Ik zat het idd te overwegenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verwachte reactie ja, had het eigenlijk van Davy of Morph verwacht, maar misschien komt datnog.
Sarcasme.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik storm weer theatraal weg. Als je nu al harder om Davy lacht dan mijn hilariteit heb ik duidelijk een offday.
Nice. Aan de Guinness?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Weekend zuipen in Dublin met vrienden waarschijnlijk. Voor de rest niks denk ik.
Nu sta ik in dat rijtjequote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verwachte reactie ja, had het eigenlijk van Davy of Morph verwacht, maar misschien komt datnog.
Fuck, ik had een supergoede counter-reactie, maar ik wil je niet plagen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een huilende nar voor je reactie
Mooi manquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fuck, ik had een supergoede counter-reactie, maar ik wil je niet plagen.
Oh no you didn'tquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fuck, ik had een supergoede counter-reactie, maar ik wil je niet plagen.
Ah, NEC heeft toch wel bazenspelers voor het middenveld.quote:
Ik ging op zoek naar het NEC-topic, kom ik deze foto https://fbcdn-sphotos-a.a(...)851_1346949604_n.jpg tegen.quote:
Zullen we het maar even over PSV hebben dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die Joeri Loen héquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ging op zoek naar het NEC-topic, kom ik deze foto https://fbcdn-sphotos-a.a(...)851_1346949604_n.jpg tegen.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zullen we het maar even over PSV hebben dan?Geo zit zo dit te lezen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is de derde keer dat ik dit plaatje zie in mijn gescrollquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geo zit zo dit te lezen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zullen we het maar even over PSV hebben dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PSV gaat falen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |