quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:13 schreef VanKuikeren het volgende:
Kan niet wachten op de eerste post van helpmefok
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:13 schreef VanKuikeren het volgende:
Kan niet wachten op de eerste post van helpmefok
Het is voor mij ook onbegrijpelijk. Ze hebben dit jaar zijn contract met een jaar verlengd en nu mag hij vertrekken?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:15 schreef heiden6 het volgende:
Wat is dat voor een rare move met die Schenkeveld? Ook al zien ze weinig perspectief, als Vlaar vertrekt hebben we hem gewoon nodig omdat we anders niet genoeg verdedigers hebben en hij zal weinig verdienen. Waarom zou je die in vredesnaam nu al de deur uit werken? Gewoon erbij houden en volgend jaar laten gaan als het niets wordt (wat zomaar anders kan lopen). Ik snap dat niet.
De Vrij, BMI, Kongolo, Ramsteijn, Steenvoorden..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:15 schreef heiden6 het volgende:
Wat is dat voor een rare move met die Schenkeveld? Ook al zien ze weinig perspectief, als Vlaar vertrekt hebben we hem gewoon nodig omdat we anders niet genoeg verdedigers hebben en hij zal weinig verdienen. Waarom zou je die in vredesnaam nu al de deur uit werken? Gewoon erbij houden en volgend jaar laten gaan als het niets wordt (wat zomaar anders kan lopen). Ik snap dat niet.
Op hetzelfde moment dat Vlaar op het punt staat om weg te gaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Het is voor mij ook onbegrijpelijk. Ze hebben dit jaar zijn contract met een jaar verlengd en nu mag hij vertrekken?
Steenvoorden, kom op zeg.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De Vrij, BMI, Kongolo, Ramsteijn, Steenvoorden..
Steenvoorden 0 wedstrijden op het hoogste niveau, Kongolo 1 wedstrijd, Ramsteijn is een jaar geblesseerd geweest en heeft nog iets bewezen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De Vrij, BMI, Kongolo, Ramsteijn, Steenvoorden..
Hij heeft toch 12 wedstrijden bij Excelsior gespeeld vorig jaar na de winterstop, of bedoel je dat hij te zwaarr is ofzo?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:21 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb het idee dat hij gewoon niet fit is o.i.d.
BMI is door nog geen tank kapot te krijgen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Steenvoorden 0 wedstrijden op het hoogste niveau, Kongolo 1 wedstrijd, Ramsteijn is een jaar geblesseerd geweest en heeft nog iets bewezen.
Het is maar te hopen dat De Vrij en BMI heel blijven.
Precies.quote:
Schenkeveld heeft er toch ook maar 5 bij Feyenoord gespeeld? En zo kapot was ik niet van hem.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Steenvoorden 0 wedstrijden op het hoogste niveau, Kongolo 1 wedstrijd, Ramsteijn is een jaar geblesseerd geweest en heeft nog iets bewezen.
Het is maar te hopen dat De Vrij en BMI heel blijven.
Ik was er ook niet kapot van maar dat geldt ook voor Ramsteijn, je zou ze gewoon dit jaar moeten laten vechten om de plekken en niet nu al na twee weken zo'n jongen afschrijven.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schenkeveld heeft er toch ook maar 5 bij Feyenoord gespeeld? En zo kapot was ik niet van hem.
Misschien dat ze gewoon twijfels hebben bij zijn fysiek ofzo, ik vind het nogal vreemd dat hij nu ineens weg moet/mag ondanks zijn contract. Alsof ze er heel graag zo snel mogelijk vanaf willen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij heeft toch 12 wedstrijden bij Excelsior gespeeld vorig jaar na de winterstop, of bedoel je dat hij te zwaarr is ofzo?
Komt er niet. Dat heeft van Geel al aangegeven.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:22 schreef Muto het volgende:
Zul je zien dat ze straks nog een CV halen ook.
quote:Vertrek Vlaar wordt intern opgevangen door Feyenoord
Feyenoord zal het vertrek van Ron Vlaar naar Aston Villa intern gaan oplossen. De club uit Rotterdam wacht nog op het officiële bod van The Villans, maar gaat ervan uit dat de 27-jarige aanvoerder zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord heeft gespeeld.
'Wij kijken eerst naar onze selectie', aldus technisch directeur Martin van Geel in gesprek met Voetbal International. 'Met Bruno Martins Indi en Stefan de Vrij hebben we twee uitstekende centrale verdedigers, maar wat daarachter zit, Terence Kongolo en Matthew Steenvoorden, is wel heel erg jong.'
'Dat is dan maar zo, op die manier krijgt dat soort talent wel de kans zich te ontwikkelen', vervolgde Van Geel. 'Bovendien kan Feyenoord niet jongens halen zoals Bram Nuytinck, Nick Viergever of Niklas Moisander. Daarbij vraag ik me af of die echt zo veel beter zijn dan we zelf in huis hebben.' (Martijn Krabbendam)
quote:Vlaar: 'Met Aston Villa zou een droom in vervulling gaan'
17/07/2012 08:24
Ron Vlaar lijkt zo goed als zeker zijn loopbaan bij Aston Villa te vervolgen. De 27-jarige verdediger van Feyenoord verblijft momenteel in Nederland in afwachting van de afronding van zijn overgang.
'Ik kan nog niet zo veel zeggen', vertelde Vlaar in De Telegraaf. 'Ik ben zondag in Birmingham geweest, heb uitgebreid met de trainer Paul Lambert gesproken en een heel positieve indruk aan de dag overgehouden. Aston Villa wil me gewoon heel graag hebben. Vervolgens heb ik onze technisch directeur Martin van Geel gezegd dat ik wel oren naar de transfer heb.'
'Met Aston Villa zou een droom in vervulling gaan', vervolgde de negenvoudig Oranje-international. 'Ik kijk uit naar de Premier League, maar zal Feyenoord missen. Ik voel me thuis in De Kuip, heb persoonlijk en met de club veel ups en downs meegemaakt, maar houd een warm gevoel over. Het stadion, de fans, mijn medespelers en de staf. Als de deal doorgaat, zal ik ze missen. Ik ben wel blij dat Feyenoord in dat geval een mooi bedrag aan me overhoudt.'
Het liefst had Vlaar zijn bliksembezoek aan Birmingham geheim gehouden. 'Omdat het voorlopig alleen was om kennis te maken.' Een groep door het stadion rondgeleide fans zette de verdediger echter op de foto. 'Je weet dat dit soort dingen gebeurt. In deze snelle twitterwereld houd je niets meer geheim.'
Aston Villa winkelde al eerder in de eredivisie en verzekerde zich daarbij van de diensten van Karim El Ahmadi (net als Vlaar van Feyenoord) en de Australiër Brett Holman, die van AZ overkwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |