dit dus, ben normaal niet bang van spellen maar heb hier gewoon een nachtmerrie van gekregen, kanker eng godverdommequote:Op maandag 16 juli 2012 18:18 schreef Zspirit het volgende:
Je moet er van houden, het schijnt een goede game te zijn. Ik vond er zelf niet veel aan, deel 1.
quote:Op maandag 16 juli 2012 18:19 schreef replay11nl het volgende:
[..]
dit dus, ben normaal niet bang van spellen maar heb hier gewoon een nachtmerrie van gekregen, kanker eng godverdomme
Dead Space eng vindenquote:Op maandag 16 juli 2012 18:19 schreef replay11nl het volgende:
[..]
dit dus, ben normaal niet bang van spellen maar heb hier gewoon een nachtmerrie van gekregen, kanker eng godverdomme
Ik vond deel 1 ook niet echt horror, het schieten werkte ook vreemd overigens daarom vond ik het niet zo cool.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:44 schreef Eenskijken het volgende:
dead space 2 is toch al veel meer shooter dan horror? Alleen deel 1 was pure horrorgame dacht ik
vind jij lolquote:Op maandag 16 juli 2012 19:01 schreef benx het volgende:
Valt verdamt tegen
Dacht ff alle AC's voor 14 euro.
Zeker, maar ik zou dan voor de complete collection gaan, krijg je de beste Fable ooit erbij: Fable - The lost chaptersquote:
Fear 1 is de beste Fear maar ik zou gewoon voor de collectie gaan, zijn opzich alle 3 wel tof, alleen 1 steekt er toch wel bovenuitquote:
Vreemd dat jaquote:Op maandag 16 juli 2012 19:14 schreef Eenskijken het volgende:
vreemd dat fable 2 er neit bij staat..
quote:
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:10 schreef existenz het volgende:
aoe3 voor 10,- aantrekkelijk... Maar vind het beetje duur.(dit heeft ie er later bij ge-edit)
Toevallig dat ik net voordat de nieuwe deals staan aangekondigd zat te kijken naar Men of War en zag dat de collectorspack eindelijk goedkoper was. Hij was al eens met 25% geweest nu ineens 75%, die aanbieding had ik dus gemist.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:14 schreef Eenskijken het volgende:
vreemd dat fable 2 er neit bij staat..
en trouwens, ze zetten steeds de verkeerde prijzen op de FP. Er staat een plaatje van de serie, dus ik neem aan een complete pack maar die is dan nog 4 euro duurder ofzo.. die prijs is alleen van de nieuwste game uit die serie. Toch een beetje nepperij
Nee ik bedoel Men of War staat nu voor 7,49 op de frontpage, maar als je er op klikt zie je dat het pack 11.99 kost... je neemt toch aan dat die hele pack voor de prijs zou zijn, maar ze nemen dus alleen de laatste game uit de serie, en plakken die prijs op de FP. maar dat komt dus niet overeen met het plaatje.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Toevallig dat ik net voordat de nieuwe deals staan aangekondigd zat te kijken naar Men of War en zag dat de collectorspack eindelijk goedkoper was. Hij was al eens met 25% geweest nu ineens 75%, die aanbieding had ik dus gemist.
Prompt zie ik het dus minuten later verschijnen in de dagaanbiedingen. Ze passen dus de gewone deals al aan voordat ze op de voorpagina van steam staan denk ik?
Toen zag ik pas dat het echt alleen aoe3 wasquote:
De expansions zitten er wel bij toch? ;squote:Op maandag 16 juli 2012 19:19 schreef existenz het volgende:
[..]
Toen zag ik pas dat het echt alleen aoe3 was
whoop tee doo.. Ik wil alle AOE's voor die prijsquote:Op maandag 16 juli 2012 19:20 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
De expansions zitten er wel bij toch? ;s
Het draait alleen om het verhaal...echt geweldig.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:18 schreef Salt_Seafood het volgende:
Is de The Walking Dead leuk? Ik ken die hele serie niet en hou ook niet zo van zombies afknallen, maar is het niet meer een adventure die je speelt um t verhaal (daar ben ik naar op zoek)?
De expansions zitten er wel bij toch van AOE 3? dan is dit alsnog goedkoop, goedkoper ga je hem niet krijgenquote:Op maandag 16 juli 2012 19:20 schreef existenz het volgende:
[..]
whoop tee doo.. Ik wil alle AOE's voor die prijs
Al gaan er wel een paar zombies doodquote:Op maandag 16 juli 2012 19:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Het draait alleen om het verhaal...echt geweldig.
Was 't maar waarquote:
1 is het best. 2 is niet slecht maar niet hetzelfde niveau als 1. 3 is ronduit bagger.quote:
Die community's choice gekozen games lopen 10 uur lang door ofzoiets, dus is ie tot 10.30 te kopen...quote:Op maandag 16 juli 2012 19:45 schreef Brammie1 het volgende:
Dear Esther en Beyond Good & Evil in de pocket.
BG&E staat ook in de stemlijst voor -75%, maar dan slaap ik. Stemronde loopt af om 00:30 vannacht. Maar dan kost 'ie 1,25 ipv 3,34 nu. Die 2,10 kan ik ook nog wel missen
quote:Op maandag 16 juli 2012 @ 19:50 schreef 2Happy4U het volgende:
Metro 2033 is een must have.
Dear Esther moet je vermijden tenzij je van een wandel simulator houdt want het enige wat je doet is 'w' indrukken. Ik overdrijf niet.
Die komt wel terug.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:07 schreef beejceej het volgende:
Bedacht me net dat Fallout 3 misschien toch wel leuk was, is de korting weg
Op de laatste dag van de sale komen veel sales nog een keer terug, misschien dat je dan geluk hebtquote:Op maandag 16 juli 2012 20:07 schreef beejceej het volgende:
Bedacht me net dat Fallout 3 misschien toch wel leuk was, is de korting weg
Nog niet. Mocht RO2 voor een leuk prijsje langskomen (ik gok Flash), hoor je het tzt wel.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:12 schreef Wooninck het volgende:
Heeft iemand enig idee of Red Orchestra al in de uitverkoop is geweest? Dan bedoel ik niet die 33% pack korting.
Deel 1 was inderdaad echt geweldig ja. Ik schrok me echt kapot toen je in het begin in een sewer moest, en er toen een schim van een babymonster ofzo voorbij rende.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:04 schreef Curuu het volgende:
FEAR![]()
Het beste spel ooitHeb deel 1 al maar hem toch nog ff gekocht omdat je er de 2 DLC bij krijgt. Wel jammer dat deel 2 en 3 echt slecht zijn. Deel 2 gaat nog wel maar deel 3 is geen FEAR meer...
Ja... ik herinner me ook nog wel wat momenten waar ik me echt kapot schrokquote:Op maandag 16 juli 2012 20:15 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Deel 1 was inderdaad echt geweldig ja. Ik schrok me echt kapot toen je in het begin in een sewer moest, en er toen een schim van een babymonster ofzo voorbij rende.Helaas waren de delen erna niet meer zoals deel 1. Deel 3 is echt te bagger voor woorden
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:13 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nog niet. Mocht RO2 voor een leuk prijsje langskomen (ik gok Flash), hoor je het tzt wel.
DLC was op zich nog wel te pruimen.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:16 schreef Curuu het volgende:
[..]
Ja... ik herinner me ook nog wel wat momenten waar ik me echt kapot schrokZijn de DLC leuk?
Met een vriend misschien wel ja, maar online zit er echt geen hond.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:16 schreef =HellFire= het volgende:
Maar is FEAR3 ook leuk in coop? Ik speel de sp puur voor het uitspelen ervan, maar misschien heeft de coop nog enige waarde?
Was ook allemaal p2p toch? Hoorde ook dat de connectie heel dodgy was.... tsja, een succes was FEAR3 niet (maar ik had hem toentertijd voor 8 euro, kon er nog mee door)...quote:Op maandag 16 juli 2012 20:18 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Met een vriend misschien wel ja, maar online zit er echt geen hond.
quote:
Het ís ook geen game. Wat voor mechanics zitten er in naast lopen?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Die is niet zo positief over deze game. Wat volgens hem geen game is. En daarom noemt ie het ook geen game.![]()
Veronicaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:31 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Veronica![]()
Wel jammer dat zeHaha kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen ze zijn best wel overpowered. In hele drukke gebieden kan je gewoon de companions hun gang laten gaan, en jij kan een sigaret roken tot alles geruimd is.![]()
![]()
ED-E in het begin van het spelquote:Op maandag 16 juli 2012 20:33 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Haha klopt![]()
Alleen ze zijn best wel overpowered. In hele drukke gebieden kan je gewoon de companions hun gang laten gaan, en jij kan een sigaret roken tot alles geruimd is.![]()
Kloptquote:Op maandag 16 juli 2012 20:33 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Haha klopt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
Is het dan nog een beetje een leuk of spannend verhaal of iets?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:31 schreef FerryNL het volgende:
Het is idd geen game nee. Het is meer een digitaal boek wat je aan het spelen bent. Je loopt alleen maar, maar tussendoor worden er allemaal dingen verteld.
Haha ik ken het jaquote:Op maandag 16 juli 2012 20:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ED-E in het begin van het spelVoordat ik mannetjes zie heeft ED-E al de helft van hun HP gesloopt
Idd, companion quests zijn meestal wel vermakelijk. Wel jammer dat er geen een echt een Legion aanhanger isquote:Op maandag 16 juli 2012 20:36 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Haha ik ken het ja![]()
Maar ja aan de andere kant vind ik het wel leuker om companions in dit deel te hebben. Ze hebben allemaal een achtergrond, en ze helpen ook gewoon goed mee (los van dat ze overpowered zijn).
Het is niet super spannend, maar ik vond het wel echt super sfeervol. Je loopt daar helemaal alleen, en je hoort hetquote:Op maandag 16 juli 2012 20:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Is het dan nog een beetje een leuk of spannend verhaal of iets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verhaal.Ook die muziek is super mooi, en past echt bij de sfeer. Het is wel iets waar je even zin in moet hebben. Het is niet bepaald een heel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |