Zo wacht ik nog steeds op het geld voor die 24 chippendales die ik voor de verjaardag van Ziba had geregeld.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Soms duurde het nog langer. Vorig jaar zou een Nigeriaanse kroonprins 300293 miljoen overmaken naar mij. Nog niet binnen.
Dat is meer het gedrag van een PVV'er inderdaad.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:19 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zie ik Rutte of Roemer niet zo snel doen.
Vies ventje.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:19 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zie ik Rutte of Roemer niet zo snel doen.
Aaaah, nu moet ik weer een ander zoeken.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Vies ventje.
Je heb trouwens een Frutsel-UI.
Het is een lief ding hè.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Aaaah, nu moet ik weer een ander zoeken.
Die Ziba toch.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:16 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Zo wacht ik nog steeds op het geld voor die 24 chippendales die ik voor de verjaardag van Ziba had geregeld.
quote:
Linkje?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:28 schreef GSbrder het volgende:
Hollande zien worstelen met PSA-Peugeot-Citroen is leuk vermaak.
Geen beeldmateriaal, zorgzame en goedlachse Pruis, maar journalistieke bronnen.quote:
Dat Franse bedrijven worden beschermd mag ook wel, anders zou de druk van internationale concurrentie het ze nog eens flink lastig maken. Ondanks dat ze toch vrij innovatief zijn moeten ze zuchten onder een bureaucratisch apparaat (Rijnlands economisch model), iets wat hun directe concurrent 10 jaar geleden heeft hervormd.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen beeldmateriaal, zorgzame en goedlachse Pruis, maar journalistieke bronnen.
Maar protectionisme is sowieso meer geaccepteerd in het trotse Frankrijk dan in handelsland Nederland. Ik ben blij dat bij ons NedCar geen directe aandacht van het staatshoofd vergt.
Gewoon op hun bek rammen, daar leert iedereen van. Moet je er natuurlijk wel bij kunnen.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:17 schreef Ziba het volgende:
Zodra mensen hun leervermogen definitief hebben verloren, heeft het ook geen zin meer hen te corrigeren en/of te informeren. Wat moet je ermee.
Precies. Fransen zijn kut.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat Franse bedrijven worden beschermd mag ook wel, anders zou de druk van internationale concurrentie het ze nog eens flink lastig maken. Ondanks dat ze toch vrij innovatief zijn moeten ze zuchten onder een bureaucratisch apparaat (Rijnlands economisch model), iets wat hun directe concurrent 10 jaar geleden heeft hervormd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |