Daar zie je ook gelijk de transfer gelden voor de toekomst.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Waterman, Swinkels, Bouma, Marcelo (mits optie gelicht), Bommel (mits optie gelicht), Engelaar dus.
En Hutchinsonquote:Op zondag 15 juli 2012 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Waterman, Swinkels, Bouma, Marcelo (mits optie gelicht), Bommel (mits optie gelicht), Engelaar dus.
Loopvermogen en snelheid van Bommel en Marcelo, kan een heel groot probleem worden.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:10 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Juist niet denk ik..
Narsingh geeft een voorzet, die matavz kan gebruiken, of anders Toivonen, die zeer kopsterk is.
Of Van Bommel/Strootman die allebei een goeie pass hebben, waarvan de aanval gebruik kan maken.
En Narsingh en Mertens kunnen vaak van kant ruilen, wat ook gevaarlijk is. Alleen Marcelo en evt. Manolev zijn de achilleshiel van dit team.
Marcelo is wel snel hoor. Feit dat hij niet weet wat hij moet dekken doet hem de das om. Van Bommel zou in de eredivisie zijn gebrek aan snelheid nog wel kunnen compenseren met zijn inzicht.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Loopvermogen en snelheid van Bommel en Marcelo, kan een heel groot probleem worden.
Zoet is gewoon de toekomstige keeper van het NL elftal. Tyton wordt volgend seizoen met een beetje geluk verkocht naar Rusland.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verwacht toch wel dat vanaf 2013/2014 dan Tyton en Zoet sowieso bij de selectie zitten.
Geloof ik graag, Goeie keeper. Zitten er in de jeugd van PSV eigenlijk nog goede keepers naast Zoet?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zoet is gewoon de toekomstige keeper van het NL elftal. Tyton wordt volgend seizoen met een beetje geluk verkocht naar Rusland.
Wat is daar verkeerd mee dan?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Gisteren trouwens bij restaurant 1910 aan het Wilhelminaplein wezen eten. Doelen zat buiten op het terras te eten. Binnen zaten VoH, Bruggink en De Jong te eten. Nog even gevraagd wat Bruggink dit jaar van PSV dacht en hij meende dat PSV kampioen ging worden. Hoe is die man ooit analist bij EL kunnen worden?
Okéquote:Op zondag 15 juli 2012 22:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Zeus de la Paz vind ik wel een talent. Van de beiden Bertrams ben ik iets minder gecharmeerd. Keepertje wat van VVV is overgekomen vind ik ook wel aardig.
Onzekere piemel. Vraag me dan af hoe die op tv redelijk zeker overkomt en als je ermee aan het praten bent hij de hele tijd aan zijn vinger aan draaien is en hij je niet in je ogen aan kijkt.quote:
Dat is te hopen voor van Bommel, en over Marcelo wist ik dat hij redelijk snel was, maar dacht dat het kwam door Bouma.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Marcelo is wel snel hoor. Feit dat hij niet weet wat hij moet dekken doet hem de das om. Van Bommel zou in de eredivisie zijn gebrek aan snelheid nog wel kunnen compenseren met zijn inzicht.
Hehe ja..Bruggink komt ook heel moeilijk uit zijn woorden vind ikquote:Op zondag 15 juli 2012 22:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Onzekere piemel. Vraag me dan af hoe die op tv redelijk zeker overkomt en als je ermee aan het praten bent hij de hele tijd aan zijn vinger aan draaien is en hij je niet in je ogen aan kijkt.
Hele aardige vent, maar is gewoon een onzekere piemel. Gewoon een tukker.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:28 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Hehe ja..Bruggink komt ook heel moeilijk uit zijn woorden vind ik
Doordat Bouma het niet kan belopen weet Marcelo het vaak niet. Staat die lucht te dekken terwijl er 2 man met de bal van door gaan.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is te hopen voor van Bommel, en over Marcelo wist ik dat hij redelijk snel was, maar dacht dat het kwam door Bouma.
Marcelo is dus een beetje een onzekere piemel?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doordat Bouma het niet kan belopen weet Marcelo het vaak niet. Staat die lucht te dekken terwijl er 2 man met de bal van door gaan.
Met bal welquote:Op zondag 15 juli 2012 22:46 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Marcelo is dus een beetje een onzekere piemel?
Het is iig geen Tukker.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:46 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Marcelo is dus een beetje een onzekere piemel?
Wie ben jij?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[..]
Wat loop je nou weer intantiel de baas uit te hangen man?Je hebt geen klote te vertellen hier en als je hier de boel bewust gaat lopen verkloten mag je een keer raden wie er hier van het forum verdwijnt.
Als het in de slowchat niet goed gaat dan maak je gewoon een topic report net als iedereen
Komt hier goddomme een beetje de held uithangen. pffrt.![]()
Hij gaat je op mijn verzoek bannen als je verder gaat. Wie denk je dat je bent om hier te gaan trollen ivm de scquote:
10 miljoen, geen probleem.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:37 schreef Plasterk het volgende:
Matavz zijn jullie kwijt aan Twente denk ik nu met het vertrek van de Jong.
een bod van 7 miljoen was laatst afgewezen begreep ik. Vanuit het buitenlandquote:Op zondag 15 juli 2012 23:37 schreef Plasterk het volgende:
Dan zouden ze Narsingh toch nooit halen.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:37 schreef Plasterk het volgende:
Gewoon Locadia in de spits, lekker gek doen.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan zouden ze Narsingh toch nooit halen.
inderdaad, staat verder niet zoveel op het spelquote:Op zondag 15 juli 2012 23:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon Locadia in de spits, lekker gek doen.
Totaal niet. Ze hebben Narsingh natuurlijk gehaald om Matavz beter te laten renderen. Die gaan ze echt niet verkopen.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:37 schreef Plasterk het volgende:
Dat is natuurlijk geen reële vraagprijs voor Matavzquote:Op zondag 15 juli 2012 23:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Totaal niet. Ze hebben Narsingh natuurlijk gehaald om Matavz beter te laten renderen. Die gaan ze echt niet verkopen.
Behalve als Twente met 20 mio strooit.
En daar komt Narsingh nog bij.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:57 schreef Doublepain het volgende:
http://www.transfermarkt.(...)eite/verein_383.html
14 Nederlanders, was wel eens anders geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vol voor hem ging als in hem wel het salaris boden dat hij verlangde?quote:Op maandag 16 juli 2012 09:40 schreef Lemming22 het volgende:
Ah, Ajax heeft blijkbaar nog een allerlaatste poging gedaan om Narsingh te halen. Blijkbaar was hun ultieme bod toch niet zo ultiem (maar ze wilden wel minder ver gaan dan PSV). Als ik het interview met Narsingh moet geloven, is dit wel een reden dat hij voor PSV heeft gekozen omdat PSV vol voor hem ging..
Dat, en PSV wilde ook verder gaan in de onderhandelingen met Heerenveen, terwijl Ajax bij een bepaald bod bleef, omdat zij vonden dat dat genoeg was. Daar straalt natuurlijk ook niet enorm veel wil om hem graag binnen te halen uit.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:42 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Vol voor hem ging als in hem wel het salaris boden dat hij verlangde?
Nee flippoquote:Op maandag 16 juli 2012 09:42 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Vol voor hem ging als in hem wel het salaris boden dat hij verlangde?
4 miljoen aan een speler uitgeven alleen om een matige spits beter te laten renderen?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Totaal niet. Ze hebben Narsingh natuurlijk gehaald om Matavz beter te laten renderen. Die gaan ze echt niet verkopen.
Behalve als Twente met 20 mio strooit.
Brands had hem moeten laten gaan voor 7 miljoen.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
4 miljoen aan een speler uitgeven alleen om een matige spits beter te laten renderen?![]()
Ik mag toch hopen dat Brands wat meer visie dan dat heeft.
Het gaat niet om de speler Matavz, maar om het feit dat Dickie 4-3-3 wil spelen met een diepe spits en voorzetten van de zijkant. Matavz is nu eenmaal het type.spits die in dat systeem rendeert . Als er een goed bod op Matavz komt en ze laten hem gaan, dan komt er sowieso een zelfde type voor terug.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
4 miljoen aan een speler uitgeven alleen om een matige spits beter te laten renderen?![]()
Ik mag toch hopen dat Brands wat meer visie dan dat heeft.
quote:Mark van Bommel moet komend seizoen bij PSV de regisseur op het middenveld zijn. In het oefenduel tegen RC Genk toonde hij zich reeds die leider. Al blijft hij zelfkritisch.
"Met dom balverlies leidde ik bijna een tegendoelpunt in. Dat mag niet", zegt Van Bommel in gesprek met De Volkskrant. De middenvelder toonde hiermee de maximale professionaliteit die hij te allen tijde van zichzelf eist. Van Bommel moet bij PSV volgend seizoen bijdragen aan de eerste landstitel in vijf jaar tijd en daarvoor moet alles wijken.
"Ik ben pas vier dagen bezig, maar geniet nu al van de gretigheid en het enthousiasme van deze groep", zegt Van Bommel. "Iedereen wil graag en het plezier straal er van af. Dat klinkt misschien clichématig, maar het is wél zo." Van Bommel weet dat de aandacht vooral op hem gericht zal zijn, nu hij de absolute routinier van het elftal is.
"Als ik bij Milan (AC Milan, red.) een fout maakte, was het gewoon een fout. Hier zal er extra aandacht voor zijn." Dat vindt Van Bommel niet erg. "Ik ben hier om het team te helpen. Tevens leg ik mezelf de druk op om er ook nu weer het maximale uit te halen. En als dit het niveau is dat Nederland heeft te bieden, is dat helemaal zo slecht nog niet."
(bron: Goal.com)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |