Zo wacht ik nog steeds op het geld voor die 24 chippendales die ik voor de verjaardag van Ziba had geregeld.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Soms duurde het nog langer. Vorig jaar zou een Nigeriaanse kroonprins 300293 miljoen overmaken naar mij. Nog niet binnen.
Dat is meer het gedrag van een PVV'er inderdaad.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:19 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zie ik Rutte of Roemer niet zo snel doen.
Vies ventje.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:19 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zie ik Rutte of Roemer niet zo snel doen.
Aaaah, nu moet ik weer een ander zoeken.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Vies ventje.
Je heb trouwens een Frutsel-UI.
Het is een lief ding hè.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Aaaah, nu moet ik weer een ander zoeken.
Die Ziba toch.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:16 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Zo wacht ik nog steeds op het geld voor die 24 chippendales die ik voor de verjaardag van Ziba had geregeld.
quote:
Linkje?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:28 schreef GSbrder het volgende:
Hollande zien worstelen met PSA-Peugeot-Citroen is leuk vermaak.
Geen beeldmateriaal, zorgzame en goedlachse Pruis, maar journalistieke bronnen.quote:
Dat Franse bedrijven worden beschermd mag ook wel, anders zou de druk van internationale concurrentie het ze nog eens flink lastig maken. Ondanks dat ze toch vrij innovatief zijn moeten ze zuchten onder een bureaucratisch apparaat (Rijnlands economisch model), iets wat hun directe concurrent 10 jaar geleden heeft hervormd.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen beeldmateriaal, zorgzame en goedlachse Pruis, maar journalistieke bronnen.
Maar protectionisme is sowieso meer geaccepteerd in het trotse Frankrijk dan in handelsland Nederland. Ik ben blij dat bij ons NedCar geen directe aandacht van het staatshoofd vergt.
Gewoon op hun bek rammen, daar leert iedereen van. Moet je er natuurlijk wel bij kunnen.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:17 schreef Ziba het volgende:
Zodra mensen hun leervermogen definitief hebben verloren, heeft het ook geen zin meer hen te corrigeren en/of te informeren. Wat moet je ermee.
Precies. Fransen zijn kut.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat Franse bedrijven worden beschermd mag ook wel, anders zou de druk van internationale concurrentie het ze nog eens flink lastig maken. Ondanks dat ze toch vrij innovatief zijn moeten ze zuchten onder een bureaucratisch apparaat (Rijnlands economisch model), iets wat hun directe concurrent 10 jaar geleden heeft hervormd.
Natuurlijk. Slaan heeft dan ook geen zin. Het is gewoon afzien. Of jezelf aanpassen aan de belevingswereld van die persoon. Denk ik.quote:
Hmm. Ik heb geen idee eigenlijk. Zo maar eens over nadenken.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
Natuurlijk. Slaan heeft dan ook geen zin. Het is gewoon afzien. Of jezelf aanpassen aan de belevingswereld van die persoon. Denk ik.
Zodra ik jou op je bek sla, leer je er niet van, weet ik zeker. Je gaat er grappen over maken.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gewoon op hun bek rammen, daar leert iedereen van. Moet je er natuurlijk wel bij kunnen.
De reactie van Hollande bevestigt toch wel zijn zwaktes als leider. Het zou me verbazen als hij werkelijk iets concreets weet te bereiken in dit dossier.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen beeldmateriaal, zorgzame en goedlachse Pruis, maar journalistieke bronnen.
Maar protectionisme is sowieso meer geaccepteerd in het trotse Frankrijk dan in handelsland Nederland. Ik ben blij dat bij ons NedCar geen directe aandacht van het staatshoofd vergt.
Ik denk dat hij het heerlijk vindt.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:29 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zodra ik jou op je bek sla, leer je er niet van, weet ik zeker. Je gaat er grappen over maken.
Je zat voor Snoepy´s om half zes 's ochtends en kwam tot deze conclusie?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:17 schreef Ziba het volgende:
Zodra mensen hun leervermogen definitief hebben verloren, heeft het ook geen zin meer hen te corrigeren en/of te informeren. Wat moet je ermee.
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Je zat voor Snoepy´s om half zes 's ochtends en kwam tot deze conclusie?
Wat is Snoepy's?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Je zat voor Snoepy´s om half zes 's ochtends en kwam tot deze conclusie?
Heeft hij Grease nog gemist ook. Zonde, gezien zijn ranke en kleine bouw.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:42 schreef Nautilus. het volgende:
Dat zal wel een van die foute tenten zijn geweest waar Tem in de jaren '60 ging stappen.
Is dat Ziba, helemaal rechts?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:42 schreef eriksd het volgende:
Zo ziet het er voorafgaand uit in ieder geval:
[ afbeelding ]
Jamal.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:51 schreef Nautilus. het volgende:
Is er eigenlijk al een urban term voor Marokkanen die graag kakker willen zijn?
Marokakkers?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:51 schreef Nautilus. het volgende:
Jammer dat ik geen koeken voorhanden heb.quote:
Jodenkoeken.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen koeken voorhanden heb.
Tofik Dibiquote:Op maandag 16 juli 2012 15:51 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb een liga.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
quote:
Maar ze redden het nog niet bij moedersquote:Op maandag 16 juli 2012 15:54 schreef TitusPullo het volgende:
Dit moet de enige plek buiten Marokko.nl zijn waar Joden vaker gehekeld worden dan Marokkanen.
Wat een grafhoofd heeft dat joch toch.quote:
Dan vreet je je wetboek maar op.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Komrij en Reve zouden om hem gestreden hebben.quote:
Met zo'n apepakkie aan heeft iedereen een grafhoofd.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat een grafhoofd heeft dat joch toch.
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat een grafhoofd heeft dat joch toch.
Het jodendom is dan ook matrilineair.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar ze redden het nog niet bij moeders
Probeer anders het Forum voor de Vrijheid.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:54 schreef TitusPullo het volgende:
Dit moet de enige plek buiten Marokko.nl zijn waar Joden vaker gehekeld worden dan Marokkanen.
Ah, nu snap ik ook waarom.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het jodendom is dan ook matrilineair.
Dat doet me denken aan die Sjors en Sjimmie waarin Willem-Alexander in elkaar geslagen wordt. Hier bolle, vreet die katapult maar op.quote:
Je hebt vast wel een paar citaten voor me.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probeer anders het Forum voor de Vrijheid.
Ik meen dat de users aldaar zeer positief staan tegenover het grote joodse complot.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:59 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een paar citaten voor me.
Wat mijn gelijk staaft.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik meen dat de users aldaar zeer positief staan tegenover het grote joodse complot.
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:02 schreef TitusPullo het volgende:
Hij heeft wel een lange nek, zeg. Hij lijkt wel een plesiosaurus.
Kwam er wat ongelukkig uit, maar hulde voor de wijze waarop u uzelf in een slachtofferrol manoeuvreert.quote:
De Nederlandse staat heeft maandag 2,38 miljard euro opgehaald met kortlopende leningen. De rente over die leningen lag een fractie lager dan 0 procent, wat betekent dat investeerders geld toeleggen op de lening.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:03 schreef KoosVogels het volgende:
Erik, wat zei je ook alweer over lenen?
Ons land krijgt momenteel zelfs geld toe.
Leer lezen man, ik ben onverholen triomfantelijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kwam er wat ongelukkig uit, maar hulde voor de wijze waarop u uzelf in een slachtofferrol manoeuvreert.
Kutjood.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:06 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Leer lezen man, ik ben onverholen triomfantelijk.
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:05 schreef remlof het volgende:
[..]
De Nederlandse staat heeft maandag 2,38 miljard euro opgehaald met kortlopende leningen. De rente over die leningen lag een fractie lager dan 0 procent, wat betekent dat investeerders geld toeleggen op de lening.
In één dag 2,38 miljard opgehaald met het uitschrijven van een lening? Doe dat nog een paar keer en ons financieringstekort is weg
Volgens mij krijgt Tofik 'm niet omhoog van een natte poesquote:Op maandag 16 juli 2012 16:06 schreef Ziba het volgende:
Ja Erik, je kwetst mijn toekomstige man alleen maar omdat je weet dat ik gek op hem ben. Al is hij een stiekeme verslaafde.
Nouja, heb je iemand om mee het vondelpark in te gaan 's nachts. De wegen scheiden wel op enig moment vrees ik voor jequote:Op maandag 16 juli 2012 16:06 schreef Ziba het volgende:
Ja Erik, je kwetst mijn toekomstige man alleen maar omdat je weet dat ik gek op hem ben. Al is hij een stiekeme verslaafde.
Duh.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:07 schreef KoosVogels het volgende:
Zelfs ik weet dat het niet zo werkt, remlof.
quote:
En zich maar afvragen waarom hij steeds met een zakdoek uit z'n kontzak loopt.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, heb je iemand om mee het vondelpark in te gaan 's nachts. De wegen scheiden wel op enig moment vrees ik voor je
Kan Ziba haar neus snuitenquote:Op maandag 16 juli 2012 16:10 schreef Tem het volgende:
[..]
En zich maar afvragen waarom hij steeds met een zakdoek uit z'n kontzak loopt.
Die werkt toch voor Hero?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:10 schreef Nautilus. het volgende:
Ik denk dat Ziba eerder op het type Ehsan Jami valt:
[ afbeelding ]
Gladde jongen, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |