SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken![]()
Met Manolev speel je tegen 12 manquote:Op maandag 16 juli 2012 21:54 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Het is inderdaad afwachten.
Met Manolev naast je, verdedig je maar met 3 verdedigers
Plet zie ik er ook wel 25 inschieten met Tadic en Verhoek op de flanken en chadli achter hem.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sluit Twente niet uit. Mits ze een goede vervanger krijgen voor De Jong.
Ik vind Chadli als nummer 10 niet super en ik vind de coach van Twente ook niet meer zo goede indruk maken als een paar seizoenen terug.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:56 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Plet zie ik er ook wel 25 inschieten met Tadic en Verhoek op de flanken en chadli achter hem.
Pletquote:Op maandag 16 juli 2012 21:56 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Plet zie ik er ook wel 25 inschieten met Tadic en Verhoek op de flanken en chadli achter hem.
Toch als je de statistieken bekijkt lag het probleem vorig jaar met name op de linkerkant bij PSV in verdedigend opzicht.quote:Het is inderdaad afwachten.
Met Manolev naast je, verdedig je maar met 3 verdedigers
Steve McClaren teerde op Janssen en Ruíz.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind Chadli als nummer 10 niet super en ik vind de coach van Twente ook niet meer zo goede indruk maken als een paar seizoenen terug.
Ben je serieus?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:56 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ach hij heeft wel altijd goede tekstenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steve McClaren teerde op Janssen en Ruíz.
Als je daar dan toch bent, ronsel meteen wat dames voor het boerinnen elftal.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Zal trouwens vanaf September PSV eens wat gaan promoten in Zweden, wie weet kan ik de nieuwe Zlatan's overtuigen naar ons te komenHebben we direct geen spitsen probleem meer
Zal er op letten.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:57 schreef Doublepain het volgende:
Zoals ik al eerder zei: die Tyron is een troll
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, ik stel voor als TT:
''Met Manolev als kauwgom onder je schoenen''
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als je daar dan toch bent, ronsel meteen wat dames voor het boerinnen elftal.
Je TT was ook troll. Gewoon normaal doen aub.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
niet luisteren naar hen
hun zien kritische meningen als troll
Even serieus, je gaat nu echt te ver door.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
niet luisteren naar hen
hun zien kritische meningen als trollen
nou was gewoon een fopjequote:Op maandag 16 juli 2012 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je TT was ook troll. Gewoon normaal doen aub.
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Plet. Grootste faalaankoop van Twente. Boffert is die Jan Smit.
Ja. Niet omdat Plet zo geweldenaar is. Maar als we de Poepon regel hanteren en je ziet hoeveel hij er bij Heracles maakte en nu dus bij Twente omringt wordt door Verhoek (die Bulykin veel liet scoren) en Tadic (die matavz veel liet scoren).quote:
Heerlijk voorspelbaar ook, schakel de buitenspelers uit en er blijft helemaal niks van over. Geniaal.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:42 schreef 3M1N3M het volgende:
Stel je voor hé, gewoon heel eventjes..
-Dzudzsak-Matavz-Tadic/Narsingh
Dat zou zoooo geil zijn..
Vooral omdat ze dan waarschijnlijk goed communiceren, en dat gewoon zieke ownage is..
dan zaten Vertonghen, Douglas en Vlaar nu in een psychiatrische inrichting..
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even serieus, je gaat nu echt te ver door.
De 'Poeponregel' bestaat niet dus. Die komt alleen in dat verknipte brein van Tyron voor.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:59 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
[..]
Ja. Niet omdat Plet zo geweldenaar is. Maar als we de Poepon regel hanteren en je ziet hoeveel hij er bij Heracles maakte en nu dus bij Twente omringt wordt door Verhoek (die Bulykin veel liet scoren) en Tadic (die matavz veel liet scoren).
Gast gaat gewoon veel inschieten.
Bedankt.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:00 schreef 3M1N3M het volgende:
Of.. zoals vorig seizoen van mij: De Blauwe duivel..
(Mertens, belgen rode duivels, smurfen jwz)
?
Was ook om te dollen. Maar dat wat er daarna kom ben ik echt van overtuigd.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
De 'Poeponregel' bestaat niet dus. Die komt alleen in dat verknipte brein van Tyron voor.
Vast wel. Zanka erbij.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:01 schreef Doublepain het volgende:
Gaat Bollebof binnenkort een clip opnemen met Depay, Wijnaldum, Jetro en Narsingh?
Plet is wel beter dan Matavz.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
De 'Poeponregel' bestaat niet dus. Die komt alleen in dat verknipte brein van Tyron voor.
Selectie compleet of op naar Polen!quote:
Waar onze tatta’s niet aan onze nigga’s kunnen tippen?quote:
Oeh leuk, een kleutergevecht. Ik pak de popcorn.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:01 schreef tompsv18 het volgende:
Oké Tyron dan zal ik even op dezelfde manier als jou reageren in het Ajax-topic
Joh, ga er nog even over door. Ik zeg toch dat ik er op let? Jankbal.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:01 schreef tompsv18 het volgende:
Geweldig dit.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:01 schreef tompsv18 het volgende:
Had ik een paar topics terug al geplaatstquote:Op maandag 16 juli 2012 22:01 schreef Doublepain het volgende:
Gaat Bollebof binnenkort een clip opnemen met Depay, Wijnaldum, Jetro en Narsingh?
LOLOLOL``quote:Op maandag 16 juli 2012 22:01 schreef tompsv18 het volgende:
Ik heb alleen maar de waarheid gesproken man, oke TT was een beetje flauw. Maar wat ik zei in het vorige deel klopt allemaal.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:01 schreef tompsv18 het volgende:
Ik zal het teruglezenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:02 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Had ik een paar topics terug al geplaatst
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:01 schreef Doublepain het volgende:
Ja als jij er op let komt alles goed enzoquote:Op maandag 16 juli 2012 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh, ga er nog even over door. Ik zeg toch dat ik er op let? Jankbal.
Onderbouw je bevindingen met argumenten en statistieken.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar de waarheid gesproken man, oke TT was een beetje flauw. Maar wat ik zei in het vorige deel klopt allemaal.
Daarom. Nu weer lief zijn.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja als jij er op let komt alles goed enzo
Ja zeker.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja als jij er op let komt alles goed enzo
De enige actieve ja, de rest zie je nooit.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja zeker.
GGMM= Gruwelijke Geniale Master Mod
Ik moet psvers uitleggen dat Matavz en hun verdediging slecht was dit seizoen?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onderbouw je bevindingen met argumenten en statistieken.
Wees gerust, er komt over 9 dagen nog een extra modquote:Op maandag 16 juli 2012 22:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De enige actieve ja, de rest zie je nooit.
VBL mod gezocht:quote:Op maandag 16 juli 2012 22:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De enige actieve ja, de rest zie je nooit.
Doe met met cijfers en statistieken. dan ben je al een stap verder.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik moet psvers uitleggen dat Matavz en hun verdediging slecht was dit seizoen?
3.56 Narsingh iluminatie shit jongequote:Op maandag 16 juli 2012 22:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Misschien moet de rest nog komen jongeee.
Dat je het alleen al zegt is toch puur om te trollen man. Alsof wij dat niet wetenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan komen ze weer aan met; bron?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe met met cijfers en statistieken. dan ben je al een stap verder.
onder Cocu ging het al beter met de verdediging. Als Zanka echt een versterking is ga je er met hem en Van Bommel weer op vooruit. En verder hebben Ajax en Feyenoord ook flink ingeleverd op hun verdediging.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Poepon heeft het toch beter gedaan dan Matavz dit seizoen?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat je het alleen al zegt is toch puur om te trollen man. Alsof wij dat niet weten![]()
En vervolgens met Poepon aan komen zetten, omdat die er 7 heeft gescoord bij de Graafschap. jaja.
Alleen liep de aanval toen voor geen meter meer.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
onder Cocu ging het al beter met de verdediging.
Cijfers en Statistieken liegen niet. En cijfers + stats haal je ook van andere websites af, dat zijn bronnen. gr grquote:
Hij ruilde wel vaak met positie met Lens ja.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan Mertens trouwens acties over rechts maken? Ik kan me herinneren dat Assaidi en Narsingh bij heerenveen vaak van kant wisselden tijdens de wedstrijd.
Doe eens voor?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cijfers en Statistieken liegen niet. En cijfers + stats haal je ook van andere websites af, dat zijn bronnen. gr gr
bron?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sjaak Polak kon zo mee op het niveau Barcelona.
2011/12 BV De Graafschap Nederland Eredivisie 33 = 7quote:Op maandag 16 juli 2012 22:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Poepon heeft het toch beter gedaan dan Matavz dit seizoen?
PSV = 3de geworden met een beter elftal.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2011/12 BV De Graafschap Nederland Eredivisie 33 = 7
en matavz:
FC Groningen Eredivisie 4 3
PSV Eredivisie 28 11
bron wikipedia.
Faal dus
En beter dan Torres.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Poepon heeft het toch beter gedaan dan Matavz dit seizoen?
Wat zegt dat? Ajax scoorde 106 goals en werd niet kampioen?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
PSV = 3de geworden met een beter elftal.
De Graafschap = gedegradeerd met een poep elftal.
Mwah, Torres speelt in een betere competitie.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
En beter dan Torres.
Oh nee wacht, Matavz heeft er zelfs meer gescoord.
We zijn dit seizoen kampioen geworden hoor.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zegt dat? Ajax scoorde 106 goals en werd niet kampioen?
Onnozele argumenten maat.
Ei, Je weet heus wel dat ik voorbeelden pak van misschien zelfs 2 jaar geleden, mag het?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
We zijn dit seizoen kampioen geworden hoor.
Slaat nergens op, de Graafschap scoort in het algemeen veel minder dan een PSV, daarom is het moeilijker scoren bij de Graaschap dan een PSV.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ei, Je weet heus wel dat ik voorbeelden pak van misschien zelfs 2 jaar geleden, mag het?
Inderdaad, een Messi zou nog geen 30x scoren bij de graafschap.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Slaat nergens op, de Graafschap scoort in het algemeen veel minder dan een PSV, daarom is het moeilijker scoren bij de Graaschap dan een PSV.
Mwah, er zijn uitzonderingen.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Inderdaad, een Messi zou nog geen 30x scoren bij de graafschap.
Trouwens, heb je al onderzocht in hoeveel wedstrijden Matavz zijn 11 goals voor PSV heeft weten te maken. En Poepon zijn 7 goals in 33 wedstrijden?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Slaat nergens op, de Graafschap scoort in het algemeen veel minder dan een PSV, daarom is het moeilijker scoren bij de Graaschap dan een PSV.
Jij weet hoe de Graafschap dit seizoen gespeeld heeft door hun coach? Ontzettend verdedigend, veel lastiger om te scoren dus.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Trouwens, heb je al onderzocht in hoeveel wedstrijden Matavz zijn 11 goals voor PSV heeft weten te maken. En Poepon zijn 7 goals in 33 wedstrijden?
Niet hoe ze afgelopen seizoen speelde nee. Maar wellicht in de Jupiler League.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar 30 goals bij de Graafschap lukt niemand.
PSV heeft ook verdedigend gespeeld dit seizoen met Rutten. Kan ik ook zeggen.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij weet hoe de Graafschap dit seizoen gespeeld heeft door hun coach? Ontzettend verdedigend, veel lastiger om te scoren dus.
Verdedigend gespeeld onder Rutten? Dat meen je toch niet?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV heeft ook verdedigend gespeeld dit seizoen met Rutten. Kan ik ook zeggen.
Er zijn zoveel factoren waar de vergelijking wie de beste tussen Matavz en Poepon, is dit seizoen.
Jij vond Matavz het dit seizoen serieus beter doen dan Poepon? En dan ben ik de troll?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:22 schreef RubenSosa het volgende:
@Tyron. Hoe langer je blijft volhouden inzake poepon/matavz hoe meer je voor lul staat...
Mentaal gezien is het gewoon een pussy. En daar gaat Dickie dus wat aan veranderen.quote:Tim Matavz: Topspits word je niet vanzelf
Tim Matavz voetbalde gisteren met Jong PSV op een bijveld tegen jong Willem II. Dick Advocaat had zijn Sloveense aanvaller voor straf teruggezet naar de beloften. Want de miljoenenspits van PSV had tijdens zijn vakantie verzaakt en bleek niet fit. Tim Matavz is niet met zijn vak bezig, en dat is niet voor het eerst.
Hij werd de nieuwe heuvel na Marcus Berg genoemd. Eerst volgde Tim Matavz de Zweedse topschutter op bij FC Groningen, later bij PSV. Groningen pakte miljoenen na zijn transfer en de wereld lag aan Matavz’ voeten. Maar de Noorderlingen wisten al langer: Matavz is te weinig professional, te veel amateur.
Ontluiking
Twee jaar geleden verloor een rood Groningen bij Heracles Almelo. De winterstop was net voorbij, en Matavz stond op het punt om door te breken. Een mooi moment om hem te interviewen. Zeven doelpunten had hij al gescoord, en aanvoerder Koen van de Laak vertelde hoopgevend: “Tim heeft eindelijk het licht gezien. Hij begrijpt nu wat het inhoudt om voetballer te zijn”.
De ontluiking van Matavz was in gang gezet. Al had dat even geduurd. In zijn eerste jaar bij FC Groningen had hij de technische staf nog ernstig teleurgesteld. Zijn verhuurperiode daarna bij FC Emmen draaide, ook door blessures, uit op een nieuwe teleurstelling. Toch stond Matavz op het juiste moment op. Na het vertrek van Marcus Berg pakte hij zijn kans.
Die avond na Heracles Almelo, antwoordde Matavz volmondig “ja” op de vraag of hij zijn elf competitiedoelpunten bij ND Gorica ging evenaren. Dat lukte hem ruim. Matavz werd een hele goede goalgetter. Elke aanname is gericht op het doel, elk schot is tussen de palen. Zijn transfer naar PSV was niet meer dan logisch. Ook werd hij international voor Slovenie, waar zijn moyenne ook dik in orde is.
Investeren
Voorlopig is Matavz vaak gewaardeerd en opgesteld om die doelpunten die hij altijd wel maakt. Maar er komt meer bij kijken in de top. Topspits word je niet vanzelf. Tijdens datzelfde interview werd toen al duidelijk dat Matavz weigerde te investeren. Na 2,5 jaar in Nederland sprak hij amper Nederlands of Engels en zijn iele lichaam verraadde dat hij wars was krachttraining.
Matavz deed gisteren na de wedstrijd van Jong PSV bovendien weer precies wat hij ook vaak bij FC Groningen deed: na een teleurstelling met hangende schouders weigeren om de pers te woord te staan. Het is typerend voor het karakter van de Sloveen. Van iemand die onder barre omstandigheden is opgegroeid in de Balkan zou je meer straatvechtersmentaliteit verwachten. Maar onverschilligheid en laksheid zijn vooral termen die beter bij Matavz passen. Matavz denkt er vanzelf wel te komen.
Harde hand
Toen Philip Cocu vorig seizoen de ontslagen Fred Rutten opvolgde, werd Matavz daarom al veelvuldig buiten de basis gehouden ten faveure van Jeremain Lens. Blijkbaar heeft die waarschuwing geen uitwerking gehad nu blijkt dat Advocaat nu al moest ingrijpen.
Vanavond gaat Matavz gewoon mee naar Oberhausen voor het oefenduel van het eerste elftal van PSV. Hopelijk is het een omslagpunt. Hopelijk is de harde hand van Dick Advocaat wat Tim Matavz nodig heeft om wakker geschud te worden. Hopelijk snapt hij dan dat het niet vanzelf komt. Maar voorlopig is de conclusie onveranderd en keihard. Tim Matavz: ongeschikt.
In de jupiler league is het klasseverschil tussen de teams veel minder.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Niet hoe ze afgelopen seizoen speelde nee. Maar wellicht in de Jupiler League.
Ik heb jou geen enkel tegenargument ooit zien geven.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:23 schreef Doublepain het volgende:
Dat iemand op zo'n troll blijft reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |