Heb je oefenenxamens gemaakt? Op die DVD's? Dan heb je een goed idee hoe de vragen gesteld worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:18 schreef Quit het volgende:
Daarnaast hoor ik veel mensen om me heen die het wel gewoon in één keer hebben gehaald, dus nu voel ik me echt een loser.
Dit dus. Heb zelf auto en motor in 1 keer gehaald (auto met 0 fout, motor met 3).quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:19 schreef Nikmans het volgende:
Heb je zo'n boek met voorbeeldvragen? Ik heb dat (zonder opscheppen) in totaal 2 uurtjes doorgekeken een paar dagen voordat ik op theorie ging en het toen op zijn janboerenfluitjes gehaald
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:16 schreef Quit het volgende:
Ik lurk al een tijdje hier, maar nu zit me toch iets dusdanig dwars dat ik het nodig vind een account te maken en een klacht te plaatsen.
Ik ben nu voor de derde keer gezakt voor m'n auto theorie-examen. Gevaarherkenning gaat wel goed, alleen op het onderdeel wetgeving en verkeersinzicht had ik eerst 8 fout, de tweede keer 7 en nu gister wederom 7En je mag er maar vijf.
Ik heb geen idee wat ik nu moet doen. M'n vwo heb ik wel in één keer gehaald, maar dit lukt me gewoon niet. Vooral de voorrangsregels is wartaal voor mij, met trams enzo. Daarnaast ben ik zowat door m'n geld heen en moet ik ook nog de reguliere praktijklessen betalen en m'n ouders willen niet meebetalen.
Klacht: CBR maakt te moeilijkemakkelijke toetsen.
Of nee, dan heb ik een probleem natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb je oefenenxamens gemaakt? Op die DVD's? Dan heb je een goed idee hoe de vragen gesteld worden.
En daarnaast: als de voorrangsregels je duizelen dan kan je het gewoon nog niet. Op het vwo is het geen probleem als je een berekening niet goed kan maken, maar als jij straks met je auto'tje mij op mn motor ondersteboven kachelt omdat je vergeten was dat rechts voorrang heeft dan heb je een probleem.
Ja ik heb ook zo'n boek met tien oefenexamens. Maar misschien moet ik er maar mee stoppen, het kost ook zoveel geld!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:19 schreef Nikmans het volgende:
Heb je zo'n boek met voorbeeldvragen? Ik heb dat (zonder opscheppen) in totaal 2 uurtjes doorgekeken een paar dagen voordat ik op theorie ging en het toen op zijn janboerenfluitjes gehaald
De mensen die vaker zakken, kunnen meestal beter rijden dan de mensen die het in een keer gehaald hebben.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:18 schreef Quit het volgende:
Daarnaast hoor ik veel mensen om me heen die het wel gewoon in één keer hebben gehaald, dus nu voel ik me echt een loser.
Laat dat voelen maar weg, je bent gewoon een loser. Een fucking loser ben je TS, dombo.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:18 schreef Quit het volgende:
hihohihihiahahahihihujhuhihiquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:23 schreef DeDooieVent het volgende:
Heeft al iemand dat grappige plaatje met geschikt/ongeschikt met zo'n kruisje gepost? Die vind ik altijd lachen manhahahihihoho
Proest die jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:24 schreef krokdown het volgende:
[..]
hihohihihiahahahihihujhuhihi
[ afbeelding ]
Ja je hebt wel gelijk: het zou behoorlijk egoïstisch zijn van mij als ik het na tien keer eens haal want volgens mij dien je zo'n theorie-examen wel in twee keer te halen, of je kan maar beter nooit rijden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo moeilijk is het weer niet maar daar je de regels maar niet schijnt te leren is het wellicht verstandig om het lekker bij de benenwagen te houden omdat er ook nog andere mensen op de weg vertoeven en die dienen van dit soort gevaren te worden beschermd.
Ja maar je kan haast niet zonder rijbewijs in het verdere leven. Hoe kun je je op je dertigste vertonen als je moet toegeven dat je het nooit gepresteerd hebt je rijbewijs te halen? Daarnaast is het ook zeer onpraktisch als je alles met de fiets of OV moet doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:29 schreef mstx het volgende:
Als je het na drie keer nog niet haalt ben je gewoon niet geschikt om een voertuig op de openbare weg te besturen.
Ja ik nou ik vind gewoon dat de examens wat makkelijker moeten maken hoor. En waarom moet ik vanalles weten over kentekenbewijzen en over aanhangers en hoeveel meter iets mag uitsteken?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:32 schreef Dutchlike het volgende:
Beter en/of meer leren; cd's, boeken en eventueel van die online tests.
Ik heb er zelf best hard voor geleerd (zonde geld als je het niet haalt toch?) en ben dan ook de 1e keer met 1 fout geslaagd.
Een auto is zeker praktischer. Maar je moet je wel beseffen dat de voorrangsregels ongeveer het belangrijkste onderdeel is van het theorie-examen. Als je de voorrangsregels niet kent gaan er ongelukken gebeuren.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:30 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja maar je kan haast niet zonder rijbewijs in het verdere leven. Hoe kun je je op je dertigste vertonen als je moet toegeven dat je het nooit gepresteerd hebt je rijbewijs te halen? Daarnaast is het ook zeer onpraktisch als je alles met de fiets of OV moet doen.
Wel keihard voor geblokt neem ik aan dan, om hem in één keer te halen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:36 schreef ikjijallebei het volgende:
3x.
gewoon allebei in 1x -theorie + praktijk- deze baas
Ja maar dat is zooo ingewikkeld. En dan al die lengtes van een auto is maximaal 12 meter, een auto-vrachtwagencombinatie maximaal 18 meter. Ik denk dat ik gewoon het geld van mn studiefinanciering die ik straks krijg ga gebruiken en dan bij dit soort vragen ga proberen af te kijken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:38 schreef Leandra het volgende:
OMG... Je moet van alles weten over aanhangwagens en hoe ver dingen mogen uitsteken om te voorkomen dat jij straks een gevaar op de weg bent, die regels zijn er niet voor niets.
Dan hoop ik dat je gesnapt wordt en nooit meer op mag. Liever dat dan dat ik straks op je motorkap lig omdat jij te stom was om het te snappen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:41 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja maar dat is zooo ingewikkeld. En dan al die lengtes van een auto is maximaal 12 meter, een auto-vrachtwagencombinatie maximaal 18 meter. Ik denk dat ik gewoon het geld van mn studiefinanciering die ik straks krijg ga gebruiken en dan bij dit soort vragen ga proberen af te kijken.
Als ik wordt gesnapt en wordt verwijderd boeit het toch niet, want zonder afkijken haal ik het sowieso niet.
Ja jij zit vast niet in deze leeftijd maar weet je hoe genant het is als je op je twintigste je rijbewijs nog steeds niet hebt?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:43 schreef Skv het volgende:
Wat is dat tegenwoordig toch dat iedereen met zn 18e direct dat rijbewijs moet en zal halen?
Al die opgefokte kutpubertjes in die klotegolfjes. Kunnen allemaal totaal niet rijden en overschatten zichzelf continu.
Ja ik heb dat hele boekje al een doorgelezen en ook proefexamens gemaakt maar het wil gewoon niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:44 schreef tuut-chips het volgende:
Ik heb het ook in één keer gehaald vorige week.
Had het examen op maandagochtend, heb zaterdagochtend het boekje (verjo) doorgelezen en heb toen de rest van het weekend de cdrom doorgewerkt (ongeveer 650 vragen, 14 oefenexamens ofzo).
Die maandag in één keer gehaald, 19/25 op gevaarherkenning (minimaal 13 halen) en 35/40 op regels en inzicht (minimaal 35 halen).
Als je er nog geen hebt TS: Probeer aan zo'n theoriecd te komen. Desnoods download je er een.
Die oefenexamens daarop hebben super geholpen
Misschien heb je wel last van faalangst?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:45 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja ik heb dat hele boekje al een doorgelezen en ook proefexamens gemaakt maar het wil gewoon niet.
Ja ik moet wel zeggen dat ik VERSCHRIKKELIJK zenuwachtig was bij de eerste keer, omdat er zo'n enorme druk op staat omdat het gewoon beschamend is als je het niet in één keer haalt. In dit topic is ook overal te lezen dat bijna iedereen het makkelijk vond en het in één keer haalde.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:46 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Misschien heb je wel last van faalangst?
Probeer anders eens zo'n theorieles te volgen bij een rijschool (hoeft niet je eigen rijschool te zijn!)
Genant? Genoeg mensen die het op hun 20e nog niet hebben hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:44 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja jij zit vast niet in deze leeftijd maar weet je hoe genant het is als je op je twintigste je rijbewijs nog steeds niet hebt?
Gewoon 1x het boekje doorlezen et voila.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:38 schreef Quit het volgende:
[..]
Wel keihard voor geblokt neem ik aan dan, om hem in één keer te halen?
Ja, idd. Hoi TSquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Genant? Genoeg mensen die het op hun 20e nog niet hebben hoor
Zo chanant is dat trouwens helemáál niet hoor, zijn genoeg mensen die hem pas na hun studie halen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:44 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja jij zit vast niet in deze leeftijd maar weet je hoe genant het is als je op je twintigste je rijbewijs nog steeds niet hebt?
Ik had dus niet genoeg geld om het af te maken (het rijden an sich ging best goed) en ga dus opnieuw lessen na mijn studie. Ik mag straks toch gratis met het OV.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had 'm op m'n 21e of 22e geloof ik. Eerder geen zin in en niet nodig
Zelfde hier.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:36 schreef ikjijallebei het volgende:
3x.
gewoon allebei in 1x -theorie + praktijk- deze baas
Onzin, kan best zijn dat iemand wat last heeft van faalangst en gewoon veilig rondrijdt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:58 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Als je al 3x zakt voor het theoretische deel, dus de REGELS, ben je ook niet in staat om auto te rijden sorry.
Dingen voor jouw en andermans veiligheid kan je na 2x niet vergeten..... Ongeschikt voor een fahrerschein.
Nou ik moet anders zeggen dat ik vrijwel geen enkele volwassene ken (laat zeggen vanaf 30 jaar) die nog geen rijbewijs heeft. Volgens mij kan iedereen het wel, alleen wil het bij mij nog niet echt lukken. Ik weet natuurlijk niet hoevaak anderen theorie hebben moeten doen, maar die hebben in ieder geval hun rijbewijs.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:59 schreef darpios het volgende:
[..]
Zelfde hier.
Als je met goed leren nog 3x zakt dan moet je gewoon stoppen, dan hoor je niet op de openbare weg in een auto thuis. Sommige mensen zijn nou eenmaal zo, kun je niets aan doen.
Ik ken tientallen studenten die 'm op hun 25e nog niet hebben.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:44 schreef Quit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:58 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Als je al 3x zakt voor het theoretische deel, dus de REGELS, ben je ook niet in staat om auto te rijden sorry.
Dingen voor jouw en andermans veiligheid kan je na 2x niet vergeten..... Ongeschikt voor een fahrerschein.
Dit vind ik dan weer zo bekrompen. Het gaat hier om een THEORIE examen. Er spelen zoveel meer aspecten mee dan alleen de antwoorden niet weten. Wat nou als je faalangst hebt of iets dergelijks? Best begrijpelijk als je er dan langer over doet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:59 schreef darpios het volgende:
[..]
Zelfde hier.
Als je met goed leren nog 3x zakt dan moet je gewoon stoppen, dan hoor je niet op de openbare weg in een auto thuis. Sommige mensen zijn nou eenmaal zo, kun je niets aan doen.
Dan zit je niet tussen (ex-)studenten in ieder gevalquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:01 schreef Quit het volgende:
[..]
Nou ik moet anders zeggen dat ik vrijwel geen enkele volwassene ken (laat zeggen vanaf 30 jaar) die nog geen rijbewijs heeft.
Natuurlijk, na 5 jaar oefenen zou ik ook uiteindelijk wel een muur kunnen metselen. Betekent niet dat dat verstandig is of dat ik een metselaar ben. En dat ze hun rijbewjis hebben betekent niet automatisch dat ze kunnen rijden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:01 schreef Quit het volgende:
[..]
Nou ik moet anders zeggen dat ik vrijwel geen enkele volwassene ken (laat zeggen vanaf 30 jaar) die nog geen rijbewijs heeft. Volgens mij kan iedereen het wel, alleen wil het bij mij nog niet echt lukken. Ik weet natuurlijk niet hoevaak anderen theorie hebben moeten doen, maar die hebben in ieder geval hun rijbewijs.
Ja jij hebt makkelijk praten als je het in één keer hebt gehaald. Heb je een bovenmatig hoge intelligentie ofzo?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:11 schreef Drinky het volgende:
3 keer je theorie falen.
Blijf jij maar lekker rondfietsen, je hoort niet in het gemotoriseerd verkeer thuis
Nee dat is totaal niet handig.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Stoppen dus en met de fiets en bus gaan.
3x gecrashedquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:21 schreef CantFazeMe het volgende:
Nee hoor. Drinky is ook al een keer gecrashed hoor.
Ja hebt zeker die site gehackt of boek erbij gehad ofzo? Anders is het vrijwel onmogelijk om het in één te halen.quote:
Nee. Valt best mee. Ik heb ze allebei in 1 keer gehaald ik heb echt geen iQ van 200.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:33 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja hebt zeker die site gehackt of boek erbij gehad ofzo? Anders is het vrijwel onmogelijk om het in één te halen.
Maakt niks uit schatje, met de hersencapaciteit van een garnaal zullen veel dingen vrijwel onmogelijk voor je zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:33 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja hebt zeker die site gehackt of boek erbij gehad ofzo? Anders is het vrijwel onmogelijk om het in één te halen.
Als je al zo loopt te redeneren...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:33 schreef Quit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:36 schreef lisselotte88 het volgende:
he je moet die cd rom van vekabest downloaden! ik was 2 keer gezakt, maar de derde keer geslaagd door die cd rom. Ze vragen namelijk precies hetzelfde als wat er op die cd rom staat.
Heb nu na 9000 euro en 108 rijlessen en 5 keer gezakt te zijn voor de praktijk mijn rijbewijs sinds april! Heb nog niet alleen gereden, maar wel rij ik dagelijks met mijn vader naast me.
Punt blijft dat het examen nie tmakkelijker moet worden, maar dat jij het gewoon moet snappen.quote:
Damn, ik hoop dat je aan het trollen bentquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:36 schreef lisselotte88 het volgende:
he je moet die cd rom van vekabest downloaden! ik was 2 keer gezakt, maar de derde keer geslaagd door die cd rom. Ze vragen namelijk precies hetzelfde als wat er op die cd rom staat.
Heb nu na 9000 euro en 108 rijlessen en 5 keer gezakt te zijn voor de praktijk mijn rijbewijs sinds april! Heb nog niet alleen gereden, maar wel rij ik dagelijks met mijn vader naast me.
eeeh ik was 5 keer gezakt voor de praktijk, maar mijn vader betaalde de 9000.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:37 schreef Quit het volgende:
[..]![]()
Dat is wel een erg hoog bedrag. Hopelijk loopt het bij niet zo..
Krijg het idee dat jij je rijbewijs niet verdient.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:40 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
eeeh ik was 5 keer gezakt voor de praktijk, maar mijn vader betaalde de 9000.
Trouwens dat zakken is echt onzin.....ik rij nu gewoon zonder problemen.....soms vertelt me vader me van REM er komt iemand van rechts of hij geeft aan dat ik daar niet in mag en hoe ik naar huis moet rijden enz en soms valt de auto uit voor de stoplicht en dan toeteren die kut automobilisten achter me waardoor ik in paniek raak en mijn vader uit moet stappen en met mij van plaats moet wisselen....en bij het invoegen op de snelweg vraag ik aan hem wanneer ik kan en dan zegt hij zo van: JA NU invoegen etc....top vader![]()
maar die theorie die ik heb alleen moeten doen dus google even op vekabest 2008 en ga die gewoon een dag voor het examen de hele dag oefenen en dan slaag je wel.
Ach hou toch op malloot. Volksstammen mensen die t in 1x halen. Ik heb t zelf in 1x gehaald met 1 fout. Daarnaast heb ik 28 rijlessen gehad en examen ook in 1x gehaald. Niet dat je t perse allemaal in 1x moet halen maar als je een bult theorie binnen 3x niet eens fatsoenlijk kunt afronden dan moet je geen rijbewijs willen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:33 schreef Quit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
Damn, ik hoop dat je aan het trollen bent.
Beter had je dat geld gewoon in je zak gehouden en een OV jaarkaart aangeschaft.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:42 schreef Chai het volgende:
Haha iedereen die ik ken heeft het in 1x gehaald, behalve 1 dom kind die vmbo-k deed.
ik zit op de uni en was 2 keer gezakt....beken wel: had niets gedaan voor het examen. dus zo vreemd was het niet....de derde keer wel dusquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:42 schreef Chai het volgende:
Haha iedereen die ik ken heeft het in 1x gehaald, behalve 1 dom kind die vmbo-k deed.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:43 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]nee! waarom? ik heb 4 keer een vrouw gehad en 1 keer bij BNOR een turkse man....toen de zesde keer bij BNOR kreeg ik een 60 jarige
man waarmee ik zalig heb zitten flirten tijdens het examen. Uiteindelijk mijn hand op zijn been gelegd en toen uhum zijn we ergens gestopt. Ik had me voor de gelegenheid super sexy gekleed in een kort strak zwart jurkje (heel onpraktisch gezien het weer die dag het regende maar nood breekt wetten) en hij was super gecharmeerd.
Desondanks was ik niet overtuigd, maar terug in het hotel zei hij: GEFELICITEERDde mond van mijn instructeur zakte open van verbazing
Van wie is de auto? van je vader soms? Want dan valt dat lieve wel meequote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:40 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
eeeh ik was 5 keer gezakt voor de praktijk, maar mijn vader betaalde de 9000.
Trouwens dat zakken is echt onzin.....ik rij nu gewoon zonder problemen.....soms vertelt me vader me van REM er komt iemand van rechts of hij geeft aan dat ik daar niet in mag en hoe ik naar huis moet rijden enz en soms valt de auto uit voor de stoplicht en dan toeteren die kut automobilisten achter me waardoor ik in paniek raak en mijn vader uit moet stappen en met mij van plaats moet wisselen....en bij het invoegen op de snelweg vraag ik aan hem wanneer ik kan en dan zegt hij zo van: JA NU invoegen etc....top vader![]()
maar die theorie die ik heb alleen moeten doen dus google even op vekabest 2008 en ga die gewoon een dag voor het examen de hele dag oefenen en dan slaag je wel.
Waarom doe je dan ook niets voor het examen, kneus die je bent.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:44 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
ik zit op de uni en was 2 keer gezakt....beken wel: had niets gedaan voor het examen. dus zo vreemd was het niet....de derde keer wel dus
Als je je dit afvraagt kun je inderdaad beter stoppen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:35 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja ik nou ik vind gewoon dat de examens wat makkelijker moeten maken hoor. En waarom moet ik vanalles weten over kentekenbewijzen en over aanhangers en hoeveel meter iets mag uitsteken?
Ik twijfel of ik dit serieus moet nemenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:43 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]nee! waarom? ik heb 4 keer een vrouw gehad en 1 keer bij BNOR een turkse man....toen de zesde keer bij BNOR kreeg ik een 60 jarige
man waarmee ik zalig heb zitten flirten tijdens het examen. Uiteindelijk mijn hand op zijn been gelegd en toen uhum zijn we ergens gestopt. Ik had me voor de gelegenheid super sexy gekleed in een kort strak zwart jurkje (heel onpraktisch gezien het weer die dag het regende maar nood breekt wetten) en hij was super gecharmeerd.
Desondanks was ik niet overtuigd, maar terug in het hotel zei hij: GEFELICITEERDde mond van mijn instructeur zakte open van verbazing
De allerslechtste chauffeur van Nederland zoekt nog deelnemers.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:43 schreef lisselotte88 het volgende:
nee! waarom? ik heb 4 keer een vrouw gehad en 1 keer bij BNOR een turkse man....toen de zesde keer bij BNOR kreeg ik een 60 jarige
als je vwo hebt gehaald bezit je dus enige intelligentie. Misschien wat zelfreflectie toepassen en accepteren dat autorijden niets voor jou is en stoppen met proberen. Waarom accepteren sommige mensen niet gewoon dat autorijden niet voor hun is?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:16 schreef Quit het volgende:
Ik lurk al een tijdje hier, maar nu zit me toch iets dusdanig dwars dat ik het nodig vind een account te maken en een klacht te plaatsen.
Ik ben nu voor de derde keer gezakt voor m'n auto theorie-examen. Gevaarherkenning gaat wel goed, alleen op het onderdeel wetgeving en verkeersinzicht had ik eerst 8 fout, de tweede keer 7 en nu gister wederom 7En je mag er maar vijf.
Ik heb geen idee wat ik nu moet doen. M'n vwo heb ik wel in één keer gehaald, maar dit lukt me gewoon niet. Vooral de voorrangsregels is wartaal voor mij, met trams enzo. Daarnaast ben ik zowat door m'n geld heen en moet ik ook nog de reguliere praktijklessen betalen en m'n ouders willen niet meebetalen.
Klacht: CBR maakt te moeilijke toetsen.
Ja maar dat is niet veilig voor ons als overige verkeersdeelnemers.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:29 schreef Quit het volgende:
[..]
Nee dat is totaal niet handig.
Ik ga net zo lang door tot ik het haal, al moet ik wel aan geld zien te komen.
Als jij je nou al zoveel aantrekt van wat anderen vinden, zit je straks veel te opgefokt achter het stuur. Dan ben jij ook zo'n type die zich laat opnaaien door zijn vrienden en dan te hard gaat rijden o.i.d.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:48 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja ik moet wel zeggen dat ik VERSCHRIKKELIJK zenuwachtig was bij de eerste keer, omdat er zo'n enorme druk op staat omdat het gewoon beschamend is als je het niet in één keer haalt. In dit topic is ook overal te lezen dat bijna iedereen het makkelijk vond en het in één keer haalde.
Nu moet ik voor de vierde keer (heb nog niet opnieuw aangevraagd) en doordat je telkens zakt en ook weinig opschiet qua fouten word je steeds onzekerder.
ja het is van mijn vader.....eeeh NEE hij wil niet dat ik een ongeluk krijg en mijn prachtige gezicht verwoest wanneer het glas in mijn gezicht snijd o.i.dquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Van wie is de auto? van je vader soms? Want dan valt dat lieve wel meehij weet gewoon dat je niet kunt rijden dus hij voorkomt zo dat je zijn auto in elkaar duwt
Nouja als je slaagt slaag je. Met gokken lukt het toch niet dus als ik slaag ken ik blijkbaar de regels voldoende.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet veilig voor ons als overige verkeersdeelnemers.
Je kent de regels niet cq. je kan de regels niet onthouden.
Hoe's met je duc nou dan? Draait 'ie nog lekker?quote:
had het verkeerd gepland....tijdens tentamen periodes....ik dacht van ik zie het als een extra tentamen, maar ik kwam er gewoon niet aan toe en ik moest mijn echte tentamens voorrang geven.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom doe je dan ook niets voor het examen, kneus die je bent.Dat is minstens zo dom en heel zonde van het geld.
Mijn broer had hem pas op z'n 27e. Hij vond het niet nodig, maar toen hij weer in een dorp kwam wonen en zijn vrouw ook nog zwanger was is hij het toch maar geen halen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had 'm op m'n 21e of 22e geloof ik. Eerder geen zin in en niet nodig
Draait nog perfect wheelies hier, daar, boooaap bwaaaaoooop!.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:48 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hoe's met je duc nou dan? Draait 'ie nog lekker?
Godverdomme zeg. Ik heb zo'n kankerhekel aan mensen zoals jij (als dit echt waar is). Het halen van je rijbewijs wil nog niet zeggen dat je veilig in het verkeer bent. Ik baal altijd als de tyfus van van die lui die totaal niet kunnen rijden en helemaal niet om zich heen kijken. Levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:43 schreef lisselotte88 het volgende:
onzin! ik ben alles allang vergeten! gewoon rijden en in de spiegels kijken meer hoef je niet te weten/kunnen....de vorige keer besloot mijn vader dat ik mocht gaan tanken....tja dat kan ik niet dus ik superlief naar binnen gaan bij een benzinestation en vragen hoe het moet en toen werd het voor mij gedaanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als je je dit afvraagt kun je inderdaad beter stoppen.
je bent volgetankt met ongelood?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:49 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
onzin! ik ben alles allang vergeten! gewoon rijden en in de spiegels kijken meer hoef je niet te weten/kunnen....de vorige keer besloot mijn vader dat ik mocht gaan tanken....tja dat kan ik niet dus ik superlief naar binnen gaan bij een benzinestation en vragen hoe het moet en toen werd het voor mij gedaan
Hoe intelligent ben ik dan wel niet? Ik heb mijn vrachtwagenrijbewijs.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:17 schreef Quit het volgende:
[..]
. Heb je een bovenmatig hoge intelligentie ofzo?
Dat is gewoon echt diep triest hequote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:49 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
onzin! ik ben alles allang vergeten! gewoon rijden en in de spiegels kijken meer hoef je niet te weten/kunnen....de vorige keer besloot mijn vader dat ik mocht gaan tanken....tja dat kan ik niet dus ik superlief naar binnen gaan bij een benzinestation en vragen hoe het moet en toen werd het voor mij gedaan
die 4 hatende vrouwen lieten me zakken omdat ze vonden dat ik te langzaam was of te snel....die turk van het bnor mocht mij niet omdat ik uitdagend was gekleed en hij moslim was....die lekkere grijze 60 jarige nederlanderquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Godverdomme zeg. Ik heb zo'n kankerhekel aan mensen zoals jij (als dit echt waar is). Het halen van je rijbewijs wil nog niet zeggen dat je veilig in het verkeer bent. Ik baal altijd als de tyfus van van die lui die totaal niet kunnen rijden en helemaal niet om zich heen kijken. Levensgevaarlijk.
Och dat neem je toch niet serieus johquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:50 schreef hellrocker5 het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt diep triest he.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:36 schreef lisselotte88 het volgende:
Iets met Smit Eindhoven ofzoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:50 schreef Dutchlike het volgende:
Welk boekje gebruik je trouwens ts? Ik gebruikte Vekabest en iedereen die hem in mijn omgeving in één keer haalde ook.
Ik kan me serieus voorstellen dat er mensen zijn die dit dus echt niet kunnen. Ik ben niet echt een troller, dus wat dat betreft neem ik het serieus ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Och dat neem je toch niet serieus joh
boeiend....het moest gewoon! Kijk ik zeg niet dat ik me die keren daarvoor niet uitdagend had gekleed....alleen kreeg ik toen telkens de verkeerde examinator....een moslim en 4 keer een vrouw....4 keerquote:
Ja, mensen die te langzaam of te snel rijden (of op enige andere manier gevaarlijk gedrag vertonen) moeten gewoon dat ding niet krijgen. Het is altijd zo dat mensen na vier of vijf pogingen ineens wél slagen. En dat heeft bijna nooit te maken met dat ze ineens wel kunnen rijden. Gewoon een keertje mazzel gehad, en dat wordt dan beloond met een rijbewijs dat het hele leven geldig is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:51 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
die 4 hatende vrouwen lieten me zakken omdat ze vonden dat ik te langzaam was of te snel....die turk van het bnor mocht mij niet omdat ik uitdagend was gekleed en hij moslim was....die lekkere grijze 60 jarige nederlander
jaja, kort zwart jurkje en toen de hand op haar bovenbeen en toen ahum ergens gestoptquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:52 schreef hellrocker5 het volgende:
[..]
Ik kan me serieus voorstellen dat er mensen zijn die dit dus echt niet kunnen. Ik ben niet echt een troller, dus wat dat betreft neem ik het serieus ja.
maar als je eenmaal niet goed rijdt dan lukt het toch gewoon nooit.....maar wou toch dat roze pasje hebben en mijn vader betaalde dus waarom niet? de zesde keer had ik geluk met een leuke examinator...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, mensen die te langzaam of te snel rijden (of op enige andere manier gevaarlijk gedrag vertonen) moeten gewoon dat ding niet krijgen. Het is altijd zo dat mensen na vier of vijf pogingen ineens wél slagen. En dat heeft bijna nooit te maken met dat ze ineens wel kunnen rijden. Gewoon een keertje mazzel gehad, en dat wordt dan beloond met een rijbewijs dat het hele leven geldig is.
Maar je bent tijdens je examen op een parkeerplaats gestopt, met hem geneukt en toen kreeg je je rijbewijs?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:52 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
boeiend....het moest gewoon! Kijk ik zeg niet dat ik me die keren daarvoor niet uitdagend had gekleed....alleen kreeg ik toen telkens de verkeerde examinator....een moslim en 4 keer een vrouw....4 keerhoeveel pech kon ik hebben....maar de 6de keer was het raak! eindelijk een lekkere oudere nederlander die een mooi meid in de twintig wel zag zitten
Gewoon bij die rijschool van Don en Ad lessen, jwz.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
jaja, kort zwart jurkje en toen de hand op haar bovenbeen en toen ahum ergens gestoptkom op joh, tis geen pornofilm
Ik heb haar hele verhaal nog niet eens gelezen, was niet echt boeiend, maar dat laatste vond ik wel waardig om op te reagerenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
jaja, kort zwart jurkje en toen de hand op haar bovenbeen en toen ahum ergens gestoptkom op joh, tis geen pornofilm
Ja, en de eerste keer dat je iemand doodrijdt ga je je ontzettend af zitten vragen hoe dat nou zou komen. En dat is ongetwijfeld iemand die wél gewoon op een normale manier dat ding heeft gehaald. Of een kind ofzo. Als je het niet kan, doe het dan niet. Het verkeer is nou eenmaal niet geschikt voor iedereen (hoewel iedereen dat anders lijkt te denken).quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:55 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
maar als je eenmaal niet goed rijdt dan lukt het toch gewoon nooit.....maar wou toch dat roze pasje hebben en mijn vader betaalde dus waarom niet? de zesde keer had ik geluk met een leuke examinator...
Het zal wel geen rijbewijs voor de auto zijn geweest.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:55 schreef Quit het volgende:
[..]
Maar je bent tijdens je examen op een parkeerplaats gestopt, met hem geneukt en toen kreeg je je rijbewijs?
we hebben toch niets gedaan! dat hand op zijn been ging zogenaamd per ongeluk toen ik en hij tegelijk keihard moesten remmen voor die kutvrachtwagen die op de snelweg voor ons opdook....quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Want als student kun je onmogelijk zonder rijbewijs? Wat een gelul zeg, heb ook pas op mn 21e het rijbewijs gehaald. Als jij dat genant vindt ben je echt een enorm onzekere kneus.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:44 schreef Quit het volgende:
[..]
troll alertquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:43 schreef lisselotte88 het volgende:
Dus een ingreep op de snelweg en alsnog slagen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:56 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
we hebben toch niets gedaan! dat hand op zijn been ging zogenaamd per ongeluk toen ik en hij tegelijk keihard moesten remmen voor die kutvrachtwagen die op de snelweg voor ons opdook....toen zijn we snel van de snelweg afgegaan en besloot de examinator te stoppen voor tien minuutjes was BNOR dus dan heb je pauze.
dat is toch geen ingreep? ik kan er toch niets aandoen als er een vrachtwagen voor ons komt? hij moest remmen, want ik reed ongeveer 105 km/u en ik ramde bijna tegen de vrachtwagen...maar eeeh mooie meisjes slagen altijd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Dus een ingreep op de snelweg en alsnog slagen?
Ik wil nog steeds een zwarte SV.. maar financieel gezien onbereikbaar.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Draait nog perfect wheelies hier, daar, boooaap bwaaaaoooop!.
Nu begrijp ik ook waarom je steeds meer idioten op de Nederlandse wegen tegenkomt die totaal geen verkeersinzicht hebben.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Dus een ingreep op de snelweg en alsnog slagen?
Ik werd vanochtend bijna aangereden van achteren voor een verkeerslicht door een of andere hoer die haar gezicht aan het schminken was en dat belangrijker vond dan ff checken of dat kreng op rood stond.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:00 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Nu begrijp ik ook waarom je steeds meer idioten op de Nederlandse wegen tegenkomt die totaal geen verkeersinzicht hebben.
je bent zelf idioot! en nu moet ik dit forum verlaten om me samen met mijn vader die net thuis komt op de weg te gaan begeven naar de albert heijn. Ik rij en hij parkeert voor me uiteindelijk als we aankomen....parkeren is een ramp....quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:00 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Nu begrijp ik ook waarom je steeds meer idioten op de Nederlandse wegen tegenkomt die totaal geen verkeersinzicht hebben.
Waarschijnlijk heeft ze nog even op kantoor met zijn versnellingspook geoefend en daarom een rijbewijs gekregen. het zou me niks verbazenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend bijna aangereden van achteren voor een verkeerslicht door een of andere hoer die haar gezicht aan het schminken was en dat belangrijker vond dan ff checken of dat kreng op rood stond.
Vreemde zin wel.
Holy sheit, als jij geen troll bent ben je wel een heel triest geval.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:01 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
je bent zelf idioot! en nu moet ik dit forum verlaten om me samen met mijn vader die net thuis komt op de weg te gaan begeven naar de albert heijn. Ik rij en hij parkeert voor me uiteindelijk als we aankomen....parkeren is een ramp....
Je hebt je rijbewijs maar moet iemand anders laten inparkeren?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:01 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
je bent zelf idioot! en nu moet ik dit forum verlaten om me samen met mijn vader die net thuis komt op de weg te gaan begeven naar de albert heijn. Ik rij en hij parkeert voor me uiteindelijk als we aankomen....parkeren is een ramp....
leg mij eens uit hoe je anders een rijbewijs moet krijgen? Sorry hoor niets pornofilm...het kan gewoon niet anders. Hij is een man en ik een vrouw...ik wil wat dat die man mij kon geven dan moet ik daar iets terug voor doen simpel toch? Ik zou goed moeten rijden, maar dat kon ik niet dat rijden ligt me niet dus mooi zijn en mond open en die man laten genieten. Zoals ik al aangaf was nog steeds niet overtuigd, want hij had best kunnen zeggen in het hotel dat ik was gezakt, maar dat deed hij niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:01 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze nog even op kantoor met zijn versnellingspook geoefend en daarom een rijbewijs gekregen. het zou me niks verbazen
Als je instructeur op de rem moet trappen heet zoiets een ingreep. Dat jij je vervolgens naar het papiertje loopt te sletten en daar nog trots over loopt te blaten geeft aan hoe treurig je bentquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:01 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
??? hallo onze buurvrouw heeft al 4 jaar haar rijbewijs en moet ook elke avond aanbellen om mijn vader voor haar te laten parkeren....wat is daar zo vreemd aan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Je hebt je rijbewijs maar moet iemand anders laten inparkeren?.
Dit bedoel ik dus. Precies. Ach, ik laat me ook niet meer trollen.
Dat die ook gewoon de tyfus moet krijgen en niet in de auto mag stappen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:05 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
??? hallo onze buurvrouw heeft al 4 jaar haar rijbewijs en moet ook elke avond aanbellen om mijn vader voor haar te laten parkeren....wat is daar zo vreemd aan?
ik vind het normaal dat je de eerste vijf jaar niet kan parkeren zoiets kost de tijd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat die ook gewoon de tyfus moet krijgen en niet in de auto mag stappen.
Je vader moet m er bij de buurvrouw inparkeren?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:05 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
??? hallo onze buurvrouw heeft al 4 jaar haar rijbewijs en moet ook elke avond aanbellen om mijn vader voor haar te laten parkeren....wat is daar zo vreemd aan?
Troll of niet, vrouwen horen uit het gemotoriseerde verkeer te worden geweerd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:08 schreef HeatWave het volgende:
Ja, reageer massaal op die obvious fake-troll.
De tijd en een schooklasje met kinderen. Maar ach, als jij maar in dat koekblik kan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:07 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
ik vind het normaal dat je de eerste vijf jaar niet kan parkeren zoiets kost de tijd.
hoe dan ook tot ziens.
Nog wel voor Quit: Cd-rom voor de theorie + als je een man bent zodra je een vrouw hebt charmeer haar een beetje als je een vrouw bent zodra je een man hebt zorg er gewoon voor dat die geniet op de praktijk.
Suc6
Misschien gaat het rijden wel heel goed, maar enkel de theorie niet?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:36 schreef sinepedraap het volgende:
Als je een beetje inzicht hebt hoef je niet eens goed voor je theorie te leren. Gewoon een beetje doorlezen en de nummertjes (alcoholpromillage etc) uit je hoofd leren. Alles moet gewoon veilig gaan. Toon inzicht. Het is logisch en gaat vanzelf.
Als je het serieus moet leren, zovaak zakt maar wel vwo doet ben je dus gewoon stom en weet je alleen dingen als je het 10 keer van ter voren leertRijden moet je gewoon kunnen. Heeft niks te maken met je opleiding. TS is gewoon dom en kan het niet.
Ja dan ben je dus gewoon stom en sta je bij een kruispunt te twijfelen wie er nou voor mag gaan en daarmee hou je het verkeer op en creëer je onveilige situaties.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien gaat het rijden wel heel goed, maar enkel de theorie niet?
Das niet gênant, bloemkool. Het is pas gênant als je vijfendertig bent en het nog moet doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:44 schreef Quit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:22 schreef krokdown het volgende:
Stop er mee, je bent niet bekwaam om op de weg te gaan.
Same here, bij mij zaten er ook nog idioten die voor de 5e keer gingen en weer zaktequote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:05 schreef Levolution het volgende:
Ik heb de avond ervoor het boekje doorgebladerd en die shit in één keer gehaald.
fixed my mattyquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:05 schreef Levolution het volgende:
Ik heb de avond ervooreen half uur van te voren het boekje doorgebladerd en die shit in één keer gehaald.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:07 schreef lulzy het volgende:
[..]
Same here, bij mij zaten er ook nog idioten die voor de 5e keer gingen en weer zakte
Zo hoort het ook. Het zijn de domme mensen die boven hun niveau werken die het niet halen. Zelfde geld voor zelfingenomen vwo-ers die 5 uur nodig hebben om te leren voor examens of zoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:05 schreef Levolution het volgende:
Ik heb de avond ervoor het boekje doorgebladerd en die shit in één keer gehaald.
Als zelfs Manu, de allergrootste debiel van FOK! het kan, moet jij het ook kunnen TS! Probeer het nog een keer!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:19 schreef Manu. het volgende:
Moest je in Apeldoorn net?
edit; nvm, 'nu gister'
Net geslaagd hihi lekker voor je TS
Alsof je als je 5 uur voor een proefwerk moet leren vwo-onwaardig bentquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:09 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Het zijn de domme mensen die boven hun niveau werken die het niet halen. Zelfde geld voor zelfingenomen vwo-ers die 5 uur nodig hebben om te leren voor examens of zo
Mensen die meer dan een 6 willen halen horen volgens mij sowieso niet in Nederland thuisquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alsof je als je 5 uur voor een proefwerk moet leren vwo-onwaardig bent
Want?quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mensen die meer dan een 6 willen halen horen volgens mij sowieso niet in Nederland thuis
Ik ken jou niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Als zelfs Manu, de allergrootste debiel van FOK! het kan, moet jij het ook kunnen TS! Probeer het nog een keer!
Nou nou, poeh poeh, wat stoer!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:15 schreef Dibble het volgende:
Ik was in 6 keer geslaagd, waarbij twee keer niet wezen komen opdagen![]()
.
Ben dan ook een gevaar op de weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |