Nou nou nou....?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, want ik weet echt wat dat betekent.
Morph, fap je hier ook op?quote:
quote:De ESRB, een Amerikaans leeftijdsclassificatiesysteem, heeft zoals verwacht Resident Evil 6 de 'Mature'-classificatie gegeven. De game bevat namelijk: "Blood and Gore, Intense Violence, Nudity, Strong Language and Suggestive Themes". Het klinkt allemaal vrij standaard tot je bij de naakte spinvrouwmonster-beschrijving komt.
Een van de bazen in de game is volgens de ESRB een 'mens-spin-hybride' die bovendien naakt rondloopt. Het monster heeft overigens geen duidelijk zichtbare tepels of geslachtsdelen. De ESRB beschrijft wel dat ze heel kort haar eigen borsten streelt gedurende een van haar aanvalsanimaties.
Nope. ik vind RE games geen hol aanquote:
SEGA Gamesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nope. ik vind RE games geen hol aanIk fap op FIFA 13.
Dat kan, ik fap op jonge breezersletjes. Ieder z'n ding.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nope. ik vind RE games geen hol aanIk fap op FIFA 13.
Ik fap op jou Monoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat kan, ik fap op jonge breezersletjes. Ieder z'n ding.
Vieze ouwe vent.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat kan, ik fap op jonge breezersletjes. Ieder z'n ding.
Oh my godquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik fap op jou terwijl jij op Mono fapt
Dat was de leugendetectorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey, mijn nieuwe sarcasme meter ging zojuist af
FAPCEPTIONquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik fap op jou terwijl jij op Mono fapt
Ik wist dat ik op je kon rekenen GGMMquote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Raja ik heb een hilarisch grapje in het Schenkeveld topic gemaakt. Normaal lacht GGMM altijd om mij maar hij is dus afwezig...
quote:
Speciaal daarom liet ik een reactie achter.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist dat ik op je kon rekenen GGMM
[..]
[..]
Wat een verkrachting. Als het nou nog creatief was gedaan maar dit is dezelfde beat tot in eeuwigheid op repeat.quote:
Ik haat op jou terwijl jij mij haat, is dit dan ook een haatception?quote:
Zwarte kous over je hoofd?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
FappenSeks bewaar je tot het huwelijk.
En die geen geur door laat van je wiet oid.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een doosje waar je je wiet in legt of andere verdovende middelen, zodat het niet overal rondslingert.
Ik ging een tijdje terug mijn zus ophalen op het vliegveld na een wereldreis. Zou vanaf daar met mijn ouders terug rijden, en daar 's avonds op het strandje te gaan blowen en bier drinken enzoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
En die geen geur door laat van je wiet oid.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ging een tijdje terug mijn zus ophalen op het vliegveld na een wereldreis. Zou vanaf daar met mijn ouders terug rijden, en daar 's avonds op het strandje te gaan blowen en bier drinken enzo
Wonderdoos mee in de tas, en en hond van de marechaussee pikte me er wel mooi uit in de grote hal
Zat maar 2 gram in dus niets aan de hand
Anti hondenspray erop en goan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ging een tijdje terug mijn zus ophalen op het vliegveld na een wereldreis. Zou vanaf daar met mijn ouders terug rijden, en daar 's avonds op het strandje te gaan blowen en bier drinken enzo
Wonderdoos mee in de tas, en en hond van de marechaussee pikte me er wel mooi uit in de grote hal
Je moest niet alsnog even voorover bukken ter controle op meer?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
The Pacificquote:
The Pacific heb ik ook, die is kut.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
The Pacific
Pulp Fiction
Braveheart
Robin Hood (nieuwste)
Trekpop! Ben je nou nog steeds geen mod?quote:
Ik vond de serie wel tofquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
The Pacific heb ik ook, die is kut.
De rest is goedgekeurd
25juli pas hequote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Trekpop! Ben je nou nog steeds geen mod?
Stukken idd. Ik heb hem puur op de gok besteld, zo jammer.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vond de serie wel tofWel stukken minder dan Band of Brothers.
Er zijn paar kandidaten bij gekomen. Steven houdt zich ook erg afzijdig de afgelopen tijd denkende dat dit bij een Mod hoort dankzij jou en Gitarist.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Trekpop! Ben je nou nog steeds geen mod?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |