Niet kopen als je een game zoekt.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:24 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Niet kopen als je een game zoekt.
Dear Esther is praktisch een film waarbij je W een uur ingedrukt moet houden om deze te kijken. Kan je net zo goed op YouTube kijken
Nee het is geen eens een spel omdat je nergens invloed op hebt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:25 schreef Topiek het volgende:
[..]Zeker een spel met alleen maar cutscenes?
Wel goede graphicsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:26 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Nee het is geen eens een spel omdat je nergens invloed op hebt.
Totalbiscuit heeft een rare afwijking waardoor hij geen enkele cutscene kan verdragen / graag linieare games speelt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:26 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Nee het is geen eens een spel omdat je nergens invloed op hebt.
TotalBiscuit?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:28 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Totalbiscuit heeft een rare afwijking waardoor hij geen enkele cutscene kan verdragen / graag lineare games speelt.
Vandaar dat zijn favoriete game Deus Ex isquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:28 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Totalbiscuit heeft een rare afwijking waardoor hij geen enkele cutscene kan verdragen / graag lineare games speelt.
Dat willen er meerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:33 schreef Ame_thyst het volgende:
ik wil wel weer eens een last post scoren
Zo'n beetje alles van de Zelda spellenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:40 schreef vogelkooi het volgende:
Wat is jullie favo OST/gamesoundtrack van games?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:18 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Voor de luie honden onder ons:Ziet er nice uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die gemenerd moet daar weg :c
Ja dat scheelde niet veel...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Neequote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:49 schreef Topiek het volgende:
[..]
Waarom ?Heb je mijn huis laten exploderen met TNT
?
Ik installeer GTA nu al voor de 7e (?) keer opnieuwquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:21 schreef vogelkooi het volgende:
Als het allemaal in een keer goed gaat, is het ook niet leuk.
Ik denk dat opnieuw installeren even veel werk is dan een backup van 15GB maken en terugzetten?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:23 schreef vogelkooi het volgende:
Maar 7 keer is best veel.. Als je faalt moet je hem dan opnieuw instaleren? Heb je geen backup doen, of zeg ik nu iets stoms?
Hmm dat weet ik niet, maar je zult wel gelijk hebben.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:25 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik denk dat opnieuw installeren even veel werk is dan een backup van 15GB maken en terugzetten?
Realistic car pack, dat verwijdert die fictie auto's en veranderd ze in echt bestaande auto'squote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:28 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Hmm dat weet ik niet, maar je zult wel gelijk hebben.
Wat voor mod?
Ja weet ik, bazencheatquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:31 schreef vogelkooi het volgende:
In gta san andreas had ik zo'n cheat waarmee je met auto's kon vliegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |