Fuck, ik had een supergoede counter-reactie, maar ik wil je niet plagen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een huilende nar voor je reactie
Mooi manquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fuck, ik had een supergoede counter-reactie, maar ik wil je niet plagen.
Oh no you didn'tquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fuck, ik had een supergoede counter-reactie, maar ik wil je niet plagen.
Ah, NEC heeft toch wel bazenspelers voor het middenveld.quote:
Ik ging op zoek naar het NEC-topic, kom ik deze foto https://fbcdn-sphotos-a.a(...)851_1346949604_n.jpg tegen.quote:
Zullen we het maar even over PSV hebben dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die Joeri Loen héquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ging op zoek naar het NEC-topic, kom ik deze foto https://fbcdn-sphotos-a.a(...)851_1346949604_n.jpg tegen.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zullen we het maar even over PSV hebben dan?Geo zit zo dit te lezen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is de derde keer dat ik dit plaatje zie in mijn gescrollquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geo zit zo dit te lezen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zullen we het maar even over PSV hebben dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PSV gaat falen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV gaat falen.
groetjesNo shit sherlockSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd vorig seizoen in de rust zijn interessante preek, en dat hij weer naar zijn grote scherm ging om de wedstrijd te kijken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:51 schreef GGMM het volgende:
Nee maar serieus, ik ben wel benieuwd hoe jij de kansen van PSV inschat dit jaar Geo. Jij hebt er wel een normale kijk op.
Lastig te zeggen nu, ik weet de vaste opstelling nog niet, kunnen nog spelers weggaan etc. En ik heb geen footage gezien van die Zanka.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:51 schreef GGMM het volgende:
Nee maar serieus, ik ben wel benieuwd hoe jij de kansen van PSV inschat dit jaar Geo. Jij hebt er wel een normale kijk op.
Tonijnpizza.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:53 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zometeen eens eten? Zit richting een kipburgertje oid te neigen...maar pastasalade is ook lekker. Lastig.
In het PSV-Topic lopen ze de polonaise om Zanka..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lastig te zeggen nu, ik weet de vaste opstelling nog niet, kunnen nog spelers weggaan etc. En ik heb geen footage gezien van die Zanka.
Wurg een hond en eet hem rauw op.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:53 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zometeen eens eten? Zit richting een kipburgertje oid te neigen...maar pastasalade is ook lekker. Lastig.
Nasi goreng met satesausquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:53 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb bami gegeten met hete chilisaus.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:53 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker, maar vorige week al 2x nasi gegeten.
Waarom zou jij je date wurgen? Als ze een kreng is?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh wat zijn we grappig. Ben je trots op jezelf?
Necrofilie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou jij je date wurgen? Als ze een kreng is?
Nee, ik bedoelde.. laat maar, communceren is niet m'n sterkste kant. Gelukkig ben ik er maar totaal van afhankelijk op een forumquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou jij je date wurgen? Als ze een kreng is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |