kom ik meedoenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Niet dus![]()
Jongeren van 18-25 zijn wellicht eenzaam, wij niet
[..]
Hoi mono.
Ik ben ook niet eenzaam hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:06 schreef Monedita het volgende:
Moet je perse eenzaam zijn om hier te posten?
Gezelligquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:10 schreef Monopoly het volgende:
Ik kwam even buurten, en misschien wel een leuk contactje op doen
quote:
Was voor Msmessyquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ZomaarIk ben nog wel zo aardig geweest voor je
Wees welkom en join the funquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:10 schreef Monopoly het volgende:
Ik kwam even buurten, en misschien wel een leuk contactje op doen
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:14 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wees welkom en join the fun
@Henrivo: Tssss
Voorstellen in 't andere topicquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:14 schreef Monopoly het volgende:
Maar goed dames, ik ben een leuke jongen van 25 jaar.
Woonachtig in Rotterdam. Lief en eerlijk. PM me gewoon , doe eens gek
Ik mag weer niet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:14 schreef Monopoly het volgende:
Maar goed dames, ik ben een leuke jongen van 25 jaar.
Woonachtig in Rotterdam. Lief en eerlijk. PM me gewoon , doe eens gek
Ik heb je liever onderop schatquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben niet van de heren. Mocht ik het wel zijn sta je bovenop mijn lijstje
2 topicsquote:
JKquote:
Doe datquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:17 schreef Monedita het volgende:
[..]
Dankje, ik ga me zo eens even voorstellen in het andere topic
Hier schijnt de zon.quote:
Hier is het bewolkt en het waait aardig...quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon.
En technisch gezien schijnt de zon altijd, of je hem nu ziet of niet
Lunchen met warm etenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:20 schreef henrivo het volgende:
Wakker worden met een zak chips, energie drink en een peuk. Gewoon, omdat het kan
Dat klinkt beter dan zijn ontbijt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:22 schreef Monedita het volgende:
[..]
Lunchen met warm etenGewoon omdat het kan
Iemand moet het zijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:21 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Hier is het bewolkt en het waait aardig...
smartass
Zo wordt toch half Nederland wakker?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:20 schreef henrivo het volgende:
Wakker worden met een zak chips, energie drink en een peuk. Gewoon, omdat het kan
zonde van de peukquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:20 schreef henrivo het volgende:
Oja! Ook een goed idee voor zometeenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Iemand moet het zijn
[..]
Zo wordt toch half Nederland wakker?
Dadelijk kibbeling halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |