quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:36 schreef lisselotte88 het volgende:
he je moet die cd rom van vekabest downloaden! ik was 2 keer gezakt, maar de derde keer geslaagd door die cd rom. Ze vragen namelijk precies hetzelfde als wat er op die cd rom staat.
Heb nu na 9000 euro en 108 rijlessen en 5 keer gezakt te zijn voor de praktijk mijn rijbewijs sinds april! Heb nog niet alleen gereden, maar wel rij ik dagelijks met mijn vader naast me.
Punt blijft dat het examen nie tmakkelijker moet worden, maar dat jij het gewoon moet snappen.quote:
Damn, ik hoop dat je aan het trollen bentquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:36 schreef lisselotte88 het volgende:
he je moet die cd rom van vekabest downloaden! ik was 2 keer gezakt, maar de derde keer geslaagd door die cd rom. Ze vragen namelijk precies hetzelfde als wat er op die cd rom staat.
Heb nu na 9000 euro en 108 rijlessen en 5 keer gezakt te zijn voor de praktijk mijn rijbewijs sinds april! Heb nog niet alleen gereden, maar wel rij ik dagelijks met mijn vader naast me.
eeeh ik was 5 keer gezakt voor de praktijk, maar mijn vader betaalde de 9000.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:37 schreef Quit het volgende:
[..]![]()
Dat is wel een erg hoog bedrag. Hopelijk loopt het bij niet zo..
Krijg het idee dat jij je rijbewijs niet verdient.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:40 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
eeeh ik was 5 keer gezakt voor de praktijk, maar mijn vader betaalde de 9000.
Trouwens dat zakken is echt onzin.....ik rij nu gewoon zonder problemen.....soms vertelt me vader me van REM er komt iemand van rechts of hij geeft aan dat ik daar niet in mag en hoe ik naar huis moet rijden enz en soms valt de auto uit voor de stoplicht en dan toeteren die kut automobilisten achter me waardoor ik in paniek raak en mijn vader uit moet stappen en met mij van plaats moet wisselen....en bij het invoegen op de snelweg vraag ik aan hem wanneer ik kan en dan zegt hij zo van: JA NU invoegen etc....top vader![]()
maar die theorie die ik heb alleen moeten doen dus google even op vekabest 2008 en ga die gewoon een dag voor het examen de hele dag oefenen en dan slaag je wel.
Ach hou toch op malloot. Volksstammen mensen die t in 1x halen. Ik heb t zelf in 1x gehaald met 1 fout. Daarnaast heb ik 28 rijlessen gehad en examen ook in 1x gehaald. Niet dat je t perse allemaal in 1x moet halen maar als je een bult theorie binnen 3x niet eens fatsoenlijk kunt afronden dan moet je geen rijbewijs willen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:33 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja hebt zeker die site gehackt of boek erbij gehad ofzo? Anders is het vrijwel onmogelijk om het in één te halen.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
Damn, ik hoop dat je aan het trollen bent.
Beter had je dat geld gewoon in je zak gehouden en een OV jaarkaart aangeschaft.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:42 schreef Chai het volgende:
Haha iedereen die ik ken heeft het in 1x gehaald, behalve 1 dom kind die vmbo-k deed.
ik zit op de uni en was 2 keer gezakt....beken wel: had niets gedaan voor het examen. dus zo vreemd was het niet....de derde keer wel dusquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:42 schreef Chai het volgende:
Haha iedereen die ik ken heeft het in 1x gehaald, behalve 1 dom kind die vmbo-k deed.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:43 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]nee! waarom? ik heb 4 keer een vrouw gehad en 1 keer bij BNOR een turkse man....toen de zesde keer bij BNOR kreeg ik een 60 jarige
man waarmee ik zalig heb zitten flirten tijdens het examen. Uiteindelijk mijn hand op zijn been gelegd en toen uhum zijn we ergens gestopt. Ik had me voor de gelegenheid super sexy gekleed in een kort strak zwart jurkje (heel onpraktisch gezien het weer die dag het regende maar nood breekt wetten) en hij was super gecharmeerd.
Desondanks was ik niet overtuigd, maar terug in het hotel zei hij: GEFELICITEERDde mond van mijn instructeur zakte open van verbazing
Van wie is de auto? van je vader soms? Want dan valt dat lieve wel meequote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:40 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
eeeh ik was 5 keer gezakt voor de praktijk, maar mijn vader betaalde de 9000.
Trouwens dat zakken is echt onzin.....ik rij nu gewoon zonder problemen.....soms vertelt me vader me van REM er komt iemand van rechts of hij geeft aan dat ik daar niet in mag en hoe ik naar huis moet rijden enz en soms valt de auto uit voor de stoplicht en dan toeteren die kut automobilisten achter me waardoor ik in paniek raak en mijn vader uit moet stappen en met mij van plaats moet wisselen....en bij het invoegen op de snelweg vraag ik aan hem wanneer ik kan en dan zegt hij zo van: JA NU invoegen etc....top vader![]()
maar die theorie die ik heb alleen moeten doen dus google even op vekabest 2008 en ga die gewoon een dag voor het examen de hele dag oefenen en dan slaag je wel.
Waarom doe je dan ook niets voor het examen, kneus die je bent.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:44 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
ik zit op de uni en was 2 keer gezakt....beken wel: had niets gedaan voor het examen. dus zo vreemd was het niet....de derde keer wel dus
Als je je dit afvraagt kun je inderdaad beter stoppen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:35 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja ik nou ik vind gewoon dat de examens wat makkelijker moeten maken hoor. En waarom moet ik vanalles weten over kentekenbewijzen en over aanhangers en hoeveel meter iets mag uitsteken?
Ik twijfel of ik dit serieus moet nemenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:43 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]nee! waarom? ik heb 4 keer een vrouw gehad en 1 keer bij BNOR een turkse man....toen de zesde keer bij BNOR kreeg ik een 60 jarige
man waarmee ik zalig heb zitten flirten tijdens het examen. Uiteindelijk mijn hand op zijn been gelegd en toen uhum zijn we ergens gestopt. Ik had me voor de gelegenheid super sexy gekleed in een kort strak zwart jurkje (heel onpraktisch gezien het weer die dag het regende maar nood breekt wetten) en hij was super gecharmeerd.
Desondanks was ik niet overtuigd, maar terug in het hotel zei hij: GEFELICITEERDde mond van mijn instructeur zakte open van verbazing
De allerslechtste chauffeur van Nederland zoekt nog deelnemers.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:43 schreef lisselotte88 het volgende:
nee! waarom? ik heb 4 keer een vrouw gehad en 1 keer bij BNOR een turkse man....toen de zesde keer bij BNOR kreeg ik een 60 jarige
als je vwo hebt gehaald bezit je dus enige intelligentie. Misschien wat zelfreflectie toepassen en accepteren dat autorijden niets voor jou is en stoppen met proberen. Waarom accepteren sommige mensen niet gewoon dat autorijden niet voor hun is?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:16 schreef Quit het volgende:
Ik lurk al een tijdje hier, maar nu zit me toch iets dusdanig dwars dat ik het nodig vind een account te maken en een klacht te plaatsen.
Ik ben nu voor de derde keer gezakt voor m'n auto theorie-examen. Gevaarherkenning gaat wel goed, alleen op het onderdeel wetgeving en verkeersinzicht had ik eerst 8 fout, de tweede keer 7 en nu gister wederom 7En je mag er maar vijf.
Ik heb geen idee wat ik nu moet doen. M'n vwo heb ik wel in één keer gehaald, maar dit lukt me gewoon niet. Vooral de voorrangsregels is wartaal voor mij, met trams enzo. Daarnaast ben ik zowat door m'n geld heen en moet ik ook nog de reguliere praktijklessen betalen en m'n ouders willen niet meebetalen.
Klacht: CBR maakt te moeilijke toetsen.
Ja maar dat is niet veilig voor ons als overige verkeersdeelnemers.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:29 schreef Quit het volgende:
[..]
Nee dat is totaal niet handig.
Ik ga net zo lang door tot ik het haal, al moet ik wel aan geld zien te komen.
Als jij je nou al zoveel aantrekt van wat anderen vinden, zit je straks veel te opgefokt achter het stuur. Dan ben jij ook zo'n type die zich laat opnaaien door zijn vrienden en dan te hard gaat rijden o.i.d.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:48 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja ik moet wel zeggen dat ik VERSCHRIKKELIJK zenuwachtig was bij de eerste keer, omdat er zo'n enorme druk op staat omdat het gewoon beschamend is als je het niet in één keer haalt. In dit topic is ook overal te lezen dat bijna iedereen het makkelijk vond en het in één keer haalde.
Nu moet ik voor de vierde keer (heb nog niet opnieuw aangevraagd) en doordat je telkens zakt en ook weinig opschiet qua fouten word je steeds onzekerder.
ja het is van mijn vader.....eeeh NEE hij wil niet dat ik een ongeluk krijg en mijn prachtige gezicht verwoest wanneer het glas in mijn gezicht snijd o.i.dquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Van wie is de auto? van je vader soms? Want dan valt dat lieve wel meehij weet gewoon dat je niet kunt rijden dus hij voorkomt zo dat je zijn auto in elkaar duwt
Nouja als je slaagt slaag je. Met gokken lukt het toch niet dus als ik slaag ken ik blijkbaar de regels voldoende.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet veilig voor ons als overige verkeersdeelnemers.
Je kent de regels niet cq. je kan de regels niet onthouden.
Hoe's met je duc nou dan? Draait 'ie nog lekker?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |