abonnement Unibet Coolblue
pi_114326620


Welkom in het McDonald's topic! Dit is voor bijna alles wat over McDonald's gaat, crewleden mogen zich melden in het McDonald's Crewtopic in WGR

Website's:
McDonald's Nederland
McDonald's Belgie
McDonald's Duitsland
Menu informatie

Actuele acties
Euroknallers

Happy Meal

Big Tasty (tijdelijk terug) vanaf 3 april *O* *O*

Milkshake Perzik Abrikoos & McFlurry Snickers
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 17 juli 2012 @ 19:02:22 #2
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_114326684
Ik wacht nog altijd op een 1+1 gratis hamburger actie!
pi_114349556
quote:
SANTIAGO - Een man uit Chili zal voortaan wel twee keer nadenken voor hij nog eens een vestiging van de McDonald's in het stadje Temuco binnenstapt. Toen hij enkele weken geleden een flinke hap uit zijn hamburger nam, zag hij iets raars tussen de kaas en het brood uitsteken. De man vond het uitsteeksel verdacht veel op een muizenstaart lijken en diende een klacht in bij de plaatselijke autoriteiten.

Dinsdag (plaatselijke tijd) bevestigde het hoofd van het departement van volksgezondheid de vermoedens van de man. „Er waren inderdaad sporen van de staart op het broodje te vinden”, aldus Waldo Armstrong. „De staart had een kookproces ondergaan.” Vermoed wordt dat de staart met opzet in het broodje is beland.

Het restaurant, waarin ook nog de nodige muizenkeutels werden gevonden, is inmiddels gesloten. Dat blijft het tot bepaald is hoe hoog de boete voor de Mac is.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 18 juli 2012 @ 09:07:31 #4
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_114350356
Saté is Indonesisch, niet Chinees.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_114586458
Niemand hier die vindt dat de McDonald's in Nederland veel te duur is vergeleken met de McDonald's in het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten?

Daar zou je zowat dubbel zo veel krijgen voor de halve prijs.

Verder niks mis met McDonald's, af en toe een keertje gewoon wat fastfood eten.
pi_114586760
quote:
Milkshake Perzik Abrikoos
Goddelijk. :9

Binnenkort maar weer eens langs de Mac. Zit eigenlijk veeel te dicht bij m'n huis. :')
pi_114608087
De McFlurry Twix......na Snickers en Mars hoop ik op de McFlurry Bounty maar dat zal wel niet :P
pi_114609129
Vanavond maar 's wat glaasjes scoren :D

(en btw nogsteeds geen BT hier in Den Helder..... helemaal weg!!!)
pi_114610000
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 16:36 schreef Trusten het volgende:
De McFlurry Twix......na Snickers en Mars hoop ik op de McFlurry Bounty maar dat zal wel niet :P
Zeg nooit, nooit :+

We hebben ongeveer alle varianten gehad, dus wie weet.
pi_114610229
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 17:18 schreef ChilllayD het volgende:
Vanavond maar 's wat glaasjes scoren :D

(en btw nogsteeds geen BT hier in Den Helder..... helemaal weg!!!)
Gecondoleerd -O-

Ik wilde een glas halen maar werd uitgenodigd voor een bbq :D. Morgen maar :P.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_114618176
Wij hebben al 2 blauwe, ik vind ze best gaaf!

En hehe dankje, ze komen wel weer was vandaag de melding!
pi_114655227
Van het weekend een California Beef Classic in Duitsland gehaald. Oh wat was die lekker :P Alleen niet te eten, dat ding valt uit elkaar... :{

http://www.mcdonalds.de/produkte/biggestmacs.html#/home

Ook een Duits glas erbij. Binnenkort de Nederlandse glazen maar eens halen :)
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_114655649
ik vind ze echt lelijk. Heb alle setjes van de afgelopen paar jaar, maar deze hoef ik niet.
Die duitse zijn ook niet super, maar die proberen het ten minste nog,
Eerst denken, dan typen
pi_114658818
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:25 schreef JustinK het volgende:
Van het weekend een California Beef Classic in Duitsland gehaald. Oh wat was die lekker :P Alleen niet te eten, dat ding valt uit elkaar... :{

http://www.mcdonalds.de/produkte/biggestmacs.html#/home

Ook een Duits glas erbij. Binnenkort de Nederlandse glazen maar eens halen :)
:9 :9 :9 :9

Een super - big mac, waarom hebben ze die hier niet. ;(
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:44:56 #15
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_114658938
Vandaag zelf burgers gemaakt, fuck McDonalds
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  † In Memoriam † woensdag 25 juli 2012 @ 21:51:53 #16
91830 MaximusTG
pi_114659243
Exact, was er een paar weken geleden weer eens met mn vriendin (was al heel lang geleden, en tja, eten onderweg). Ik schrok gewoon toen we binnenkwamen. Was op zondag. Zo veel gezinnen met kleine kinderen. Krijsen en schreeuwen. Tokkie's overal..
pi_114659438
Hebben jullie Super Size Me weleens gezien?
pi_114776331
Gisteren de Texas Nacho Chicken in Duitsland gehad..lekker met die jalapeños!

pi_114776486
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 16:36 schreef Trusten het volgende:
De McFlurry Twix......na Snickers en Mars hoop ik op de McFlurry Bounty maar dat zal wel niet :P
Dat hoop ik ook idd! Vanmiddag de Twix gehad en die smaakte erg goed :9
pi_114813548
Zijn die Sate weken niet een keer voorbij?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Moderator zondag 29 juli 2012 @ 19:53:11 #21
18653 crew  D.
pi_114815766
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 18:50 schreef Bartjebart het volgende:
Zijn die Sate weken niet een keer voorbij?
Allang toch?
  Moderator zondag 29 juli 2012 @ 19:56:02 #22
18653 crew  D.
pi_114815858
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 23:32 schreef WSquater het volgende:
Niemand hier die vindt dat de McDonald's in Nederland veel te duur is vergeleken met de McDonald's in het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten?

Alleen al de reis naar VK of VS maakt dat de Mac daar bezoeken duurder is dan de plaatstelijke Mac :P
pi_114816422
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 19:53 schreef D. het volgende:

[..]

Allang toch?
Oh :@
Ik keek vanmiddag een filmpje dat opgenomen was en zag toen een reclame voorbij komen :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_114843850
Krijgen we nu elke maandag (dus vandaag de 2e week) een nieuw glas met andere kleur ring?
Ik wil nog wel een setje!
pi_114844832
Ik denk dinsdag
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 30 juli 2012 @ 14:26:45 #26
332935 Warmaster88
Opgezwollen Plasbuis
pi_114846388
Die sate burgers waren echt ranzig, bah!
Niet zeuren, anders blijf ik je topic volpleuren!
pi_114859331
Net de mcflurry Twix gehaald, vond m superlekker! :D
  maandag 30 juli 2012 @ 19:18:08 #28
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_114860098
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 23:32 schreef WSquater het volgende:
Niemand hier die vindt dat de McDonald's in Nederland veel te duur is vergeleken met de McDonald's in het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten?

Daar zou je zowat dubbel zo veel krijgen voor de halve prijs.

Verder niks mis met McDonald's, af en toe een keertje gewoon wat fastfood eten.
Ik vind het niet erg dat ze hier niet bij een menu 1 liter cola en 2x zoveel friet meeleveren. Scheelt een heleboel dikke mensen. Sommige mensen hebben gewoon last van overeating, geef je 2x zoveel dan eten ze ook alles op. Daar krijg dit soort dikkerds van:

pi_114860710
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 19:18 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Ik vind het niet erg dat ze hier niet bij een menu 1 liter cola en 2x zoveel friet meeleveren. Scheelt een heleboel dikke mensen. Sommige mensen hebben gewoon last van overeating, geef je 2x zoveel dan eten ze ook alles op. Daar krijg dit soort dikkerds van:

[ afbeelding ]
Dat heeft gewoon met de verantwoordelijkheid van de ouders te maken.
pi_114861240
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 19:31 schreef WSquater het volgende:

[..]

Dat heeft gewoon met de verantwoordelijkheid van de ouders te maken.
Volwassenen doen dat ook hoor. ;)
pi_114871604
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2012 19:42 schreef Riddler86 het volgende:

[..]

Volwassenen doen dat ook hoor. ;)
Ja, maar dan heb je toch echt geen zelfverantwoordelijkheid :')
pi_114872789
Wordt de snackbox nog verkocht? :P
pi_114874031
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:40 schreef Kwork het volgende:
Wordt de snackbox nog verkocht? :P
Ja. Tenminste hier wel.
pi_114874773
Mooi zo, bedankt :)
pi_114875109
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:24 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Ja, maar dan heb je toch echt geen zelfverantwoordelijkheid :')
Dat klopt, dat is het probleem dan ook. Het is niet voor niets dat er zoveel mensen met ( extreem ) overgewicht kampen.
pi_114876670
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:18 schreef Riddler86 het volgende:

[..]

Dat klopt, dat is het probleem dan ook. Het is niet voor niets dat er zoveel mensen met ( extreem ) overgewicht kampen.
Ja, dat is. Zelf geen verantwoordelijkheid nemen, dan vaak bij McD of een andere fastfoodketen eten, en dan hun de schuld geven :+
pi_114877851
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:45 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Ja, dat is. Zelf geen verantwoordelijkheid nemen, dan vaak bij McD of een andere fastfoodketen eten, en dan hun de schuld geven :+
Het gaat hier niet om de schuldvraag, maar meer over hoe deze maatschappij beter kan leren omgaan met bepaalde zaken. Overgewicht hoort hier bijvoorbeeld bij èn is een groeiend probleem, in enkele decennia is er een groot gedeelte van de bevolking tè dik en eten er te veel mensen junkfood. Gezien het feit dat deze mensen hoogstwaarschijnlijk niet zomaar uit hun zelf stoppen met junkfood eten zouden de fastfoodketens of andere instanties / bedrijven, zoals de overheid, enkele simpele regels kunnen doorvoeren. Bijvoorbeeld een maximum op de hoeveelheid vlees, milkshake, cola die per portie verkocht wordt o.i.d., ik noem maar wat op..

Vergelijk het maar met regelgeving omtrent roken, waarbij ik moet zeggen dat de overheid daar ook best van profiteert, gezien de hoge belastingen op tabakswaren, maar uiteindelijk is de consument ermee gebaat dat er vrij streng mee wordt omgegaan. Het kan tenslotte dodelijk zijn, net als overgewicht. ;)
pi_114891585
Gister toch al 2 glazen met zwart bandje gekregen!
Nu hebben we er 4 dus ik ben gelukkig :P
  dinsdag 31 juli 2012 @ 12:58:19 #39
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_114891981
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 00:11 schreef Riddler86 het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om de schuldvraag, maar meer over hoe deze maatschappij beter kan leren omgaan met bepaalde zaken. Overgewicht hoort hier bijvoorbeeld bij èn is een groeiend probleem, in enkele decennia is er een groot gedeelte van de bevolking tè dik en eten er te veel mensen junkfood. Gezien het feit dat deze mensen hoogstwaarschijnlijk niet zomaar uit hun zelf stoppen met junkfood eten zouden de fastfoodketens of andere instanties / bedrijven, zoals de overheid, enkele simpele regels kunnen doorvoeren. Bijvoorbeeld een maximum op de hoeveelheid vlees, milkshake, cola die per portie verkocht wordt o.i.d., ik noem maar wat op..

Vergelijk het maar met regelgeving omtrent roken, waarbij ik moet zeggen dat de overheid daar ook best van profiteert, gezien de hoge belastingen op tabakswaren, maar uiteindelijk is de consument ermee gebaat dat er vrij streng mee wordt omgegaan. Het kan tenslotte dodelijk zijn, net als overgewicht. ;)
Gaat niet werken, dan bestellen die moddervette tokkies gewoon wat meer. Ik zie meer in voedseleducatie op school.
pi_114899024
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 12:58 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Gaat niet werken, dan bestellen die moddervette tokkies gewoon wat meer. Ik zie meer in voedseleducatie op school.
Ik ben het hier mee eens. De maatregelen die Riddler86 noemt zijn nadelig voor iedereen - ook voor de personen die misschien maar een paar keer in het jaar naar de McDonald's gaan.
Daarnaast verandert dat niks aan mijn originele statement: ik vind dat je bij de McDonald's in het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten, méér krijgt voor minder geld.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 22:36:46 #41
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_114920232
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 12:47 schreef ChilllayD het volgende:
Gister toch al 2 glazen met zwart bandje gekregen!
Nu hebben we er 4 dus ik ben gelukkig :P
En ik vandaag nog gele :P , maar heb de bandjes er af gehaald, worden anders waarschijnlijk zo vies
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_114926668
Gele??? Wij hebben vorige week een setje blauwe gehad en nu dus zwart.
Of het is daar extreem druk waar jij gaat of gaan niet op volgorde :P
pi_114936597
Voor zover nog niet bekend, is de Duitse McDonalds mayonaise in fles te koop (ook in Duitsland).

Heerlijk!



Deze is een beetje zuur.

Verder vind ik de mcdrek altijd erg tegenvallen. Eens in het jaar ga ik er eten omdat ik er soms zin op heb, maar achteraf voel ik mij bedrogen.
pi_115130904
[KLG] modus.....

Enig idee hoe vol een normale McFlurry moet zijn ?
Ik kreeg gisteren een McFlurry Magnum White en het voelde al licht aan.
Toen ik het open maakte was het maar halfvol en er zat ook geen saus in.
Ik ben geen mierenneuker maar voelde me nu echt een keertje afgezet?

Sappig !!
  zondag 5 augustus 2012 @ 11:47:45 #45
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_115131054
Saus hoort er sowieso in.
pi_115133558
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:42 schreef Loontjah het volgende:
[KLG] modus.....

Enig idee hoe vol een normale McFlurry moet zijn ?
Ik kreeg gisteren een McFlurry Magnum White en het voelde al licht aan.
Toen ik het open maakte was het maar halfvol en er zat ook geen saus in.
Ik ben geen mierenneuker maar voelde me nu echt een keertje afgezet?

[ afbeelding ]
Saus moet er sowieso in ja, en hij ziet er wel erg karig uit. Normaliter moet hij toch minstens voor 3/4e gevuld zijn :+
pi_115133595
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:42 schreef Loontjah het volgende:
[KLG] modus.....

Enig idee hoe vol een normale McFlurry moet zijn ?
Ik kreeg gisteren een McFlurry Magnum White en het voelde al licht aan.
Toen ik het open maakte was het maar halfvol en er zat ook geen saus in.
Ik ben geen mierenneuker maar voelde me nu echt een keertje afgezet?

[ afbeelding ]
daar had je mee terug moeten gaan.

Mijn ouders pakken altijd een groot voodeel menu en ooit zit er zo weinig friet in. En dan doen ze moeilijk bij de kassa als mijn moeder of vader zegt ja er zit niet veel friet in. Als mijn ouders minder friet wouden hadden ze wel voor een medium menu gekozen. Zo belachelijk ooit.
pi_115133683
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:42 schreef Loontjah het volgende:
[KLG] modus.....

Enig idee hoe vol een normale McFlurry moet zijn ?
Ik kreeg gisteren een McFlurry Magnum White en het voelde al licht aan.
Toen ik het open maakte was het maar halfvol en er zat ook geen saus in.
Ik ben geen mierenneuker maar voelde me nu echt een keertje afgezet?

[ afbeelding ]
Dus je bent niet even terug gelopen naar de kassa? :') Slim.
pi_115133723
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:57 schreef Riann het volgende:

[..]

daar had je mee terug moeten gaan.

Mijn ouders pakken altijd een groot voodeel menu en ooit zit er zo weinig friet in. En dan doen ze moeilijk bij de kassa als mijn moeder of vader zegt ja er zit niet veel friet in. Als mijn ouders minder friet wouden hadden ze wel voor een medium menu gekozen. Zo belachelijk ooit.
Wat? :{
Eerst denken, dan typen
pi_115133903
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:56 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Saus moet er sowieso in ja, en hij ziet er wel erg karig uit. Normaliter moet hij toch minstens voor 3/4e gevuld zijn :+
Ik merk in Rotterdam dat de ene mac echt lekker vol doet en dat de andere echt nog net 3/4e heeft ja...
pi_115134413
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:57 schreef Riann het volgende:

[..]

daar had je mee terug moeten gaan.

Mijn ouders pakken altijd een groot voodeel menu en ooit zit er zo weinig friet in. En dan doen ze moeilijk bij de kassa als mijn moeder of vader zegt ja er zit niet veel friet in. Als mijn ouders minder friet wouden hadden ze wel voor een medium menu gekozen. Zo belachelijk ooit.
Het maakt bij mij idd niet uit of ik medium of large bestel want er zit bij beide evenveel in. Medium wordt tot over de rand gevuld, large daaronder. Lekker stom wel want zo heeft large bestellen geen zin.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_115134648
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:21 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Het maakt bij mij idd niet uit of ik medium of large bestel want er zit bij beide evenveel in. Medium wordt tot over de rand gevuld, large daaronder. Lekker stom wel want zo heeft large bestellen geen zin.
Daarom zeggen mijn ouders er dan ook wat van. Dan doen ze moeilijk in begin dat het zo standaard is en dat het zo hoort en als je dan verwijst naar het plaatje dan doen ze er meer friet in. Maar het verschild ook heel erg per filiaal. Nederweert heeft het heel erg vaak dat er weinig in zit. Maar veldhoven en helmond daar maak je het eigenlijk nooit mee.
pi_115134781
Dat is idd wel een erg karige mcflurry! Ik was er echt mee terug gegaan. Hier doen ze er gelukkig wel lekker veel in :9~
pi_115170139
Haha wij zeggen altijd bij een large friet, wel wat meer erin hé want het lijkt altijd op een medium! En dan gooien ze er verdacht meer in :P
pi_115181440
E
quote:
10s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:00 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Dus je bent niet even terug gelopen naar de kassa? :') Slim.
Nee moeders kwam langs met 2 McFlurries, bleek die andere ook al zo "vol" te zitten. En nee ik ga niet voor 4 euro, 20 km liggen rijden om een nieuwe te krijgen, gewoon mail sturen. Ben benieuwd.
Sappig !!
pi_115205968
McFlurry Pistacchio gehad in Rome. Lekker hoor.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_115226494
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 13:00 schreef Loontjah het volgende:
E

[..]

Nee moeders kwam langs met 2 McFlurries, bleek die andere ook al zo "vol" te zitten. En nee ik ga niet voor 4 euro, 20 km liggen rijden om een nieuwe te krijgen, gewoon mail sturen. Ben benieuwd.
Van een mail moet je niks verwachten.
pi_115226573
Meestal ontvang je een standaard briefje terug met een waardebon, waarschijnlijk nu voor een nwe flurry.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_115228938
Dat is ook mijn doel :)
Sappig !!
pi_115283277
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 07:49 schreef Riann het volgende:

[..]

Van een mail moet je niks verwachten.
Mail wordt meestal wel beantwoord, andere ervaring gehad? :+

Restaurants hebben meestal op de bon hun eigen emailadres staan, je kan ook via afdeling Gastenrelaties mailen, dan krijg je gegarandeerd antwoord.
pi_115293161
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:05 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Mail wordt meestal wel beantwoord, andere ervaring gehad? :+

Restaurants hebben meestal op de bon hun eigen emailadres staan, je kan ook via afdeling Gastenrelaties mailen, dan krijg je gegarandeerd antwoord.
ik bedoelde daar niet mee dat je niks terug krijgt maar ik verwacht meer een standaart mail terug. Ik wist btw niet dat je ook naar de desbetreffende restaurant kunt mailen. Ik moeter wel bij vermelden dat we meestal geen bon krijgen bij de bestelling.
pi_115293805
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:11 schreef Riann het volgende:

[..]

ik bedoelde daar niet mee dat je niks terug krijgt maar ik verwacht meer een standaart mail terug. Ik wist btw niet dat je ook naar de desbetreffende restaurant kunt mailen. Ik moeter wel bij vermelden dat we meestal geen bon krijgen bij de bestelling.
Ligt een beetje aan de situatie, maar je krijgt wel reactie. Als het goed is kan je via www.mcdonaldsrestaurant.nl/plaats je eigen restaurant opzoeken. In plaats van 'plaats' dan het restaurant waar je bent geweest natuurlijk :P

Soms staat het ook op de bon, maar als je die niet krijgt wordt 't lastig ja.
pi_115380602
De Milkshake met bananensmaak komt weer terug...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_115381667
Ik drink em niet maar t werd wel tijd..
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_115381684
Nu nog chocola terug... Die vond ik wel lekker :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_115382021
nvm...

[ Bericht 97% gewijzigd door Green1 op 10-08-2012 15:31:55 ]
pi_115382069
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 14:39 schreef Bartjebart het volgende:
De Milkshake met bananensmaak komt weer terug...
*O*
pi_115383967
Dat ze maar eens opschieten met een burger met dat pitabrood. Weet even de naam niet, maar komt elk jaar wel weer onder een andere naam terug. (McGreek?)
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_115384952
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:18 schreef THeeF het volgende:
Dat ze maar eens opschieten met een burger met dat pitabrood. Weet even de naam niet, maar komt elk jaar wel weer onder een andere naam terug. (McGreek?)
Nee, die komt dit jaar niet. Greek Mac was het vorig jaar volgens mij.
pi_115388585
Weet iemand al wat er na de saté weken komt?
pi_115388946
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:08 schreef bierjoost het volgende:
Weet iemand al wat er na de saté weken komt?
De Olympische weken :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_115396313
Ik wil de Fondue-burger terug!!! (vorig jaar winter niet geweest) die is van het jaar daarvoor volgens mij....
pi_115396571
Ja en de franeker burger etc. en de Roma Mozzarella.
pi_115396690
Vanmiddag bij de Mc Donalds in Veldhoven geweest.
Naar aanleiding daarvan ontstond bij mij de vraag of er eigenlijk een overzicht is met de verschillende thema's per mac in Nederland?
Google levert me niks op helaas.
Net efkes anges
pi_115398100
thema's qua inrichting? Nope. Volgens mij is de meerderheid nu omgebouwd in zo goed als de zelfde stijl.
pi_115403023
Als een restaurant verbouwd is dan heet het een 'ERDDS-restaurant'. ERDDS staat voor 'European Restaurant Development and Design Studio'.
Er zijn weer verschillende stylen van ERDDS. In de loop van de tijd zijn die wel uitgebreid :+
Zie hier 2 voorbeelden;
http://www.flickr.com/pho(...)s/72157626598784494/
http://www.flickr.com/pho(...)s/72157626588237223/

Voor het interieur zijn ook nog verschillende interieurnamen, zie http://www.mcdonalds.be/nl/design voor wat voorbeelden.

Wat acties betreft, na de Colaglazen komt de Big Tasty nog eens in de reclame als rehit, daarna komt er iets met een Familievoordeelactie, een kortingsbonnenactie die als ik me niet vergis volgende week al start, en daarna (september) begint de Bekende burger campagne :+
pi_115403555
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 22:52 schreef Yannick567 het volgende:
Als een restaurant verbouwd is dan heet het een 'ERDDS-restaurant'. ERDDS staat voor 'European Restaurant Development and Design Studio'.
Er zijn weer verschillende stylen van ERDDS. In de loop van de tijd zijn die wel uitgebreid :+
Zie hier 2 voorbeelden;
http://www.flickr.com/pho(...)s/72157626598784494/
http://www.flickr.com/pho(...)s/72157626588237223/

Voor het interieur zijn ook nog verschillende interieurnamen, zie http://www.mcdonalds.be/nl/design voor wat voorbeelden.

Wat acties betreft, na de Colaglazen komt de Big Tasty nog eens in de reclame als rehit, daarna komt er iets met een Familievoordeelactie, een kortingsbonnenactie die als ik me niet vergis volgende week al start, en daarna (september) begint de Bekende burger campagne :+
Wie bepaalt dan eigenlijk of een restaurant omgebouwd wordt en in welke stijl?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_115405759
Kortingsbonnen *O*

Hopelijk gaat de Big Tasty ook eens korting krijgen :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_115416438
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 14:39 schreef Bartjebart het volgende:
De Milkshake met bananensmaak komt weer terug...
Die was tenminste lekker de rest was niet te drinken
pi_115416451
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 13:00 schreef Loontjah het volgende:
E

[..]

Nee moeders kwam langs met 2 McFlurries, bleek die andere ook al zo "vol" te zitten. En nee ik ga niet voor 4 euro, 20 km liggen rijden om een nieuwe te krijgen, gewoon mail sturen. Ben benieuwd.
Dan is je mcflurrie toch allang gesmolten wanneer die bij je aan komt? En controleer je niet gelijk of er wel wat in zit ja/nee..
pi_115416570
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 14:39 schreef Bartjebart het volgende:
De Milkshake met bananensmaak komt weer terug...
Nu nog de kipcorn met.
pi_115418186
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 22:59 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wie bepaalt dan eigenlijk of een restaurant omgebouwd wordt en in welke stijl?
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij bepaalt HQ waar en wanneer er verbouwd gaat worden, en mag een franchisenemer zelf een interieur kiezen.
pi_115425760
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 08:38 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Dan is je mcflurrie toch allang gesmolten wanneer die bij je aan komt? En controleer je niet gelijk of er wel wat in zit ja/nee..
Nee hoor, moeder had het ouwerwets in een koeltas gedaan en er was geen gesmolten ijs in het bakje. Zo achterlijk ben ik ook weer niet.
Sappig !!
pi_115467539
Komt de al bijna :P
pi_115467689
:o lekker!!!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_115467976
Of anders één van deze :P

pi_115470871
oh niet dus, komen uit t buitenland die plaatjes -O-

Van dat laatste plaatje weet ik haast zeker dat die niet komen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_115471118
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 18:33 schreef FutureFairytale het volgende:
oh niet dus, komen uit t buitenland die plaatjes -O-
Sorry ;) die Bounty is België (ooit...) en die andere Australië. Ik acht de kans inderdaad ook klein maar ze zijn spannender dan onze smaken ;)
pi_115471165
Die Petit Italia die ze nu in Belgie hebben mag wel even naar Nederland komen (maar dan iets groter), die was goed te doen :9
pi_115471396
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 18:40 schreef Trusten het volgende:

[..]

Sorry ;) die Bounty is België (ooit...) en die andere Australië. Ik acht de kans inderdaad ook klein maar ze zijn spannender dan onze smaken ;)
Spannende smaken durft McDonald's NL helaas niet aan -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_115478842
ik vraag altijd om een mcflurry zonder iets erbij er in en dan extra vol :P
pi_115536491
Weet iemand op welke dag/wanneer er nieuwe kleuren bandjes komen? :)

Edit: oh, dinsdag :')

[ Bericht 27% gewijzigd door Luchtkoker op 13-08-2012 23:25:24 ]
Of toch du vader?
pi_115536918
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:20 schreef Luchtkoker het volgende:
Weet iemand op welke dag/wanneer er nieuwe kleuren bandjes komen? :)

Edit: oh, dinsdag :')
De laatste ronde is bezig las ik. Dus als je McDonald's vestiging nóg voorraad heeft worden deze nog uitgegeven.
En het bleek dat de bandjes op basis van verkopen uitgegeven werden. Wanneer kleur 1 op was ging men over op kleur 2. Dit is niet per definitie op een bepaald moment. (begreep ik tenminste)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_115556772
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 18:40 schreef Trusten het volgende:

[..]

Sorry ;) die Bounty is België (ooit...) en die andere Australië. Ik acht de kans inderdaad ook klein maar ze zijn spannender dan onze smaken ;)
McDonalds overweegt blijkbaar zelf de volgende smaken:

pi_115557049
McFlurry Bokkepootje klinkt toch niet _O-
pi_115558583
Die Chokotoff lijkt me wel wat.
  † In Memoriam † dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:33:23 #97
34726 Fratz
Max
pi_115558709
Het zijn allemaal 'chocolade' smaken. Waarom niks met fruit/iets fruitigs? Ik mis de sundae aarbei ook al zo.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_115633723
Misschien dat iemand in dit topic hiermee kan helpen? [GEZ] Olympisch Glas McDonald's Met Blauwe Ring
Gino
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:09:28 #99
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_115692745
Is dit al gepost?
Nieuwe kortingsbonnen voor de McDonalds !
Geldig vanaf aanstaande dinsdag:

  vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:25:31 #100
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_115693187
2 cheeseburgers voor 2,25? Die zijn toch 1 euro per stuk normaal? :?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_115693208
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 20:25 schreef MacorgaZ het volgende:
2 cheeseburgers voor 2,25? Die zijn toch 1 euro per stuk normaal? :?
Hamburgers, 1 euro.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:28:52 #102
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_115693280
CheeseBurger is normaal ¤1,50 of ¤2,-
  Forum Admin vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:31:04 #103
232445 crew  Specularium
pi_115693360
Wel vreemd dat een plakje cheddar 50 cent is.
pi_115693517
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 20:09 schreef MrBaas het volgende:
Is dit al gepost?
Nieuwe kortingsbonnen voor de McDonalds !
Geldig vanaf aanstaande dinsdag:

[ afbeelding ]
http://www.mcdonalds.nl/v(...)s_in_Actie_print.pdf

Oftewel gewoon die codes invoeren bij de easyorder zuil, niks uitprinten.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:55:17 #105
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_115694241
Ah oke, nooit gemerkt dat je 2 van die goedkope hamburgers hebt :o
Dacht altijd gewoon zo'n euroknaller-hamburger en daarna het normale duurdere assortiment.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 21:09:06 #106
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_115694772
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 20:31 schreef Specularium het volgende:
Wel vreemd dat een plakje cheddar 50 cent is.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 20:35 schreef xminator het volgende:

[..]

http://www.mcdonalds.nl/v(...)s_in_Actie_print.pdf

Oftewel gewoon die codes invoeren bij de easyorder zuil, niks uitprinten.
McDonalds hier heeft dat niet :(
pi_115696360
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 21:09 schreef MrBaas het volgende:

[..]

[..]

McDonalds hier heeft dat niet :(
Je mist niks.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 22:57:55 #108
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_115729833
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 20:31 schreef Specularium het volgende:
Wel vreemd dat een plakje cheddar 50 cent is.
Een hamburger is normaal duurder, omdat het een euroknaller is lijkt het verschil nu groter.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 23:20:31 #109
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_115730807
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 20:09 schreef MrBaas het volgende:
Is dit al gepost?
Nieuwe kortingsbonnen voor de McDonalds !
Geldig vanaf aanstaande dinsdag:

[ afbeelding ]
Kan je dat ook uitprinten ofzo?
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 23:26:51 #110
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_115731121
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 23:20 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Kan je dat ook uitprinten ofzo?
Zal binnenkort wel op de McDonalds site komen te staan, daar kan je ze uitprinten.
Ze zijn ook pas aanstaande dinsdag geldig.
pi_115732264
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 23:20 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Kan je dat ook uitprinten ofzo?
Print versie:
http://www.mcdonalds.nl/v(...)s_in_Actie_print.pdf
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 19 augustus 2012 @ 00:09:52 #112
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_115733044
niet echt veel soeps deze keer ongeveer altijd dezelfde bonnetjes
BAM dit is 3KB
pi_115741358
Vanaf dinsdag gaan die bonnetjes in ja. 'Ingespeeld' op de verkiezingen met die vormgeving :+
Er is verder nog niet heel veel bekend over nieuwe acties. 28 augustus gaat de nieuwe website online, zelfde vormgeving als die van België en Frankrijk.

De snackbox is tot morgen verkrijgbaar, net als de milkshake ananas.
Vanaf dinsdag gaat de Tasty opnieuw in de reclame en komt de milkshake mango-passievrucht terug. Hebben we als het goed is mango-passievrucht en sinaasappel-passievrucht :D

[ Bericht 33% gewijzigd door Yannick567 op 19-08-2012 11:52:54 ]
  zondag 19 augustus 2012 @ 13:28:25 #114
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_115744037
quote:
Thanks topper!!!!!!
pi_115746260
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 11:41 schreef Yannick567 het volgende:
Vanaf dinsdag gaan die bonnetjes in ja. 'Ingespeeld' op de verkiezingen met die vormgeving :+
Er is verder nog niet heel veel bekend over nieuwe acties. 28 augustus gaat de nieuwe website online, zelfde vormgeving als die van België en Frankrijk.

De snackbox is tot morgen verkrijgbaar, net als de milkshake ananas.
Vanaf dinsdag gaat de Tasty opnieuw in de reclame en komt de milkshake mango-passievrucht terug. Hebben we als het goed is mango-passievrucht en sinaasappel-passievrucht :D
En banaan verdwijnt dus weer? :')
pi_115746478
quote:
14s.gif Op zondag 19 augustus 2012 13:28 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Thanks topper!!!!!!
Het stond al in het topic hoor :)

quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 14:47 schreef Studiotje het volgende:

[..]

En banaan verdwijnt dus weer? :')
Is het niet zo dat er nu vanille, banaan, aardbei en ananas als smaken zijn? Ananas gaat er dus uit en wordt vervangen voor mango-passievrucht?

[ Bericht 29% gewijzigd door Bartjebart op 19-08-2012 17:42:56 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_115754907
Banaan is er al tijd niet meer helaas. Enigste milkshake die weg te krijgen is imo :')
pi_115754990
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 19:25 schreef consio het volgende:
Banaan is er al tijd niet meer helaas. Enigste milkshake die weg te krijgen is imo :')
Die is sinds deze week terug...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 19 augustus 2012 @ 22:55:23 #119
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_115763366
waarom moet banaan altijd het velt ruimen en nooit vanille?
Wordt ie het minst verkocht ofzow?
BAM dit is 3KB
  maandag 20 augustus 2012 @ 16:25:44 #120
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_115786673
Omdat de CEO van McDonalds Europe banaan vies vindt.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_115821643


:')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Forum Admin dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:00:27 #122
232445 crew  Specularium
pi_115821778
:')14.gif.
  Forum Admin dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:01:33 #123
232445 crew  Specularium
pi_115821814
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 22:55 schreef Loll het volgende:
waarom moet banaan altijd het velt ruimen en nooit vanille?
Wordt ie het minst verkocht ofzow?
Gebruiken ze Max Havelaar bananen?
pi_115831894
Vandaag in Belgie de Belgo burger op. Lekkere burger! :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:37:26 #125
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_115832153
De lokale Mac is hier nu verbouwd naar groen, behalve de paal :')
pi_115832869
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 18:37 schreef Erasmo het volgende:
De lokale Mac is hier nu verbouwd naar groen, behalve de paal :')
De nieuwste Mac hier (Dordrecht Noord) heeft niet eens een paal :')
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:56:44 #127
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_115832926
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 18:55 schreef JustinK het volgende:

[..]

De nieuwste Mac hier (Dordrecht Noord) heeft niet eens een paal :')
Vind het ook een afzichtelijk ding mits de locatie niet naast een snelweg is.
pi_115836601
net lekker een ijshoorn gehaald :9 en toen ik hem op had ben ik nog een wezen halen :@
pi_116014567
Heerlijk de milkshake mango passievrucht is weer terug
pi_116070367
Vraag mij nog steeds af, waarom de mayonnaise In Duitsland bij een Mc Donalds menu wel gratis is. Hier betaalde ik zaterdag in Alkmaar 60 cent per bakje. Bij zowel Mac als BK is het in Duitsland in het menu inbegrepen. Zou hier in NL ook niet misstaan :)
pi_116070394
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:19 schreef Foeksia het volgende:
Vraag mij nog steeds af, waarom de mayonnaise In Duitsland bij een Mc Donalds menu wel gratis is. Hier betaalde ik zaterdag in Alkmaar 60 cent per bakje. Bij zowel Mac als BK is het in Duitsland in het menu inbegrepen. Zou hier in NL ook niet misstaan :)
Dat vind ik ook vreemd in wat voor restaurant ook, dat je moet betalen voor de saus. In Spanje krijg je bijvoorbeeld ook gewoon een hele fles curry op je tafel.
pi_116071760
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:19 schreef Foeksia het volgende:
Vraag mij nog steeds af, waarom de mayonnaise In Duitsland bij een Mc Donalds menu wel gratis is. Hier betaalde ik zaterdag in Alkmaar 60 cent per bakje. Bij zowel Mac als BK is het in Duitsland in het menu inbegrepen. Zou hier in NL ook niet misstaan :)
Hoe zit dat met de prijzen in verhouding tot Nederland dan?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_116072784
Zie net weer de reclame van de Big Tasty en ik krijg me er toch een zin in! :9~
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_116090294
D
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Zie net weer de reclame van de Big Tasty en ik krijg me er toch een zin in! :9~
Die zou echt verboden moeten worden inderdaad..
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:13:54 #135
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_116112909
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Zie net weer de reclame van de Big Tasty en ik krijg me er toch een zin in! :9~
Dat dus. Elke keer ;(.
Gelukkig/helaas dat de dichtstbijzijnde McDonalds 25 minuten rijden is, anders was ik nu net zo'n Amerikaanse vetzak die elke dag een Big Tasty eet.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_116132182
Als je die reclame van de Big Tasty alleen hoort dan zou je toch denken dat het een hele andere reclame was :')
  woensdag 29 augustus 2012 @ 00:33:40 #137
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_116133668
Ik zie net dat je bij de mc een upgrade van je voordeel menu kan kopen voor 2.50 dan heb je een happymeal erbij goededeal
BAM dit is 3KB
pi_116138762
Laatste die ik had was halflauw en dan is ie gelijk een stuk minder lekker helaas. Was in t restaurant zelf ook nog en ik had gevraagd of ie nog warm was omdat ik em al ff had zien liggen. Jammer -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_116139302
Gister in Duitsland de Tripple Beef Barbecue gehaald:



Had 'm groter verwacht (á la Tasty, maar was formaat Big Mac)

En omdat ik er toch was, meteen maar een ouderwetse McRib gehaald :P

Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_116141415
Oh god, wat mis ik de McRib..
Waarom is hij hier eruitgehaald?
pi_116155386
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:21 schreef Pindasoepje het volgende:
Oh god, wat mis ik de McRib..
Waarom is hij hier eruitgehaald?
Had iets met varkensvlees te maken waar een aparte grill voor nodig was, omdat de runderburgers dan weer niet op die varkensgrill mochten.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:38:28 #142
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_116155741
Ik krijg altijd honger en zin in een bigmac als het etenstijd is en ik dit topic zie :')
We zullen zien, zei de blinde.
pi_116177723
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:28 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Had iets met varkensvlees te maken waar een aparte grill voor nodig was, omdat de runderburgers dan weer niet op die varkensgrill mochten.
Dat moet toch niet zo moeilijk in te bouwen zijn?
Of zijn de mensen die geen varkensvlees mogen eten gaan klagen?
  donderdag 30 augustus 2012 @ 09:23:53 #144
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_116178356
In Rdam worden constant kortingsbonnetjes uitgedeeld. Nu moet ik wel weer een x verplicht naar de Mac ;)
pi_116193914
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 08:43 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Dat moet toch niet zo moeilijk in te bouwen zijn?
Of zijn de mensen die geen varkensvlees mogen eten gaan klagen?
gaat meer om het principe dat ze voor maar 1 soort vlees zo'n grill gaan plaatsen. In Duitsland bakken ze gewoon alles door elkaar heen, hier houden ze ook rekening met moslims.
pi_116195229
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 17:30 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

gaat meer om het principe dat ze voor maar 1 soort vlees zo'n grill gaan plaatsen. In Duitsland bakken ze gewoon alles door elkaar heen, hier houden ze ook rekening met moslims.
Duitsland _O_
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_116195813
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 17:30 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

gaat meer om het principe dat ze voor maar 1 soort vlees zo'n grill gaan plaatsen. In Duitsland bakken ze gewoon alles door elkaar heen, hier houden ze ook rekening met moslims.
+ Joden denk ik.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:26:06 #148
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_116195947
waarom moet er altijd weer alternatieven zijn :% :%
BAM dit is 3KB
pi_116243187
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:19 schreef Foeksia het volgende:
Vraag mij nog steeds af, waarom de mayonnaise In Duitsland bij een Mc Donalds menu wel gratis is. Hier betaalde ik zaterdag in Alkmaar 60 cent per bakje. Bij zowel Mac als BK is het in Duitsland in het menu inbegrepen.
Omdat het kan.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_116243468
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:19 schreef Foeksia het volgende:
Vraag mij nog steeds af, waarom de mayonnaise In Duitsland bij een Mc Donalds menu wel gratis is. Hier betaalde ik zaterdag in Alkmaar 60 cent per bakje. Bij zowel Mac als BK is het in Duitsland in het menu inbegrepen. Zou hier in NL ook niet misstaan :)
Omdat je in nederland genoeg fatso's hebt die meerdere bakjes saus kopen en het gewoon betalen. Als mensen ervoor betalen waarom niet?
pi_116251429
Iemand enig idee wat er is gebeurd met de (EK) Snackbox en bitterballen van de Mac?

Ging net naar de Mac en kreeg te horen, dat hebben we niet meer...

Jammer, waren erg lekker altijd :'(
pi_116252428
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:04 schreef Sniekel het volgende:
Iemand enig idee wat er is gebeurd met de (EK) Snackbox en bitterballen van de Mac?

Ging net naar de Mac en kreeg te horen, dat hebben we niet meer...

Jammer, waren erg lekker altijd :'(
Omdat t EK afgelopen is?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_116254078
Nee want na het EK werden ze nog gewoon verkocht als de "Snackbox" 8 kipnuggets en 8 bitterballen, precies zoals in de EK box :)
pi_116254115
Nou ja, het was een tijdelijke actie dus dan gaat t op een gegeven moment weg ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:58:38 #155
256666 leeell
I know you're lonely
pi_116254141
Voorraad opgemaakt
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_116254298
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:57 schreef Sniekel het volgende:
Nee want na het EK werden ze nog gewoon verkocht als de "Snackbox" 8 kipnuggets en 8 bitterballen, precies zoals in de EK box :)
De snackbox was verkrijgbaar tot 20 augustus
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_116255356
Eerst tijdelijk als EK actie, toen zo succesvol dat de actie werd verlengd. Ik denk dat ze hieruit opgemaakt hebben dat zoiets succesvol is, word misschien wel vervolgd :+ Misschien komt er nog wel een keer zo'n box.
pi_116257705
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:24 schreef Yannick567 het volgende:
Eerst tijdelijk als EK actie, toen zo succesvol dat de actie werd verlengd. Ik denk dat ze hieruit opgemaakt hebben dat zoiets succesvol is, word misschien wel vervolgd :+ Misschien komt er nog wel een keer zo'n box.
In Duitsland hebben ze em als kip mix box. Met Nuggets, wings en bites.

Maar ja in Duitsland hebben ze ook alle drie de Mars etc McFlurrys tegelijk. Én de MilkShake Bounty...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_116261087
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:24 schreef Yannick567 het volgende:
Eerst tijdelijk als EK actie, toen zo succesvol dat de actie werd verlengd. Ik denk dat ze hieruit opgemaakt hebben dat zoiets succesvol is, word misschien wel vervolgd :+ Misschien komt er nog wel een keer zo'n box.
Komt door de prijs.
Als ze nou alle burgers goedkoper maken worden ze nog succesvoller :P

Overigens net 2 porties garnalen gesnackt met een smoothie :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_116264726
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

In Duitsland hebben ze em als kip mix box. Met Nuggets, wings en bites.

Maar ja in Duitsland hebben ze ook alle drie de Mars etc McFlurrys tegelijk. Én de MilkShake Bounty...
In Oostenrijk hebben ze die box ook geloof ik, volgens mij wel succesvol :9
pi_116305607
Iemand toevallig een blauw of zwart glas dubbel? Moet alleen die 2 nog en heb een groene dubbel!

[ Bericht 4% gewijzigd door Harveo op 02-09-2012 15:25:03 ]
pi_116417049
quote:
Duitse McDonalds *O* :9~ ^O^ :Y) > Nederlandse McDonalds o|O -O- :{w :r
  woensdag 5 september 2012 @ 16:59:06 #164
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_116426190
Hier in Australië hebben ze de mighty Angus (zit op iPad dus even geen pic). Tering die is lekker :9~ Dikke vette patty met verse rode ui, BBQ relish, bacon en ui.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 5 september 2012 @ 17:05:16 #165
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_116426458
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:48 schreef MCH het volgende:

[..]

Duitse McDonalds *O* :9~ ^O^ :Y) > Nederlandse McDonalds o|O -O- :{w :r
In de Duitse (en Oostenrijkse) McDonalds hebben ze ook een behoorlijk uitgebreide ontbijtkaart. Op de terugreis van vakantie bij een Mc ontbeten daar
Ik had twee (nog warme O+) broodjes met twee soorten jam en boter, en koffie.
Dochter had een McMorning Chicken (ofzoiets), een McChickenburger op een kaiserbroodje, met extra groente :D.

Edit: Oostenrijkse McSite met ontbijtproducten :P
http://www.mcdonalds.at/#/easymorning/
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_116536922
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:06 schreef xminator het volgende:

[..]

Omdat je in nederland genoeg fatso's hebt die meerdere bakjes saus kopen en het gewoon betalen. Als mensen ervoor betalen waarom niet?
In Finland kon je zoveel ketchup erbij pakken als je wou.. (of tot de bakjes of de ketchup op waren..)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_116547077
Triple Beef Barbecue uit Duitsland :9~
Mocht alleen wel wat meer saus op. ;(
pi_116549894
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:38 schreef Marco001 het volgende:

[..]

In Finland kon je zoveel ketchup erbij pakken als je wou.. (of tot de bakjes of de ketchup op waren..)
Is dit serieus een antwoord op zijn vraag?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 9 september 2012 @ 00:39:29 #169
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_116552643
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:59 schreef star_gazer het volgende:
Dikke vette patty met verse rode ui, BBQ relish, bacon en ui.
Veel ui dus?
  zondag 9 september 2012 @ 09:41:54 #170
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_116556690
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 00:39 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Veel ui dus?
Oeps :') Ik bedoel dus verse rode uit, BBQ relish en kaas :P
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_116566659
Hier hebben we McDelivery :9
pi_116566866
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:19 schreef Foeksia het volgende:
Vraag mij nog steeds af, waarom de mayonnaise In Duitsland bij een Mc Donalds menu wel gratis is. Hier betaalde ik zaterdag in Alkmaar 60 cent per bakje. Bij zowel Mac als BK is het in Duitsland in het menu inbegrepen. Zou hier in NL ook niet misstaan :)
Dat wordt wel doorverrekend in de totale prijs. Dat de saus gratis is geeft je het gevoel dat de Mac vrijgevig is en compleet klantgericht, maar uiteindelijk wordt het ergens anders wel weer terugverdiend en maken ze al met al hoogstwaarschijnlijk even veel winst als een Nederlandse Mac..
pi_116566952
Op naar een Big Tasty met nuggets O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_116569466
Vanmiddag eigengemaakte kaasburgers gehad (kaas ja, niet dat gele plastik wat ze daar "cheese" durven noemen). Echt eten :9~.
pi_116569727
Het wordt tijd voor wat nieuwe burgers bij de Mac. Beetje weinig variatie de laatste tijd.
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_116594978
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 17:40 schreef citywok het volgende:
Vanmiddag eigengemaakte kaasburgers gehad (kaas ja, niet dat gele plastik wat ze daar "cheese" durven noemen). Echt eten :9~.
Dat vind ik dus niet.

McDonalds is inderdaad echt slappe, kleffe meuk, maar hoe vaak ik ook een vers broodje hamburger maak, met sla, saus, tomaat en GOEDE kaas erop, zo lekker als de mc wordt het toch niet :P
  maandag 10 september 2012 @ 15:02:30 #177
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_116602035
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 17:48 schreef JustinK het volgende:
Het wordt tijd voor wat nieuwe burgers bij de Mac. Beetje weinig variatie de laatste tijd.
Waarom heb je variatie nodig als de Big Tasty er is?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_116602971
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 17:48 schreef JustinK het volgende:
Het wordt tijd voor wat nieuwe burgers bij de Mac. Beetje weinig variatie de laatste tijd.
Ja dit dus..
Sinds de CBO eruit is gaat het bergafwaarts.. Er zit echt een stel idioten om de vergaderingstafel van de Mac hier in Nederland..

Het afgelopen jaar zijn er 2 soorten burgers en wraps geweest en die zijn uitgemolken tot het punt dat ik ze uitkots.
Honing mosterd (kleine wrap, burger, grote wrap in één jaar)
Saté (Chicken burger en nu deze lame-ass burgers)
Verder alleen domme mcflurrys met zwakke keuzes van smaken die al jaren bestaan of actie's die burgers promoten die al wereldberoemd zijn zelfs bij mensen die nooit in een mcdonalds zijn geweest (zie big mac actie)
pi_116603041


[ Bericht 100% gewijzigd door Alexjaxx op 10-09-2012 15:32:33 (whoopsie) ]
pi_116604773
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 15:30 schreef Alexjaxx het volgende:

[..]

Ja dit dus..
Sinds de CBO eruit is gaat het bergafwaarts.. Er zit echt een stel idioten om de vergaderingstafel van de Mac hier in Nederland..

Het afgelopen jaar zijn er 2 soorten burgers en wraps geweest en die zijn uitgemolken tot het punt dat ik ze uitkots.
Honing mosterd (kleine wrap, burger, grote wrap in één jaar)
Saté (Chicken burger en nu deze lame-ass burgers)
Verder alleen domme mcflurrys met zwakke keuzes van smaken die al jaren bestaan of actie's die burgers promoten die al wereldberoemd zijn zelfs bij mensen die nooit in een mcdonalds zijn geweest (zie big mac actie)
Je bent niet verplicht om bij de mcdonalds te eten ;)
pi_116605564
quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2012 16:15 schreef xminator het volgende:

[..]

Je bent niet verplicht om bij de mcdonalds te eten ;)
Je mist een beetje het punt van mijn betoog. Het gaat erom dat ik mcdonalds juist wel lekker vind maar het elke meer maar moet houden bij mijn quarterpounder of big tasty omdat elke nieuwe burger die ze verzinnen erg slecht en oncreatief is. Vooral als je het vergelijkt met andere landen.
pi_116606927
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 16:33 schreef Alexjaxx het volgende:

[..]

Je mist een beetje het punt van mijn betoog. Het gaat erom dat ik mcdonalds juist wel lekker vind maar het elke meer maar moet houden bij mijn quarterpounder of big tasty omdat elke nieuwe burger die ze verzinnen erg slecht en oncreatief is. Vooral als je het vergelijkt met andere landen.
Naar McDonald's gaan voor variatie in je eetpatroon :').
pi_116607469
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 17:00 schreef citywok het volgende:

[..]

Naar McDonald's gaan voor variatie in je eetpatroon :').
Is het grootste restaurant in de wereld en er zijn maar 2/3 burgers die echt lekker zijn. Ik verwacht meer.
pi_116609733
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 15:02 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Waarom heb je variatie nodig als de Big Tasty er is?
Omdat ik bijvoorbeeld liever de 1955 terug zie
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_116609996
Welke McDonald's heeft de meeste variatie dan, die in Duitsland? Of Engeland? Of Amerika?
pi_116610226
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 18:16 schreef Riddler86 het volgende:
Welke McDonald's heeft de meeste variatie dan, die in Duitsland? Of Engeland? Of Amerika?
Amerika, maar Duitsland is Europees gezien het land met de meeste variatie qua burgers
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 10 september 2012 @ 20:06:27 #187
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_116615388
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 18:10 schreef JustinK het volgende:

[..]

Omdat ik bijvoorbeeld liever de 1955 terug zie
Ah, jij bent van de verkeerde kant :X
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 10 september 2012 @ 20:09:05 #188
12621 tcr
*nix 4ever
pi_116615546
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 10:55 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Dat vind ik dus niet.

McDonalds is inderdaad echt slappe, kleffe meuk, maar hoe vaak ik ook een vers broodje hamburger maak, met sla, saus, tomaat en GOEDE kaas erop, zo lekker als de mc wordt het toch niet :P
Nooit bij "Five Guys Burgers and Fries" geweest dus...
pi_116616382
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:09 schreef tcr het volgende:

[..]

Nooit bij "Five Guys Burgers and Fries" geweest dus... Ikke lekker wel NANANANAANANAANANANAANANANANANANANA
Nee daar kunnen wij nooit eten en het heeft ook weinig toegevoegde waarde om jouw als enige te horen zeggen dat die burgers zo veel beter zijn want niemand kan het hier bevestigen.
  maandag 10 september 2012 @ 20:29:42 #190
12621 tcr
*nix 4ever
pi_116616865
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:21 schreef Alexjaxx het volgende:

[..]

Nee daar kunnen wij nooit eten en het heeft ook weinig toegevoegde waarde om jouw als enige te horen zeggen dat die burgers zo veel beter zijn want niemand kan het hier bevestigen.
De pillen op? Er zijn vast ook wel tenten in Nederland waar ze vers je hamburger maken naar je eigen smaak. Ik had het nu puur over een andere (niet zo'n grote) franchise in de VS.

Er is niks mis met de Mac, maar om nu te zeggen dat dit de beste burgers zijn gaat me te ver. Het eet lekker weg...
  Moderator woensdag 12 september 2012 @ 13:14:43 #191
18653 crew  D.
pi_116683998
Weet iemand of het mogelijk is andere saus op je burger te bestellen?
pi_116689751
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:14 schreef D. het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is andere saus op je burger te bestellen?
Ja dat weet ik. Nee dat is niet mogelijk... Helaas!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_116696310
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:29 schreef tcr het volgende:

[..]

De pillen op? Er zijn vast ook wel tenten in Nederland waar ze vers je hamburger maken naar je eigen smaak. Ik had het nu puur over een andere (niet zo'n grote) franchise in de VS.

Er is niks mis met de Mac, maar om nu te zeggen dat dit de beste burgers zijn gaat me te ver. Het eet lekker weg...
Five guys is een fucking grote franchise, maar goed :')
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
  Moderator woensdag 12 september 2012 @ 18:51:27 #194
18653 crew  D.
pi_116697462
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:39 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja dat weet ik. Nee dat is niet mogelijk... Helaas!
Jammer.

Had een poging willen wagen de Big Tasty lekker te maken :P
  woensdag 12 september 2012 @ 18:55:55 #195
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_116697635
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:51 schreef D. het volgende:

[..]

Jammer.

Had een poging willen wagen de Big Tasty lekker te maken :P
Onmogelijke insinuatie die je nu maakt.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  Moderator woensdag 12 september 2012 @ 18:59:26 #196
18653 crew  D.
pi_116697773
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:55 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Onmogelijke insinuatie die je nu maakt.
Smaken verschillen :Y
pi_116697880
Er zit tomaat op de Big Tasty _O-..
Quarterpounder is sowieso #1
  Moderator woensdag 12 september 2012 @ 19:27:05 #198
18653 crew  D.
pi_116699283
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:01 schreef Alexjaxx het volgende:
Er zit tomaat op de Big Tasty _O-..

Op de mijne nooit :P
quote:
Quarterpounder is sowieso #1
:Y
pi_116699548
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:51 schreef D. het volgende:

[..]

Jammer.

Had een poging willen wagen de Big Tasty lekker te maken :P
Dat was inderdaad wel super geweest als dat mogelijk zou zijn...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Moderator woensdag 12 september 2012 @ 19:32:23 #200
18653 crew  D.
pi_116699631
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat was inderdaad wel super geweest als dat mogelijk zou zijn...
Misschien iets voor McD om te overwegen. Extra service :Y
pi_116699864
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:32 schreef D. het volgende:

[..]

Misschien iets voor McD om te overwegen. Extra service :Y
En ontzettend veel werk en lastig qua prijzen te regelen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Moderator woensdag 12 september 2012 @ 19:38:05 #202
18653 crew  D.
pi_116700025
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En ontzettend veel werk en lastig qua prijzen te regelen.
Saus is saus. Da's toch niet (veel) meer werk of duurder?
pi_116700166
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En ontzettend veel werk en lastig qua prijzen te regelen.
Als het met de saus kan, dan kan het ook met andere ingredienten en je krijgt dan een soort van 'create your own burger' en dat willen ze niet.
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_116700852
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:38 schreef D. het volgende:

[..]

Saus is saus. Da's toch niet (veel) meer werk of duurder?
Niet meer werk? Nu maken ze in 1x 9 hamburgers. Straks moet véél meer op bestelling gemaakt worden omdat de een het wil met ketchup en de ander met BigMac saus. Weer een ander wil er Big Tasty saus op hebben.

En daarnaast zal een liter ketchup goedkoper zijn dan een liter Big Mac saus. En je hebt ook best kans dat de inkoopsprijs voor een liter Big Mac saus goedkoper is dan een liter Big Tasty saus.

Daarnaast is dit natuurlijk voorraadtechnisch gezien niet handig.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Moderator woensdag 12 september 2012 @ 19:54:54 #205
18653 crew  D.
pi_116701058
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:51 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Niet meer werk? Nu maken ze in 1x 9 hamburgers. Straks moet véél meer op bestelling gemaakt worden omdat de een het wil met ketchup en de ander met BigMac saus. Weer een ander wil er Big Tasty saus op hebben.

En daarnaast zal een liter ketchup goedkoper zijn dan een liter Big Mac saus. En je hebt ook best kans dat de inkoopsprijs voor een liter Big Mac saus goedkoper is dan een liter Big Tasty saus.

Daarnaast is dit natuurlijk voorraadtechnisch gezien niet handig.
Dat kleine kwakje saus stelt op een liter niets voor, dus da's te verwaarlozen.
En ik geloof niet dat er veel mensen zullen afwijken van de standaard, dus veel meer werk dan een burger die je bijvoorbeeld zonder tomaat bestelt zal het niet zijn, lijkt me.
pi_116726189
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:54 schreef D. het volgende:

[..]

Dat kleine kwakje saus stelt op een liter niets voor, dus da's te verwaarlozen.
En ik geloof niet dat er veel mensen zullen afwijken van de standaard, dus veel meer werk dan een burger die je bijvoorbeeld zonder tomaat bestelt zal het niet zijn, lijkt me.
Wel als er wekelijks 3 miljoen mensen langskomen. Goed, die zullen niet allemaal een eigen burger samenstellen, maar er zijn 230 restaurants die dit dan elke dag doen. Dan is dat 'kwakje saus' al snel een groot zwembad vol saus :+ En of dat wat kost :9
pi_116767512
Tjah, België heeft ook gewoon een groter en gevarieerder aanbod... CBO, Chicken Mystic, de "Belgo", 3 ipv 1 visburgers, dubbele hamburger, royal deluxe (de oude mcdeluxe van ons), new york crispy, 2 grote wraps (kip / beef), een kleine "petit italia", etc.

Geen Big Tasty, maar je kan iig veel meer variëren.

Overigens cheeseburger voor 1 euro ipv de hamburger hier... (visburger wel 50 cent duurder)
pi_116767527
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 01:56 schreef VelitoX het volgende:
Tjah, België heeft ook gewoon een groter en gevarieerder aanbod... CBO, Chicken Mystic, de "Belgo", 3 ipv 1 visburgers, dubbele hamburger, royal deluxe (de oude mcdeluxe van ons), new york crispy, 2 wraps (kip / beef)...

Geen Big Tasty, maar je kan iig veel meer variëren.
Big tasty is meer waard dan alle bovengenoemde..
  vrijdag 14 september 2012 @ 23:23:55 #209
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_116801413
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 01:58 schreef xminator het volgende:

[..]

Big tasty is meer waard dan alle bovengenoemde..
True dat.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_116802263
Big Tasty gehad.

Wat blijft dat toch ook zo vreselijke ranzerij dat opeten van een burger :') _O-
pi_116803095
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 23:40 schreef Iemand91 het volgende:
Big Tasty gehad.

Wat blijft dat toch ook zo vreselijke ranzerij dat opeten van een burger :') _O-
Heb ik ook maar andere mensen doen dat zo makkelijk, zonder iets te laten vallen. Big Mac en Big Tasty gaan er bij mij niet netjes in op de een of andere manier.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_116808832
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 01:56 schreef VelitoX het volgende:
Tjah, België heeft ook gewoon een groter en gevarieerder aanbod... CBO, Chicken Mystic, de "Belgo", 3 ipv 1 visburgers, dubbele hamburger, royal deluxe (de oude mcdeluxe van ons), new york crispy, 2 grote wraps (kip / beef), een kleine "petit italia", etc.

Geen Big Tasty, maar je kan iig veel meer variëren.

Overigens cheeseburger voor 1 euro ipv de hamburger hier... (visburger wel 50 cent duurder)
Ja wij komen er maar karig vanaf vergeleken met de Belgen, Duitsers en Engelsen :{
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  zaterdag 15 september 2012 @ 13:13:31 #213
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_116812389
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 10:16 schreef JustinK het volgende:

[..]

Ja wij komen er maar karig vanaf vergeleken met de Belgen, Duitsers en Engelsen :{
... en Hong Kong :'( :'( :'(
Godv&%$$## Waarom is ONZE MCDonald's niet zo goedkoop en geweldig...
pi_116812456
quote:
Nu weten we het wel.... Mensen gaan hier niet snel naar Hong Kong dus heeft niet echt nut he.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 15 september 2012 @ 13:16:54 #215
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_116812474
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:15 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Nu weten we het wel.... Mensen gaan hier niet snel naar Hong Kong dus heeft niet echt nut he.
Ah excuus, ik wist niet dat ik toestemming van jou nodig had om hier iets te posten....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116812517
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:16 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ah excuus, ik wist niet dat ik toestemming van jou nodig had om hier iets te posten....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat erom dat dat bijna het enige is wat je al maanden blijft posten. Overigens zou ik in Hong Kong voor het Aziatische eten gaan dan de McDonald's maar das mijn mening.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 15 september 2012 @ 13:21:07 #217
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_116812572
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:18 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Het gaat erom dat dat bijna het enige is wat je al maanden blijft posten. Overigens zou ik in Hong Kong voor het Aziatische eten gaan dan de McDonald's maar das mijn mening.
In Hong Kong eet je zo'n 3x per dag buiten (minstens), en als je dan de westerse keuken gewend bent, dan moet er soms toch echt even wat westers tussendoor, want 3x per dag aziatisch, iedere dag, dat gaat verdomd snel vervelen. Zelfs met de keus die je daar hebt.

Dan soms dus even een een maaltijd halen bij Cafe Coral of Steak Expert of de Mac is dan de ideale afwisseling.
pi_116814104
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:15 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Nu weten we het wel... Mensen gaan hier niet snel naar Hong Kong dus heeft niet echt nut he.
:')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_116814784
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 01:58 schreef xminator het volgende:

[..]

Big tasty is meer waard dan alle bovengenoemde..
Word.
  Moderator zaterdag 15 september 2012 @ 15:31:38 #220
18653 crew  D.
pi_116816276
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 01:58 schreef xminator het volgende:

[..]

Big tasty is meer waard dan alle bovengenoemde..
Big Tasty is meer waard? Ja, hij is vast duurder :')

Jammer dat het nog steeds de minst lekkere rundvleesburger van de Mac is :Y
  zaterdag 15 september 2012 @ 15:34:12 #221
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_116816360
Veel mensen zonder smaak hier de laatste tijd...
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  Moderator zaterdag 15 september 2012 @ 15:36:26 #222
18653 crew  D.
pi_116816416
quote:
13s.gif Op zaterdag 15 september 2012 15:34 schreef MacorgaZ het volgende:
Veel mensen zonder smaak hier de laatste tijd...
Voor die mensen is de BT er :P
pi_116816582
In Duitsland de milkshake bounty geprobeerd :9~

Wel apart dat je bij een MacDonalds filiaal niet kan pinnen in Duitsland.
pi_116818138
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 23:59 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Heb ik ook maar andere mensen doen dat zo makkelijk, zonder iets te laten vallen. Big Mac en Big Tasty gaan er bij mij niet netjes in op de een of andere manier.
Amateurs... :P
pi_116818268
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 16:43 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Amateurs... :P
Als je dat ding al geleverd krijgt met de burger er half uit, de sla meerendeel ernaast en de onderste broodje half gekrompen....dan kun je er weinig meer mee beginnen...

Dus dan maar half in doosje laten liggen en afhappen (of zoiets :P )
pi_116887684
Wie heeft er nou gewonnen met de bekendste burger?

En McFlurry rolo is als het goed is terug, magnum white ligt eruit! 1,95.
pi_116888781
Oh mooi, kan ik em eens proeven.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_116900732
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_116902125
Wat een bagger burger :R
pi_116904568
Echt de grootste reeks teleurstellingen van McDonalds ooit... Alleen in Nederland komen zulke ranzige burgers daadwerkelijk in de productie.. Wat een gedrocht.
  maandag 17 september 2012 @ 20:39:05 #232
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_116906569
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 19:28 schreef xminator het volgende:
Wat een bagger burger :R
Dat ja :(

Frietsaus en spiegelei :').
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_116909484
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 20:09 schreef Alexjaxx het volgende:
Echt de grootste reeks teleurstellingen van McDonalds ooit... Alleen in Nederland komen zulke ranzige burgers daadwerkelijk in de productie.. Wat een gedrocht.
Ik zeg: burgers in actie!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_116909688
Klinkt niet lekker maar ik moet wel nageven dat t eens iets anders is.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_116910670
Hoe vers is dat spiegelei eigenlijk?
Wordt het in het restaurant gebakken of opgewarmd?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_116914317
Getverderrie, het idee alleen al aan 'dit ding'.
Yuck :'(
pi_116914352
En ik wil deze winter gewoon weer de fondue burger!!
  maandag 17 september 2012 @ 22:40:42 #238
302853 themole
graaft totaal door.
pi_116914586
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:37 schreef Bartjebart het volgende:
Hoe vers is dat spiegelei eigenlijk?
Wordt het in het restaurant gebakken of opgewarmd?
Idd lijkt me niet dat je dat zomaar op de tastygril kan bakken.
Niet altijd serieus
pi_116914656
Waarschijnlijk zoals de Egg McMuffin, voor gekookt en afgebakken/opgewarmd bij de Mcdonald's.
  maandag 17 september 2012 @ 22:42:32 #240
302853 themole
graaft totaal door.
pi_116914699
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 22:41 schreef Studiotje het volgende:
Waarschijnlijk zoals de Egg McMuffin, voor gekookt en afgebakken/opgewarmd bij de Mcdonald's.
Dus erg ranzig + weinig capaciteit. :')
Niet altijd serieus
pi_116914819
quote:
14s.gif Op maandag 17 september 2012 22:42 schreef themole het volgende:

[..]

Dus erg ranzig + weinig capaciteit. :')
Yes!
pi_116914845
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 22:41 schreef Studiotje het volgende:
Waarschijnlijk zoals de Egg McMuffin, voor gekookt en afgebakken/opgewarmd bij de Mcdonald's.
Ja daar ben ik ook bang voor :{
Maar met een Egg McMuffin redt je dat nog behoorlijk goed, want die kun je gewoon tussen die bakplaat klemmen. Maar een spiegelei :{. Ben bang dat het een soort rubber matje wordt...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_116914990
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 22:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja daar ben ik ook bang voor :{
Maar met een Egg McMuffin redt je dat nog behoorlijk goed, want die kun je gewoon tussen die bakplaat klemmen. Maar een spiegelei :{. Ben bang dat het een soort rubber matje wordt...
Iegh, als ik al denk aan die Egg McMuffin, bah :P
pi_116915097
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 22:48 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Iegh, als ik al denk aan die Egg McMuffin, bah :P
Oh die vind ik echt ontzettend meevallen eerlijk gezegd.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_116915240
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 22:49 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oh die vind ik echt ontzettend meevallen eerlijk gezegd.
Bah bah bah! Ik heb het al niet met ei, maar opgewarmd ei dat al gekookt is, yuk!
pi_116919745
Het ei wordt niet bij ons in het restaurant gebakken, maar diepgevroren aangeleverd. :+

Of de fondueburger terugkomt weet ik niet eerlijk gezegd, heb wel iets voorbij zien komen over een actie met kip in het verdere najaar. Is nog geen verdere info over bekend :+

Wbt die Egg McMuffin, dat zou net als in Amerika moeten gaan. We gebruiken hetzelfde equipment als daar, alleen daar hebben ze verse eieren en wij niet. Best jammer :9 Smaakt 100 keer beter natuurlijk.
pi_116922706
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 20:39 schreef MaLo het volgende:

[..]

Dat ja :(

Frietsaus en spiegelei :').
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_116923058
Ik dacht een versgebakken eitje -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 18 september 2012 @ 10:35:17 #249
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_116925475
zijn er al mensen die de 'macmood' op hebben?
denk dit weekend proberen.. het klinkt al niet lekker.. maar toch
en het ei.. de dooier zal wel dubbel gebakken zijn of loopt alles uit t broodje??
  dinsdag 18 september 2012 @ 11:22:54 #250
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_116926688
gadverdamme een opgewarmd spiegel ei.

Hoe duur is hij eigenlijk gewoon 3.50?

[ Bericht 41% gewijzigd door Loll op 18-09-2012 11:29:05 ]
BAM dit is 3KB
pi_116926963
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:35 schreef JaafkeGB het volgende:
zijn er al mensen die de 'macmood' op hebben?
denk dit weekend proberen.. het klinkt al niet lekker.. maar toch
en het ei.. de dooier zal wel dubbel gebakken zijn of loopt alles uit t broodje??
zal er wel niet uitlopen want het is dus niet vers :r
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_116951105
Zat me net af te vragen wanneer er een nieuwe burger komt, nogal saai bij de Mc de laatste tijd. Deze toch maar eens uitproberen ook al klinkt het niet heel aantrekkelijk.... ik hoop idd op de Fondueburger binnenkort. :9~
  dinsdag 18 september 2012 @ 21:05:45 #253
302853 themole
graaft totaal door.
pi_116953394
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 00:26 schreef Yannick567 het volgende:
Het ei wordt niet bij ons in het restaurant gebakken, maar diepgevroren aangeleverd. :+
:r

Serieus, doe dan geen ei op die burger. Echt er waren zoveel betere burgers. :')
Niet altijd serieus
pi_116971517
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2012 21:05 schreef themole het volgende:

[..]

:r

Serieus, doe dan geen ei op die burger. Echt er waren zoveel betere burgers. :')
Er is door Nederland zelf op gestemd _O-
Die McAzurro ofzo met pestosaus had van mij ook wel mogen winnen :+ Zag er ook wel lekker uit.
pi_116976274
Beter iets met veel kaas wat op de fondue burger lijkt :P
Ik wil alleen die terug terug terug! Terwijl ik amper nog weet hoe hij smaakt, 2 jaar geleden alweer volgens mij? Ik weet alleen dat hij erg lekker was.
  woensdag 19 september 2012 @ 13:07:52 #256
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_116976641
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:35 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Er is door Nederland zelf op gestemd _O-
Die McAzurro ofzo met pestosaus had van mij ook wel mogen winnen :+ Zag er ook wel lekker uit.
Het zoveelste bewijs dat democratie in Nederland niet werkt wanneer de meerderheid bestaat uit idioten... :N
pi_116984040
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:35 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Er is door Nederland zelf op gestemd _O-
Die McAzurro ofzo met pestosaus had van mij ook wel mogen winnen :+ Zag er ook wel lekker uit.
Nee dat is niet helemaal waar! McDonald's heeft uit de top 10 toch uiteindelijk zelf de 3 finalisten gekozen?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_116984062
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 12:58 schreef ChilllayD het volgende:
Beter iets met veel kaas wat op de fondue burger lijkt :P
Ik wil alleen die terug terug terug! Terwijl ik amper nog weet hoe hij smaakt, 2 jaar geleden alweer volgens mij? Ik weet alleen dat hij erg lekker was.
Ook erg lekker was de McCordon Bleu!
(in Duitsland gekocht)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_116985757
De Mc Schnitzel!

Die zouden ze moeten invoeren!
pi_116989247
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 16:01 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ook erg lekker was de McCordon Bleu!
(in Duitsland gekocht)
Die hebben ze een paar weken gehad jaaaren geleden, was erg goed ja :(.
pi_116990761
Ben benieuwd naar de eerste review van de McMood. Hou mn hart vast :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_116990983
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 17:53 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Die hebben ze een paar weken gehad jaaaren geleden, was erg goed ja :(.
Afgelopen winter nog hoor ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_116991417
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 18:26 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Afgelopen winter nog hoor ;)
Heb ut over in Nederland ;).

@FutureFairytale:
Eigenlijk niks bijzonders, spiegelei is vooral een plak rubber met wat eigeel, saus ook al niet bijzonder (zowieso, mcdonalds fritessaus op een burger, seriously?). Rest is standaard mcdonalds lol.
pi_116991470
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 18:34 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Heb ut over in Nederland ;).
Ooh.. Ik kan me niet eens herinneren dat Nederland die gehad heeft :{
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_116991520
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 18:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ooh.. Ik kan me niet eens herinneren dat Nederland die gehad heeft :{
Was volgens mij destijds rond de release van die disneyfilm Klokkenluider vd Notre Dame.
  woensdag 19 september 2012 @ 20:27:09 #266
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_116997188
Ik zag die McMood. Wat een ellende. Heeft iemand hem al op, ik ben wel benieuwd.
In Tsjechië had ik trouwens een kaasburger, was best wel lekker!
L'Enfer, c'est les autres.
pi_117003095
Neeeee, ik zag vanochtend een banner met de McFlurry Rolo..... is ie terug?!! Dat is echt mijn allergrootste zonde..... :{
pi_117005122
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:57 schreef Welldressed het volgende:
Neeeee, ik zag vanochtend een banner met de McFlurry Rolo..... is ie terug?!! Dat is echt mijn allergrootste zonde..... :{
Jep...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117005771
Iedereen heeft gestemd op McFlurry Cookie-dough. Maar nee McDonalds Nederland heeft andere plannen.
Ik bedoel cookie-dough is ook gewoon een gejatte actie van Ben 'n Jerry's maar het is in ieder geval nog redelijk uniek want je kunt het zelf niet maken. Waarbij je met een McFlurry Rolo net zo goed een softijsje en een rol rolo's kunt kopen en dan heb je hetzelfde .

McDonalds Nederland :|W
pi_117006226
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:43 schreef Alexjaxx het volgende:
Iedereen heeft gestemd op McFlurry Cookie-dough. Maar nee McDonalds Nederland heeft andere plannen.
Ik bedoel cookie-dough is ook gewoon een gejatte actie van Ben 'n Jerry's maar het is in ieder geval nog redelijk uniek want je kunt het zelf niet maken. Waarbij je met een McFlurry Rolo net zo goed een softijsje en een rol rolo's kunt kopen en dan heb je hetzelfde .

McDonalds Nederland :|W
Je hebt het nu over dat klantenpanelonderzoek waar die McFlurry vragen in voor kwamen?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117006265
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:52 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je hebt het nu over dat klantenpanelonderzoek waar die McFlurry vragen in voor kwamen?
Ja
pi_117006477
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:52 schreef Alexjaxx het volgende:

[..]

Ja
Dat onderzoek is nog niet eens twee maand geleden uitgevoerd. hoe snel denk je dat ze een nieuwe smaak ook daadwerkelijk in het restaurant hebben? Dat duurt wel ff hoor. Er moet sowieso uitgezocht in welke verhoudingen die McFlurry gemaakt moet worden, dan moeten de ingrediënten besteld worden. Deze re-hit van de Rolo is maanden geleden al gepland.
En volgens mij was de bedoeling van het onderzoek een nieuwe McFlurry voor de wintermaanden. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117006664
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:56 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat onderzoek is nog niet eens twee maand geleden uitgevoerd. hoe snel denk je dat ze een nieuwe smaak ook daadwerkelijk in het restaurant hebben? Dat duurt wel ff hoor. Er moet sowieso uitgezocht in welke verhoudingen die McFlurry gemaakt moet worden, dan moeten de ingrediënten besteld worden. Deze re-hit van de Rolo is maanden geleden al gepland.
En volgens mij was de bedoeling van het onderzoek een nieuwe McFlurry voor de wintermaanden. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Uhh ja klinkt inderdaad wel logisch. Had ik ff over na moeten denken. Nog steeds vind ik McFlurry Rolo een flutidee.
Verder is dat onderzoek echt goed maar ik snap niet helemaal waarom ze alleen over salades en desserts vragen stellen.
Heb toch bij alles waar je zelf iets mocht invullen "Double QP" ingevuld >:)
pi_117006947
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:59 schreef Alexjaxx het volgende:

[..]

Uhh ja klinkt inderdaad wel logisch. Had ik ff over na moeten denken. Nog steeds vind ik McFlurry Rolo een flutidee.
Verder is dat onderzoek echt goed maar ik snap niet helemaal waarom ze alleen over salades en desserts vragen stellen.
Heb toch bij alles waar je zelf iets mocht invullen "Double QP" ingevuld >:)
Ik heb eind vorige week een andere vragenlijst gehad. Daar kon ik aan het eind aangeven wat ik mis in het assortiment.

Maar het salade en dessert assortiment zal wel weer ff "gepimpt" moeten worden of zo... In die laatste vragenlijst zat ook iets over een nieuw dessert dat wellicht naar Nederland kwam. En je kunt natuurlijk niet over álles vragen stellen, dan ben je straks 1.5 uur bezig met vragen beantwoorden ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117007210
Ik heb inderdaad ook vooral vragen over ijs (Flurry Cookie Dough !!!), salades en koffie gehad. Over burgers heb ik nog geen vraag gehad :(
pi_117008151
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik heb eind vorige week een andere vragenlijst gehad. Daar kon ik aan het eind aangeven wat ik mis in het assortiment.

Maar het salade en dessert assortiment zal wel weer ff "gepimpt" moeten worden of zo... In die laatste vragenlijst zat ook iets over een nieuw dessert dat wellicht naar Nederland kwam. En je kunt natuurlijk niet over álles vragen stellen, dan ben je straks 1.5 uur bezig met vragen beantwoorden ;)
Ik hoop dat je niet "Burger met spiegelei" hebt ingevuld ;)

Verder snap ik het wel enigszins omdat net die maak-de-burger actie voorbij is gekomen. Maar persoonlijk zou ik liever 50% over burgers beantwoorden en de andere 50% verdelen over de andere dingen op het menu. Maar ik ga ook voornamelijk naar McDonalds voor de burgers en niet de salades of de koffie (desserts wel af en toe).
pi_117015573
McMood gehad, spijt dat ik niet gewoon voor de quarter pounder ben gegaan. Hij was niet vies ofzo maar ook niet echt bijzonder...
pi_117043903
Haha wij aten vandaag MAC, (ik een dubbele cheeseb. en een kroket) maar m'n vriend wou die McMood, zeiden ze bij de kassa 'we hebben alleen geen eieren meer' :')
pi_117110740
En ja hoor.... Duitsland heeft er weer een paar lekkere burgers bij:


:P

En wij moeten het hier doen met een paar standaard burgers en een McMood :') :(
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:38:25 #280
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_117110856
Gdvr, die zien er veel beter uit!
Die McMood heb ik gister gehad, wat een smakeloze flauwe hap zeg :{
L'Enfer, c'est les autres.
pi_117122016
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:38 schreef Maria2.0 het volgende:
Gdvr, die zien er veel beter uit!
Die McMood heb ik gister gehad, wat een smakeloze flauwe hap zeg :{
zonder sla enzo is het nog wat eetbaar :P
  zaterdag 22 september 2012 @ 18:34:50 #282
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_117122411
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:34 schreef JustinK het volgende:
En ja hoor.... Duitsland heeft er weer een paar lekkere burgers bij:

[ afbeelding ]
:P

En wij moeten het hier doen met een paar standaard burgers en een McMood :') :(
Die Argentina lijkt me lekker :9

Ik woon vlakbij de grens maar ga eigenlijk nooit in Dld naar de McDonalds. Als we daar gaan snacken gaan we meestal naar de Kochloffel http://www.kochloeffel.de
Hebben ze lekkere worst, kip en ook burgers :9
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_117135644
nouja mischien moet de McD in nederland es een idee uit t buitenland over nemen :W iets wat daar als een tierelier loopt wil hier ook mischien wel...

owja en BIER gaan verkopen :W
pi_117138669
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 00:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
nouja mischien moet de McD in nederland es een idee uit t buitenland over nemen :W iets wat daar als een tierelier loopt wil hier ook mischien wel...

owja en BIER gaan verkopen :W
Bier mag hier niet ivm vergunningen geloof ik...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 23 september 2012 @ 11:05:59 #285
302853 themole
graaft totaal door.
pi_117141843
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 02:27 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Bier mag hier niet ivm vergunningen geloof ik...
Daarnaast wil McDonalds een familierestaurant zijn en daar past in de Nederlandse optiek bier niet bij. Daar komen alleen maar jongeren op af om zich lam te zuipen.
Niet altijd serieus
pi_117172481
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:34 schreef JustinK het volgende:
En ja hoor.... Duitsland heeft er weer een paar lekkere burgers bij:

[ afbeelding ]
:P

En wij moeten het hier doen met een paar standaard burgers en een McMood :') :(
Ze doen daar écht veel meer aan dit soort acties he? De Nederlandse Mc is toch eigenlijk wel heel erg saai helaas :(
pi_117176186
quote:
14s.gif Op zondag 23 september 2012 11:05 schreef themole het volgende:

[..]

Daarnaast wil McDonalds een familierestaurant zijn en daar past in de Nederlandse optiek bier niet bij. Daar komen alleen maar jongeren op af om zich lam te zuipen.
oh en in het buitenland niet? :')
of hoort bier drinken daar er bij? :P
  Forum Admin zondag 23 september 2012 @ 23:00:05 #288
232445 crew  Specularium
pi_117176275
De Mac hoeft geen bier te verkopen voor een goeie omzet.

Zo'n vergunning voor 1 nieuw produkt kost teveel.
pi_117177564
quote:
9s.gif Op zondag 23 september 2012 23:00 schreef Specularium het volgende:
De Mac hoeft geen bier te verkopen voor een goeie omzet.

Zo'n vergunning voor 1 nieuw produkt kost teveel.
moauw, dat slepen ze er wel weer uit hoor :')

hmm in bier kunnen ze natuurlijk geen kilo ijsblokjes steken en aanvullen met cola...
pi_117186462
Ik hoorde op de radio zojuist dat morgen bij iedere besteding > 1euro een gratis hamburger omdat de McDrive 150 jaar bestaat.
Is dit alleen in de drives of ook binnen?
pi_117187144
1+1 gratis bij Hamburgers :P

maar goed koop je er 3 dan krijg je dr maar 1 gratis
pi_117191952
Zo een actie hebben ze bij mijn lokale mcdonalds al wekelijks :').
pi_117192078
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 11:42 schreef Tim21 het volgende:
Ik hoorde op de radio zojuist dat morgen bij iedere besteding > 1euro een gratis hamburger omdat de McDrive 150 25 jaar bestaat.
Is dit alleen in de drives of ook binnen?
fixed :)
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_117193030
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 14:41 schreef JustinK het volgende:

[..]

fixed :)
Das wel een verschil :P. 150 Jaar geleden; waren er toen al auto's?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_117193362
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:10 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Das wel een verschil :P. 150 Jaar geleden; waren er toen al auto's?
Jawel, maar nog geen hamburgers :+
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_117193768
Die Mc Mood, dat is toch geen ei wat daar op zit, gewoon een stuk plastic :+
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.
  maandag 24 september 2012 @ 16:10:18 #297
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_117195136
Wat een faalburger is die McMood, zeg :')
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_117200652
Die McMood is naar Amerikaans voorbeeld, daar eten ze vaker een spiegelei op een hamburger, alleen gebruikt de Nederlandse MD diepgevroren spiegel-eieren. :') :r
pi_117200853
Laatste dag van de kortingcoupons, just saying.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_117202790
ik zou nog weleens een burger willen zien met worst een soort McHotdog ofzo
pi_117203156
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 19:12 schreef Evertjan het volgende:
ik zou nog weleens een burger willen zien met worst een soort McHotdog ofzo
Mc Rookworst is volgens mij een keer geweest in 2010 :) Daarna nooit weer gezien..

Edit: Shit laatste post..iemand die een nieuwe wil openen? :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')