quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV gaat falen.
groetjesNo shit sherlockSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd vorig seizoen in de rust zijn interessante preek, en dat hij weer naar zijn grote scherm ging om de wedstrijd te kijken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:51 schreef GGMM het volgende:
Nee maar serieus, ik ben wel benieuwd hoe jij de kansen van PSV inschat dit jaar Geo. Jij hebt er wel een normale kijk op.
Lastig te zeggen nu, ik weet de vaste opstelling nog niet, kunnen nog spelers weggaan etc. En ik heb geen footage gezien van die Zanka.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:51 schreef GGMM het volgende:
Nee maar serieus, ik ben wel benieuwd hoe jij de kansen van PSV inschat dit jaar Geo. Jij hebt er wel een normale kijk op.
Tonijnpizza.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:53 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zometeen eens eten? Zit richting een kipburgertje oid te neigen...maar pastasalade is ook lekker. Lastig.
In het PSV-Topic lopen ze de polonaise om Zanka..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lastig te zeggen nu, ik weet de vaste opstelling nog niet, kunnen nog spelers weggaan etc. En ik heb geen footage gezien van die Zanka.
Wurg een hond en eet hem rauw op.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:53 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zometeen eens eten? Zit richting een kipburgertje oid te neigen...maar pastasalade is ook lekker. Lastig.
Nasi goreng met satesausquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:53 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb bami gegeten met hete chilisaus.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:53 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker, maar vorige week al 2x nasi gegeten.
Waarom zou jij je date wurgen? Als ze een kreng is?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh wat zijn we grappig. Ben je trots op jezelf?
Necrofilie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou jij je date wurgen? Als ze een kreng is?
Nee, ik bedoelde.. laat maar, communceren is niet m'n sterkste kant. Gelukkig ben ik er maar totaal van afhankelijk op een forumquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou jij je date wurgen? Als ze een kreng is?
Ik kende hem al maar blijft een klassiekerquote:
Smoesjes, je wil eronder uit komenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde.. laat maar, communceren is niet m'n sterkste kant. Gelukkig ben ik er maar totaal van afhankelijk op een forum
Ik ga eten.
Een drupskequote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kende hem al maar blijft een klassieker
NIEJ SLAON EEJ!
Deze blijft ook prachtigquote:
Best wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh wat zijn we grappig. Ben je trots op jezelf?
Hoest met je ziekte jojo?quote:
Weet ik nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die ik van GGMM heb gekregen bedoel je?
Ja, ik word maandag geopereerd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet ik niet
Volgens mij heb ik vorige week ergens gelezen dat je iets had ofzo
"Helemaal fucked up, dat witloof."quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:07 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga zo maar eens richting huis, na een tussenstop bij:
http://www.midi-station.be/nl/
Voor wat danquote:
Blijft lachen met die Belgenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"Helemaal fucked up, dat witloof."!
Watquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik krijg nieuwe enkelbanden, omdat die van mij niet meer aanwezig zijn
Voorgerechten zijn bijna zo duur als de hoofdgerechten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:07 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga zo maar eens richting huis, na een tussenstop bij:
http://www.midi-station.be/nl/
Ja geen enkelbanden meerquote:
True. Voetbal al jaren met een brace, maar sinds kort ga ik ook door mijn enkel als ik gewoon ergens loop, like wtfquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja geen enkelbanden meer
Dat komt natuurlijk door je messi bewegingen in Tukker Boys dames 1 elftal
De business lunch is ok, en de cocktails zekerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voorgerechten zijn bijna zo duur als de hoofdgerechten.
Potten zijn ook niet gemaakt om op naaldhakken te lopen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
True. Voetbal al jaren met een brace, maar sinds kort ga ik ook door mijn enkel als ik gewoon ergens loop, like wtf
't klinkt iig heel goed, dat menu.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De business lunch is ok, en de cocktails zeker
Vriend van mij heeft dat met zijn schouder, die gaat elke keer uit de kom en die zet ie gewoon zelf terugquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
True. Voetbal al jaren met een brace, maar sinds kort ga ik ook door mijn enkel als ik gewoon ergens loop, like wtf
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Potten zijn ook niet gemaakt om op naaldhakken te lopen.
Cool story broquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft dat met zijn schouder, die gaat elke keer uit de kom en die zet ie gewoon zelf terug
Die krijgt binnenkort iets nieuws bij zijn schouder
Goor om te zien datquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft dat met zijn schouder, die gaat elke keer uit de kom en die zet ie gewoon zelf terug
Zeker op dat enkelbanden verhaal jaquote:
Mijn biodocent kan 'm uit de kom halen en terugzettenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat sowieso jaquote:
Zijn schouder of zijn vis?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn biodocent kan 'm uit de kom halen en terugzetten
Leuk speelgoed zo'n goudvis.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
Lucille.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:15 schreef Geo4kant het volgende:
Jojoortje is je nieuwe nickname Lucille?
quote:
quote:
Hoezo dat? Omdat ik een gemene opmerking maakte to. Lucille?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:15 schreef Geo4kant het volgende:
Jojoortje is je nieuwe nickname Lucille?
Schouder. Ging hij een keer in de les zijn arm duizenden rondjes laten draaien toen hij uit de kom lagquote:
Wat een aandachttrekker.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schouder. Ging hij een keer in de les zijn arm duizenden rondjes laten draaien toen hij uit de kom lag
Er zitten ook huid, pezen en aders aan vast he.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schouder. Ging hij een keer in de les zijn arm duizenden rondjes laten draaien toen hij uit de kom lag
OVER 3 KWARTIER. DE BALLEN ZIJN SCHOONGEMAAKT, HET IS TIJD VOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR ....quote:
Heb je niet zo'n mank loopje?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoezo dat? Omdat ik een gemene opmerking maakte to. Lucille?
Echt serieus hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zitten ook huid, pezen en aders aan vast he.Lekker geloofwaardig dit verhaal.
M'n advies voor tonijnpizza heb je dus in de wind geslagen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, moet nog gaan eten maar ben aan 't twijfelen over het gerecht dat ik ga klaarmaken.
Beetje simpel, alleen zo'n pizza vind je niet?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
M'n advies voor tonijnpizza heb je dus in de wind geslagen?
Heeft er ooit iemand naar jou geluisterd?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
M'n advies voor tonijnpizza heb je dus in de wind geslagen?
neem je er 2quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beetje simpel, alleen zo'n pizza vind je niet?
jij sowieso losquote:
Lekker gek doen met de meidenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:20 schreef Jojoortje het volgende:
Gewoon vanillevla met stukjes banaan er in als toetje eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |