Ja dan ben je dus gewoon stom en sta je bij een kruispunt te twijfelen wie er nou voor mag gaan en daarmee hou je het verkeer op en creëer je onveilige situaties.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien gaat het rijden wel heel goed, maar enkel de theorie niet?
Das niet gênant, bloemkool. Het is pas gênant als je vijfendertig bent en het nog moet doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:44 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja jij zit vast niet in deze leeftijd maar weet je hoe genant het is als je op je twintigste je rijbewijs nog steeds niet hebt?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:22 schreef krokdown het volgende:
Stop er mee, je bent niet bekwaam om op de weg te gaan.
Same here, bij mij zaten er ook nog idioten die voor de 5e keer gingen en weer zaktequote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:05 schreef Levolution het volgende:
Ik heb de avond ervoor het boekje doorgebladerd en die shit in één keer gehaald.
fixed my mattyquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:05 schreef Levolution het volgende:
Ik heb de avond ervooreen half uur van te voren het boekje doorgebladerd en die shit in één keer gehaald.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:07 schreef lulzy het volgende:
[..]
Same here, bij mij zaten er ook nog idioten die voor de 5e keer gingen en weer zakte
Zo hoort het ook. Het zijn de domme mensen die boven hun niveau werken die het niet halen. Zelfde geld voor zelfingenomen vwo-ers die 5 uur nodig hebben om te leren voor examens of zoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:05 schreef Levolution het volgende:
Ik heb de avond ervoor het boekje doorgebladerd en die shit in één keer gehaald.
Als zelfs Manu, de allergrootste debiel van FOK! het kan, moet jij het ook kunnen TS! Probeer het nog een keer!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:19 schreef Manu. het volgende:
Moest je in Apeldoorn net?
edit; nvm, 'nu gister'
Net geslaagd hihi lekker voor je TS
Alsof je als je 5 uur voor een proefwerk moet leren vwo-onwaardig bentquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:09 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Het zijn de domme mensen die boven hun niveau werken die het niet halen. Zelfde geld voor zelfingenomen vwo-ers die 5 uur nodig hebben om te leren voor examens of zo
Mensen die meer dan een 6 willen halen horen volgens mij sowieso niet in Nederland thuisquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alsof je als je 5 uur voor een proefwerk moet leren vwo-onwaardig bent
Want?quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mensen die meer dan een 6 willen halen horen volgens mij sowieso niet in Nederland thuis
Ik ken jou niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Als zelfs Manu, de allergrootste debiel van FOK! het kan, moet jij het ook kunnen TS! Probeer het nog een keer!
Nou nou, poeh poeh, wat stoer!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:15 schreef Dibble het volgende:
Ik was in 6 keer geslaagd, waarbij twee keer niet wezen komen opdagen![]()
.
Ben dan ook een gevaar op de weg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |