Hallo iedereen,
Ik ben Jermaine, 23 jaar en heb een zoontje, Delano van 4 jaar, samen met mijn ex Shamara.
Omdat zij de moeder is komt zij automatisch in het voordeel..Ik zie Delano alleen in het weekend.
Als hij bij mij is ben ik opgelucht..want ik heb het idee dat Shamara Delano slaat en hem alleen achterlaat thuis zodat ze dingen kan gaan doen met vriendinnen. Delano kan mij soms slaan en weetje ik ga hem niet slaan het is een onschuldig kind. Oke dan een beetje achtergrond informatie..
Ik had met Shamara ongeveer 6 maanden..en toen raakte ze zwanger van mij, ze zei dat ze de pil slikte. Eerst wist ik niet wat ik moest doen...toen ik ze het mij vertelde. Maar zij wilde het houden en weetje ik ben gelovig dus ik wilde ook niet dat ze het weghaalde. We gingen voor het gemak samenwonen enzo. Delano werd geboren en kort daarna door spanningen ging het niet goed meer met onze relatie, Shamara kon erg agressief doen en mij slaan. Soms pikte ik dat niet en sloeg ik haar gewoon terug. Soms was Delano hierbij...en ik deed dan rustig voor hem enzo maar Shamara niet dus kon me niet inhouden enzo. Door deze spanningen ging de relatie een paar keer uit...en na 1,5 jaar definitief.We spreken elkaar bijna niet ja alleen om Delano te droppen. We hebben een regeling dat hij in het weekend bij mij komt ( ik woon nu bij mijn moeder). Maarja ik merk wel dat Delano zich echt zwaar vervelend kan gedragen..huilen als hij geen snoepje krijgt, huilbuien..agressief doen. Af en toe zegt ie, mama doet mij au. Weetje en dan denk ik dat die bitch hem slaat. Wat kan ik doen?
Een ongeruste vader.
Niggah niggah niggah niggah niggah niggah..
They hatin cuz our dicks are biggah.