SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken![]()
Met Manolev speel je tegen 12 manquote:Op maandag 16 juli 2012 21:54 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Het is inderdaad afwachten.
Met Manolev naast je, verdedig je maar met 3 verdedigers
Plet zie ik er ook wel 25 inschieten met Tadic en Verhoek op de flanken en chadli achter hem.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sluit Twente niet uit. Mits ze een goede vervanger krijgen voor De Jong.
Ik vind Chadli als nummer 10 niet super en ik vind de coach van Twente ook niet meer zo goede indruk maken als een paar seizoenen terug.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:56 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Plet zie ik er ook wel 25 inschieten met Tadic en Verhoek op de flanken en chadli achter hem.
Pletquote:Op maandag 16 juli 2012 21:56 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Plet zie ik er ook wel 25 inschieten met Tadic en Verhoek op de flanken en chadli achter hem.
Toch als je de statistieken bekijkt lag het probleem vorig jaar met name op de linkerkant bij PSV in verdedigend opzicht.quote:Het is inderdaad afwachten.
Met Manolev naast je, verdedig je maar met 3 verdedigers
Steve McClaren teerde op Janssen en Ruíz.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind Chadli als nummer 10 niet super en ik vind de coach van Twente ook niet meer zo goede indruk maken als een paar seizoenen terug.
Ben je serieus?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:56 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ach hij heeft wel altijd goede tekstenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steve McClaren teerde op Janssen en Ruíz.
Als je daar dan toch bent, ronsel meteen wat dames voor het boerinnen elftal.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Zal trouwens vanaf September PSV eens wat gaan promoten in Zweden, wie weet kan ik de nieuwe Zlatan's overtuigen naar ons te komenHebben we direct geen spitsen probleem meer
Zal er op letten.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:57 schreef Doublepain het volgende:
Zoals ik al eerder zei: die Tyron is een troll
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, ik stel voor als TT:
''Met Manolev als kauwgom onder je schoenen''
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als je daar dan toch bent, ronsel meteen wat dames voor het boerinnen elftal.
Je TT was ook troll. Gewoon normaal doen aub.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
niet luisteren naar hen
hun zien kritische meningen als troll
Even serieus, je gaat nu echt te ver door.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
niet luisteren naar hen
hun zien kritische meningen als trollen
nou was gewoon een fopjequote:Op maandag 16 juli 2012 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je TT was ook troll. Gewoon normaal doen aub.
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Plet. Grootste faalaankoop van Twente. Boffert is die Jan Smit.
Ja. Niet omdat Plet zo geweldenaar is. Maar als we de Poepon regel hanteren en je ziet hoeveel hij er bij Heracles maakte en nu dus bij Twente omringt wordt door Verhoek (die Bulykin veel liet scoren) en Tadic (die matavz veel liet scoren).quote:
Heerlijk voorspelbaar ook, schakel de buitenspelers uit en er blijft helemaal niks van over. Geniaal.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:42 schreef 3M1N3M het volgende:
Stel je voor hé, gewoon heel eventjes..
-Dzudzsak-Matavz-Tadic/Narsingh
Dat zou zoooo geil zijn..
Vooral omdat ze dan waarschijnlijk goed communiceren, en dat gewoon zieke ownage is..
dan zaten Vertonghen, Douglas en Vlaar nu in een psychiatrische inrichting..
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even serieus, je gaat nu echt te ver door.
De 'Poeponregel' bestaat niet dus. Die komt alleen in dat verknipte brein van Tyron voor.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:59 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
[..]
Ja. Niet omdat Plet zo geweldenaar is. Maar als we de Poepon regel hanteren en je ziet hoeveel hij er bij Heracles maakte en nu dus bij Twente omringt wordt door Verhoek (die Bulykin veel liet scoren) en Tadic (die matavz veel liet scoren).
Gast gaat gewoon veel inschieten.
Bedankt.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:00 schreef 3M1N3M het volgende:
Of.. zoals vorig seizoen van mij: De Blauwe duivel..
(Mertens, belgen rode duivels, smurfen jwz)
?
Was ook om te dollen. Maar dat wat er daarna kom ben ik echt van overtuigd.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
De 'Poeponregel' bestaat niet dus. Die komt alleen in dat verknipte brein van Tyron voor.
Vast wel. Zanka erbij.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:01 schreef Doublepain het volgende:
Gaat Bollebof binnenkort een clip opnemen met Depay, Wijnaldum, Jetro en Narsingh?
Plet is wel beter dan Matavz.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
De 'Poeponregel' bestaat niet dus. Die komt alleen in dat verknipte brein van Tyron voor.
Selectie compleet of op naar Polen!quote:
Waar onze tatta’s niet aan onze nigga’s kunnen tippen?quote:
Oeh leuk, een kleutergevecht. Ik pak de popcorn.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:01 schreef tompsv18 het volgende:
Oké Tyron dan zal ik even op dezelfde manier als jou reageren in het Ajax-topic
Joh, ga er nog even over door. Ik zeg toch dat ik er op let? Jankbal.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:01 schreef tompsv18 het volgende:
Geweldig dit.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:01 schreef tompsv18 het volgende:
Had ik een paar topics terug al geplaatstquote:Op maandag 16 juli 2012 22:01 schreef Doublepain het volgende:
Gaat Bollebof binnenkort een clip opnemen met Depay, Wijnaldum, Jetro en Narsingh?
LOLOLOL``quote:Op maandag 16 juli 2012 22:01 schreef tompsv18 het volgende:
Ik heb alleen maar de waarheid gesproken man, oke TT was een beetje flauw. Maar wat ik zei in het vorige deel klopt allemaal.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:01 schreef tompsv18 het volgende:
Ik zal het teruglezenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:02 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Had ik een paar topics terug al geplaatst
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:01 schreef Doublepain het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |