quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:20 schreef GGMM het volgende:
Ik vind Morph een stuk relaxer nu hij terug is van vakantie.
Nieuwste robin hood is leukquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
The Pacific
Pulp Fiction
Braveheart
Robin Hood (nieuwste)
Vind ik ook, hij post heel anders opeens vind ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:20 schreef GGMM het volgende:
Ik vind Morph een stuk relaxer nu hij terug is van vakantie.
Wat ben je toch een lulquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er zijn paar kandidaten bij gekomen. Steven houdt zich ook erg afzijdig de afgelopen tijd denkende dat dit bij een Mod hoort dankzij jou en Gitarist.
Viel me ook op ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind ik ook, hij post heel anders opeens vind ik.
Alleen omdat ik niet meer kanker zeg, sorry manquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er zijn paar kandidaten bij gekomen. Steven houdt zich ook erg afzijdig de afgelopen tijd denkende dat dit bij een Mod hoort dankzij jou en Gitarist.
Moet wel. Ik ben zelden zo uitgescholden op Fok!.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou er stiekem een troll ingelogd zijn op zijn account?
Hopelijk vindt de echte Morph z'n inloggegevens niet meer terug.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou er stiekem een troll ingelogd zijn op zijn account?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk vindt de echte Morph z'n inloggegevens niet meer terug.
Inderdaad, deze is veel leuker.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou de Morphtroll al snel zijn mailaccount verwisseld hebben?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is Frans toch? Volgens mij goot ik dat op Hellfest naar binnen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Misschien ben ik nog dronken van alle Kronenbourg biertjes
Drink vaker dan. Saind wat minder, jij wat meer, dan komt het helemaal goed.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Misschien ben ik nog dronken van alle Kronenbourg biertjes
Ja 25cl, 4,2% alcohol. Drinkt heerlijk weg.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is Frans toch? Volgens mij goot ik dat op Hellfest naar binnen.
Yes sir!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Drink vaker dan. Saind wat minder, jij wat meer, dan komt het helemaal goed.
Deze week moet vitesse toch?quote:
Is toch niet voor de competitiequote:
Ik kan jou gewoon elk weekend uitlachen want ik denk niet dat Zwolle verder komt dan 0 puntenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja nog even wachten. Ik heb er ook zin in manPEC naar de top
Neger, wij geven de neuzen een pittig middagje in Zwollequote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is toch niet voor de competitie
[..]
Ik kan jou gewoon elk weekend uitlachen want ik denk niet dat Zwolle verder komt dan 0 punten
Donderdag.quote:
Denk het ook hoor. Arne Slot fixed het wel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja nog even wachten. Ik heb er ook zin in manPEC naar de top
En nog wordt het 0-5quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neger, wij geven de neuzen een pittig middagje in Zwolle
vrijdagquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is de loting van de vCL eigenlijk al geweest?
SLOT ZIJ MET ONS KANKERBITCHESquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Waar is SjaakBauer nu we het toch over Zwolle hebben?
Nope vCL 3 is momenteel bezig.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is de loting van de vCL eigenlijk al geweest?
Waz met jou?quote:
quote:
Ah, ben benieuwd of we tegen Dirk loten!quote:
Waarom? Omdat het een wat saaie vent is die niks spectaculairs doet? Geen lijpe uitspraken heeft? Geen geile wijven neukt maar gewoon een oud klasgenootje?quote:
Net Roy Makaayquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het een wat saaie vent is die niks spectaculairs doet? Geen lijpe uitspraken heeft? Geen geile wijven neukt maar gewoon een oud klasgenootje?
Narsingh in duel met Narsingh om de bal tijdens PSV-ZWOquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:34 schreef SjaakBauer het volgende:
Serieus, Zwolle heeft een bazenaanval man. Pluim, Benson en F. Narsingh gaan het echt goed doen
Omdat Derksen het zegt. Naja ook niet eigenlijk maar ik doe zijn mening x1000000quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het een wat saaie vent is die niks spectaculairs doet? Geen lijpe uitspraken heeft? Geen geile wijven neukt maar gewoon een oud klasgenootje?
Vleugelspelers duelleren wel regelmatig met elkaar ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Narsingh in duel met Narsingh om de bal tijdens PSV-ZWO
Furdjel owned die Luciano faggotquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Narsingh in duel met Narsingh om de bal tijdens PSV-ZWO
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat Derksen het zegt. Naja ook niet eigenlijk maar ik doe zijn mening x1000000
Ik betaal serieus 10 kratten hertog jan bier als Zwolle 9e of hoger eindigtquote:
Dealquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik betaal serieus 10 kratten hertog jan bier als Zwolle 9e of hoger eindigt
Goed bezig, kan jij binnenkort ook op vakantie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Morph is terug van vakantie en ik laat z'n alarmpjes direct even rinkelen
SjaakBauer mag komen helpen met opdrinken danquote:
Sowieso, ik moet nog even een grote Zwolle vlag op de kop tikken komend seizoen, die kan ik mooi ophangen hierzo. Ruimte zat.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
SjaakBauer mag komen helpen met opdrinken dan
nohhhquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed bezig, kan jij binnenkort ook op vakantie.
Hoi schat, wat ben je weer rebels. En spuit 11..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Morph is terug van vakantie en ik laat z'n alarmpjes direct even rinkelen
Of het is die andere kale van Zwolle, is dit niet die schopper die ook bij Sparta speelde?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:38 schreef SjaakBauer het volgende:
1. Feijenoord
2. PEC Zwolle
3 - 18 Boeit me geen kanker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Feyenoord wordt geen 3e johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nog een mooie Amsterdamse vlagquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sowieso, ik moet nog even een grote Zwolle vlag op de kop tikken komend seizoen, die kan ik mooi ophangen hierzo. Ruimte zat.
Niet MrSjaaks wegquote:
Hallo, goede vakantie gehad pik?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoi schat, wat ben je weer rebels. En spuit 11..
Slot heeft bij Sparta gespeeld, maar dat is echt allesbehalve een schopper manquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of het is die andere kale van Zwolle, is dit niet die schopper die ook bij Sparta speelde?
Rosequote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of het is die andere kale van Zwolle, is dit niet die schopper die ook bij Sparta speelde?
Niet Feyenoord op 1?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan op basis van hopen
1 Ajax
2 Heracles Almelo
3 NEC
18 PSV
Dat zal er ongetwijfeld altijd kut uit zienquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:42 schreef GGMM het volgende:
Wat ziet http://ajax1.nl/ er opeens kut uit.
Primaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hallo, goede vakantie gehad pik?
[..]
Slot heeft bij Sparta gespeeld, maar dat is echt allesbehalve een schopper man
Verwachte reactie ja, had het eigenlijk van Davy of Morph verwacht, maar misschien komt datnog.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat zal er ongetwijfeld altijd kut uit zien
Ajax ziet er altijd kut uit.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:42 schreef GGMM het volgende:
Wat ziet http://ajax1.nl/ er opeens kut uit.
Nee.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat zal er ongetwijfeld altijd kut uit zien
Ik storm weer theatraal weg. Als je nu al harder om Davy lacht dan mijn hilariteit heb ik duidelijk een offday.quote:
Ik zat het idd te overwegenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verwachte reactie ja, had het eigenlijk van Davy of Morph verwacht, maar misschien komt datnog.
Sarcasme.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik storm weer theatraal weg. Als je nu al harder om Davy lacht dan mijn hilariteit heb ik duidelijk een offday.
Nice. Aan de Guinness?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Weekend zuipen in Dublin met vrienden waarschijnlijk. Voor de rest niks denk ik.
Nu sta ik in dat rijtjequote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verwachte reactie ja, had het eigenlijk van Davy of Morph verwacht, maar misschien komt datnog.
Fuck, ik had een supergoede counter-reactie, maar ik wil je niet plagen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een huilende nar voor je reactie
Mooi manquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fuck, ik had een supergoede counter-reactie, maar ik wil je niet plagen.
Oh no you didn'tquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fuck, ik had een supergoede counter-reactie, maar ik wil je niet plagen.
Ah, NEC heeft toch wel bazenspelers voor het middenveld.quote:
Ik ging op zoek naar het NEC-topic, kom ik deze foto https://fbcdn-sphotos-a.a(...)851_1346949604_n.jpg tegen.quote:
Zullen we het maar even over PSV hebben dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die Joeri Loen héquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ging op zoek naar het NEC-topic, kom ik deze foto https://fbcdn-sphotos-a.a(...)851_1346949604_n.jpg tegen.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zullen we het maar even over PSV hebben dan?Geo zit zo dit te lezen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is de derde keer dat ik dit plaatje zie in mijn gescrollquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geo zit zo dit te lezen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zullen we het maar even over PSV hebben dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PSV gaat falen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |