Hoezo stereotype?quote:
Jongen ik ging gewoon naar school.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:10 schreef deNeger het volgende:
een echte neger kan niet zo foutloos typen
Ik heb niet vaak een neger zelf een grap zien maken over negers en KFC, om van de stereotype 'negernamen' in de OP maar niet te spreken.quote:
Alsof ik hier een grap over zou maken..quote:
Dat dacht ik ook heel even.quote:
Foto van je ex dan maar?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:11 schreef Omdatkip. het volgende:
[..]
Alsof ik hier een grap over zou maken..
Shamara is een veelvoorkomende naam en Delano zo heette mijn overleden oom..Dus hij is gewoon vernoemd.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb niet vaak een neger zelf een grap zien maken over negers en KFC, om van de stereotype 'negernamen' in de OP maar niet te spreken.
Foto van je kind dan maar.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:11 schreef Omdatkip. het volgende:
[..]
Alsof ik hier een grap over zou maken..
Ja maar ik heb verhalen gehoord dat hij dan uit huis geplaatst kan worden enzo..aangezien ik hem in mijn eentje niet alles kan bieden..quote:Op zondag 15 juli 2012 21:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook heel even.
Maar zoniet: kinderbescherming inschakelen. Lijkt me simpel.
Hoe oud is je moeder? Kan het kind daar niet terecht? Lijkt me beter dan bij je ex.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:13 schreef Omdatkip. het volgende:
[..]
Ja maar ik heb verhalen gehoord dat hij dan uit huis geplaatst kan worden enzo..aangezien ik hem in mijn eentje niet alles kan bieden..
Je kan mij toch niet vinden...en inderdaad wat er al gezegd werd..het zijn veel voorkomende namen.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:12 schreef Tropanzia het volgende:
Is het wel zo slim om jullie namen te noemen.
Mijn moeder is 45, ja ik woon bij mijn moeder..maar die heeft er ook niet echt trek in om nog een kind op te voeden. En het is makkelijker gezegd dan gedaan om mijn kind weg te halen bij mijn ex.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe oud is je moeder? Kan het kind daar niet terecht? Lijkt me beter dan bij je ex.
Dat weet ik niet, maar het zou kunnen.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:15 schreef Devel-ish het volgende:
Mwah, er zijn vast niet veel gezinnen waar de man Jermaine heet en bij zijn moeder woont, zijn ex Shamara en zijn zoontje Delano.
Trol.
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:10 schreef deNeger het volgende:
een echte neger kan niet zo foutloos typen
Kijk ik drop wel namen hier, maar waar ik vandaan kom echt niet..quote:Op zondag 15 juli 2012 21:16 schreef Strani het volgende:
Als woonplaats 'Negertown' invullen in je FoBo helpt ook niet zo.
Nou, als er aantoonbare verwaarlozing en mishandeling is dan kan dat kind gewoon weggehaald worden. En als je moeder 45 is, is ze nog jong genoeg. Het had haar eigen kind kunnen zijn. Dus ik zou daarvoor gaan.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:14 schreef Omdatkip. het volgende:
[..]
Mijn moeder is 45, ja ik woon bij mijn moeder..maar die heeft er ook niet echt trek in om nog een kind op te voeden. En het is makkelijker gezegd dan gedaan om mijn kind weg te halen bij mijn ex.
Ja ja. Dan zal ik maar 'Wittemansstad' invullen bij mij.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:17 schreef Omdatkip. het volgende:
[..]
Kijk ik drop wel namen hier, maar waar ik vandaan kom echt niet..
Ik heb het al voorzichtig voorgelegd aan mijn moeder..maar die ziet het niet zitten.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, als er aantoonbare verwaarlozing en mishandeling is dan kan dat kind gewoon weggehaald worden. En als je moeder 45 is, is ze nog jong genoeg. Het had haar eigen kind kunnen zijn. Dus ik zou daarvoor gaan.
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:18 schreef BaBy-G het volgende:
Je had je verhaal in de vorm van een rap moesten schrijven, dan hadden wij je geloofd
Tokkie namen? Kijk naar je eigen breezer-username.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:16 schreef Strani het volgende:
Als woonplaats 'Negertown' invullen in je FoBo helpt ook niet zo.
Maak er dan kip van als je echt grappig wilde zijn.quote:
Als je ex er toch al niet zoveel zin in heeft (blijkt uit haar gedrag), dan zou ik met haar afspreken om bijvoorbeeld 2 weken voor het kind te zorgen (zodat zij op vakantie kan oid). In die tijd laat je jouw moeder zich aan jouw kind hechten. Als ze een beetje (groot)moeder gevoelens heeft, dan laat ze hem daarna niet meer los.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:19 schreef Omdatkip. het volgende:
[..]
Ik heb het al voorzichtig voorgelegd aan mijn moeder..maar die ziet het niet zitten.
Jermaine, waar kom je vandaan? Waar liggen je roots?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:20 schreef Omdatkip. het volgende:
[..]
Tokkie namen? Kijk naar je eigen breezer-username.
Ja dat kan ik op zich wel doen...quote:Op zondag 15 juli 2012 21:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je ex er toch al niet zoveel zin in heeft (blijkt uit haar gedrag), dan zou ik met haar afspreken om bijvoorbeeld 2 weken voor het kind te zorgen (zodat zij op vakantie kan oid). In die tijd laat je jouw moeder zich aan jouw kind hechten. Als ze een beetje (groot)moeder gevoelens heeft, dan laat ze hem daarna niet meer los.
Dominicaanse Republiek.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:21 schreef Devel-ish het volgende:
[..]
Jermaine, waar kom je vandaan? Waar liggen je roots?
Gelukkig heet ik niet zo irlquote:Op zondag 15 juli 2012 21:20 schreef Omdatkip. het volgende:
[..]
Tokkie namen? Kijk naar je eigen breezer-username.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |