Die ook niet zo goed opgedroogd...quote:
Volgens mij heeft ie ff gelee 'a seth of new teeth' gekregen. Het is nu nog geen schoonheid maar het ziet er toch al iets beter uit.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:07 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Shane McGowan, zanger van The Poques.
Nu je het zegtquote:
Gelukkig geen voorspelbare opmerking.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:10 schreef golfer het volgende:
Je hoeft alleen maar een foto van jezelf te posten, ter illustratie van de TT, tong.
doe maar niet he?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:10 schreef golfer het volgende:
Je hoeft alleen maar een foto van jezelf te posten, ter illustratie van de TT, tong.
Je hebt gelijk.Heb niks met die band.Doe maar Normaal.quote:
Laten wasten.quote:
Denk ik ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 07:44 schreef Karina het volgende:
Mijn held. En het is gewoon een rotfoto hoor.
Zo ken ik hem weerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ter compensatie even off topic![]()
Fusionfreak dit is de TT:quote:Op zondag 22 juli 2012 02:53 schreef -Hakuna- het volgende:
Jullie gaan mij toch niet vertellen dat die foto's allemal van mensen zijn van tussen de 40 en 50 jaar. Het lijken wel oude zwervers van 60 jaar en ouder.
Deze foto dan uitgezonderd. Ziet er nog netjes en verzorgd uit.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 juli 2012 10:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jack Nicholson
[ afbeelding ]
mijn held
Hij heeft gewoon tettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |