SPOILER: Minecraft SC Servers!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 1% gewijzigd door vogelkooi op 16-07-2012 00:21:14 ]Fear is the grease of society.
En menstrueerend meisje gekust op haar very special place?quote:Op maandag 16 juli 2012 00:35 schreef tuut-chips het volgende:
Ik heb net heel grondig mijn tanden gepoetst
Ik snap echt niet hoe mensen anno 2012 nog oude games kunnen spelenquote:Op maandag 16 juli 2012 10:47 schreef MineraalWater het volgende:
Prince of Persie: The Sands Of Time is ook on sale. Misschien wil ik die wel kopen. Heb dat kapot gespeeld op de PS2
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:20 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe mensen anno 2012 nog oude games kunnen spelen
Dat is dan anders, ik bedoel meer 3D games van meer dan 5 jaar oud. Ik erger me dan zo erg aan de lage textureresolutie en de shitty character models en animaties dat ik helemaal niet kan opgaan in het spel...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Zegt iemand die Minecraft speeltquote:Op maandag 16 juli 2012 11:41 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Dat is dan anders, ik bedoel meer 3D games van meer dan 5 jaar oud. Ik erger me dan zo erg aan de lage textureresolutie en de shitty character models en animaties dat ik helemaal niet kan opgaan in het spel...
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:41 schreef vogelkooi het volgende:
AlDIE? Zaterdag utrecht 3 uur ofzo afspreken in utrecht? Wie komt er nog meer?
(mini meet om schaamteloos bier te zuipen en elkaar dieper te leren kennen)
Ik zal het overwegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
speeldquote:
Zaterdag a.s. of volgende week?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kennem zo niet vindenquote:Op maandag 16 juli 2012 12:17 schreef mar456 het volgende:
Doe mij ook is uitnodigen op steam: mar456456 (![]()
![]()
)
Ik meerdere malen welquote:Op maandag 16 juli 2012 12:32 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben in Nederland letterlijk nog 0 keer een eekhoorn tegengekomen.
Eergisteren zat er een in een boom op het terrein hierquote:Op maandag 16 juli 2012 12:32 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben in Nederland letterlijk nog 0 keer een eekhoorn tegengekomen.
Tem_paiquote:Op maandag 16 juli 2012 12:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kennem zo niet vinden
a.s.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zaterdag a.s. of volgende week?
Yeahquote:
Lache dat jullie dat doen johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt mij nogal awkward en zo...
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
jij ook?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:05 schreef Mender het volgende:
Ik heb al verschillende huwelijks aanzoeken van Bestemmingsplan gehad, dus ik durf niet meer te meeten.
Hihi nee grapje![]()
![]()
jij ook?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:05 schreef Mender het volgende:
Ik heb al verschillende huwelijks aanzoeken van Bestemmingsplan gehad, dus ik durf niet meer te meeten.
Hihi nee grapje![]()
![]()
Farming simulator 2011 is een bazenspelquote:Op maandag 16 juli 2012 14:40 schreef tuut-chips het volgende:
Left 4 Dead blijft wel mijn favoriete game van deze steam sale...
Tot Farming Simulator 2011 in de sale gaat natuurlijk.
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:41 schreef Topiek het volgende:
[..]
Farming simulator 2011 is een bazenspelAlhoewel simulators geen spellen zijn.
Het zijn niet altijd spellen. Dan zouden piloten die Flight Simulator als test moeten doen, lekker een dagje gamen?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:41 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Die wil ik echt hebben en dan met Plan en Tom cooppen.
Ik kom ook wel even nu danquote:Op maandag 16 juli 2012 14:44 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nope, maar wil wel even komen kijken als er wat te kijken valt
Ja, klopt.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:42 schreef Topiek het volgende:
[..]
Het zijn niet altijd spellen. Dan zouden piloten die Flight Simulator als test moeten doen, lekker een dagje gamen?
Ik las stimulators..quote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Ik hou van simulators, altijd lekker op knopjes drukken enzo
:/quote:Op maandag 16 juli 2012 15:18 schreef Lorrelies het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit een simulator heb gespeeld eigenlijk...
Simulator, daar valt role playing toch ook onder? Lorre jij liep toch ooit ook in een ouderwets jurkje?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:39 schreef Ame_thyst het volgende:
inb4 voorspelbare reactie van vogel of plan
Een autosimulatie bijv. is toch geen role playing?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:41 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Simulator, daar valt role playing toch ook onder? Lorre jij liep toch ooit ook in een ouderwets jurkje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Lorrelies op 16-07-2012 15:56:38 ](ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Nee, ze zijn niet met elkaar te vergelijkenquote:Op maandag 16 juli 2012 15:57 schreef vogelkooi het volgende:
Simulators zijn geen role play, maar roleplay zijn wel simulators?
als je nu niet stopt met onzin posten neem ik een abo en block ik jequote:
hoi ok veel plezier in italie doeiquote:Op maandag 16 juli 2012 16:04 schreef bobbernaut het volgende:
Ewaa boysssss tis ju boi b to the obbernaut live vanuit italie jwz ik lees niks terug oke groetjens
Ik vond het al zo rustig hierquote:Op maandag 16 juli 2012 16:04 schreef bobbernaut het volgende:
Ewaa boysssss tis ju boi b to the obbernaut live vanuit italie jwz ik lees niks terug oke groetjens
In een SC, dan kun je alles wel blocken.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:04 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
als je nu niet stopt met onzin posten neem ik een abo en block ik je
drumpie2quote:Op maandag 16 juli 2012 16:05 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
In een SC, dan kun je alles wel blocken.
Beetje wel ja. Game cache verified, nu maar catalyst eens updaten. Ik ben een groot fan van Bethesda hoor maar je moet wel echt een rocket scientist zijn om hun shit zonder bugs/crashes/glitches te spelenquote:
quote:
.__.quote:
Dankquote:
Er is een verschil tussen alleen maar domme filmpjes/plaatjes van 9gag posten en gewoon het topic volcummen met klinkklare onzin.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:11 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Shhhhh! Anders wordt jij straks ook nog ge-blockt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles goed?quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:13 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen alleen maar domme filmpjes/plaatjes van 9gag posten en gewoon het topic volcummen met klinkklare onzin.
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:14 schreef Topiek het volgende:
GA BOODSCHAPPEN DOEN DAN LORRELIESJE!OH FUU, bijna vergeten, thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Alles goed?![]()
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
npquote:
Waarom FOK! je nu?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:14 schreef bobbernaut het volgende:
Net heerlijk duikje genomennee geen pics pervs
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:14 schreef Topiek het volgende:
GA BOODSCHAPPEN DOEN DAN LORRELIESJE!Jazeker, nog een kwatiertje werken en dan mag ik weer naar huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Alles goed?
Hoe is het met jou?
Ook goedquote:Op maandag 16 juli 2012 16:15 schreef Mender het volgende:
[..]
Jazeker, nog een kwatiertje werken en dan mag ik weer naar huis
Hoe is het met jou?
watquote:Op maandag 16 juli 2012 16:16 schreef Timwonnacott het volgende:
VERDORIE NOG 13 MINUTEN EN DAN WEET IK OF FORCE UNLEASHED II HEEFT GEWONNEN!
Met iPad bij terrasje jwz olijven eten enzeauquote:
Olijvenquote:Op maandag 16 juli 2012 16:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Met iPad bij terrasje jwz olijven eten enzeau
Ga eens bobbernautquote:Op maandag 16 juli 2012 16:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Met iPad bij terrasje jwz olijven eten enzeau
Ipadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abo*quote:Op maandag 16 juli 2012 16:20 schreef vogelkooi het volgende:
Wat is je rekening nr? dan geef ik je wel en abbo, jij blij ik blij.
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:22 schreef MineraalWater het volgende:
Nog meer door-de-strot dingen! (sms abo en kado)
Een reden, Omdat ik, Natuurlijk, King of the MC SC ben. Jullie Moeder Teresa alleen dan in mannelijke vorm. Ohja en omdat ik je tof vind ok grgr plexie en zijn ego.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:24 schreef vogelkooi het volgende:
Geef me een reden om jou en abo te geven, vind jou post's altijd wel vermakelijk, plex.
Toen gebeurde er dit:quote:Op maandag 16 juli 2012 16:25 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Super baas
Wel kut dat die kerel al je stuff heeft gejat
Geen ideequote:Op maandag 16 juli 2012 16:25 schreef Mender het volgende:
Wat krijg je eigenlijk te zien als degene die je geblocked hebt een nieuw deel opend
Nouja, Hij heeft je wel gered alleen hij heeft ook mooi al je spullen gejat. Zo'n kerel moet je maar als vriend hebben. Doet mij een beetje aan jan-smit en yolanthe denken.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:28 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Toen gebeurde er dit:
[ afbeelding ]![]()
Wie ben jij eigenlijk behalve vogelkooiquote:Op maandag 16 juli 2012 16:29 schreef vogelkooi het volgende:
Als je naar de meet komt krijg je en ABO!
Ik heb gelukkig net in de steam tsjet al aangekondigd dat ik hem ging vermoordenquote:Op maandag 16 juli 2012 16:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nouja, Hij heeft je wel gered alleen hij heeft ook mooi al je spullen gejat. Zo'n kerel moet je maar als vriend hebben. Doet mij een beetje aan jan-smit en yolanthe denken.
Beterquote:Op maandag 16 juli 2012 16:30 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig net in de steam tsjet al aangekondigd dat ik hem ging vermoorden
Ik heb wel de Ultimate Edition dus kreeg meteen een shitload aan gratis shit
Wilde je The Force Unleashed II?quote:
Ja daarom heb ik hem ook niet gekocht voor de volle mep, maar afgeprijst zou die 4,50 zijn. Daar wil ik het nog wel voor doen. Hem hem in de flashsales al gemistquote:Op maandag 16 juli 2012 16:32 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Wilde je The Force Unleashed II?
Hoor overal dat die heel kort en veel slechter dan de eerste is, dus als je de eerste nog niet hebt...
Nee we haten op je omdat je op vakantie in Italië aan het fokken bent.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:36 schreef bobbernaut het volgende:
Zie ze haten op mij terwijl ik chill in t zonnetje!
Junge wat moet ik dan doen haha, hotel he!quote:Op maandag 16 juli 2012 16:37 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee we haten op je omdat je op vakantie in Italië aan het fokken bent.
Dat is wel heeeeel kansloos.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:37 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee we haten op je omdat je op vakantie in Italië aan het fokken bent.
Een gezellig bordspel met je ouders natuurlijkquote:Op maandag 16 juli 2012 16:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Junge wat moet ik dan doen haha, hotel he!
jaaaaa!! Of niet..quote:Op maandag 16 juli 2012 16:43 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Een gezellig bordspel met je ouders natuurlijk
Mag ik langskomen?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:36 schreef MineraalWater het volgende:
Ik zit ook in de zon, Mijn kamer is vol met suntanning screens.
Do you really want to know?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:58 schreef MineraalWater het volgende:
Hey ik ben is benieuwd, Wat zijn jullie fobien ?
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_phobias
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Betekent "zeshonderzestigenzesfobie" in het Grieks.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:16 schreef Lorrelies het volgende:
Hexakosioihexekontahexaphobia – fear of the number 666
Jemig wat een term
Kun je beter eerder beginnen, ik kom er wel bij als ik terug ben. Moet toch eerst nog een bammetje eten en allesquote:
Hoeveelste rijles zit je eigenlijk?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kun je beter eerder beginnen, ik kom er wel bij als ik terug ben. Moet toch eerst nog een bammetje eten en alles
Ah ok.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zevende volgens mij. Zesde of zevende
quote:Op maandag 16 juli 2012 17:55 schreef tuut-chips het volgende:
EN OMG WAT IS DIE MUZIEK IN NEW VEGAS TOCH ONGELOFELIJK REPETITIEF
Er zijn er maar twee. Ben al een zooi nieuwe aan het installerenquote:Op maandag 16 juli 2012 17:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ander radiostation zoeken op je PIPboy
zombies zijn toch niet zo snel gekkiequote:Op maandag 16 juli 2012 17:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Aparte steamservers. L4D2 was 600KB/s, Fallout: New Vegas is nu 2.9 MB/s
Payday the Heist is wel een leuke coop game.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:59 schreef maurisioo het volgende:
Oh al die leuke spellen gemist.
Net 5 min. voordat de aanbieding afgelopen is (nu ong.) Fallout New Vegas gekocht voor 10 euro. Is dat een leuk spel?
En weet iemand nog een leuke zombiegame die misschien ook nog goedkoper wordt?
Inderdaad toffe game voor maar 5 euroquote:Op maandag 16 juli 2012 19:01 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Payday the Heist is wel een leuke coop game.
Hmm ja, hij is nu 9,50. Misschien dat ik die ook wel oppik als die weer wordt afgeprijsd.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Inderdaad toffe game voor maar 5 euro
New Vegasquote:Op maandag 16 juli 2012 18:59 schreef maurisioo het volgende:
Oh al die leuke spellen gemist.
Net 5 min. voordat de aanbieding afgelopen is (nu ong.) Fallout New Vegas gekocht voor 10 euro. Is dat een leuk spel?
En weet iemand nog een leuke zombiegame die misschien ook nog goedkoper wordt?
Assassins Creed 2quote:Op maandag 16 juli 2012 19:57 schreef maurisioo het volgende:
Oh weer nieuwe games in de aanbieding. Welke is leuk? Ik heb werkelijk geen idee. Heb nooit veel games gespeeld.
Nah wil eigenlijk nog een multiplayer spel.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:00 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Assassins Creed 2
Ik heb Walter White nagemaakt in New Vegas
Jazekers! Het hoefde niet per se want ik had nog eten in huis, maar ik had geen trek in aardappels dus ik ging pasta halenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:35 schreef Lorrelies het volgende:
Oh en ik was best wel natgeregend
freaking kutzomer.
Voor de luie honden onder ons:quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:12 schreef -Datdus- het volgende:
mensen die niet doorhebben dat de achtergrond van de steam sale elke dag anders is en dat het een verhaal verteld. Nu neemt de slechterik namelijk de boomhut over. True story.
Ja maar dat heb je alleen door als je de summersale group joined. Zijn er zat die dat niet doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:12 schreef -Datdus- het volgende:
mensen die niet doorhebben dat de achtergrond van de steam sale elke dag anders is en dat het een verhaal verteld. Nu neemt de slechterik namelijk de boomhut over. True story.
Dat thema als je in Assassin's Creed II in een achtervolging over de daken van Florence zitquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:40 schreef vogelkooi het volgende:
Wat is jullie favo OST/gamesoundtrack van games?
Kinky!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:49 schreef Mordecai het volgende:
Hallo Lorrelies, jij ligt nu lekker te slapen (hoop ik) en als je morgen ziet dat ik om deze tijd nog wakker was maak je me af. Als je me al niet afgemaakt hebt als ik zo in bed kom kruipen, natuurlijk.
Kusjekusje, ikzelf.
Ps: Vermoord me alsjeblieft niet, ik hou van jou :''(
50 zweepslagenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:49 schreef Mordecai het volgende:
Hallo Lorrelies, jij ligt nu lekker te slapen (hoop ik) en als je morgen ziet dat ik om deze tijd nog wakker was maak je me af. Als je me al niet afgemaakt hebt als ik zo in bed kom kruipen, natuurlijk.
Kusjekusje, ikzelf.
Ps: Vermoord me alsjeblieft niet, ik hou van jou :''(
jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 03:04 schreef tuut-chips het volgende:
Die kut deals gaan echt ten koste van mijn nachtrust...
zowiezo is die hele community vote 1 grote faal: games die dubbel/3dubbel aangeboden worden, alleen maar gehypte AAA+ games (iets onbekendere games heb ik tot op heden niet langs zien komen)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:51 schreef Ame_thyst het volgende:
Dit geloof je toch niet he
Staat Deus Ex eindelijk eens tussen Community Chose, stemt iedereen op Skyrim die gvd tot gisteren in de aanbieding was.
Idd, kunnen ze beter persoonlijke acties doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:35 schreef mschol het volgende:
[..]
zowiezo is die hele community vote 1 grote faal: games die dubbel/3dubbel aangeboden worden, alleen maar gehypte AAA+ games (iets onbekendere games heb ik tot op heden niet langs zien komen)
uiteraard winnen de games die (waarschijnlijk), het tofst gevonden wordt door de massakudde..
Niet kopen als je een game zoekt.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:24 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Niet kopen als je een game zoekt.
Dear Esther is praktisch een film waarbij je W een uur ingedrukt moet houden om deze te kijken. Kan je net zo goed op YouTube kijken
Nee het is geen eens een spel omdat je nergens invloed op hebt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:25 schreef Topiek het volgende:
[..]Zeker een spel met alleen maar cutscenes?
Wel goede graphicsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:26 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Nee het is geen eens een spel omdat je nergens invloed op hebt.
Totalbiscuit heeft een rare afwijking waardoor hij geen enkele cutscene kan verdragen / graag linieare games speelt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:26 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Nee het is geen eens een spel omdat je nergens invloed op hebt.
TotalBiscuit?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:28 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Totalbiscuit heeft een rare afwijking waardoor hij geen enkele cutscene kan verdragen / graag lineare games speelt.
Vandaar dat zijn favoriete game Deus Ex isquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:28 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Totalbiscuit heeft een rare afwijking waardoor hij geen enkele cutscene kan verdragen / graag lineare games speelt.
Dat willen er meerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:33 schreef Ame_thyst het volgende:
ik wil wel weer eens een last post scoren
Zo'n beetje alles van de Zelda spellenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:40 schreef vogelkooi het volgende:
Wat is jullie favo OST/gamesoundtrack van games?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:18 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Voor de luie honden onder ons:Ziet er nice uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die gemenerd moet daar weg :c
Ja dat scheelde niet veel...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Neequote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:49 schreef Topiek het volgende:
[..]
Waarom ?Heb je mijn huis laten exploderen met TNT
?
Ik installeer GTA nu al voor de 7e (?) keer opnieuwquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:21 schreef vogelkooi het volgende:
Als het allemaal in een keer goed gaat, is het ook niet leuk.
Ik denk dat opnieuw installeren even veel werk is dan een backup van 15GB maken en terugzetten?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:23 schreef vogelkooi het volgende:
Maar 7 keer is best veel.. Als je faalt moet je hem dan opnieuw instaleren? Heb je geen backup doen, of zeg ik nu iets stoms?
Hmm dat weet ik niet, maar je zult wel gelijk hebben.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:25 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik denk dat opnieuw installeren even veel werk is dan een backup van 15GB maken en terugzetten?
Realistic car pack, dat verwijdert die fictie auto's en veranderd ze in echt bestaande auto'squote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:28 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Hmm dat weet ik niet, maar je zult wel gelijk hebben.
Wat voor mod?
Ja weet ik, bazencheatquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:31 schreef vogelkooi het volgende:
In gta san andreas had ik zo'n cheat waarmee je met auto's kon vliegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |