Als je je dit afvraagt kun je inderdaad beter stoppen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:35 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja ik nou ik vind gewoon dat de examens wat makkelijker moeten maken hoor. En waarom moet ik vanalles weten over kentekenbewijzen en over aanhangers en hoeveel meter iets mag uitsteken?
Ik twijfel of ik dit serieus moet nemenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:43 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]nee! waarom? ik heb 4 keer een vrouw gehad en 1 keer bij BNOR een turkse man....toen de zesde keer bij BNOR kreeg ik een 60 jarige
man waarmee ik zalig heb zitten flirten tijdens het examen. Uiteindelijk mijn hand op zijn been gelegd en toen uhum zijn we ergens gestopt. Ik had me voor de gelegenheid super sexy gekleed in een kort strak zwart jurkje (heel onpraktisch gezien het weer die dag het regende maar nood breekt wetten) en hij was super gecharmeerd.
Desondanks was ik niet overtuigd, maar terug in het hotel zei hij: GEFELICITEERDde mond van mijn instructeur zakte open van verbazing
De allerslechtste chauffeur van Nederland zoekt nog deelnemers.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:43 schreef lisselotte88 het volgende:
nee! waarom? ik heb 4 keer een vrouw gehad en 1 keer bij BNOR een turkse man....toen de zesde keer bij BNOR kreeg ik een 60 jarige
man waarmee ik zalig heb zitten flirten tijdens het examen. Uiteindelijk mijn hand op zijn been gelegd en toen uhum zijn we ergens gestopt. Ik had me voor de gelegenheid super sexy gekleed in een kort strak zwart jurkje (heel onpraktisch gezien het weer die dag het regende maar nood breekt wetten) en hij was super gecharmeerd.
Desondanks was ik niet overtuigd, maar terug in het hotel zei hij: GEFELICITEERDde mond van mijn instructeur zakte open van verbazing
als je vwo hebt gehaald bezit je dus enige intelligentie. Misschien wat zelfreflectie toepassen en accepteren dat autorijden niets voor jou is en stoppen met proberen. Waarom accepteren sommige mensen niet gewoon dat autorijden niet voor hun is?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:16 schreef Quit het volgende:
Ik lurk al een tijdje hier, maar nu zit me toch iets dusdanig dwars dat ik het nodig vind een account te maken en een klacht te plaatsen.
Ik ben nu voor de derde keer gezakt voor m'n auto theorie-examen. Gevaarherkenning gaat wel goed, alleen op het onderdeel wetgeving en verkeersinzicht had ik eerst 8 fout, de tweede keer 7 en nu gister wederom 7En je mag er maar vijf.
Ik heb geen idee wat ik nu moet doen. M'n vwo heb ik wel in één keer gehaald, maar dit lukt me gewoon niet. Vooral de voorrangsregels is wartaal voor mij, met trams enzo. Daarnaast ben ik zowat door m'n geld heen en moet ik ook nog de reguliere praktijklessen betalen en m'n ouders willen niet meebetalen.
Klacht: CBR maakt te moeilijke toetsen.
Ja maar dat is niet veilig voor ons als overige verkeersdeelnemers.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:29 schreef Quit het volgende:
[..]
Nee dat is totaal niet handig.
Ik ga net zo lang door tot ik het haal, al moet ik wel aan geld zien te komen.
Als jij je nou al zoveel aantrekt van wat anderen vinden, zit je straks veel te opgefokt achter het stuur. Dan ben jij ook zo'n type die zich laat opnaaien door zijn vrienden en dan te hard gaat rijden o.i.d.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:48 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja ik moet wel zeggen dat ik VERSCHRIKKELIJK zenuwachtig was bij de eerste keer, omdat er zo'n enorme druk op staat omdat het gewoon beschamend is als je het niet in één keer haalt. In dit topic is ook overal te lezen dat bijna iedereen het makkelijk vond en het in één keer haalde.
Nu moet ik voor de vierde keer (heb nog niet opnieuw aangevraagd) en doordat je telkens zakt en ook weinig opschiet qua fouten word je steeds onzekerder.
ja het is van mijn vader.....eeeh NEE hij wil niet dat ik een ongeluk krijg en mijn prachtige gezicht verwoest wanneer het glas in mijn gezicht snijd o.i.dquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Van wie is de auto? van je vader soms? Want dan valt dat lieve wel meehij weet gewoon dat je niet kunt rijden dus hij voorkomt zo dat je zijn auto in elkaar duwt
Nouja als je slaagt slaag je. Met gokken lukt het toch niet dus als ik slaag ken ik blijkbaar de regels voldoende.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet veilig voor ons als overige verkeersdeelnemers.
Je kent de regels niet cq. je kan de regels niet onthouden.
Hoe's met je duc nou dan? Draait 'ie nog lekker?quote:
had het verkeerd gepland....tijdens tentamen periodes....ik dacht van ik zie het als een extra tentamen, maar ik kwam er gewoon niet aan toe en ik moest mijn echte tentamens voorrang geven.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom doe je dan ook niets voor het examen, kneus die je bent.Dat is minstens zo dom en heel zonde van het geld.
Mijn broer had hem pas op z'n 27e. Hij vond het niet nodig, maar toen hij weer in een dorp kwam wonen en zijn vrouw ook nog zwanger was is hij het toch maar geen halen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had 'm op m'n 21e of 22e geloof ik. Eerder geen zin in en niet nodig
Draait nog perfect wheelies hier, daar, boooaap bwaaaaoooop!.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:48 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hoe's met je duc nou dan? Draait 'ie nog lekker?
Godverdomme zeg. Ik heb zo'n kankerhekel aan mensen zoals jij (als dit echt waar is). Het halen van je rijbewijs wil nog niet zeggen dat je veilig in het verkeer bent. Ik baal altijd als de tyfus van van die lui die totaal niet kunnen rijden en helemaal niet om zich heen kijken. Levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:43 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]nee! waarom? ik heb 4 keer een vrouw gehad en 1 keer bij BNOR een turkse man....toen de zesde keer bij BNOR kreeg ik een 60 jarige
onzin! ik ben alles allang vergeten! gewoon rijden en in de spiegels kijken meer hoef je niet te weten/kunnen....de vorige keer besloot mijn vader dat ik mocht gaan tanken....tja dat kan ik niet dus ik superlief naar binnen gaan bij een benzinestation en vragen hoe het moet en toen werd het voor mij gedaanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als je je dit afvraagt kun je inderdaad beter stoppen.
je bent volgetankt met ongelood?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:49 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
onzin! ik ben alles allang vergeten! gewoon rijden en in de spiegels kijken meer hoef je niet te weten/kunnen....de vorige keer besloot mijn vader dat ik mocht gaan tanken....tja dat kan ik niet dus ik superlief naar binnen gaan bij een benzinestation en vragen hoe het moet en toen werd het voor mij gedaan
Hoe intelligent ben ik dan wel niet? Ik heb mijn vrachtwagenrijbewijs.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:17 schreef Quit het volgende:
[..]
. Heb je een bovenmatig hoge intelligentie ofzo?
Dat is gewoon echt diep triest hequote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:49 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
onzin! ik ben alles allang vergeten! gewoon rijden en in de spiegels kijken meer hoef je niet te weten/kunnen....de vorige keer besloot mijn vader dat ik mocht gaan tanken....tja dat kan ik niet dus ik superlief naar binnen gaan bij een benzinestation en vragen hoe het moet en toen werd het voor mij gedaan
die 4 hatende vrouwen lieten me zakken omdat ze vonden dat ik te langzaam was of te snel....die turk van het bnor mocht mij niet omdat ik uitdagend was gekleed en hij moslim was....die lekkere grijze 60 jarige nederlanderquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Godverdomme zeg. Ik heb zo'n kankerhekel aan mensen zoals jij (als dit echt waar is). Het halen van je rijbewijs wil nog niet zeggen dat je veilig in het verkeer bent. Ik baal altijd als de tyfus van van die lui die totaal niet kunnen rijden en helemaal niet om zich heen kijken. Levensgevaarlijk.
Och dat neem je toch niet serieus johquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:50 schreef hellrocker5 het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt diep triest he.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:36 schreef lisselotte88 het volgende:
he je moet die cd rom van vekabest downloaden! ik was 2 keer gezakt, maar de derde keer geslaagd door die cd rom. Ze vragen namelijk precies hetzelfde als wat er op die cd rom staat.
Heb nu na 9000 euro en 108 rijlessen en 5 keer gezakt te zijn voor de praktijk mijn rijbewijs sinds april! Heb nog niet alleen gereden, maar wel rij ik dagelijks met mijn vader naast me.
Iets met Smit Eindhoven ofzoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:50 schreef Dutchlike het volgende:
Welk boekje gebruik je trouwens ts? Ik gebruikte Vekabest en iedereen die hem in mijn omgeving in één keer haalde ook.
Ik kan me serieus voorstellen dat er mensen zijn die dit dus echt niet kunnen. Ik ben niet echt een troller, dus wat dat betreft neem ik het serieus ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Och dat neem je toch niet serieus joh
boeiend....het moest gewoon! Kijk ik zeg niet dat ik me die keren daarvoor niet uitdagend had gekleed....alleen kreeg ik toen telkens de verkeerde examinator....een moslim en 4 keer een vrouw....4 keerquote:
Ja, mensen die te langzaam of te snel rijden (of op enige andere manier gevaarlijk gedrag vertonen) moeten gewoon dat ding niet krijgen. Het is altijd zo dat mensen na vier of vijf pogingen ineens wél slagen. En dat heeft bijna nooit te maken met dat ze ineens wel kunnen rijden. Gewoon een keertje mazzel gehad, en dat wordt dan beloond met een rijbewijs dat het hele leven geldig is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:51 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
die 4 hatende vrouwen lieten me zakken omdat ze vonden dat ik te langzaam was of te snel....die turk van het bnor mocht mij niet omdat ik uitdagend was gekleed en hij moslim was....die lekkere grijze 60 jarige nederlander
jaja, kort zwart jurkje en toen de hand op haar bovenbeen en toen ahum ergens gestoptquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:52 schreef hellrocker5 het volgende:
[..]
Ik kan me serieus voorstellen dat er mensen zijn die dit dus echt niet kunnen. Ik ben niet echt een troller, dus wat dat betreft neem ik het serieus ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |