dit dus, ben normaal niet bang van spellen maar heb hier gewoon een nachtmerrie van gekregen, kanker eng godverdommequote:Op maandag 16 juli 2012 18:18 schreef Zspirit het volgende:
Je moet er van houden, het schijnt een goede game te zijn. Ik vond er zelf niet veel aan, deel 1.
quote:Op maandag 16 juli 2012 18:19 schreef replay11nl het volgende:
[..]
dit dus, ben normaal niet bang van spellen maar heb hier gewoon een nachtmerrie van gekregen, kanker eng godverdomme
Dead Space eng vindenquote:Op maandag 16 juli 2012 18:19 schreef replay11nl het volgende:
[..]
dit dus, ben normaal niet bang van spellen maar heb hier gewoon een nachtmerrie van gekregen, kanker eng godverdomme
Ik vond deel 1 ook niet echt horror, het schieten werkte ook vreemd overigens daarom vond ik het niet zo cool.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:44 schreef Eenskijken het volgende:
dead space 2 is toch al veel meer shooter dan horror? Alleen deel 1 was pure horrorgame dacht ik
vind jij lolquote:Op maandag 16 juli 2012 19:01 schreef benx het volgende:
Valt verdamt tegen
Dacht ff alle AC's voor 14 euro.
Zeker, maar ik zou dan voor de complete collection gaan, krijg je de beste Fable ooit erbij: Fable - The lost chaptersquote:
Fear 1 is de beste Fear maar ik zou gewoon voor de collectie gaan, zijn opzich alle 3 wel tof, alleen 1 steekt er toch wel bovenuitquote:
Vreemd dat jaquote:Op maandag 16 juli 2012 19:14 schreef Eenskijken het volgende:
vreemd dat fable 2 er neit bij staat..
quote:
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:10 schreef existenz het volgende:
aoe3 voor 10,- aantrekkelijk... Maar vind het beetje duur.(dit heeft ie er later bij ge-edit)
Toevallig dat ik net voordat de nieuwe deals staan aangekondigd zat te kijken naar Men of War en zag dat de collectorspack eindelijk goedkoper was. Hij was al eens met 25% geweest nu ineens 75%, die aanbieding had ik dus gemist.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:14 schreef Eenskijken het volgende:
vreemd dat fable 2 er neit bij staat..
en trouwens, ze zetten steeds de verkeerde prijzen op de FP. Er staat een plaatje van de serie, dus ik neem aan een complete pack maar die is dan nog 4 euro duurder ofzo.. die prijs is alleen van de nieuwste game uit die serie. Toch een beetje nepperij
Nee ik bedoel Men of War staat nu voor 7,49 op de frontpage, maar als je er op klikt zie je dat het pack 11.99 kost... je neemt toch aan dat die hele pack voor de prijs zou zijn, maar ze nemen dus alleen de laatste game uit de serie, en plakken die prijs op de FP. maar dat komt dus niet overeen met het plaatje.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Toevallig dat ik net voordat de nieuwe deals staan aangekondigd zat te kijken naar Men of War en zag dat de collectorspack eindelijk goedkoper was. Hij was al eens met 25% geweest nu ineens 75%, die aanbieding had ik dus gemist.
Prompt zie ik het dus minuten later verschijnen in de dagaanbiedingen. Ze passen dus de gewone deals al aan voordat ze op de voorpagina van steam staan denk ik?
Toen zag ik pas dat het echt alleen aoe3 wasquote:
De expansions zitten er wel bij toch? ;squote:Op maandag 16 juli 2012 19:19 schreef existenz het volgende:
[..]
Toen zag ik pas dat het echt alleen aoe3 was
whoop tee doo.. Ik wil alle AOE's voor die prijsquote:Op maandag 16 juli 2012 19:20 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
De expansions zitten er wel bij toch? ;s
Het draait alleen om het verhaal...echt geweldig.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:18 schreef Salt_Seafood het volgende:
Is de The Walking Dead leuk? Ik ken die hele serie niet en hou ook niet zo van zombies afknallen, maar is het niet meer een adventure die je speelt um t verhaal (daar ben ik naar op zoek)?
De expansions zitten er wel bij toch van AOE 3? dan is dit alsnog goedkoop, goedkoper ga je hem niet krijgenquote:Op maandag 16 juli 2012 19:20 schreef existenz het volgende:
[..]
whoop tee doo.. Ik wil alle AOE's voor die prijs
Al gaan er wel een paar zombies doodquote:Op maandag 16 juli 2012 19:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Het draait alleen om het verhaal...echt geweldig.
Was 't maar waarquote:
1 is het best. 2 is niet slecht maar niet hetzelfde niveau als 1. 3 is ronduit bagger.quote:
Die community's choice gekozen games lopen 10 uur lang door ofzoiets, dus is ie tot 10.30 te kopen...quote:Op maandag 16 juli 2012 19:45 schreef Brammie1 het volgende:
Dear Esther en Beyond Good & Evil in de pocket.
BG&E staat ook in de stemlijst voor -75%, maar dan slaap ik. Stemronde loopt af om 00:30 vannacht. Maar dan kost 'ie 1,25 ipv 3,34 nu. Die 2,10 kan ik ook nog wel missen
quote:Op maandag 16 juli 2012 @ 19:50 schreef 2Happy4U het volgende:
Metro 2033 is een must have.
Dear Esther moet je vermijden tenzij je van een wandel simulator houdt want het enige wat je doet is 'w' indrukken. Ik overdrijf niet.
Die komt wel terug.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:07 schreef beejceej het volgende:
Bedacht me net dat Fallout 3 misschien toch wel leuk was, is de korting weg
Op de laatste dag van de sale komen veel sales nog een keer terug, misschien dat je dan geluk hebtquote:Op maandag 16 juli 2012 20:07 schreef beejceej het volgende:
Bedacht me net dat Fallout 3 misschien toch wel leuk was, is de korting weg
Nog niet. Mocht RO2 voor een leuk prijsje langskomen (ik gok Flash), hoor je het tzt wel.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:12 schreef Wooninck het volgende:
Heeft iemand enig idee of Red Orchestra al in de uitverkoop is geweest? Dan bedoel ik niet die 33% pack korting.
Deel 1 was inderdaad echt geweldig ja. Ik schrok me echt kapot toen je in het begin in een sewer moest, en er toen een schim van een babymonster ofzo voorbij rende.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:04 schreef Curuu het volgende:
FEAR![]()
Het beste spel ooitHeb deel 1 al maar hem toch nog ff gekocht omdat je er de 2 DLC bij krijgt. Wel jammer dat deel 2 en 3 echt slecht zijn. Deel 2 gaat nog wel maar deel 3 is geen FEAR meer...
Ja... ik herinner me ook nog wel wat momenten waar ik me echt kapot schrokquote:Op maandag 16 juli 2012 20:15 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Deel 1 was inderdaad echt geweldig ja. Ik schrok me echt kapot toen je in het begin in een sewer moest, en er toen een schim van een babymonster ofzo voorbij rende.Helaas waren de delen erna niet meer zoals deel 1. Deel 3 is echt te bagger voor woorden
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:13 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nog niet. Mocht RO2 voor een leuk prijsje langskomen (ik gok Flash), hoor je het tzt wel.
DLC was op zich nog wel te pruimen.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:16 schreef Curuu het volgende:
[..]
Ja... ik herinner me ook nog wel wat momenten waar ik me echt kapot schrokZijn de DLC leuk?
Met een vriend misschien wel ja, maar online zit er echt geen hond.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:16 schreef =HellFire= het volgende:
Maar is FEAR3 ook leuk in coop? Ik speel de sp puur voor het uitspelen ervan, maar misschien heeft de coop nog enige waarde?
Was ook allemaal p2p toch? Hoorde ook dat de connectie heel dodgy was.... tsja, een succes was FEAR3 niet (maar ik had hem toentertijd voor 8 euro, kon er nog mee door)...quote:Op maandag 16 juli 2012 20:18 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Met een vriend misschien wel ja, maar online zit er echt geen hond.
quote:
Het ís ook geen game. Wat voor mechanics zitten er in naast lopen?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Die is niet zo positief over deze game. Wat volgens hem geen game is. En daarom noemt ie het ook geen game.![]()
Veronicaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:31 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Veronica![]()
Wel jammer dat zeHaha kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen ze zijn best wel overpowered. In hele drukke gebieden kan je gewoon de companions hun gang laten gaan, en jij kan een sigaret roken tot alles geruimd is.![]()
![]()
ED-E in het begin van het spelquote:Op maandag 16 juli 2012 20:33 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Haha klopt![]()
Alleen ze zijn best wel overpowered. In hele drukke gebieden kan je gewoon de companions hun gang laten gaan, en jij kan een sigaret roken tot alles geruimd is.![]()
Kloptquote:Op maandag 16 juli 2012 20:33 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Haha klopt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
Is het dan nog een beetje een leuk of spannend verhaal of iets?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:31 schreef FerryNL het volgende:
Het is idd geen game nee. Het is meer een digitaal boek wat je aan het spelen bent. Je loopt alleen maar, maar tussendoor worden er allemaal dingen verteld.
Haha ik ken het jaquote:Op maandag 16 juli 2012 20:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ED-E in het begin van het spelVoordat ik mannetjes zie heeft ED-E al de helft van hun HP gesloopt
Idd, companion quests zijn meestal wel vermakelijk. Wel jammer dat er geen een echt een Legion aanhanger isquote:Op maandag 16 juli 2012 20:36 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Haha ik ken het ja![]()
Maar ja aan de andere kant vind ik het wel leuker om companions in dit deel te hebben. Ze hebben allemaal een achtergrond, en ze helpen ook gewoon goed mee (los van dat ze overpowered zijn).
Het is niet super spannend, maar ik vond het wel echt super sfeervol. Je loopt daar helemaal alleen, en je hoort hetquote:Op maandag 16 juli 2012 20:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Is het dan nog een beetje een leuk of spannend verhaal of iets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verhaal.Ook die muziek is super mooi, en past echt bij de sfeer. Het is wel iets waar je even zin in moet hebben. Het is niet bepaald een heel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ja dat is wel jammer idd.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Idd, companion quests zijn meestal wel vermakelijk. Wel jammer dat er geen een echt een Legion aanhanger is![]()
True to Ceasar
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:40 schreef 2Happy4U het volgende:
Hey jij daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:39 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Het is niet super spannend, maar ik vond het wel echt super sfeervol. Je loopt daar helemaal alleen, en je hoort hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verhaal.Ook die muziek is super mooi, en past echt bij de sfeer. Het is wel iets waar je even zin in moet hebben. Het is niet bepaald een heel
Goed voor een uurtje of twee onder het genot van wat alcoholische versnaperingen en wat nootjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verhaal.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Mwa die ghoul met dat contract vond ik nog wel een beetje interessant. Verder niets meer eigenlijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:41 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer idd.
Dat vond ik in Fallout 3 wel jammer, dat je daar totaal niet boeiende companions had. Alleen Fawkes was bruut, maar dan echt te overpowered. Die kon gewoon niet dood met z'n machine gun![]()
quote:
Die ghoul die in Megaton woonde?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mwa die ghoul met dat contract vond ik nog wel een beetje interessant. Verder niets meer eigenlijk.
[..]
Nah. Hij was in dienst van een doctor dacht ik. Tijd geleden sinds ik voor het laatst FO3 heb aangeraaktquote:Op maandag 16 juli 2012 20:47 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Die ghoul die in Megaton woonde?
kusjekroel
Ah die stad met al die ghouls.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nah. Hij was in dienst van een doctor dacht ik. Tijd geleden sinds ik voor het laatst FO3 heb aangeraakt
Ik dacht daar al aan maar toen bedacht ik me 'Waarom zou een mens in de ghoulstad zitten?'quote:Op maandag 16 juli 2012 20:49 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ah die stad met al die ghouls.
Edit: Underworld
Daar kan ik weinig meequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vroeg je nog iets en Fable is inderdaad een kutgame, ik heb hem voor de xbox liggen.quote:
Zou zeggen doe datquote:Op maandag 16 juli 2012 20:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Goed voor een uurtje of twee onder het genot van wat alcoholische versnaperingen en wat nootjes?
Doen. Metro staat hoog op mn lijstje van tofste games van de afgelopen paar jaarquote:
Doen. Geen twijfel mogelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
OK. Ik ben benieuwd wat ik er van vindquote:Op maandag 16 juli 2012 21:02 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Zou zeggen doe dat![]()
Neem het allemaal goed in je op, en je hebt een goed verhaal doorlopen.
2,50 is nog te veelquote:
Pardon? Metro is een hele puike game.quote:
Mega casualquote:
1 biertjequote:
Jeweets, ik speel alleen de Simsquote:Op maandag 16 juli 2012 21:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mega casualWas zeker te moeilijk voor je.
preciesquote:Op maandag 16 juli 2012 19:10 schreef tuut-chips het volgende:
Wat een poepdeals weer zeg, ze recyclen gewoon de hele tijd dezelfde...
Iemand moet het doen, nu weer tijd voor Bejeweledquote:
Hangt ervan af waar de ventilator van je videokaart zit en wat voor kaarten je hebt. Maar het kan wat onhandig zijn ja.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Even een hardware vraag.
Ik ontvang morgen een geluidkaart met Optical out, ik heb nog 1 slot open op mijn moederbord. Echter die zit direct onder mijn videokaart, en dit zal waarschijnlijk vrij krap zitten. Is dit een groot probleem voor de koeling?
6850, heb hem nu op fijne temps lopen, 43 idle en 73 max stressed.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hangt ervan af waar de ventilator van je videokaart zit en wat voor kaarten je hebt. Maar het kan wat onhandig zijn ja.
Hmm, zou daar toch mee oppassen. Maar je merkt het natuurlijk snel genoeg als hij te warm wordtquote:Op maandag 16 juli 2012 21:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
6850, heb hem nu op fijne temps lopen, 43 idle en 73 max stressed.
Fan zuigt lucht aan van onder, waar straks misschien nog een paar mm overblijft. Maar zoveel lucht zuigt hij nu ook weer niet aan.
Zal het morgen wel zien, denk eigenlijk dat er nog wel genoeg lucht langs kan.
Zo'n kaart mag max 90 a 100 graden worden, al vind ik 73 graden al best aan de warme kant...quote:Op maandag 16 juli 2012 21:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
6850, heb hem nu op fijne temps lopen, 43 idle en 73 max stressed.
Fan zuigt lucht aan van onder, waar straks misschien nog een paar mm overblijft. Maar zoveel lucht zuigt hij nu ook weer niet aan.
Zal het morgen wel zien, denk eigenlijk dat er nog wel genoeg lucht langs kan.
Weet ik, maar ik blijf graag ruim binnen de marges.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Zo'n kaart mag max 90 a 100 graden worden
Veel slechter & anders dan de voorgaande delen... Maar op zich geen slecht spel, enkel vergeleken met de voorgaande delen is het gewoon niets.quote:
Lees eerst terug voordat je iets vraagt. Nee, mensen hier vinden het stront.quote:
Ja als je FPS shooters leuk vind wel.quote:
Koop deel 1, mijn favo spel ooit.quote:
Deel 1 heb ik denk ik nog wel ergens retail liggen....quote:Op maandag 16 juli 2012 22:27 schreef Curuu het volgende:
[..]
Koop deel 1, mijn favo spel ooit.
Deel 2 en 3 zijn geen fear meer, gewoon standaard fps maar is idd al vaak gezegd...
+ wie heeft dit spel en wat vind je ervan?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:27 schreef Salt_Seafood het volgende:
Even een vraag aan de discountexperts hier, is er een redelijke kans dat The Walking Dead straks terug komt als flash aanbieding met meer dan 40% discount?
Heb het gehaald en in twee dagen doorgewerkt (de eerste twee eps dan). Echt van genotenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:31 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
+ wie heeft dit spel en wat vind je ervan?
Ik heb hem net uitgespeeld, zo tofquote:Op maandag 16 juli 2012 22:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Heb het gehaald en in twee dagen doorgewerkt (de eerste twee eps dan). Echt van genotenZeker de tweede
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Ik heb hem gewoon uitgespeeld zonder bugs. Ok dat schieten is best kut, maar voor de rest speelt die prima.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:32 schreef Zeroku het volgende:
Ik lees dat een Depot-level van Metro bugged is en dat je daar niet verder komt. Iemand meer last van? Anders haal ik 'm gewoon denk ik.
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb hem net uitgespeeld, zo tofIk twijfelde enormSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Portal 2 op hoogste settings is ook geen straf om naar te kijken.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:50 schreef vosss het volgende:
OK Dear Esther "uitgespeeld".
Hmmm, op zich aardig gedaan. Weet alleen niet zo goed wat ik van zo een soort "game" moet denken.
1 ding is me echter wel duidelijk geworden. De Source engine kan nog wel wat jaartjes mee! Me dunkt
Dead Island is zeker boeiend!!! (Ook al heb ik em maar een uur gespeeldquote:Op maandag 16 juli 2012 23:08 schreef Captainp00face het volgende:
Is Dead Island boeiend? Of War in The North?
Ja echt he, beste spel uit de sale voor mij hehe. Is die 10(?) wat nu kost zelfs waard.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:16 schreef Ooku het volgende:
Orcs must die is een erg leuk spel, geen spijt van gehad
Inzoomen!quote:Op maandag 16 juli 2012 20:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het ís ook geen game. Wat voor mechanics zitten er in naast lopen?
is dat alleen SP eigenlijk? Ik dacht ook MPquote:Op maandag 16 juli 2012 23:24 schreef mschol het volgende:
toy soldiersbeste koop tot nu toe deze sale
DI doen en speel coop met mij.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:08 schreef Captainp00face het volgende:
Is Dead Island boeiend? Of War in The North?
F3AR kopenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:28 schreef lipjes het volgende:
zojuist bij mijn vriendin via de mobile client nog maar even F.3.A.R. aangekocht.
Creditcard is nu gekoppelt aan mijn account, misschien niet zo erg slim
Als je een goede controller hebt en van old school platforms houdt dan zeker doen!quote:
Nu heb ik ze allemaal teminnstequote:
IK WEET!quote:
geen idee, maar SP vind ik al briljantquote:Op maandag 16 juli 2012 23:27 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
is dat alleen SP eigenlijk? Ik dacht ook MP
gewoon de boel verplaatsen en opnieuw steam eroverheen installeren, zal hij alles moeten herkennen.. dooie shorcuts daargelaten..quote:Op maandag 16 juli 2012 23:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nu heb ik ze allemaal teminnste
Kon ook nog een remote install doen, maarja, geen ruime.
ff uitzoeken of ik heel mijn steam folder kan moven naar een andere schijf zonder dat ik alles opnieuw moet downloaden
Start in princiepe alles op vanuit steam, dus dat zou geen probleem moeten zijn.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:44 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon de boel verplaatsen en opnieuw steam eroverheen installeren, zal hij alles moeten herkennen.. dooie shorcuts daargelaten..
als het goed is staat alles in je mijn documenten of in de steam map...quote:Op maandag 16 juli 2012 23:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
Start in princiepe alles op vanuit steam, dus dat zou geen probleem moeten zijn.
Hopen dat die mijn savegames wel bewaard.
Ja ik had er nooit over nagedacht dat ik zoveel games op steam zou krijgenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
als het goed is staat alles in je mijn documenten of in de steam map...
als je steam op de nieuwe locatie over de oude install heen installeert herkent hij alles wat je daarvoor had (daarom staat steam bij mij ook op een aparte disk, bij OS install hoef ik alleen steam teinstalleren om toegang te krijgen tot tig spellen
Ik hoop op betere games voor de volgende votequote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:01 schreef Salt_Seafood het volgende:
Wie hopen jullie? Ik hoop op Beyond good and evil, al heb ik um hier wel gewoon in de kast liggen
Doe dan meteen Mass Effect franchisequote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:03 schreef Tweek het volgende:
Mass Effect 2, maar goed voor deze ronde maar beyond good en evil gestemd.
Ja ok, ik heb er nog helemaal niks vanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:05 schreef Tweek het volgende:
[..]
Eerste heb ik al en 3 is alleen bij origin te krijgen helaas.
t.o.v. andere sales houd ik me aardig in, maar hoopte eigenlijk m'n wishlist leeg te krijgen, maar slechts 2 hebben 75% korting gehad, waarvan ik er 1 teveel nog vond...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:16 schreef Salt_Seafood het volgende:
Steam Sale got me again
[ afbeelding ]
Nette lijstquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:21 schreef Navida het volgende:
[ afbeelding ]
Alle games op mijn Steam tot nu toe
Schijnt meer film dan game te zijn.quote:
te lang om hier te noemen..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:21 schreef Navida het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een visueel boek dat je ongeveer een uur tot 2 bezig houd.quote:
het is een game waar je doorheen loopt en gaande weg een verhaal wordt verteld... hij viel me vies tegen, maar wel mooi gedaanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:22 schreef Salamando het volgende:
[..]
Schijnt meer film dan game te zijn.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:21 schreef Navida het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe/waar kom je aan zo'n plaatje?quote:
Gewoon via de Steam Cliënt zelf gemaaktquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Hoe/waar kom je aan zo'n plaatje?
Ik pleur ook retailgames erin, zo houd ik 1 overzicht.quote:
Bij mij past dat echt niet hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gewoon via de Steam Cliënt zelf gemaakt
Knippen en plakken in paintquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:27 schreef lipjes het volgende:
[..]
Bij mij past dat echt niet hoor.
Maar terraria
Tot op heden... Brink, Rage, Darkness II, Alice, Hitman: Blood money, Payday, Skyrim, Orcs must Die,quote:
alice vond ik nog te duurquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tot op heden... Brink, Rage, Darkness II, Alice, Hitman: Blood money, Payday, Skyrim, Orcs must Die,
Sommige andere dingen ookquote:
Flashdeals en community's choice deals. geef het niet op kapiteinquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:38 schreef Captainp00face het volgende:
Kutzooi, Dead Island is weer 30 euro, laat maar zitten.
die creditcard brand hier ook..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Sommige andere dingen ook
maar het jeukt
lalalalalalalalalalalalaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:39 schreef mschol het volgende:
[..]
die creditcard brand hier ook..
gelukkig heb ik 3 blauwe enveloppen voor me liggen die betaald moeten worden
Die van mij eerder van de 2 verhuisdozen vol met DVD's en gamesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:43 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe vriendin schrok er van toen ze het zag
Omdat Steam.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:47 schreef Tijntje83 het volgende:
AC:R is 13,95 euro, waarom is de PS3 versie nou niet zo goedkoop in de winkels/webshops?
Ik zou het doenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:48 schreef lipjes het volgende:
mijn koop vinger, it burnsss....
super meat boy.... moet weerstaan........
Ik zit ook op NL en gaat met 4.3MBs atm, normaal 10/11 MBs maja mag niet klagenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:05 schreef Boe-man het volgende:
Iemand die nog een snelle server weet, want zit nu op de nl en dat gaat met 350kb/s
quote:
so true, de meest bagger sale ooit..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:01 schreef Ramkraker het volgende:
Human revolution, Skyrim en MW3, dit is echt een officiele recycle sale
Zit nu op een Duitse server, maar dat schommelt tussen de 1 en de 4 Mb/s. Zit je dan met je Gigabit lijnquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:06 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Ik zit ook op NL en gaat met 4.3MBs atm, normaal 10/11 MBs maja mag niet klagen
Zwakke dollar? De euro heeft er in 2 jaar niet zo slecht bij gestaan als de koers van dit moment...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:04 schreef BurnaBoy het volgende:
Community votes siewosie.
Maar het is wel jammer dat je die deals al kan voten voor de daily's.
Maargoed deze sale is toch allemaal kut omdat het te duur is allemaal![]()
Us heeft veel meer goeie deals (voor ons met die zwakke dollar)
Goh, hoe zou dat nou komen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
De euro heeft er in 2 jaar niet zo slecht bij gestaan als de koers op dit moment...
Moet je hem vragen, hij heeft het over een zwakke dollar ivm de euro...quote:
Volslagen kutgames voor een kutprijs jaquote:
De dollar een sterke munt noemen,quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:14 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Moet je hem vragen, hij heeft het over een zwakke dollar ivm de euro...
Dit doet helemaal niet ter zake, jij hebt het over zulke goede deals voor ons op Amerikaase sites, omdat de dollar zo zwak staat, maar dat is dus onzin want 1.22 is zoals ik al zei de slechtste koers in 2 jaar tijd en absoluut geen aantrekkelijke koers, zeker niet gezien de 1,45 die we kort geleden nog hadden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:21 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
De dollar een sterke munt noemen,![]()
De euro is niet veel beter maar echt wel de sterkere munt van de 2.
En wat dat betreft misschien is er toch wat van een economisch dal gaande de laaste 2 jaar op deze aardbol
Voor 2.50 ja.quote:
Vergeet niet dat Valve hier 19% BTW moet afdragen en in Amerika niet, dus een 1op1 conversie is op dit moment zo onredelijk niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:31 schreef BurnaBoy het volgende:
De amerikaanse deals zijn over het algemeen lager geprijst en dat in combinatie met een ietwat sterkere euro is het voor ons heel gunstig.
Ja goed het is geen 1.45 of 1.60 wat het even was geweest meen ik. Maar meestal gaat het 1om1 conversie en das wel jammer.
En heb je de amazon sales gezien ? Daar zaten voor hele recente games veel betere deals in dan wat we nu hier hebben op steam.
[..]
Voor 2.50 ja.
Zeker doen als je hem nog niet gespeeld hebt, top game.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:35 schreef lipjes het volgende:
Denk als Deus Ex voor 75% komt da tik hem wel koop
Dit ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:35 schreef lipjes het volgende:
Tweede vond ik nog leuker/spannender.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:33 schreef vosss het volgende:
Zo. Eerste Ep van The Walking Dead uitgespeeld.
Puike game
Je had gelijk gehad als het verschil dan inderdaad 20% zou zijn geweest maar dat is het dus niet, meer richting 50% soms.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:34 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Valve hier 19% BTW moet afdragen en in Amerika niet, dus een 1op1 conversie is op dit moment zo onredelijk niet.
Heb hem eerst gedownload, vond hem wel tof, maar de volle mep kon ik toen niet betalen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:36 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zeker doen als je hem nog niet gespeeld hebt, top game.
282GB = 282.000MBquote:
282GB?quote:
Daar begin ik morgen aan. Eerst even slapenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Tweede vond ik nog leuker/spannender.
79 uur ~ 80 uur dus ofzoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:49 schreef vosss het volgende:
[..]
282GB = 282.000MB
282 gigabytes = 288 768 megabytes
Verschilletje van 6.768 MB
Dus 282.000 seconde gaat dat duren. Ofwel 282.000 / 60 = 4700 minuten.
Ergo: 78,33~ uur.![]()
Eerste dag was hij ook 75% toen heb ik hem namelijk gekocht.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:35 schreef lipjes het volgende:
En dat was dan voor 282 megabyte.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 02:00 schreef Eenskijken het volgende:
valt nog meeIk kan me nog de goede oude tijd herrineren dat je je computer soms 5 dagen achter elkaar aan had staan
Allebei al in de community vote geweest, wat waarschijnlijk inhoudt dat ze ook wel in een daily deal komen. De sales duren nog gewoon een week héquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:53 schreef tuut-chips het volgende:
Wat een bagger sale is dit zeg. Ze mogen GTA of JC2 er wel eens ingooien in plaats van dat eindeloze Skyrim en MW3...
Kan wel wat dingen met je ruilen als je wilquote:Op dinsdag 17 juli 2012 02:31 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Allebei al in de community vote geweest, wat waarschijnlijk inhoudt dat ze ook wel in een daily deal komen. De sales duren nog gewoon een week hé.
Overigens, als ik jullie trend volg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laatste paste nie kleiner, anders moest ik dr nog 1 maken....
Ik ben Torched niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 03:11 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Kan wel wat dingen met je ruilen als je wil
Ik vond Alan Wake al gewoon scary.. ben niet veel gewend wat dat betreft.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 03:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
Poeh, net stukje The Walking Dead gespeeld, in het donker, met het geluid hard. Paar lekkere schrikmomentjestot nu toe vind ik het zeker een goed verhaal/spel
Ik vind de sale prima, heb aan Max Payne 3, The Walking Dead, Trine 2, Alan Wake, Cave Story+ en L.A Noire games die ik erg tof vind voor de prijs van 1 nieuwe console game.
Gewoon te veel om te doen, gelukkig heb ik vakantie en zit het weer wat dat betreft mee
doe ik toch ook even mee:quote:Op dinsdag 17 juli 2012 02:31 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Allebei al in de community vote geweest, wat waarschijnlijk inhoudt dat ze ook wel in een daily deal komen. De sales duren nog gewoon een week hé.
Overigens, als ik jullie trend volg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laatste paste nie kleiner, anders moest ik dr nog 1 maken....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit in t spel vast in die supermarkt... Moet het misschien toch maar weer eens oppakken. De serie is iig geniaal.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:36 schreef Jusman het volgende:
Wat is The Walking Dead toch een praaltje. Nog nooit zo meegeleefd en zulke moeijke keuzes moeten maken, soms deed het me echt pijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |