dit dus, ben normaal niet bang van spellen maar heb hier gewoon een nachtmerrie van gekregen, kanker eng godverdommequote:Op maandag 16 juli 2012 18:18 schreef Zspirit het volgende:
Je moet er van houden, het schijnt een goede game te zijn. Ik vond er zelf niet veel aan, deel 1.
quote:Op maandag 16 juli 2012 18:19 schreef replay11nl het volgende:
[..]
dit dus, ben normaal niet bang van spellen maar heb hier gewoon een nachtmerrie van gekregen, kanker eng godverdomme
Dead Space eng vindenquote:Op maandag 16 juli 2012 18:19 schreef replay11nl het volgende:
[..]
dit dus, ben normaal niet bang van spellen maar heb hier gewoon een nachtmerrie van gekregen, kanker eng godverdomme
Ik vond deel 1 ook niet echt horror, het schieten werkte ook vreemd overigens daarom vond ik het niet zo cool.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:44 schreef Eenskijken het volgende:
dead space 2 is toch al veel meer shooter dan horror? Alleen deel 1 was pure horrorgame dacht ik
vind jij lolquote:Op maandag 16 juli 2012 19:01 schreef benx het volgende:
Valt verdamt tegen
Dacht ff alle AC's voor 14 euro.
Zeker, maar ik zou dan voor de complete collection gaan, krijg je de beste Fable ooit erbij: Fable - The lost chaptersquote:
Fear 1 is de beste Fear maar ik zou gewoon voor de collectie gaan, zijn opzich alle 3 wel tof, alleen 1 steekt er toch wel bovenuitquote:
Vreemd dat jaquote:Op maandag 16 juli 2012 19:14 schreef Eenskijken het volgende:
vreemd dat fable 2 er neit bij staat..
quote:
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:10 schreef existenz het volgende:
aoe3 voor 10,- aantrekkelijk... Maar vind het beetje duur.(dit heeft ie er later bij ge-edit)
Toevallig dat ik net voordat de nieuwe deals staan aangekondigd zat te kijken naar Men of War en zag dat de collectorspack eindelijk goedkoper was. Hij was al eens met 25% geweest nu ineens 75%, die aanbieding had ik dus gemist.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:14 schreef Eenskijken het volgende:
vreemd dat fable 2 er neit bij staat..
en trouwens, ze zetten steeds de verkeerde prijzen op de FP. Er staat een plaatje van de serie, dus ik neem aan een complete pack maar die is dan nog 4 euro duurder ofzo.. die prijs is alleen van de nieuwste game uit die serie. Toch een beetje nepperij
Nee ik bedoel Men of War staat nu voor 7,49 op de frontpage, maar als je er op klikt zie je dat het pack 11.99 kost... je neemt toch aan dat die hele pack voor de prijs zou zijn, maar ze nemen dus alleen de laatste game uit de serie, en plakken die prijs op de FP. maar dat komt dus niet overeen met het plaatje.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Toevallig dat ik net voordat de nieuwe deals staan aangekondigd zat te kijken naar Men of War en zag dat de collectorspack eindelijk goedkoper was. Hij was al eens met 25% geweest nu ineens 75%, die aanbieding had ik dus gemist.
Prompt zie ik het dus minuten later verschijnen in de dagaanbiedingen. Ze passen dus de gewone deals al aan voordat ze op de voorpagina van steam staan denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |