Hoezo stereotype?quote:
Jongen ik ging gewoon naar school.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:10 schreef deNeger het volgende:
een echte neger kan niet zo foutloos typen
Ik heb niet vaak een neger zelf een grap zien maken over negers en KFC, om van de stereotype 'negernamen' in de OP maar niet te spreken.quote:
Alsof ik hier een grap over zou maken..quote:
Dat dacht ik ook heel even.quote:
Foto van je ex dan maar?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:11 schreef Omdatkip. het volgende:
[..]
Alsof ik hier een grap over zou maken..
Shamara is een veelvoorkomende naam en Delano zo heette mijn overleden oom..Dus hij is gewoon vernoemd.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb niet vaak een neger zelf een grap zien maken over negers en KFC, om van de stereotype 'negernamen' in de OP maar niet te spreken.
Foto van je kind dan maar.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:11 schreef Omdatkip. het volgende:
[..]
Alsof ik hier een grap over zou maken..
Ja maar ik heb verhalen gehoord dat hij dan uit huis geplaatst kan worden enzo..aangezien ik hem in mijn eentje niet alles kan bieden..quote:Op zondag 15 juli 2012 21:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook heel even.
Maar zoniet: kinderbescherming inschakelen. Lijkt me simpel.
Hoe oud is je moeder? Kan het kind daar niet terecht? Lijkt me beter dan bij je ex.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:13 schreef Omdatkip. het volgende:
[..]
Ja maar ik heb verhalen gehoord dat hij dan uit huis geplaatst kan worden enzo..aangezien ik hem in mijn eentje niet alles kan bieden..
Je kan mij toch niet vinden...en inderdaad wat er al gezegd werd..het zijn veel voorkomende namen.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:12 schreef Tropanzia het volgende:
Is het wel zo slim om jullie namen te noemen.
Mijn moeder is 45, ja ik woon bij mijn moeder..maar die heeft er ook niet echt trek in om nog een kind op te voeden. En het is makkelijker gezegd dan gedaan om mijn kind weg te halen bij mijn ex.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe oud is je moeder? Kan het kind daar niet terecht? Lijkt me beter dan bij je ex.
Dat weet ik niet, maar het zou kunnen.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:15 schreef Devel-ish het volgende:
Mwah, er zijn vast niet veel gezinnen waar de man Jermaine heet en bij zijn moeder woont, zijn ex Shamara en zijn zoontje Delano.
Trol.
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:10 schreef deNeger het volgende:
een echte neger kan niet zo foutloos typen
Kijk ik drop wel namen hier, maar waar ik vandaan kom echt niet..quote:Op zondag 15 juli 2012 21:16 schreef Strani het volgende:
Als woonplaats 'Negertown' invullen in je FoBo helpt ook niet zo.
Nou, als er aantoonbare verwaarlozing en mishandeling is dan kan dat kind gewoon weggehaald worden. En als je moeder 45 is, is ze nog jong genoeg. Het had haar eigen kind kunnen zijn. Dus ik zou daarvoor gaan.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:14 schreef Omdatkip. het volgende:
[..]
Mijn moeder is 45, ja ik woon bij mijn moeder..maar die heeft er ook niet echt trek in om nog een kind op te voeden. En het is makkelijker gezegd dan gedaan om mijn kind weg te halen bij mijn ex.
Ja ja. Dan zal ik maar 'Wittemansstad' invullen bij mij.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:17 schreef Omdatkip. het volgende:
[..]
Kijk ik drop wel namen hier, maar waar ik vandaan kom echt niet..
Ik heb het al voorzichtig voorgelegd aan mijn moeder..maar die ziet het niet zitten.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, als er aantoonbare verwaarlozing en mishandeling is dan kan dat kind gewoon weggehaald worden. En als je moeder 45 is, is ze nog jong genoeg. Het had haar eigen kind kunnen zijn. Dus ik zou daarvoor gaan.
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:18 schreef BaBy-G het volgende:
Je had je verhaal in de vorm van een rap moesten schrijven, dan hadden wij je geloofd
Tokkie namen? Kijk naar je eigen breezer-username.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:16 schreef Strani het volgende:
Als woonplaats 'Negertown' invullen in je FoBo helpt ook niet zo.
Maak er dan kip van als je echt grappig wilde zijn.quote:
Als je ex er toch al niet zoveel zin in heeft (blijkt uit haar gedrag), dan zou ik met haar afspreken om bijvoorbeeld 2 weken voor het kind te zorgen (zodat zij op vakantie kan oid). In die tijd laat je jouw moeder zich aan jouw kind hechten. Als ze een beetje (groot)moeder gevoelens heeft, dan laat ze hem daarna niet meer los.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:19 schreef Omdatkip. het volgende:
[..]
Ik heb het al voorzichtig voorgelegd aan mijn moeder..maar die ziet het niet zitten.
Jermaine, waar kom je vandaan? Waar liggen je roots?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:20 schreef Omdatkip. het volgende:
[..]
Tokkie namen? Kijk naar je eigen breezer-username.
Ja dat kan ik op zich wel doen...quote:Op zondag 15 juli 2012 21:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je ex er toch al niet zoveel zin in heeft (blijkt uit haar gedrag), dan zou ik met haar afspreken om bijvoorbeeld 2 weken voor het kind te zorgen (zodat zij op vakantie kan oid). In die tijd laat je jouw moeder zich aan jouw kind hechten. Als ze een beetje (groot)moeder gevoelens heeft, dan laat ze hem daarna niet meer los.
Dominicaanse Republiek.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:21 schreef Devel-ish het volgende:
[..]
Jermaine, waar kom je vandaan? Waar liggen je roots?
Gelukkig heet ik niet zo irlquote:Op zondag 15 juli 2012 21:20 schreef Omdatkip. het volgende:
[..]
Tokkie namen? Kijk naar je eigen breezer-username.
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:14 schreef Omdatkip. het volgende:
[..]
Mijn moeder oma is 45, ja ik woon bij mijn moeder..maar die heeft er ook niet echt trek in om nog een kind op te voeden. En het is makkelijker gezegd dan gedaan om mijn kind weg te halen bij mijn ex.
Nee hoor. Het siert iemand juist als alles -in welk subforum dan ook- onder één account gepost wordt.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:22 schreef Omdatkip. het volgende:
Ik zie zat mensen serieus doen in R&P en trollen in andere topics..kan toch? Moet ik dan per se een ander account aanmaken voor serieuze shit?
Hahahah..wut.. Nee man ik sta er niet tussen gelukkig. Dat is ook iets wat ik niet zal doen ( criminele pad), vooral nu ik een kind heb.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:22 schreef Strani het volgende:
Uit interesse eens Google Images gecheckt voor "Jermaine Lopez" zoals in je FoBo staat.
https://www.google.com/se(...)gDUPm1OYj80QXj-rSBBw
Nog nooit zo veel mugshots op één pagina gezien.
Ja, het ligt er gewoon een beetje te dik bovenop. Kip, KFC, niggah, niggah, niggah, big dicks, niggertown. En dan 3 negernamen, ongetrouwd en op jonge leeftijd zwanger, een oma van 43, agressie en slecht voor het kind zorgen. Welk neger-cliché heeft de revue nog niet gepasseerd?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:22 schreef Omdatkip. het volgende:
Ik zie zat mensen serieus doen in R&P en trollen in andere topics..kan toch? Moet ik dan per se een ander account aanmaken voor serieuze shit?
Aan haar naam te zien wel een latina ja.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
A ver..tu ex novia también era latina? O de dónde es?
Dat ie iemand anders wigger noemt maar dat heeft ie in een ander topic al gedaan.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, het ligt er gewoon een beetje te dik bovenop. Kip, KFC, niggah, niggah, niggah, big dicks, niggertown. En dan 3 negernamen, ongetrouwd en op jonge leeftijd zwanger, een oma van 43, agressie en slecht voor het kind zorgen. Welk neger-cliché heeft de revue nog niet gepasseerd?
Portugees...quote:Op zondag 15 juli 2012 21:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Aan haar naam te zien wel een latina ja.
Verkapte ik-kan-Spaans post
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Aan haar naam te zien wel een latina ja.
Verkapte ik-kan-Spaans post
Daar spreken ze Spaansquote:
Nee Antiliaanse.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
A ver..tu ex novia también era latina? O de dónde es?
Ok. Verder vind ik dat iedereen zich mag uitgeven zoals hij wil online. Dat is nu juist het mooie ervan. Ik ben een bisexuele gehandicapte moslima, maar hang graag de reactionaire katholiek uit. Dat mag toch gewoon?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ie iemand anders wigger noemt maar dat heeft ie in een ander topic al gedaan.
In R&P liever niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok. Verder vind ik dat iedereen zich mag uitgeven zoals hij wil online. Dat is nu juist het mooie ervan. Ik ben een bisexuele gehandicapte moslima, maar hang graag de reactionaire katholiek uit. Dat mag toch gewoon?
Ik ben 23 mijn moeder is 45..22 is niet echt jong voor een kind.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, het ligt er gewoon een beetje te dik bovenop. Kip, KFC, niggah, niggah, niggah, big dicks, niggertown. En dan 3 negernamen, ongetrouwd en op jonge leeftijd zwanger, een oma van 43, agressie en slecht voor het kind zorgen. Welk neger-cliché heeft de revue nog niet gepasseerd?
Je kiest toch je eigen online-identiteit? Als je gewoon over het hele forum een zeker type bent, moet je dat ook consequent blijven zijn in R&P. Anders wordt het helemaal verwarrend.quote:
Jajaquote:Op zondag 15 juli 2012 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]Ik probeer 'm uit te lokken hè. Ik ken die naam trouwens niet echt als typisch voor latinas.
Gast..quote:
Ja, dat is niet cliché.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:27 schreef Omdatkip. het volgende:
[..]
Ik ben 23 mijn moeder is 45..22 is niet echt jong voor een kind.
Naja ik heb mijn havo diploma gehaald..is dat iets wat niet cliche is?
De OP is niet echt niggah stijl.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:27 schreef il_Tonno het volgende:
kijk naar zijn praat-stijl in OP en vergelijk dat met hoe hij praat in de reacties.
OP: niggah-style
de rest: standaard Fok!er taal
Ja maar latinas zijn geen tokkies hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 21:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jaja
iig een tokkie naam(vind ik)
[..]
Gast..
ja na het vavo gevolgd te hebben zeker!quote:Op zondag 15 juli 2012 21:27 schreef Omdatkip. het volgende:
[..]
Ik ben 23 mijn moeder is 45..22 is niet echt jong voor een kind.
Naja ik heb mijn havo diploma gehaald..is dat iets wat niet cliche is?
Alles wat je zegt is gewoon niet grappig.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:28 schreef BaBy-G het volgende:
Je user foto, had je toen ook au, of moest je gewoon poepen
In R&P komt het echte leven om de hoek kijken en vraag je mensen serieus te antwoorden op jouw echte problemen. Dat gaat verder dan jouw 'internet-identiteit'.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je kiest toch je eigen online-identiteit? Als je gewoon over het hele forum een zeker type bent, moet je dat ook consequent blijven zijn in R&P. Anders wordt het helemaal verwarrend.
Nee. Maar dat maakt het juist verdacht. Want waarom zou iemand die zo goed Nederlands kan schrijven zich verder als een kansloze neger profileren? Dat is juist hetgeen dat mensen triggert om het te wantrouwen.quote:
Gewoon op mijn 17e klaar..op mijn 18e AALO..maarja toen al die shit daarna..quote:Op zondag 15 juli 2012 21:29 schreef il_Tonno het volgende:
[..]
ja na het vavo gevolgd te hebben zeker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i've got the cleanest, meanest penis you've ever seenest... :P
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:30 schreef BaBy-G het volgende:
Hoe lang kan een negerin haar poep in houden?goede grap man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Truequote:Op zondag 15 juli 2012 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar latinas zijn geen tokkies hoor
(Kijk uit of m'n latina vrouw komt je in elkaar slaan)
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:30 schreef BaBy-G het volgende:
Hoe lang kan een negerin haar poep in houden?Zelf zie je er anders ook niet echt uit als een "übermenschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
Ik vind het leuk om dat clichetje lekker nog groter te maken, door middel van kip/billen etc.. Maarja helaas voor mij ben ik nu ook in een cliche beland en een verkeerde chick ontmoet..Ik had de potentie en ooit ga ik het ook wel weer doen.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee. Maar dat maakt het juist verdacht. Want waarom zou iemand die zo goed Nederlands kan schrijven zich verder als een kansloze neger profileren? Dat is juist hetgeen dat mensen triggert om het te wantrouwen.
Je had beter geen namen kunnen noemenquote:Op zondag 15 juli 2012 21:33 schreef Omdatkip. het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om dat clichetje lekker nog groter te maken, door middel van kip/billen etc.. Maarja helaas voor mij ben ik nu ook in een cliche beland en een verkeerde chick ontmoet..Ik had de potentie en ooit ga ik het ook wel weer doen.
We kunnen helaas niet allemaal zo gezegend zijn als jouquote:Op zondag 15 juli 2012 21:32 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Zelf zie je er anders ook niet echt uit als een "übermensch
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:32 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Zelf zie je er anders ook niet echt uit als een "übermensch
Alles wat je aan je userid hebt gehangen is buitengewoon cliché-bevestigend. Dan kom je ook nog eens met een verhaal dat dit in het extreme doet. Tot zover zou het kunnen. Maar dan schrijf je die OP op een niveau Nederlands dat Havo-niveau nog ontstijgt. Dan klopt het niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:33 schreef Omdatkip. het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om dat clichetje lekker nog groter te maken, door middel van kip/billen etc.. Maarja helaas voor mij ben ik nu ook in een cliche beland en een verkeerde chick ontmoet..Ik had de potentie en ooit ga ik het ook wel weer doen.
Ik maak me geen zorgen.quote:
Bitch fight.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:34 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
We kunnen helaas niet allemaal zo gezegend zijn als jou
Ben je kansloos als je het over KFC hebt etc ( ja sorry ik hou van kip, dat eten we gewoon veel in mijn cultuur)...over billen ( andere schoonheidsidealen) etc hebt. Nee..quote:Op zondag 15 juli 2012 21:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Alles wat je aan je userid hebt gehangen is buitengewoon cliché-bevestigend. Dan kom je ook nog eens met een verhaal dat dit in het extreme doet. Tot zover zou het kunnen. Maar dan schrijf je die OP op een niveau Nederlands dat Havo-niveau nog ontstijgt. Dan klopt het niet.
Niet dat ik niet wil geloven dat er geen negers zijn die goed Nederlands kunnen schrijven. Maar die hebben het dus niet over 'nigga's', niggahtown, KFC etc, etc bij hun userid en die laten zich ook niet in zo'n typische situatie manoeuvreren. Het is of het een of het ander. Of een beetje van het een en een beetje van het ander. Maar niet zeer taalvaardig zijn en tegelijkertijd een kansloze neger. Dat is ongeloofwaardig.
Post even een foto's van je zelf, daarna mag je weer verder lachenquote:
Waarom zou ikquote:Op zondag 15 juli 2012 21:39 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
Post even een foto's van je zelf, daarna mag je weer verder lachen
Wel als je dat als kernthema neemt van je -online- identiteit. Alles wat je kon invullen dat negerachtig was heb je gedaan. En dan nog zo'n verhaal erbij.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:38 schreef Omdatkip. het volgende:
[..]
Ben je kansloos als je het over KFC hebt etc ( ja sorry ik hou van kip, dat eten we gewoon veel in mijn cultuur)...over billen ( andere schoonheidsidealen) etc hebt. Nee..
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, kan je ook niks aan doenquote:Op zondag 15 juli 2012 21:38 schreef Omdatkip. het volgende:
[..]
Ben je kansloos als je het over KFC hebt etc ( ja sorry ik hou van kip, dat eten we gewoon veel in mijn cultuur)...over billen ( andere schoonheidsidealen) etc hebt. Nee..
I rest my casequote:Op zondag 15 juli 2012 21:41 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Moest gewoon lachen om de opmerking happert, had je fobo nog niet eens bekeken
Nu wel en![]()
![]()
Ondanks alles in mijn leven heb ik niet zon rotkop als jou.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:41 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, kan je ook niks aan doen
Truequote:Op zondag 15 juli 2012 21:42 schreef Omdatkip. het volgende:
[..]
Ondanks alles in mijn leven heb ik niet zon rotkop als jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |