Farming simulator 2011 is een bazenspelquote:Op maandag 16 juli 2012 14:40 schreef tuut-chips het volgende:
Left 4 Dead blijft wel mijn favoriete game van deze steam sale...
Tot Farming Simulator 2011 in de sale gaat natuurlijk.
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:41 schreef Topiek het volgende:
[..]
Farming simulator 2011 is een bazenspelAlhoewel simulators geen spellen zijn.
Het zijn niet altijd spellen. Dan zouden piloten die Flight Simulator als test moeten doen, lekker een dagje gamen?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:41 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Die wil ik echt hebben en dan met Plan en Tom cooppen.
Ik kom ook wel even nu danquote:Op maandag 16 juli 2012 14:44 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nope, maar wil wel even komen kijken als er wat te kijken valt
Ja, klopt.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:42 schreef Topiek het volgende:
[..]
Het zijn niet altijd spellen. Dan zouden piloten die Flight Simulator als test moeten doen, lekker een dagje gamen?
Ik las stimulators..quote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Ik hou van simulators, altijd lekker op knopjes drukken enzo
:/quote:Op maandag 16 juli 2012 15:18 schreef Lorrelies het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit een simulator heb gespeeld eigenlijk...
Simulator, daar valt role playing toch ook onder? Lorre jij liep toch ooit ook in een ouderwets jurkje?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:39 schreef Ame_thyst het volgende:
inb4 voorspelbare reactie van vogel of plan
Een autosimulatie bijv. is toch geen role playing?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:41 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Simulator, daar valt role playing toch ook onder? Lorre jij liep toch ooit ook in een ouderwets jurkje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Lorrelies op 16-07-2012 15:56:38 ](ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Nee, ze zijn niet met elkaar te vergelijkenquote:Op maandag 16 juli 2012 15:57 schreef vogelkooi het volgende:
Simulators zijn geen role play, maar roleplay zijn wel simulators?
als je nu niet stopt met onzin posten neem ik een abo en block ik jequote:
hoi ok veel plezier in italie doeiquote:Op maandag 16 juli 2012 16:04 schreef bobbernaut het volgende:
Ewaa boysssss tis ju boi b to the obbernaut live vanuit italie jwz ik lees niks terug oke groetjens
Ik vond het al zo rustig hierquote:Op maandag 16 juli 2012 16:04 schreef bobbernaut het volgende:
Ewaa boysssss tis ju boi b to the obbernaut live vanuit italie jwz ik lees niks terug oke groetjens
In een SC, dan kun je alles wel blocken.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:04 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
als je nu niet stopt met onzin posten neem ik een abo en block ik je
drumpie2quote:Op maandag 16 juli 2012 16:05 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
In een SC, dan kun je alles wel blocken.
Beetje wel ja. Game cache verified, nu maar catalyst eens updaten. Ik ben een groot fan van Bethesda hoor maar je moet wel echt een rocket scientist zijn om hun shit zonder bugs/crashes/glitches te spelenquote:
quote:
.__.quote:
Dankquote:
Er is een verschil tussen alleen maar domme filmpjes/plaatjes van 9gag posten en gewoon het topic volcummen met klinkklare onzin.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:11 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Shhhhh! Anders wordt jij straks ook nog ge-blockt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |