quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:13 schreef VanKuikeren het volgende:
Kan niet wachten op de eerste post van helpmefok
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:13 schreef VanKuikeren het volgende:
Kan niet wachten op de eerste post van helpmefok
Het is voor mij ook onbegrijpelijk. Ze hebben dit jaar zijn contract met een jaar verlengd en nu mag hij vertrekken?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:15 schreef heiden6 het volgende:
Wat is dat voor een rare move met die Schenkeveld? Ook al zien ze weinig perspectief, als Vlaar vertrekt hebben we hem gewoon nodig omdat we anders niet genoeg verdedigers hebben en hij zal weinig verdienen. Waarom zou je die in vredesnaam nu al de deur uit werken? Gewoon erbij houden en volgend jaar laten gaan als het niets wordt (wat zomaar anders kan lopen). Ik snap dat niet.
De Vrij, BMI, Kongolo, Ramsteijn, Steenvoorden..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:15 schreef heiden6 het volgende:
Wat is dat voor een rare move met die Schenkeveld? Ook al zien ze weinig perspectief, als Vlaar vertrekt hebben we hem gewoon nodig omdat we anders niet genoeg verdedigers hebben en hij zal weinig verdienen. Waarom zou je die in vredesnaam nu al de deur uit werken? Gewoon erbij houden en volgend jaar laten gaan als het niets wordt (wat zomaar anders kan lopen). Ik snap dat niet.
Op hetzelfde moment dat Vlaar op het punt staat om weg te gaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Het is voor mij ook onbegrijpelijk. Ze hebben dit jaar zijn contract met een jaar verlengd en nu mag hij vertrekken?
Steenvoorden, kom op zeg.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De Vrij, BMI, Kongolo, Ramsteijn, Steenvoorden..
Steenvoorden 0 wedstrijden op het hoogste niveau, Kongolo 1 wedstrijd, Ramsteijn is een jaar geblesseerd geweest en heeft nog iets bewezen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De Vrij, BMI, Kongolo, Ramsteijn, Steenvoorden..
Hij heeft toch 12 wedstrijden bij Excelsior gespeeld vorig jaar na de winterstop, of bedoel je dat hij te zwaarr is ofzo?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:21 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb het idee dat hij gewoon niet fit is o.i.d.
BMI is door nog geen tank kapot te krijgen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Steenvoorden 0 wedstrijden op het hoogste niveau, Kongolo 1 wedstrijd, Ramsteijn is een jaar geblesseerd geweest en heeft nog iets bewezen.
Het is maar te hopen dat De Vrij en BMI heel blijven.
Precies.quote:
Schenkeveld heeft er toch ook maar 5 bij Feyenoord gespeeld? En zo kapot was ik niet van hem.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Steenvoorden 0 wedstrijden op het hoogste niveau, Kongolo 1 wedstrijd, Ramsteijn is een jaar geblesseerd geweest en heeft nog iets bewezen.
Het is maar te hopen dat De Vrij en BMI heel blijven.
Ik was er ook niet kapot van maar dat geldt ook voor Ramsteijn, je zou ze gewoon dit jaar moeten laten vechten om de plekken en niet nu al na twee weken zo'n jongen afschrijven.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schenkeveld heeft er toch ook maar 5 bij Feyenoord gespeeld? En zo kapot was ik niet van hem.
Misschien dat ze gewoon twijfels hebben bij zijn fysiek ofzo, ik vind het nogal vreemd dat hij nu ineens weg moet/mag ondanks zijn contract. Alsof ze er heel graag zo snel mogelijk vanaf willen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij heeft toch 12 wedstrijden bij Excelsior gespeeld vorig jaar na de winterstop, of bedoel je dat hij te zwaarr is ofzo?
Komt er niet. Dat heeft van Geel al aangegeven.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:22 schreef Muto het volgende:
Zul je zien dat ze straks nog een CV halen ook.
quote:Vertrek Vlaar wordt intern opgevangen door Feyenoord
Feyenoord zal het vertrek van Ron Vlaar naar Aston Villa intern gaan oplossen. De club uit Rotterdam wacht nog op het officiële bod van The Villans, maar gaat ervan uit dat de 27-jarige aanvoerder zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord heeft gespeeld.
'Wij kijken eerst naar onze selectie', aldus technisch directeur Martin van Geel in gesprek met Voetbal International. 'Met Bruno Martins Indi en Stefan de Vrij hebben we twee uitstekende centrale verdedigers, maar wat daarachter zit, Terence Kongolo en Matthew Steenvoorden, is wel heel erg jong.'
'Dat is dan maar zo, op die manier krijgt dat soort talent wel de kans zich te ontwikkelen', vervolgde Van Geel. 'Bovendien kan Feyenoord niet jongens halen zoals Bram Nuytinck, Nick Viergever of Niklas Moisander. Daarbij vraag ik me af of die echt zo veel beter zijn dan we zelf in huis hebben.' (Martijn Krabbendam)
quote:Vlaar: 'Met Aston Villa zou een droom in vervulling gaan'
17/07/2012 08:24
Ron Vlaar lijkt zo goed als zeker zijn loopbaan bij Aston Villa te vervolgen. De 27-jarige verdediger van Feyenoord verblijft momenteel in Nederland in afwachting van de afronding van zijn overgang.
'Ik kan nog niet zo veel zeggen', vertelde Vlaar in De Telegraaf. 'Ik ben zondag in Birmingham geweest, heb uitgebreid met de trainer Paul Lambert gesproken en een heel positieve indruk aan de dag overgehouden. Aston Villa wil me gewoon heel graag hebben. Vervolgens heb ik onze technisch directeur Martin van Geel gezegd dat ik wel oren naar de transfer heb.'
'Met Aston Villa zou een droom in vervulling gaan', vervolgde de negenvoudig Oranje-international. 'Ik kijk uit naar de Premier League, maar zal Feyenoord missen. Ik voel me thuis in De Kuip, heb persoonlijk en met de club veel ups en downs meegemaakt, maar houd een warm gevoel over. Het stadion, de fans, mijn medespelers en de staf. Als de deal doorgaat, zal ik ze missen. Ik ben wel blij dat Feyenoord in dat geval een mooi bedrag aan me overhoudt.'
Het liefst had Vlaar zijn bliksembezoek aan Birmingham geheim gehouden. 'Omdat het voorlopig alleen was om kennis te maken.' Een groep door het stadion rondgeleide fans zette de verdediger echter op de foto. 'Je weet dat dit soort dingen gebeurt. In deze snelle twitterwereld houd je niets meer geheim.'
Aston Villa winkelde al eerder in de eredivisie en verzekerde zich daarbij van de diensten van Karim El Ahmadi (net als Vlaar van Feyenoord) en de Australiër Brett Holman, die van AZ overkwam.
Ja, erg vreemd, misschien mankeert iets ja. Was toen ook zo vreemd met Slory dat hij wegging en ze toen pas naar buiten brachten dat er iets niet goed was. Zou nu ook zou kunnen zijn, dat ze het stil willen houden omdat anders niemand hem wil hebben en ze nog een jaar moeten doorbetalen terwijl er iets niet in orde is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Misschien dat ze gewoon twijfels hebben bij zijn fysiek ofzo, ik vind het nogal vreemd dat hij nu ineens weg moet/mag ondanks zijn contract. Alsof ze er heel graag zo snel mogelijk vanaf willen.
Dat zien de scouts van PSV zelfs nog wel.quote:
Er speelt dus wel iets, denk ik zo.twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 09:38:18Ronald Koeman hoopt nog op versterkingen voor #Feyenoord, het liefst nog voor het begin van de voorronde Champions League. reageer retweet
Zal weel een spits zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:51 schreef Muto het volgende:
Er speelt dus wel iets, denk ik zo.twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 09:38:18Ronald Koeman hoopt nog op versterkingen voor #Feyenoord, het liefst nog voor het begin van de voorronde Champions League. reageer retweet
Is nogal wiedes. Zonder een ervaren leider achterin beginnen, zal funest zijn voor onze kansen in de C(?)L. Er moet iemand komen om Vlaar te vervangen. Denk niet dat je met de huidige spelers in de verdediging, hoe talentvol ze ook zijn, een kans maakt om de voorronde door te komen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:51 schreef Muto het volgende:
QFT.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:15 schreef heiden6 het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Is nogal wiedes. Zonder een ervaren leider achterin beginnen, zal funest zijn voor onze kansen in de C(?)L. Er moet iemand komen om Vlaar te vervangen. Denk niet dat je met de huidige spelers in de verdediging, hoe talentvol ze ook zijn, een kans maakt om de voorronde door te komen.
AD meldt het ook.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:57 schreef satecl het volgende:
Schenkeveld gaat ook echt niet weg. Lijkt me gewoon een onzin bericht van de Telegraaf. Ik denk dat HMF dat ook wel inziet
Ben benieuwd wie ze dan halen voor weinig geld.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Is nogal wiedes. Zonder een ervaren leider achterin beginnen, zal funest zijn voor onze kansen in de C(?)L. Er moet iemand komen om Vlaar te vervangen. Denk niet dat je met de huidige spelers in de verdediging, hoe talentvol ze ook zijn, een kans maakt om de voorronde door te komen.
Bulykinquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:03 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie ze dan halen voor weinig geld.
Je moet nu niet opeens gaan roepen dat je geld te besteden hebt. Dat drijft alleen de transferprijs maar op van spelers die je wil halen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:08 schreef Caland het volgende:
Vind het sowieso apart dat als je 20 miljoen bijschrijft aan transfergelden blijkbaar dat geld allemaal direct weer verdampt en dat we al 40-45 jaar aan het wachten totdat de VVF eindelijk 30 miljoen bij elkaar gesprokkeld hebben.
Als je dan kijkt naar het kleine plusje dit jaar en het kleine plusje volgend jaar als prognose dat we gaan schrijven, waar is het dan allemaal heengegaan? Want de langlopende schulden met hoge rente waren allemaal afgekocht begreep ik.
Ik ben dan totaal niet economisch onderlegd ofzo, maar what the fuck was er gebeurd als die transfers allemaal niet waren door gegaan?
Lijkt mij dat het vooral in het afbetalen van schulden is gaan zitten. Ook die zonder rente.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:08 schreef Caland het volgende:
Vind het sowieso apart dat als je 20 miljoen bijschrijft aan transfergelden blijkbaar dat geld allemaal direct weer verdampt en dat we al 40-45 jaar aan het wachten totdat de VVF eindelijk 30 miljoen bij elkaar gesprokkeld hebben.
Als je dan kijkt naar het kleine plusje dit jaar en het kleine plusje volgend jaar als prognose dat we gaan schrijven, waar is het dan allemaal heengegaan? Want de langlopende schulden met hoge rente waren allemaal afgekocht begreep ik.
Ik ben dan totaal niet economisch onderlegd ofzo, maar what the fuck was er gebeurd als die transfers allemaal niet waren door gegaan?
Tsja, maar als de VVF roepen dat ze 30 miljoen schuld omzetten in aandelen zal je die tegen nu wel ongeveer afgelost moeten hebben toch? Er is in totaal 1,5 miljoen uitgegeven inmiddels?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Lijkt mij dat het vooral in het afbetalen van schulden is gaan zitten. Ook die zonder rente.
waarom niet centen van vlaar stoppen in luc.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:10 schreef Muto het volgende:
Misschien heeft onze topscouters wel weer een topspitsje in Peru gevonden.
Inter wil minimaal 5, denk ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:11 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
waarom niet centen van vlaar stoppen in luc.
2.5 mln oid. eitje.
quote:Op maandag 16 juli 2012 13:46 schreef Muto het volgende:
Rekenen maar. Van Geel zegt dat de afgelopen drie transferwindows voor bruto meer dan 20 miljoen verkocht is. Misschien geeft dit een indicatie over Vlaar.
quote:Op maandag 16 juli 2012 13:49 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dit wilde ik net posten
Fer 5 miljoen
Wijnaldum 5 miljoen
El Ahmadi 2,8 miljoen
Restant is Vlaar.
Even een oude quote omhoog halen. Er is dus meer dan 20 miljoen binnengehaald onder het bewind van van Geel. Daar vallen Castaignos en Bahia niet onder toch?quote:
Geen idee. Overigens zijn de zwarte cijfers operationele winsten. Dus daar komen die 12 miljoen van vorig seizoen nog erbij.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, maar als de VVF roepen dat ze 30 miljoen schuld omzetten in aandelen zal je die tegen nu wel ongeveer afgelost moeten hebben toch? Er is in totaal 1,5 miljoen uitgegeven inmiddels?
Hij had over de laatste 3 transferwindows. Dus ik denk dat hij gewoon ook Castaignos heeft meegerekend.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:13 schreef Guidetti het volgende:
[..]
[..]
[..]
Even een oude quote omhoog halen. Er is dus meer dan 20 miljoen binnengehaald onder het bewind van van Geel. Daar vallen Castaignos en Bahia niet onder toch?
Volgens mij was het niet zo dat al het geld van de VvF schulden van huidige crediteuren betreft. Met 30 miljoen los je trouwens lang niet alle schulden af. Met de inkomsten uit transferopbrengsten hoop ik dat er een groot deel is afgelost. Al blijft de vraag hoeveel van die inkomsten voor de club zelf waren en hoeveel daarvan is doorgestroomd naar investeerders, makelaars en weet ik veel wie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, maar als de VVF roepen dat ze 30 miljoen schuld omzetten in aandelen zal je die tegen nu wel ongeveer afgelost moeten hebben toch? Er is in totaal 1,5 miljoen uitgegeven inmiddels?
Andere media melden zojuist onder het bewind van van Geel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij had over de laatste 3 transferwindows. Dus ik denk dat hij gewoon ook Castaignos heeft meegerekend.
Ja, als je al die transferbedragen bij elkaar optelt kom je ook rond de 20 miljoen uit.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:15 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Andere media melden zojuist onder het bewind van van Geel.
Daarvan vloeit ook een gedeelte naar de talentpools en wat voor constructies ze nog meer hebben!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, als je al die transferbedragen bij elkaar optelt kom je ook rond de 20 miljoen uit.
Fer 5,5
Wijnaldem 5
Biseswar 800.000
El Ahmadi 2,8
Vlaar 4
En de laatst 1,9 miljoen zal wel uit jeugd of iets anders komen.
Maar de meeste schulden (Talent Pools en aan VvF) waren toch afgekocht juist met die aandelen constructie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Lijkt mij dat het vooral in het afbetalen van schulden is gaan zitten. Ook die zonder rente.
straks nog een kleine meevaller van Luc en RvP als die verkocht worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:33 schreef satecl het volgende:
Rekik en Ake waren ook nog samen 1,5 miljoen.
Waarom blijft iedereen toch spreken over dat super talent dat Schenkeveld heet? Hij heeft in 3 jaar tijd 17 wedstrijdjes gespeeld, waarvan slechts 5 bij Feyenoord (in die 5 wedstrijden heeft ie mij niet kunnen overtuigen) en is vaker geblesseerd dan dat ie dat niet is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:44 schreef elCholo het volgende:
Vreemd verhaal van Schenkeveld. Kan me echt niet voorstellen dat dit waar is. Het si duidelijk dat deze speler talent heeft en ook zijn contract is onlangs verlengd. Daarnaast kan hij ook goed als rechtsback uit te voeten, wat met het aflopende contract van Leerdam ook geen overbodige luxe zal zijn.
transfers van Ahmadi en Vlaar staan (gelukkig) niet op de balans. Deden ze dat wel zouden ze gokken: je kan niet bij het maken van de begroting waarde van spelers opnemen zoals dat vroeger wel ging (en zoals PSV nu doet, in combo met te dure spelers halen met geld dat ze niet hebben. O, en elk jaar EL EN eens per drie jaar CL opnemenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:08 schreef Caland het volgende:
Je bedoelt net als Vlaar in zijn beginperiode bij Feyenoord. Het bestaat gewoon niet dat ze Ramsteijn of all people hoger inschatten dan Schenkeveld. Over matige verdedigers gesproken zeg...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom blijft iedereen toch spreken over dat super talent dat Schenkeveld heet? Hij heeft in 3 jaar tijd 17 wedstrijdjes gespeeld, waarvan slechts 5 bij Feyenoord (in die 5 wedstrijden heeft ie mij niet kunnen overtuigen) en is vaker geblesseerd dan dat ie dat niet is.
Dat ie in de jeugd wellicht de sterren van de hemel speelde geloof ik op jullie woord. Maar waarom zo verbolgen over een speler die slechts 5 wedstrijdjes speelde voor Feyenoord in de afgelopen 3 jaar?
STEL dat hij er dertig injaagt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:51 schreef Caland het volgende:
Koeman die een ervaren speler wil en Van Geel die aangeeft dat er geen verdedigers bij komen.
Het horrorscenario Bulykin is weer wat dichterbij gekomen.
Ja, stel. Stel dat hij er net zoveel maakt als Charisteas.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
STEL dat hij er dertig injaagt.
Dan nog steeds "horror"?
Een 33-jarige Rus die alleen bij ADO een jaartje leuk heeft gepresteerd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hij heeft bij Ajax gespeeld eh!
Maar ik zou het echt niet erg vinden als hij kwam, we hebben een spits nodig en dat is een echte afmaker, en die hebben we gewoon nodig, of hij nu een jaartje bij Ajax op de bank heeft gezeten of niet, het zal me een rotzorg zijn.
Jep. Het verkankerde is dat als hij er 5 inlegt we uitgelachen worden door die langnekken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, stel. Stel dat hij er net zoveel maakt als Charisteas.
Zijn rendement bij Ajax was beter dan die van Guidetti bij Feyenoord...... (goals per minuut). En je kan nou ook niet echt zeggen dat Imbicillio en Euzbilliz knappe voorzetten kunne geven.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Een 33-jarige Rus die alleen bij ADO een jaartje leuk heeft gepresteerd.
Maargoed, ik ga er vooralsnog van uit dat hij toch niet komt.
Ja hèhè.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Zijn rendement bij Ajax was beter dan die van Guidetti bij Feyenoord...... (goals per minuut). En je kan nou ook niet echt zeggen dat Imbicillio en Euzbilliz knappe voorzetten kunne geven.
Omdat in de situatie waar in Feyenoord nu zit, je het zal moeten hebben van je eigen talenten zowel op financieel als op sportief vlak. Dat hij pas slechts 5 wedstrijden bij Feyenoord gespeeld heeft komt grotendeels door zijn ernstige blessure.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom blijft iedereen toch spreken over dat super talent dat Schenkeveld heet? Hij heeft in 3 jaar tijd 17 wedstrijdjes gespeeld, waarvan slechts 5 bij Feyenoord (in die 5 wedstrijden heeft ie mij niet kunnen overtuigen) en is vaker geblesseerd dan dat ie dat niet is.
Dat ie in de jeugd wellicht de sterren van de hemel speelde geloof ik op jullie woord. Maar waarom zo verbolgen over een speler die slechts 5 wedstrijdjes speelde voor Feyenoord in de afgelopen 3 jaar?
En toch stond hij daar nauwelijks in de basis. Zelfs niet toen bijna alle spitsen geblesseerd waren.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Zijn rendement bij Ajax was beter dan die van Guidetti bij Feyenoord...... (goals per minuut). En je kan nou ook niet echt zeggen dat Imbicillio en Euzbilliz knappe voorzetten kunne geven.
Ook tegen PSV en Feyenoord maakte hij zijn goaltjes, pik. En owja.. geen penalty's.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja hèhè.. Nu dat gemiddelde constant over een heel seizoen pik, ipv. drie wedstrijdjes tegen fucking NEC etc.
Ja, die goal tegen ons was wel representatief voor zijn kwaliteiten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Ook tegen PSV en Feyenoord maakte hij zijn goaltjes, pik. En owja.. geen penalty's.
Ga je nou serieus die dikke Rus zitten vergelijken met Driedetti die even hattrickte tegen de halve top6?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Ook tegen PSV en Feyenoord maakte hij zijn goaltjes, pik. En owja.. geen penalty's.
Tegen PSV was een super mooie goal inderdaad! Tegen Feyenord strafte hij de fout goed af.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die goal tegen ons was wel representatief voor zijn kwaliteiten.
Tsja, zegt ook wel wat over hem toch.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:04 schreef Helpmefok het volgende:
@Caland: ik kan niet DM'en maar OMGBEENHAKKER
!!!
DOE even je beste <...> weg voor zo'n afgegleden boerenknul.!!!!
Guidetti is inderdaad wel beter. Maar ik antwoord meer op de stelling dat 'Die Rus alleen bij ADO zijn goaltjes meepikte'. Maar bij Ajax deed hij het net zo goed.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga je nou serieus die dikke Rus zitten vergelijken met Driedetti die even hattrickte tegen de halve top6?
Ik bereid me alvast voor.. Een ander alternatief zie ik niet en weet eigenlijk wel zeker dat er nog een spits komt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:09 schreef Happel het volgende:
De tyfus man...mensen die Bulykin serieus als optie zien.
Armenteros vond ik wel een goede optie voor Feyenoord maar die zal wel wat knaken kosten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik bereid me alvast voor.. Een ander alternatief zie ik niet en weet eigenlijk wel zeker dat er nog een spits komt.
Plet? Serieus? Met alle respect maar dat vind ik echt een dramatische speler.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:15 schreef satecl het volgende:
Ik had Plet wel graag gezien. Die is nu 2e spits van TwenteArmenteros vind ik even te klein, maar ook een uitstekende optie.
Kan niet, ik zit te fokken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:23 schreef Helpmefok het volgende:
Rotterdamse kankerstadhuis. Ik heb om 10:30 een afspraak. Print bonnetje uit. G024
G021...
G022...
G023...
G026!
Wtf???![]()
Ik loop daarzo. Mevrouw ik wacht al ruim VIJFTIG MINUTEN.
"ja we maakten een foutje u mag achterin die rij gaan staan." WAAR EEN HONDERDMILJOENMILJARD mensen staan.
Happel lulhannes. Doe gvd je werk eens.
ga lekker naar KLBquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:23 schreef Helpmefok het volgende:
Rotterdamse kankerstadhuis. Ik heb om 10:30 een afspraak. Print bonnetje uit. G024
G021...
G022...
G023...
G026!
Wtf???![]()
Ik loop daarzo. Mevrouw ik wacht al ruim VIJFTIG MINUTEN.
"ja we maakten een foutje u mag achterin die rij gaan staan." WAAR EEN HONDERDMILJOENMILJARD mensen staan.
Happel lulhannes. Doe gvd je werk eens.
Gaat 'ie ook. Kan over een paar jaar in het rijtje Bastos, Fred enzulks.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:38 schreef Slobeend het volgende:
Schenkeveld zou toch bij de absolute wereldtop gaan spelen, las ik hier gisteren?
Dat zou best welquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat 'ie ook. Kan over een paar jaar in het rijtje Bastos, Fred enzulks.
Volgens mij scout Feyenoord momenteel bijna niet meer in die gebieden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:40 schreef Sejt het volgende:
Was het niet zo'n gerucht van een spits uit Peru? Dacht Ruidiaz me te herinneren, speelt in Chili en is topscorer daar.
Als ik dan verder kijk, dan zie ik ook een spits, die heet Henriquez en scoort daar bijna 1 op 1 en is pas 18 en kost niks.
Natuurlijk, zulke spelers zijn altijd risico's en ik ben geen scout en ik weet niet meer dan dit, maar het lijkt me dat dit soort spelers wel mogelijkheden kunnen bieden voor Feyenoord.
Ze hebben bewezen dat ze het goal goed kunnen vinden, zijn jong en kosten niet veel.
Van Geel zei namelijk wel dat een paar ton uitgeven voor een speler wél kan.
Ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:38 schreef Slobeend het volgende:
Schenkeveld zou toch bij de absolute wereldtop gaan spelen, las ik hier gisteren?
Ik ben nog van de oude stempel: schuld is schuld. Of deze nou rentedragend is of niet, je zal het moeten terugbetalen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:58 schreef ace_eleven het volgende:
We zitten toch niet echt diep meer in de rentedragende schulden?
Volgens mij gaat deze hele schuldendiscussie toch voornamelijk over afbetalingsrgelingen met de VvF? De club verder gezond maken etc? Het was toch allang duidelijk dat we de komende seizoenen erg weinig investeringsmogelijkheden zouden houden?
Volgens mij hadden we nog iets van 10-15 mln rentedragende schuld wat als acceptabel werd geacht?
Dat zei ik ja. En dat gaat ook gebeuren. Hoop dat Martin dat ook inziet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:38 schreef Slobeend het volgende:
Klopt. Met een transfer van Vlaar van ongeveer 4 miljoen zullen we rond de 23 'echte' (TOTAAL)schuld staan. Als we Europees halen (vCL3 doorkomen) zakt dit zelfs terug naar 17 miljoenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben nog van de oude stempel: schuld is schuld. Of deze nou rentedragend is of niet, je zal het moeten terugbetalen.
Blijft een schuld gast, geld van een ander. Daar kunnen geen gladde triple A praatjes tegen op...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:08 schreef ace_eleven het volgende:
Ja, maar er is wel een verschil, rentedragende schuld, daar wordt je armer van, want rente, en wordt je hard op afgerekend mbt licenties
De niet rentedragende schuld, als de aandelen van de VvF kunnen op lage termijn stukje bij beetje worden afgelost, lees aandelen teruggekocht, en is verder geen hindernis voor licenties en eventuele investeringen, zolang er overeenstemming is met de VvF...
Als je vCL4 door zouden komen (dus niet de EL die ik in mijn berekening heb meegenomen, maar echt poulefase CL halen) zijn we vrijwel geheel schuldenvrij. Houd je nog 5 miljoen schuld over ofzo.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:09 schreef ace_eleven het volgende:
Ja, dan hoeven we nog alleen maar de CL te winnen en dan zijn we er al
23 miljoen schuld totaal... Het is dat ik weet waar we vandaan komen, anders zou dit genoeg zijn om te gaan hyperventilerenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. Met een transfer van Vlaar van ongeveer 4 miljoen zullen we rond de 23 'echte' (TOTAAL)schuld staan. Als we Europees halen (vCL3 doorkomen) zakt dit zelfs terug naar 17 miljoen
We hadden 46.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
23 miljoen schuld totaal... Het is dat ik weet waar we vandaan komen, anders zou dit genoeg zijn om te gaan hyperventileren
Dat zie ik op zich nog wel gebeuren, en dan kun je in de groepsfase ook wellicht nog wel een potje winnen, maar ja, we kunnen er ook gewoon in de 3e voorronde uitvliegen, het blijft lastig en moeilijk te voorspellen met een paar oefenpotjes tegen amteursquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je vCL4 door zouden komen (dus niet de EL die ik in mijn berekening heb meegenomen, maar echt poulefase CL halen) zijn we vrijwel geheel schuldenvrij. Houd je nog 5 miljoen schuld over ofzo.
Volle bak inzetten op merchandising in Indiaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:12 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat zie ik op zich nog wel gebeuren, en dan kun je in de groepsfase ook wellicht nog wel een potje winnen, maar ja, we kunnen er ook gewoon in de 3e voorronde uitvliegen, het blijft lastig en moeilijk te voorspellen met een paar oefenpotjes tegen amteurs
mr Yellow is idd echt een fucking baas. Hij toont op zijn gemak aan wat voor een lulhannes er hier voor heeft gezeten.quote:
vCL4 doorkomen wordt echt kankerproblematisch hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:12 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat zie ik op zich nog wel gebeuren, en dan kun je in de groepsfase ook wellicht nog wel een potje winnen, maar ja, we kunnen er ook gewoon in de 3e voorronde uitvliegen, het blijft lastig en moeilijk te voorspellen met een paar oefenpotjes tegen amteurs
Vrijdag de loting hé. Kan niet wachtenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
vCL4 doorkomen wordt echt kankerproblematisch hoor. Misschien met een spits a la Guidetti dat we een kansje maken.
vCL3 is al problematisch genoeg. Maar die MOETEN we echt doorkomen, scheelt gewoon 6 fucking miljoen gek.
De kans was zeer groot op eerst een thuiswedstrijd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vrijdag de loting hé. Kan niet wachten
Wedstrijden waren 10 dagen later toch? En we spelen zeker eerst thuis?
100% zeker toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:15 schreef Muto het volgende:
[..]
De kans was zeer groot op eerst een thuiswedstrijd.
Yepquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:15 schreef ace_eleven het volgende:
En die was ook gratis voor seizoenkaarten of niet?
Ik hoorde vandaag toch weer een verhaal...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
mr Yellow is idd echt een fucking baas. Hij toont op zijn gemak aan wat voor een lulhannes er hier voor heeft gezeten.
Wut?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:15 schreef Muto het volgende:
[..]
De kans was zeer groot op eerst een thuiswedstrijd.
Volgens mij gaat het om de ranking hoor pik. Tenminste, dat las ik paar maanden terug.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wut?. Dat wordt gewoon geloot hoor pik. Is dus 50/50.
Nee, was volgens mij op basis van rankingquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wut?. Dat wordt gewoon geloot hoor pik. Is dus 50/50.
Wat je gratis noemt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:15 schreef ace_eleven het volgende:
En die was ook gratis voor seizoenkaarten of niet?
Lijkt me heel sterk. Twente speelde ook eerst thuis tegen de Andorese dwerg.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, was volgens mij op basis van ranking
Paar jaar geleden gooien ze er volgens mij 50 euro bovenop. Maar hey, de eerste wedstrijd is gratis hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Och, zwartkijker. Waarom is het niet gratis gratis volgens jou?
My point exactly, ze hebben er wel kijk op hoor, daar bij de UEFAquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk. Twente speelde ook eerst thuis tegen de Andorese dwerg.
En de gratis email-spamquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:21 schreef ace_eleven het volgende:
Ja, en een magazine niet te vergeten he
Ja was echt fucking sneaky. "Ja we gooien er 50 euro bovenop maar dan krijg je in ruil de eerste bekerwedstrijd én europese wedstrijd gratis en voor nop erbij!"quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Paar jaar geleden gooien ze er volgens mij 50 euro bovenop. Maar hey, de eerste wedstrijd is gratis hoor.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
My point exactly, ze hebben er wel kijk op hoor, daar bij de UEFA
Zit daar geen bepaalde formule aan vast? Of krijg je voor elke overwinning in welke fase en tegen welke ploeg dan ook evenveel punten voor de lijst?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:23 schreef Helpmefok het volgende:
Trouwens, puur technisch gesproken zijn al die voorrondes wel lekker (Twente enzo, en Vitesse). Levert veel punten op voor de coëfficient mocht iedereen zich ook zien te plaatsen
Beter dan directe plaatsing in dat geval
Op naar de 6e plek voor coëfficientiequote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:23 schreef Helpmefok het volgende:
Trouwens, puur technisch gesproken zijn al die voorrondes wel lekker (Twente enzo, en Vitesse). Levert veel punten op voor de coëfficient mocht iedereen zich ook zien te plaatsen
Beter dan directe plaatsing in dat geval
Nee. Dat is pas bij de 5e zo. geloof ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op naar de 6e plek voor coëfficientie.
Dan is de verdeling zo:
2 CL-Tickets
1 vCL-Ticket
2 vEL ronde 4 tickets
1 vEL ronde 3 ticket
. Zou mooi zijn voor het Nederlandse voetbal
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Mailtjes van Mario Been enzo. Handig, zo'n spamfilter.
Zou hij bij Genk ook spam versturen:quote:
Die is niet up-to-date pik. En nee, mijn DM werkt nietquote:
Met de obligate oproep voor meer steun aan het jonge teamquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:27 schreef Caland het volgende:
Meestal was het gewoon een letterlijke uiteenzetting van zijn interviews na afloop van de wedstrijd.
Ja, het verschil tussen 4-5 en 6 is niet zo groot, scheelt 1 voorronde CL, en die 6e plaats moeten we wel op korte termijn kunnen bereiken indien we een beetje ok presteren..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee. Dat is pas bij de 5e zo. geloof ik.
Edit: o kijk nou stijntje, je hebt gelijk.
Als ze het idd op coëfficiënt gooien is het inderdaad raar dat een ploegje uit Andorra eerst uit speelt en daarna thuis tegen nota bene Twente, die het toch goed doen de laatste jaren in Europe, iig beter dan die ploeg uit Andorra.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die is niet up-to-date pik. En nee, mijn DM werkt niet. Hoppahoppa is een mongool.
Dit seizoen so far:
0.857
JAA TWENTE JAAAAAAAA LEKKER MAN GOED VOOR DE COËFFICIENT
AZ en PSV zullen het toch wel aardig ver schoppen in de EL verwacht ik. Misschien Twente, maar met McClaren aan het roer...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:28 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, het verschil tussen 4-5 en 6 is niet zo groot, scheelt 1 voorronde CL, en die 6e plaats moeten we wel op korte termijn kunnen bereiken indien we een beetje ok presteren..
Loting dus...quote:De loting is op 20 juli, en ook wordt geloot of Feyenoord eerst uit of thuis moet.
Voor zover is uit-of-thuis afhankelijk puur van loten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ze het idd op coëfficiënt gooien is het inderdaad raar dat een ploegje uit Andorra eerst uit speelt en daarna thuis tegen nota bene Twente, die het toch goed doen de laatste jaren in Europe, iig beter dan die ploeg uit Andorra.
Hoe zit dat dan met Feyenoord, echt een loting?
Frankrijk is eigenlijk al een stap te ver, kijk maar even naar het uitgavenpatroon van PSG...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:31 schreef Helpmefok het volgende:
Dit jaar kunnen we trouwens voor het eerst over Frankrijk heen en zesde worden.
Moeten we wel 7.211 meer punten halen.
Maar wel 1 team meer in Europa dan de Fransozen.
Montpellier zal toch geen serieuze bedreiging zijn in de CL voor vele clubs.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:31 schreef Helpmefok het volgende:
Ik weet het niet zeker, maar dat maakt toch niet uit? het is toch 'totaal aantal punten / aantal meespelende teams van het land = aantal punten' ??quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:31 schreef Helpmefok het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:33 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar dat maakt toch niet uit? het is toch 'totaal aantal punten / aantal meespelende teams van het land = aantal punten' ??
Gelukkig deed Excelsior niet mee dus.quote:
Hoe lelijk sommigen daarvan ook zijn....quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
En/of RKC.De beste ploegen van Nederland doen nu gewoon mee en zo hoort het.
Ach joh. als Luc daar heen gaat zijn het sowieso weer 3 gegarandeerde puntjes in de Kuip.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:34 schreef elCholo het volgende:
Ik hoop toch zo dat Twente gigantisch faalt in Europa als Castaignos daar heen gaat. Kan slecht zijn voor het Nederlands voetbal maar op lange termijn positief voor Feyenoord.
Een beter praktijkvoorbeeld kunnen onze talenten niet hebben van dat het gewoon beter is bij Feyenoord te blijven, en a la Clasie na 4 jaar voor 20 miljoen te vertrekken naar Arsenal.
Dat klopt niet helemaal. Sowieso heeft meer teams alleen al voordelen vanwege dit:quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:33 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar dat maakt toch niet uit? het is toch 'totaal aantal punten / aantal meespelende teams van het land = aantal punten' ??
Maar je hebt wel meer kans op meer punten wanneer er meer teams meedoen, als er 1 faalt kan de rest dat natuurlijk opvangen, is het je enige deelnemer houdt het snel opquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:33 schreef satecl het volgende:
[..]
Nogmaals...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Zou hij bij Genk ook spam versturen:
Waarde Genkers,
om te beginnen is deze mail in het Nederlands aangezien ik geen Belgisch spreek.
We hebben een jong team en ik zie nog vele lichtpuntjes.
Maar nu ga ik golfen,
Groetjes,
Mario
Maar er wordt wel gedeeld door dat totaalaantal teams. Als dalijk Vitesse en Heerenveen dus gelijk wegpleuren, zijn we hard anaal geneukt want dan worden de totaalpunten nog steeds door 7 gedeeldquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:36 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Maar je hebt wel meer kans op meer punten wanneer er meer teams meedoen, als er 1 faalt kan de rest dat natuurlijk opvangen, is het je enige deelnemer houdt het snel op
Was toch gewoon de top 67?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse, Heerenveen doet ook nog mee natuurlijk.
Voor de rest zitten de beste clubs in Europa zoals het hoort..
Vitesse heeft geluk dat het zo'n shitteam nu treft met Plovdiv, in de volgende rondes zullen ze zwaarder loten. Heerenveen zal ronde 3 kunnen overleven, maar verwacht dat ze eruitvliegen in R4quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar er wordt wel gedeeld door dat totaalaantal teams. Als dalijk Vitesse en Heerenveen dus gelijk wegpleuren, zijn we hard anaal geneukt want dan worden de totaalpunten nog steeds door 7 gedeeldterwijl er maar 5 spelen
Daarom blij dat Excelsior Europa niet in is.
Ook een reden waarom die playoffs zo kut zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar er wordt wel gedeeld door dat totaalaantal teams. Als dalijk Vitesse en Heerenveen dus gelijk wegpleuren, zijn we hard anaal geneukt want dan worden de totaalpunten nog steeds door 7 gedeeldterwijl er maar 5 spelen
Daarom blij dat Excelsior Europa niet in is.
Zie editquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? De hele top 7 zit in Europa.
Klopt, Montpellier had maar +/- 20 punten meer dan Lyon en Bordeaux. (wel CL om EL)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Montpellier zal toch geen serieuze bedreiging zijn in de CL voor vele clubs.
PSG, Lyon, Marseille, Bordeaux zijn wel clubs die het ver kunnen schoppen
Bitch please, het is goed dat Feijenoord vCL haaldequote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
En het is maar goed dat PSV de beker won, anders hadden we Heracles in Europa.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ultieme troll: 80% van het salaris van Bakkal laten betalen door PSV terwijl hij deze zomer transfervrij vertrekt.
Vervolgens DANKZIJ Bakkal vCL halen, waardoor PSV wéér met lege handen staat![]()
![]()
GEEL
Marseille speelt wel EL.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt, Montpellier had maar +/- 20 punten meer dan Lyon en Bordeaux. (wel CL om EL)
Marseille speelt volgens mij niet eens europees voetbal.
En alsnog gaan bijna alle Nederlandse clubs er keihard af tegen een willekeurige Frans club europees gezien.Maar goed, wie weet hebben we weer een topjaar en pakken we die Fransen binnenkort
Als PSV de beker NIET won. Dan was Heracles sowieso in Europa gekomen. En was Vitesse niet in Europa gekomen volgens mij.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bitch please, het is goed dat Feijenoord vCL haaldeDáárdoor geen Heracles Europa niet in. Al die boertjes huilen
O zie het ja, bekertje gepakt. Excuusquote:
Boeiah. Wij deelden de nekslag uit aan Heracles, niet PSV.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als PSV de beker NIET won. Dan was Heracles sowieso in Europa gekomen. En was Vitesse niet in Europa gekomen volgens mij.
Excelsior - Anzjiquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:47 schreef satecl het volgende:
Heracles, Excelsior, RKC.. Mooie clubs voor in Europa!
Zeker weten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Boeiah. Wij deelden de nekslag uit aan Heracles, niet PSV.
Als je de fucking BEKER niet eens wint van Heracles moet je je fucking doodschamen
zoals wij van Go Ahead verloren ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Boeiah. Wij deelden de nekslag uit aan Heracles, niet PSV.
Als je de fucking BEKER niet eens wint van Heracles moet je je fucking doodschamen
Jij moet echt effe aan de prozac. Alles is zo negatief bij jequote:
O Serieus? OOOOOO je bedoelt de NEPklassiekerquote:
Houden de ruimtes klein, zag je ook bij dat Barendrecht. Feijenoord heeft moeilijk om dan te voetballe inderdaad.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O Serieus? OOOOOO je bedoelt de NEPklassieker.
Tja, blijkbaar wilde Guidetti zijn hattrick nog even bewaren voor Vitesse.
Nee maar even serieus... Juist zulke teams (die weigeren aanvallend te spelen) was vorig jaar zwaar voor Feijenoord.
Kaarten aan de kassa kosten 22,50quote:
Die zullen überhaupt nauwelijks in de vrije verkoop beschikbaar zijn, kan ik je nu al beloven.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:55 schreef Muto het volgende:
Ik ben ook bang voor de prijs van Europese wedstrijden.
Ach, eerste is gratis. En de echte gaan toch wel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:55 schreef Muto het volgende:
Ik ben ook bang voor de prijs van Europese wedstrijden.
Dan is het echt een vuil kankerjong hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:08 schreef PIETR het volgende:
Toch wel wrang hoor, Luc naar Twente .. Al is het nog niet zeker aangezien hij een absurd hoog salaris vraagt
Mwah, Feijenoord kan die 5 miljoen niet betalen. Inter trouwens makkelijk geld gemaakt met zo'n jongen, donders zeg.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan is het echt een vuil kankerjong hoor.
Eigenlijk zou je hem moeten kopen van het geld van Vlaar. Geldt IMHO nog steeds als een van de grootste spitsentalenten van Europa.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah, Feijenoord kan die 5 miljoen niet betalen. Inter trouwens makkelijk geld gemaakt met zo'n jongen, donders zeg.
Ietwat overdreven, maar in Nederland misschien wel ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je hem moeten kopen van het geld van Vlaar. Geldt IMHO nog steeds als een van de grootste spitsentalenten van Europa.
Dat verhaal via DM zit je dwars hé?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:14 schreef Caland het volgende:
Toch vind ik hem als speler daar niet echt passen, helemaal als hij zo'n Tadic en Verhoek naast zich heeft lopen. Al is 5-6 miljoen voor een speler met het potentieel van Luc wel een koopje ondanks zijn verdorven persoonlijkheid met dito zaakwaarnemer. Kans dat ze daar winst op maken is gewoon groot.
Hoeveel had Inter aan ons betaald: 2 miljoen? + 2 jaar salaris, denk niet dat ze zo heel veel gewonnen hebben hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah, Feijenoord kan die 5 miljoen niet betalen. Inter trouwens makkelijk geld gemaakt met zo'n jongen, donders zeg.
Ik weet verder ook niet hoe ze willen spelen. Ze hebben wel genoeg opties om Luc wel te laten renderen natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:15 schreef satecl het volgende:
Twente gaat er zwaaaar op achteruit. DIe kunnen veel beter Matavz halen.
Oh, dat niet alleen. Het is algemeen bekend dat Luc niet zo'n heel sympathieke jongen is. Dat maakt ook verder niet zoveel uit zolang hij maar scoort.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat verhaal via DM zit je dwars hé?
2 miljoen ja? Geen idee verder, maar het is maar 1 jaar geweest toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoeveel had Inter aan ons betaald: 2 miljoen? + 2 jaar salaris, denk niet dat ze zo heel veel gewonnen hebben hoor.
2.5 zelfs.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
2 miljoen ja? Geen idee verder, maar het is maar 1 jaar geweest toch?
Och verrek ja, het is maar 1 jaar... Die jaren met Mario voelen als tropenjarenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
2 miljoen ja? Geen idee verder, maar het is maar 1 jaar geweest toch?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tyfus Twente weer naaistreken die ik heel het jaar kan aanhoren.
Als je die debiel niet voor de groep had gehad maar een normale trainer had je nu écht kunnen cashen voor Fer, Luc en Wijnaldum. Die hadden dan echt wel bijgetekend.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Och verrek ja, het is maar 1 jaar... Die jaren met Mario voelen als tropenjaren
Lucquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je die debiel niet voor de groep had gehad maar een normale trainer had je nu écht kunnen cashen voor Fer, Luc en Wijnaldum. Die hadden dan echt wel bijgetekend.
Wijnaldum staat ook nog steeds bij elke scout in de boekjes hoor, beste techniek van de aankomende talenten. Jammer dat hij geen goede inspeelpas heeft of een goed schot maar goed.quote:
De eerste grote blunder van Van Geel dient zich aan.quote:Schenkeveld moet nu ergens ruim aan spelen toekomen.
Feyenoord heeft Bart Schenkeveld (20) laten weten dat hij mag uitzien naar een andere werkgever. De centrale verdediger komt niet langer voor in de plannen van trainer Ronald Koeman.
Vorig seizoen verhuurde Feyenoord Schenkeveld aan Excelsior, maar gaf hem deze voorbereiding opnieuw een kans. 'Maar zoals het ernaar uitziet dreigt Bart op het tweede plan terecht te komen', zegt Feyenoords technisch directeur Martin van Geel in Voetbal International. 'Dat is niet goed voor de club en zeker niet voor Bart zelf.'
'Die jongen heeft lang last gehad van vervelende knieblessures en moet nu gewoon ergens langdurig aan spelen toekomen', meent Van Geel. 'Dat hebben we hem dan ook verteld en Bart had alle begrip. Als zich iets voor hem aandient, zullen wij alle medewerking verlenen.'
Het aanstaande vertrek van Schenkeveld heeft te maken met de ontwikkeling van Terence Kongolo (18) en Matthew Steenvoorden (19). Het duo maakt een goede indruk op Koeman. In principe wilde Feyenoord de twee verdedigers verhuren aan Excelsior, maar dat is nu niet meer zo zeker, ook al met het oog op een eventueel vertrek van aanvoerder Ron Vlaar.
'Daarom hebben we nooit toegezegd dat het zou gaan gebeuren', stelt Van Geel. 'Bewust is daar geen deadline op geplakt. De ontwikkeling van spelers kan snel gaan, terwijl je niet weet wat je na de voorbereiding zelf allemaal nodig hebt.'
Dat dus.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:43 schreef Scrummie het volgende:
Wat voor verhaal over Luc gaat er via DM rond dan? Hou me aanbevolen.
Die kan toch ook makkelijk een jaartje verhuurd worden aan nac of Den Haag ofzo.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:43 schreef heiden6 het volgende:
Stuur Schenkeveld dan nog een jaartje naar Excelsior, hij spelen, houden we die lui daar ook tevreden en wie weet bloeit hij op. En als er twee verdedigers de kruisbanden afscheuren halen we hem weer terug.
Als ze hem daar willen hebben wel, ja. Is beter dan in de JL, dat schiet eigenlijk niet zo op. Bezigheidstherapie, maar hij maakt well zeker veel minuten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kan toch ook makkelijk een jaartje verhuurd worden aan nac of Den Haag ofzo.
Snap er sowieso weinig van aangezien Kongolo, Ramsteijn en Indi allemaal linkspoten zijn. Dan is er wel heel weinig vertrouwen in hem.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:45 schreef Muto het volgende:
Had dan gelijk al in maart tegen die jongen gezegd dat je niet met hem verder wilde. Nu geef je hem contractverlenging en wil je hem toch niet. Nu zou je hem moeten uitlenen, in plaats van transfervrij laten vertrekken.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:43 schreef Scrummie het volgende:
Dus dan heb je alleen De Vrij rechts centraal achterin, en Steenvoorden met 0 minuten profvoetbalervaring.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap er sowieso weinig van aangezien Kongolo, Ramsteijn en Indi allemaal linkspoten zijn. Dan is er wel heel weinig vertrouwen in hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het bericht KAN ook gewoon niet kloppen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap er sowieso weinig van aangezien Kongolo, Ramsteijn en Indi allemaal linkspoten zijn. Dan is er wel heel weinig vertrouwen in hem.
Leerdam gaat verkocht worden en anders gewoon het bankie warm houden hoop ik toch.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dus dan heb je alleen De Vrij rechts centraal achterin, en Steenvoorden met 0 minuten profvoetbalervaring.
Misschien Leerdam omtoveren tot centrale verdediger? Die gaat toch niet spelen op het middenveld en waarschijnlijk ookm niet op rechtsback. Of zeg ik nu iets heel geks?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:43 schreef Scrummie het volgende:
Lijkt me niet het type speler waar de clubs voor in de rij staan, maar ik hoop ook dat hij weg gaat. Maar wel als het een fatsoenlijk bedrag oplevert, dus anderhalf of twee miljoen minimaal. Anders kan je hem er beter bij houden denk ik, nuttige speler wel hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Leerdam gaat verkocht worden en anders gewoon het bankie warm houden hoop ik toch.
Maar ik snap niet zo goed waarom zo'n Ramsteijn mag blijven en het voor Schenkeveld opeens evident is dat hij veel gaat spelen. Had dat eerder omgedraaid.
Dat er enorm veel vertrouwen is in Kongolo snapt iedere boerenlul. Maar Ramsteijn en in mindere mate Steenvoorden vind ik persoonlijk toch van die net niet talentjes.
Ramsteijn zou ik eerder verkopen ja. Kongole kan je juist verhuren aan Excelsior, dan kan je Schenkeveld erbij houden evt als basisspeler zelfs.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Leerdam gaat verkocht worden en anders gewoon het bankie warm houden hoop ik toch.
Maar ik snap niet zo goed waarom zo'n Ramsteijn mag blijven en het voor Schenkeveld opeens evident is dat hij veel gaat spelen. Had dat eerder omgedraaid.
Dat er enorm veel vertrouwen is in Kongolo snapt iedere boerenlul. Maar Ramsteijn en in mindere mate Steenvoorden vind ik persoonlijk toch van die net niet talentjes.
quote:Taument: 'De Vrij krijgt nu de taak om te coachen'
Aston Villa heeft volgend seizoen een behoorlijk 'Eredivisie-gehalte'. De club uit Birmingham nam Brett Holman transfervrij over van AZ en deed vervolgens zaken met Feyenoord, dat Karim El Ahmadi en nu ook Ron Vlaar afstaat aan Villa. Oud Feyenoord-spelers, John de Wolf en Gaston Taument begrijpen de overstap van Vlaar.
"Hij is een van de steunpilaren in de ploeg dus het is altijd lastig als hij wegvalt", zegt oud-Feyenoorder John de Wolf tegen Metro. "Er zullen zo centen binnenkomen om te investeren in een spits. Ik denk dat Vlaar toe is aan een nieuwe uitdaging en de Premier League is voor een Nederlandse speler altijd een stap vooruit. Ik denk ook dat hij dat niveau aan kan."
Ook Gaston Taument gunt Vlaar de transfer: "Voor Vlaar is het te begrijpen. Natuurlijk levert de club met het vertrek van El Ahmadi en Vlaar veel ervaring in. De club heeft wel wat jongere jongens die de plek kunnen opvullen: de rol om die jongens te coachen had Vlaar in het vorige seizoen. De Vrij krijgt nu de taak om die jonge spelers te coachen. Hij blijft ook rustig als hij onder druk komt. Wie er aanvoerder gaat worden? Laat ze eerst maar het vertrek van Vlaar opvangen."
Ik hoop toch dat Leerdam behouden blijft. Wat mij betreft de ideale stand-in en anders wordt de spoeling wel heel erg dun.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:03 schreef ace_eleven het volgende:
Leerdam is wel een prima allround invaller, hij werd afgelopen seizoen wel de hemel in geprezen, vond en vind ik nog altijd overdreven, maar wel prima reserve voor meerdere posities, al zal hij op het middenveld niet meer aan spelen toe komen schat ik in
Ik zie hem in de loop van het seizoen ook nog wel verlengen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat Leerdam behouden blijft. Wat mij betreft de ideale stand-in en anders wordt de spoeling wel heel erg dun.
Waarom heeft iedereen het in de media toch over de ruimte voor de aankoop van een spits zodra Vlaar verkocht is? Volgens mij is die ruimte er dan nog steeds niet. Al hoop ik het net zo goed.quote:
Bruno!!! Die is niet vies van een corrigerende tik aan een medespeler.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:18 schreef onlogisch het volgende:
Fuck die DM dan maar idd
Iets belangrijkers mannen :
Met het vertrek van Vlaar vertrekt natuurlijk niet alleen 1 brok ervaring en leiderschap, maar ook onze aanvoerder.
Wie moet nu de aanvoerder worden?
Wie is nu onze reserve aanvoerder? Mulder? Die heeft de uitstraling van een lantaarnpaal. Daar zie ik niet echt een geboren leider in.
Clasie? Lijkt me wat vroeg. Een Immers of een Vormer zijn wel mannen die ik daar in zie, maar het is pas hun eerste jaar @ Feyenoord.
de Vrij is te jong lijkt me?
Wie o wie?
Dat moet wel heel raar lopen wil dat niet zo zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die moet eerst maar eens zorgen dat hij in de basis staat.
Kijkend naar het lijstje aanwezige middenvelders denk ik dat het helemaal niet zo raar is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat moet wel heel raar lopen wil dat niet zo zijn.
AIs Singh blijft verbazen gaat dat nog een leuke strijd worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Zaterdag.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:58 schreef DonRaja het volgende:
Wanneer komt die Noor nou eindelijk? Ben wel toe aan een fatsoenlijke voorzet, al is het er maar eentje
Dat weet ik nog niet zo snel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Middenveld is gewoon : CLASIE Vormer immers nu.
Schenkeveld niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:01 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet zo snel.
Ik ben ook wel benieuwd wie er naast de Vrij komt te staan.
Ik waak nog voor het 'Simon-de-nieuwe-Doedelzak'-syndroomquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
AIs Singh blijft verbazen gaat dat nog een leuke strijd worden.
Zo spannend is dat niet, BMI.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:01 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet zo snel.
Ik ben ook wel benieuwd wie er naast de Vrij komt te staan.
Ach, druk. Als het een beetje tegenzit lig je er na 4 wedstrijdjes al uit in Europa en de eerste bekerwedstrijd is ook gelijk een hele pittige.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:01 schreef Sejt het volgende:
Met het drukke programma is het alleen maar goed om een gelijkwaardige selectie te hebben.
Als we de woorden van Koeman mogen geloven komt er dus een vervanger voor Vlaar?quote:Van Geel voorkwam dat Vlaar gratis deur uit loopt
Vorig jaar slaagde Feyenoord erin het contract van Ron Vlaar tot medio 2014 te verlengen, ondanks een aflopende overeenkomst. Maar met de rug tegen de muur kon de club toen weinig anders dan akkoord gaan met een gelimiteerde afkoopsom. Deze week klopte Aston Villa aan voor de Noord-Hollander. Een vertrek is onafwendbaar.
'Natuurlijk wil je dat liever niet, maar op dat moment was de situatie nu eenmaal zoals hij was', reageert Martin van Geel vandaag in gesprek met het AD. 'Het gevaar bestond dat Ron voor nul euro de deur uit zou lopen. Maar toen hij tóch bijtekende, trok dat ook Stefan de Vrij over de streep. Het gaf bovendien een belangrijk signaal af richting veel andere jongens.'
Feyenoord trachtte het contract van Vlaar afgelopen week nogmaals open te breken en te verbeteren, maar de voetballer ging niet in op dat aanbod. 'We wilden hem heel erg graag houden', aldus Van Geel.
Zijn nakende transfer naar Aston Villa leidt ook bij Vlaar zelf tot dubbele gevoelens, zo kort voor de seizoenstart. De voetballer voelt verantwoordelijkheid richting Feyenoord, als aanvoerder van een club waar hij bijna zeven jaar speelde, en die hem steunde toen hij worstelde met zware blessures en - recent - privéproblemen. Aan de andere kant voelt ook Vlaar dat dit hét moment is voor een sprong naar de Premier League, op 27-jarige leeftijd, kort na een vanuit persoonlijk perspectief heel behoorlijk EK.
'Het was een goed gesprek, en Villa is een mooie, grote club', reageerde Vlaar, die gisteren een grote glimlach na de ochtendtraining op Varkenoord niet kon onderdrukken. 'Maar verder kan ik er nog niet zoveel over zeggen. Ik wacht af wat er de komende dagen gaat gebeuren. Het is nu aan de clubs.'
'Het blijft vervelend in dit vak: ze kloppen altijd aan voor je beste spelers', weet Van Geel. 'Als je kwaad wilt, kun je altijd moeilijk gaan doen over een transfer, bijvoorbeeld door aan te vechten dat het om een 'sportieve verbetering' gaat. Maar dat wilden we in het geval van Ron absoluut niet. Hij is hier bijna zeven jaar lang een voorbeeldige kracht geweest. Zo'n jongen ga je niet dwarsbomen. Oók richting de jongere jongens zou dat een slecht signaal zijn. Hen houden we altijd voor dat als ze zich bij Feyenoord goed ontwikkelen, ze vanzelf een kans krijgen op een nog mooiere stap. Dan ga je zo'n transfer niet ten koste van alles blokkeren.'
Trainer Ronald Koeman wordt niet vrolijk van het vertrek van Vlaar, een bepalende speler in het elftal zoals hij dat voor ogen had. 'Na Guidetti, Bakkal en El Ahmadi is dat de vierde speler uit de as', aldus Koeman. 'Dan lijkt het me logisch dat we daar iets tegenover zetten, óók gezien de ervaring die Ron meebracht.'
Bij Aston Villa is Vlaar de derde Eredivisiespeler die de selectie van manager Paul Lambert komt versterken, na Karim El Ahmadi en Brett Holman. De traditieclub uit Birmingham kende afgelopen seizoen een ronduit moeilijk jaar in de Premier League. Lambert kwam onlangs over van Norwich City, en bouwt inmiddels aan een geheel nieuw elftal op Villa Park. Voor Vlaar ziet de manager een belangrijke rol weggelegd, zo vertelde hij zondag aan de verdediger en diens zaakwaarnemer Arnold Oosterveer.
bron: http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)rd-niet-anders.dhtml
En Singh dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:56 schreef Happel het volgende:
[..]
In elk geval nog een man met ervaring, tenminste die wil die. Zal dan of een CV of een SP worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als we de woorden van Koeman mogen geloven komt er dus een vervanger voor Vlaar?
Ik denk zelf eerder Kongolo en dan BMI op links.quote:
Jij altijd met je hetze tegen Ruben Schaken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:07 schreef Paul-89 het volgende:
Ervaring is normaal gesproken duur. Tenzij 10 jaar Jupiler League ook als ervaring wordt gezien.
Ik lees het anders - niet persé een vervanger voor Vlaar, maar een vervanger voor één van de dragende posities.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als we de woorden van Koeman mogen geloven komt er dus een vervanger voor Vlaar?
Tsja, middenveld is overvol, verdediging komt geen vervanger voor, buitenspelers genoeg. Blijft er één positie over.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:08 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik lees het anders - niet persé een vervanger voor Vlaar, maar een vervanger voor één van de dragende posities.
Keeper.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, middenveld is overvol, verdediging komt geen vervanger voor, buitenspelers genoeg. Blijft er één positie over.
Yep, Dudek komt terugquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, middenveld is overvol, verdediging komt geen vervanger voor, buitenspelers genoeg. Blijft er één positie over.
Guidetti was trouwens allemaal Feyenoord-foto's aan het twitteren vanmiddag.
Gastje zal gewoon terugwillen, maar zal zelf ook wel doorhebben dat zo'n succesjaar er niet nog een keer inzit.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe ernstig is die blessure/infectie van hem nou? Hier werd een paar dagen geleden nog beweerd dat hij misschien nooit meer op niveau zou kunnen voetballen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gastje zal gewoon terugwillen, maar zal zelf ook wel doorhebben dat zo'n succesjaar er niet nog een keer inzit.
Die (logische) redenatie heb ik dus ook. Koeman gaf ook al aan dat we stootkracht missen. 1+1=2.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrij ernstig blijkbaar, had een paar maanden nodig om volledig te herstellen. Ik zou ook niet weten waarom een PL club een niet fitte speler zou aantrekken dus miss maken we nog wat kans.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe ernstig is die blessure/infectie van hem nou? Hier werd een paar dagen geleden nog beweerd dat hij misschien nooit meer op niveau zou kunnen voetballen.
Ik verwacht dat Koeman wel een manier gaat vinden om zowel Singh als Vormer op te stellen. Vormer is sowieso een van de sterkhouders in de selectie. Was afgelopen zaterdag ook goed aanwezig.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
AIs Singh blijft verbazen gaat dat nog een leuke strijd worden.
Maar dan gaat het weer ten koste van Immers en dus ook het scorend vermogen ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Koeman wel een manier gaat vinden om zowel Singh als Vormer op te stellen. Vormer is sowieso een van de sterkhouders in de selectie. Was afgelopen zaterdag ook goed aanwezig.
Soort Barcelona modelletje?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:25 schreef ace_eleven het volgende:
Het zou me ook niet heel erg verbazen als hij Immers in de spits zet en Singh vormer en Clasie op t middenveld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |