Die ook niet zo goed opgedroogd...quote:
Volgens mij heeft ie ff gelee 'a seth of new teeth' gekregen. Het is nu nog geen schoonheid maar het ziet er toch al iets beter uit.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:07 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Shane McGowan, zanger van The Poques.
Nu je het zegtquote:
Gelukkig geen voorspelbare opmerking.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:10 schreef golfer het volgende:
Je hoeft alleen maar een foto van jezelf te posten, ter illustratie van de TT, tong.
doe maar niet he?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:10 schreef golfer het volgende:
Je hoeft alleen maar een foto van jezelf te posten, ter illustratie van de TT, tong.
Je hebt gelijk.Heb niks met die band.Doe maar Normaal.quote:
Laten wasten.quote:
Denk ik ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 07:44 schreef Karina het volgende:
Mijn held. En het is gewoon een rotfoto hoor.
Zo ken ik hem weerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ter compensatie even off topic![]()
Fusionfreak dit is de TT:quote:Op zondag 22 juli 2012 02:53 schreef -Hakuna- het volgende:
Jullie gaan mij toch niet vertellen dat die foto's allemal van mensen zijn van tussen de 40 en 50 jaar. Het lijken wel oude zwervers van 60 jaar en ouder.
Deze foto dan uitgezonderd. Ziet er nog netjes en verzorgd uit.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 juli 2012 10:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jack Nicholson
[ afbeelding ]
mijn held
Hij heeft gewoon tettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ah... die was ik ook al tegengekomenquote:Op zondag 22 juli 2012 16:21 schreef tong80 het volgende:
Iggy heeft net als Keith Richards alles en iedereen overleefd. Die is lang mooi opgedroogd geweest. Maar kwam net op Fok! deze foto tegen :
[ afbeelding ]
Voor het eerst dat ik hem zie als bejaarde.
Ja, niemand is onsterfelijk. Hij is lang mooi gebleven.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... die was ik ook al tegengekomen![]()
Die is in verre staat van ontbinding zoals ik al zei
Ik hoop dat ik vannacht nog wel een oog dicht doe, na het zien van deze foto.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:21 schreef tong80 het volgende:
Iggy heeft net als Keith Richards alles en iedereen overleefd. Die is lang mooi opgedroogd geweest. Maar kwam net op Fok! deze foto tegen :
[ afbeelding ]
Voor het eerst dat ik hem zie als bejaarde.
Is het zo erg ?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:09 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik vannacht nog wel een oog dicht doe, na het zien van deze foto.
Brrr.
Kennen julie Kelly LeBrock nog ? Schrik en huiver.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:21 schreef jbazelmans het volgende:
Om de één of andere wazige reden lukt het mij niet om plaatjes te posten, maar kijk maar eens op imdb.com naar een recente foto van Kelly Lebrock. Die is ook niet echt goed opgedroogd in vergelijking met haar verschijning in Weird Science
Plaatje van Oral Sex doet het niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:28 schreef Mickeys het volgende:
Axl Rose
[ afbeelding ]
Mick Jagger
[ afbeelding ]
Zo zijn er veel meer te verzinnen, Tom Cruise is ook lelijk en af/opgedroogd geraakt maar kan geen plaatje daar van vinden
Bij mij zie ik ze beiden... jouw pc misschien aan het opdrogen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Plaatje van Oral Sex doet het niet.
No permission.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:53 schreef Mickeys het volgende:
en via deze link ? Met Chrome gewoon te zien op mijn macboekje
Oh, inderdaad slecht opgedroogdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:15 schreef drakin het volgende:
Leuk topic, maar dan 1 die vroegah fasion model was, de meesten waren vroega ook al niet zo pretty(wat men onder pretty verstaat dan want eigenlijk heeft iedereen wel iets heel moois)
richard grieco, nu erg slecht opgedroogd:
[ afbeelding ]
Zat toch ook in een serie ofzo ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:15 schreef drakin het volgende:
Leuk topic, maar dan 1 die vroegah fasion model was, de meesten waren vroega ook al niet zo pretty(wat men onder pretty verstaat dan want eigenlijk heeft iedereen wel iets heel moois)
[ afbeelding ]
Johnny Depp is zeker aantrekkelijk voor zijn leeftijd. Leuke vent lijkt me dat. Speelt in een band en houdt van underground gitaarrock.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:06 schreef drakin het volgende:
Ja 21 jump street, samen met Johnny Depp die nog steeds goed opgedroogd is.
En had een eigen serie Booker.
Oh god, Richard Grieco.... wat een mega lekker ding was dat vroeger.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:15 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]
Godsammequote:Op maandag 4 januari 2016 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pete Burns
Chirurgisch opdrogen...quote:Op maandag 4 januari 2016 22:52 schreef Cynix ® het volgende:
Dan is van 'opdrogen' eigenlijk geen sprake. Meer van 'morphen'.
Nee waarom, nu kan ik verdorie dat nummer niet meer normaal rond laten spinnenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pete Burns
De laatste waar ik een face lift bij had verwacht. Vallen van voetstuk enzo.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |