quote:Op zondag 15 juli 2012 21:14 schreef Omdatkip. het volgende:
[..]
Mijn moeder oma is 45, ja ik woon bij mijn moeder..maar die heeft er ook niet echt trek in om nog een kind op te voeden. En het is makkelijker gezegd dan gedaan om mijn kind weg te halen bij mijn ex.
Nee hoor. Het siert iemand juist als alles -in welk subforum dan ook- onder één account gepost wordt.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:22 schreef Omdatkip. het volgende:
Ik zie zat mensen serieus doen in R&P en trollen in andere topics..kan toch? Moet ik dan per se een ander account aanmaken voor serieuze shit?
Hahahah..wut.. Nee man ik sta er niet tussen gelukkig. Dat is ook iets wat ik niet zal doen ( criminele pad), vooral nu ik een kind heb.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:22 schreef Strani het volgende:
Uit interesse eens Google Images gecheckt voor "Jermaine Lopez" zoals in je FoBo staat.
https://www.google.com/se(...)gDUPm1OYj80QXj-rSBBw
Nog nooit zo veel mugshots op één pagina gezien.
Ja, het ligt er gewoon een beetje te dik bovenop. Kip, KFC, niggah, niggah, niggah, big dicks, niggertown. En dan 3 negernamen, ongetrouwd en op jonge leeftijd zwanger, een oma van 43, agressie en slecht voor het kind zorgen. Welk neger-cliché heeft de revue nog niet gepasseerd?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:22 schreef Omdatkip. het volgende:
Ik zie zat mensen serieus doen in R&P en trollen in andere topics..kan toch? Moet ik dan per se een ander account aanmaken voor serieuze shit?
Aan haar naam te zien wel een latina ja.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
A ver..tu ex novia también era latina? O de dónde es?
Dat ie iemand anders wigger noemt maar dat heeft ie in een ander topic al gedaan.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, het ligt er gewoon een beetje te dik bovenop. Kip, KFC, niggah, niggah, niggah, big dicks, niggertown. En dan 3 negernamen, ongetrouwd en op jonge leeftijd zwanger, een oma van 43, agressie en slecht voor het kind zorgen. Welk neger-cliché heeft de revue nog niet gepasseerd?
Portugees...quote:Op zondag 15 juli 2012 21:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Aan haar naam te zien wel een latina ja.
Verkapte ik-kan-Spaans post
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Aan haar naam te zien wel een latina ja.
Verkapte ik-kan-Spaans post
Daar spreken ze Spaansquote:
Nee Antiliaanse.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
A ver..tu ex novia también era latina? O de dónde es?
Ok. Verder vind ik dat iedereen zich mag uitgeven zoals hij wil online. Dat is nu juist het mooie ervan. Ik ben een bisexuele gehandicapte moslima, maar hang graag de reactionaire katholiek uit. Dat mag toch gewoon?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ie iemand anders wigger noemt maar dat heeft ie in een ander topic al gedaan.
In R&P liever niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok. Verder vind ik dat iedereen zich mag uitgeven zoals hij wil online. Dat is nu juist het mooie ervan. Ik ben een bisexuele gehandicapte moslima, maar hang graag de reactionaire katholiek uit. Dat mag toch gewoon?
Ik ben 23 mijn moeder is 45..22 is niet echt jong voor een kind.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, het ligt er gewoon een beetje te dik bovenop. Kip, KFC, niggah, niggah, niggah, big dicks, niggertown. En dan 3 negernamen, ongetrouwd en op jonge leeftijd zwanger, een oma van 43, agressie en slecht voor het kind zorgen. Welk neger-cliché heeft de revue nog niet gepasseerd?
Je kiest toch je eigen online-identiteit? Als je gewoon over het hele forum een zeker type bent, moet je dat ook consequent blijven zijn in R&P. Anders wordt het helemaal verwarrend.quote:
Jajaquote:Op zondag 15 juli 2012 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]Ik probeer 'm uit te lokken hè. Ik ken die naam trouwens niet echt als typisch voor latinas.
Gast..quote:
Ja, dat is niet cliché.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:27 schreef Omdatkip. het volgende:
[..]
Ik ben 23 mijn moeder is 45..22 is niet echt jong voor een kind.
Naja ik heb mijn havo diploma gehaald..is dat iets wat niet cliche is?
De OP is niet echt niggah stijl.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:27 schreef il_Tonno het volgende:
kijk naar zijn praat-stijl in OP en vergelijk dat met hoe hij praat in de reacties.
OP: niggah-style
de rest: standaard Fok!er taal
Ja maar latinas zijn geen tokkies hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 21:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jaja
iig een tokkie naam(vind ik)
[..]
Gast..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |