Goed bezig, kan jij binnenkort ook op vakantie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Morph is terug van vakantie en ik laat z'n alarmpjes direct even rinkelen
SjaakBauer mag komen helpen met opdrinken danquote:
Sowieso, ik moet nog even een grote Zwolle vlag op de kop tikken komend seizoen, die kan ik mooi ophangen hierzo. Ruimte zat.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
SjaakBauer mag komen helpen met opdrinken dan
nohhhquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed bezig, kan jij binnenkort ook op vakantie.
Hoi schat, wat ben je weer rebels. En spuit 11..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Morph is terug van vakantie en ik laat z'n alarmpjes direct even rinkelen
Of het is die andere kale van Zwolle, is dit niet die schopper die ook bij Sparta speelde?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het een wat saaie vent is die niks spectaculairs doet? Geen lijpe uitspraken heeft? Geen geile wijven neukt maar gewoon een oud klasgenootje?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:38 schreef SjaakBauer het volgende:
1. Feijenoord
2. PEC Zwolle
3 - 18 Boeit me geen kanker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Feyenoord wordt geen 3e johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nog een mooie Amsterdamse vlagquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sowieso, ik moet nog even een grote Zwolle vlag op de kop tikken komend seizoen, die kan ik mooi ophangen hierzo. Ruimte zat.
Niet MrSjaaks wegquote:
Hallo, goede vakantie gehad pik?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoi schat, wat ben je weer rebels. En spuit 11..
Slot heeft bij Sparta gespeeld, maar dat is echt allesbehalve een schopper manquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of het is die andere kale van Zwolle, is dit niet die schopper die ook bij Sparta speelde?
Rosequote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of het is die andere kale van Zwolle, is dit niet die schopper die ook bij Sparta speelde?
Niet Feyenoord op 1?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan op basis van hopen
1 Ajax
2 Heracles Almelo
3 NEC
18 PSV
Dat zal er ongetwijfeld altijd kut uit zienquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:42 schreef GGMM het volgende:
Wat ziet http://ajax1.nl/ er opeens kut uit.
Primaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hallo, goede vakantie gehad pik?
[..]
Slot heeft bij Sparta gespeeld, maar dat is echt allesbehalve een schopper man
Verwachte reactie ja, had het eigenlijk van Davy of Morph verwacht, maar misschien komt datnog.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat zal er ongetwijfeld altijd kut uit zien
Ajax ziet er altijd kut uit.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:42 schreef GGMM het volgende:
Wat ziet http://ajax1.nl/ er opeens kut uit.
Nee.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat zal er ongetwijfeld altijd kut uit zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |