Geen idee, we hebben hier geen olympic barbells. Is een typisch health center, nog nooit iemand zien deadliften, wel een paar squatters. Het publiek is vooral oude mensen en wat jongere gasten die alleen upperbody trainen. Ook niet echt motiverend, maar ik heb al een andere gym op het oog.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je 1RM ligt waarschijnlijk op 95 kilo.
Wat voor bar is dat dat ie maar 12,5 kilo is?
De theorie is dat als je een netto zuur effect op je nieren krijgt (en dat zou o.a. kunnen komen door dierlijke eiwitten) dat je dan calcium uit je botten moet halen. Om dat te compenseren zou dingen moeten eten met een basisch effect (groente, fruit).quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:19 schreef Levolution het volgende:
Ik drink dus al heel lang geen melk meer, maar sinds kort wel weer.![]()
Ik had het erg gemist, vroeger altijd al dol op geweest. Bijna klaar met de mini-cut dan ga ik lekker veel melk drinken.
Alleen nu zou melk slecht voor je botten zijn. Eiwitten->verzuring bloed->calciumontrekking uit botweefsel. Hoe serieus moet ik dit nemen? Want wij eten toch sowieso al eiwitrijk, wat maken die paar grammen extra nou uit?
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat laatste is niet aan de hand, dan zou ik het vaker zien. Ik heb het aan GlowMouse doorgespeelt, even kijken wat hij er van denkt.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:34 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
hij niet per ongeluk klikt op stop volgen in myAT of hieronder
een van deze tweequote:Op woensdag 18 juli 2012 17:40 schreef Zith het volgende:
Bij mij gebeurd het als mijn enige post in een nieuw topic van een reeks gedelete wordt.
Brinta in de avond is een goed idee. Eet dat liever dan rijstquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:18 schreef Stereotomy het volgende:
brood, pannekoeken, havermout, brinta, quinoa, couscous, bulgur.
wacht, ben je een kloon van Yuri?
Damn, geweldig duidelijk dit. Moet je nagaan, het ouderdom wordt een stuk prettiger als je blijft sporten (tenzij je echt pech hebt en ziek wordt). Lekker fit i.p.v. gezeik over een zere rug ofzo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:23 schreef Zith het volgende:
Ook wel leuk, over sporten en botdichtheid![]()
[ afbeelding ]
Klopt, en vergeet roken en alcohol ook niet. Calciuminname is ook belangrijk en dat kun je beter uit groente halen. Wordt veel beter opgenomen dan het calcium uit melk (vitamine D heeft ook weer invloed op de absorptie overigens).quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:12 schreef Autobandje het volgende:
[..]
De theorie is dat als je een netto zuur effect op je nieren krijgt (en dat zou o.a. kunnen komen door dierlijke eiwitten) dat je dan calcium uit je botten moet halen. Om dat te compenseren zou dingen moeten eten met een basisch effect (groente, fruit).
Maar volgens mij zijn er steeds meer aanwijzingen dat osteoporose toch vooral aan inactiviteit, vitamine D ligt en aan geraffineerde zouten (waardoor mensen geen strontium meer binnenkrijgen).
Rauwe ongeprocesseerde melk is een heel goede bron van calcium ook, gepasteuriseerde melk al veel minder door verzeping van de vetten met calcium. Verder moet je vitamine K2 m4 ook niet onderschatten bij botgroei en versterking (zit in dierlijke vetten van het veld gegroeide dieren, ook de de boter en melk e.d.)quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:44 schreef Levolution het volgende:
Klopt, en vergeet roken en alcohol ook niet. Calciuminname is ook belangrijk en dat kun je beter uit groente halen. Wordt veel beter opgenomen dan het calcium uit melk (vitamine D heeft ook weer invloed op de absorptie overigens).
Vitamine K wist ik niet. Ik krijg volgens Cronometer wel genoeg vitamine K binnen (uit kool, eieren e.d., weet niet welke vitamine K in groenten zit).quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:48 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Rauwe ongeprocesseerde melk is een heel goede bron van calcium ook, gepasteuriseerde melk al veel minder door verzeping van de vetten met calcium. Verder moet je vitamine K2 m4 ook niet onderschatten bij botgroei en versterking (zit in dierlijke vetten van het veld gegroeide dieren, ook de de boter en melk e.d.)
K1, en heeft een slechte conversie naar K2, vooral als je weinig vet eet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vitamine K wist ik niet. Ik krijg volgens Cronometer wel genoeg vitamine K binnen (uit kool, eieren e.d., weet niet welke vitamine K in groenten zit).
Van je teveel zorgen maken word je catabool.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:01 schreef Stiggie het volgende:
Maar is het nou erg om weer te gaan fitnessen op woensdag als je nog lichtelijk (niet heel erg gewoon een beetje) spierpijn hebt van maandag? Of is dat killing. Normaal wacht ik dan zeg maar toch nog maar een dagje en ga ik maar 2 x ipv 3 x.
+1quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Van je teveel zorgen maken word je catabool.
Nee, is niet erg. Maar pak andere spiergroepen. Je kan bijvoorbeeld je een 3 day split doen. Maandag borst, woensdag rug, vrijdag benen & schouders.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:01 schreef Stiggie het volgende:
Maar is het nou erg om weer te gaan fitnessen op woensdag als je nog lichtelijk (niet heel erg gewoon een beetje) spierpijn hebt van maandag? Of is dat killing. Normaal wacht ik dan zeg maar toch nog maar een dagje en ga ik maar 2 x ipv 3 x.
Nee, heb ik vandaag ook gedaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:01 schreef Stiggie het volgende:
dbol of tren gok ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:48 schreef SunTzu het volgende:
Ik weet niet wat het is maar ben weer zwaar agressief.
Heb ik ook, ja. Je wilt niet weten hoe ik achter m'n PS3 zit af en toe.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:48 schreef SunTzu het volgende:
Ik gebruik alleen Dexaprine. Meestal rook ik nu 's avonds een joint om rustig te worden maar zit nu op m'n werk.quote:
een joint :S:S:S weet je wel niet hoe catabool dat is, oestrogeen levels gaan through the roof, zeg maar vaarwel tegen je gainsquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:56 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen Dexaprine. Meestal rook ik nu 's avonds een joint om rustig te worden maar zit nu op m'n werk.
Agressie omzetten in zieke schreeuwende deadlifts. Na elke set naar de dichtstbijzijnde persoon toelopen en in zijn gezicht brullen terwijl het zweet van je neus druppelt. Laat zien wie de alpha is in jouw gym.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:48 schreef SunTzu het volgende:
Fapfapfap....quote:
Klinkt als Utopia.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:37 schreef Panzermaus het volgende:
Een paar powerracks + bankjes zouden het nog cooler maken, en om de tien meter een hologram van Mark Rippetoe. Ik wil zo'n tent runnen, man. Kwark-supplystore erbij, sponsorships met supplement-websites en iedereen buff maken in één zomervakantie. PANDA-pindakaas tot aan het plafond en iedereen dezelfde tanktop aan (XS - XXL) met een logo, een soort van Muscle Beach voor beginners. This idea sounds thick, solid en tight.
Als je verder niet aan de roids oid zit dan moet je toch misschien even iets verder zoeken, want echt gezond is het niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:48 schreef SunTzu het volgende:
Minstens. Een dergelijke tent zal ook genoeg vrouwen aantrekken natuurlijk, die laat je lekker entree betalen.quote:
Mooi dat hij weer terug is man. Curlen maar met die kat, reppen tot failure, dat zal hem leren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:42 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Als je verder niet aan de roids oid zit dan moet je toch misschien even iets verder zoeken, want echt gezond is het niet.
Verder 2 hele dagen niet getraind gvd. Kat was weg, hele dagen (en nacht) buiten gelopen om dat stomme beest te zoeken. Heb 'm net uit de boom kunnen plukken en kan nu gelukkig weer vlammen, pak van me hart...
Hoezo kocht je niet gewoon een nieuwe?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:42 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Als je verder niet aan de roids oid zit dan moet je toch misschien even iets verder zoeken, want echt gezond is het niet.
Verder 2 hele dagen niet getraind gvd. Kat was weg, hele dagen (en nacht) buiten gelopen om dat stomme beest te zoeken. Heb 'm net uit de boom kunnen plukken en kan nu gelukkig weer vlammen, pak van me hart...
gewoon de racks. Zijn verstelbaar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:13 schreef Levolution het volgende:
Ja, jullie moeten mij ook even helpen. Waar dienen die verhogingen voor?
Neuh, hij mocht als beloning meteen de douche in, stinkbeest.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Minstens. Een dergelijke tent zal ook genoeg vrouwen aantrekken natuurlijk, die laat je lekker entree betalen.
[..]
Mooi dat hij weer terug is man. Curlen maar met die kat, reppen tot failure, dat zal hem leren.
Waar zit je vereniging?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef kidkash19 het volgende:
Kom maar langs bij ons op het veld, alle 3 de mogelijkheden hebben we. Gisteren 7 kotsers van de 14 die er waren
Rotterdam, maar dan moet je de agilities ook meedoenquote:
Zodra ze m'n accent horen ben ik vast niet meer welkomquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:52 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Rotterdam, maar dan moet je de agilities ook meedoen
Aaaah we're a welcoming bunchquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zodra ze m'n accent horen ben ik vast niet meer welkom
Nee maar het lijkt me echt prachtig om met die apparatuur te trainen. Helaas ben ik momenteel geblesseerd. [ afbeelding ]
Zitten jullie nu in de voorbereiding of loopt het seizoen anders bij jullie? Wij beginnen binnenkort ook weer (voetbal ja) maar hoop echt wel voor die tijd weer van die blessure af te zijn. Knieën.quote:
Seizoen is een beetje vaag dit jaar ivm scheids tekort, normaal beginnen we eind februari en zijn we in juli klaar zoals DIV 1 maar nu hebben we in september en oktober nog 3 wedstrijden en daarna de halve finale en de finale. Dus we zitten in een soort zomerstop maar ja we moeten wel in shape blijvenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zitten jullie nu in de voorbereiding of loopt het seizoen anders bij jullie? Wij beginnen binnenkort ook weer (voetbal ja) maar hoop echt wel voor die tijd weer van die blessure af te zijn. Knieën.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |