ja na het vavo gevolgd te hebben zeker!quote:Op zondag 15 juli 2012 21:27 schreef Omdatkip. het volgende:
[..]
Ik ben 23 mijn moeder is 45..22 is niet echt jong voor een kind.
Naja ik heb mijn havo diploma gehaald..is dat iets wat niet cliche is?
Alles wat je zegt is gewoon niet grappig.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:28 schreef BaBy-G het volgende:
Je user foto, had je toen ook au, of moest je gewoon poepen
In R&P komt het echte leven om de hoek kijken en vraag je mensen serieus te antwoorden op jouw echte problemen. Dat gaat verder dan jouw 'internet-identiteit'.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je kiest toch je eigen online-identiteit? Als je gewoon over het hele forum een zeker type bent, moet je dat ook consequent blijven zijn in R&P. Anders wordt het helemaal verwarrend.
Nee. Maar dat maakt het juist verdacht. Want waarom zou iemand die zo goed Nederlands kan schrijven zich verder als een kansloze neger profileren? Dat is juist hetgeen dat mensen triggert om het te wantrouwen.quote:
Gewoon op mijn 17e klaar..op mijn 18e AALO..maarja toen al die shit daarna..quote:Op zondag 15 juli 2012 21:29 schreef il_Tonno het volgende:
[..]
ja na het vavo gevolgd te hebben zeker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i've got the cleanest, meanest penis you've ever seenest... :P
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:30 schreef BaBy-G het volgende:
Hoe lang kan een negerin haar poep in houden?goede grap man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Truequote:Op zondag 15 juli 2012 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar latinas zijn geen tokkies hoor
(Kijk uit of m'n latina vrouw komt je in elkaar slaan)
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:30 schreef BaBy-G het volgende:
Hoe lang kan een negerin haar poep in houden?Zelf zie je er anders ook niet echt uit als een "übermenschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
Ik vind het leuk om dat clichetje lekker nog groter te maken, door middel van kip/billen etc.. Maarja helaas voor mij ben ik nu ook in een cliche beland en een verkeerde chick ontmoet..Ik had de potentie en ooit ga ik het ook wel weer doen.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee. Maar dat maakt het juist verdacht. Want waarom zou iemand die zo goed Nederlands kan schrijven zich verder als een kansloze neger profileren? Dat is juist hetgeen dat mensen triggert om het te wantrouwen.
Je had beter geen namen kunnen noemenquote:Op zondag 15 juli 2012 21:33 schreef Omdatkip. het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om dat clichetje lekker nog groter te maken, door middel van kip/billen etc.. Maarja helaas voor mij ben ik nu ook in een cliche beland en een verkeerde chick ontmoet..Ik had de potentie en ooit ga ik het ook wel weer doen.
We kunnen helaas niet allemaal zo gezegend zijn als jouquote:Op zondag 15 juli 2012 21:32 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Zelf zie je er anders ook niet echt uit als een "übermensch
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:32 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Zelf zie je er anders ook niet echt uit als een "übermensch
Alles wat je aan je userid hebt gehangen is buitengewoon cliché-bevestigend. Dan kom je ook nog eens met een verhaal dat dit in het extreme doet. Tot zover zou het kunnen. Maar dan schrijf je die OP op een niveau Nederlands dat Havo-niveau nog ontstijgt. Dan klopt het niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:33 schreef Omdatkip. het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om dat clichetje lekker nog groter te maken, door middel van kip/billen etc.. Maarja helaas voor mij ben ik nu ook in een cliche beland en een verkeerde chick ontmoet..Ik had de potentie en ooit ga ik het ook wel weer doen.
Ik maak me geen zorgen.quote:
Bitch fight.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:34 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
We kunnen helaas niet allemaal zo gezegend zijn als jou
Ben je kansloos als je het over KFC hebt etc ( ja sorry ik hou van kip, dat eten we gewoon veel in mijn cultuur)...over billen ( andere schoonheidsidealen) etc hebt. Nee..quote:Op zondag 15 juli 2012 21:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Alles wat je aan je userid hebt gehangen is buitengewoon cliché-bevestigend. Dan kom je ook nog eens met een verhaal dat dit in het extreme doet. Tot zover zou het kunnen. Maar dan schrijf je die OP op een niveau Nederlands dat Havo-niveau nog ontstijgt. Dan klopt het niet.
Niet dat ik niet wil geloven dat er geen negers zijn die goed Nederlands kunnen schrijven. Maar die hebben het dus niet over 'nigga's', niggahtown, KFC etc, etc bij hun userid en die laten zich ook niet in zo'n typische situatie manoeuvreren. Het is of het een of het ander. Of een beetje van het een en een beetje van het ander. Maar niet zeer taalvaardig zijn en tegelijkertijd een kansloze neger. Dat is ongeloofwaardig.
Post even een foto's van je zelf, daarna mag je weer verder lachenquote:
Waarom zou ikquote:Op zondag 15 juli 2012 21:39 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
Post even een foto's van je zelf, daarna mag je weer verder lachen
Wel als je dat als kernthema neemt van je -online- identiteit. Alles wat je kon invullen dat negerachtig was heb je gedaan. En dan nog zo'n verhaal erbij.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:38 schreef Omdatkip. het volgende:
[..]
Ben je kansloos als je het over KFC hebt etc ( ja sorry ik hou van kip, dat eten we gewoon veel in mijn cultuur)...over billen ( andere schoonheidsidealen) etc hebt. Nee..
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, kan je ook niks aan doenquote:Op zondag 15 juli 2012 21:38 schreef Omdatkip. het volgende:
[..]
Ben je kansloos als je het over KFC hebt etc ( ja sorry ik hou van kip, dat eten we gewoon veel in mijn cultuur)...over billen ( andere schoonheidsidealen) etc hebt. Nee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |