Junge wat moet ik dan doen haha, hotel he!quote:Op maandag 16 juli 2012 16:37 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee we haten op je omdat je op vakantie in Italië aan het fokken bent.
Dat is wel heeeeel kansloos.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:37 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee we haten op je omdat je op vakantie in Italië aan het fokken bent.
Een gezellig bordspel met je ouders natuurlijkquote:Op maandag 16 juli 2012 16:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Junge wat moet ik dan doen haha, hotel he!
jaaaaa!! Of niet..quote:Op maandag 16 juli 2012 16:43 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Een gezellig bordspel met je ouders natuurlijk
Mag ik langskomen?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:36 schreef MineraalWater het volgende:
Ik zit ook in de zon, Mijn kamer is vol met suntanning screens.
Do you really want to know?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:58 schreef MineraalWater het volgende:
Hey ik ben is benieuwd, Wat zijn jullie fobien ?
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_phobias
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Betekent "zeshonderzestigenzesfobie" in het Grieks.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:16 schreef Lorrelies het volgende:
Hexakosioihexekontahexaphobia – fear of the number 666
Jemig wat een term
Kun je beter eerder beginnen, ik kom er wel bij als ik terug ben. Moet toch eerst nog een bammetje eten en allesquote:
Hoeveelste rijles zit je eigenlijk?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kun je beter eerder beginnen, ik kom er wel bij als ik terug ben. Moet toch eerst nog een bammetje eten en alles
Ah ok.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zevende volgens mij. Zesde of zevende
quote:Op maandag 16 juli 2012 17:55 schreef tuut-chips het volgende:
EN OMG WAT IS DIE MUZIEK IN NEW VEGAS TOCH ONGELOFELIJK REPETITIEF
Er zijn er maar twee. Ben al een zooi nieuwe aan het installerenquote:Op maandag 16 juli 2012 17:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ander radiostation zoeken op je PIPboy
zombies zijn toch niet zo snel gekkiequote:Op maandag 16 juli 2012 17:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Aparte steamservers. L4D2 was 600KB/s, Fallout: New Vegas is nu 2.9 MB/s
Payday the Heist is wel een leuke coop game.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:59 schreef maurisioo het volgende:
Oh al die leuke spellen gemist.
Net 5 min. voordat de aanbieding afgelopen is (nu ong.) Fallout New Vegas gekocht voor 10 euro. Is dat een leuk spel?
En weet iemand nog een leuke zombiegame die misschien ook nog goedkoper wordt?
Inderdaad toffe game voor maar 5 euroquote:Op maandag 16 juli 2012 19:01 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Payday the Heist is wel een leuke coop game.
Hmm ja, hij is nu 9,50. Misschien dat ik die ook wel oppik als die weer wordt afgeprijsd.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Inderdaad toffe game voor maar 5 euro
New Vegasquote:Op maandag 16 juli 2012 18:59 schreef maurisioo het volgende:
Oh al die leuke spellen gemist.
Net 5 min. voordat de aanbieding afgelopen is (nu ong.) Fallout New Vegas gekocht voor 10 euro. Is dat een leuk spel?
En weet iemand nog een leuke zombiegame die misschien ook nog goedkoper wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |