1) McDonaldsquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:12 schreef Khaleesi het volgende:
Ik verwacht veel "sowieso Mcdonalds" reacties.
Tel je mee?
De maaltijden zijn hier exact hetzelfde als daar wat betreft content. Daar misschien nog wel meer gezonde keuzes qua salades, en betere controle qua 'versheid'.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
Komt omdat er hier allerlei onzin bij moet worden geserveerd, onder het mom van "gezond"...
Boeiuh. De Mac in Hong Kong is gewoon van geweldige kwaliteit. Ben er vaak geweest en vrijwel altijd gewoon vers en heet. Hier in NL te vaak oud en lauw.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:12 schreef Khaleesi het volgende:
Ik verwacht veel "sowieso Mcdonalds" reacties.
Tel je mee?
En ze vullen net zo beroerd? Hier heb ik minstens 3 quarterpounders nodig om een beetje het idee te hebben dat ik wat heb gegeten...quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De maaltijden zijn hier exact hetzelfde als daar wat betreft content. Daar misschien nog wel meer gezonde keuzes qua salades, en betere controle qua 'versheid'.
Ik heb zelf een vrij kleine maag, dus ik heb altijd gewoon genoeg aan 1 maaltijd. Quarter-pounders, ook hier in NL, ervaar ik zelfs als 'zwaarder' dan de andere burgers...quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En ze vullen net zo beroerd? Hier heb ik minstens 3 quarterpounders nodig om een beetje het idee te hebben dat ik wat heb gegeten...
Veel goedkoper + veel meer keuze + betere service en kwaliteit = veel beter.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:46 schreef Rosario het volgende:
Hong Kong lijkt me tof, de McDonald's zal wel precies hetzelfde zijn als hier maar jouw roze bril maakt 't beter.
Als je een hekel aan fastfood hebt, waarom dan in dit topic reageren.quote:
Omdatquote:Op zondag 5 augustus 2012 09:06 schreef Pallas-Athene het volgende:
TS heeft gewoon een punt.
Of je nu pro-BurgerKing bent of pro-McDonalds.
De prijzen hier in Nederland zijn te duur.
[..]
Als je een hekel aan fastfood hebt, waarom dan in dit topic reageren.
Niemand is er benieuwd naar wat jouw voorkeur is.
Dit vind ik een retard opmerking. Doe gewoon normaal.quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Waarom woon jij nog in Nederland? Volgens mij vind jij alles in Hong Kong beter. Waarom ga je niet lekker daar wonen?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:31 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Dit vind ik een retard opmerking. Doe gewoon normaal.
Er is genoeg mis met Hong Kong, net zoals er genoeg mis is met Nederland.quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Waarom woon jij nog in Nederland? Volgens mij vind jij alles in Hong Kong beter. Waarom ga je niet lekker daar wonen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |