Iets wat mods hier de laatste tijd negerenquote:Op zondag 15 juli 2012 21:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
leuk voor hem waar wat the fuck doet hij hier opeens
Wat?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Meeste mods hier op VBL durven users van hun eigen favoriete club niet af te vallen, stel je voor dat ze je niet meer moeten in je clubtopic
Mee eens. Daarom wordt ik ook de nieuwe mod.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Meeste mods hier op VBL durven users van hun eigen favoriete club niet af te vallen, stel je voor dat ze je niet meer moeten in je clubtopic
Natuurlijk kan dat welquote:Op zondag 15 juli 2012 21:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat kan in dit kuttopic toch helemaal niet?
- Beheersen van de Nederlandse taal.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens. Daarom wordt ik ook de nieuwe mod.
Eerst leren spellenquote:Op zondag 15 juli 2012 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens. Daarom wordt ik ook de nieuwe mod.
Wat? Ik wordt wij wordten ik ben geword?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
- Beheersen van de Nederlandse taal.
[ afbeelding ]
Zo zo een voorzet en een middenvelder met een pass. Dit PSV is onverslaanbaar joh.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:10 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Juist niet denk ik..
Narsingh geeft een voorzet, die matavz kan gebruiken, of anders Toivonen, die zeer kopsterk is.
Of Van Bommel/Strootman die allebei een goeie pass hebben, waarvan de aanval gebruik kan maken.
En Narsingh en Mertens kunnen vaak van kant ruilen, wat ook gevaarlijk is. Alleen Marcelo en evt. Manolev zijn de achilleshiel van dit team.
-_Guitarist_- loopt hier gewoon rond zie ik, die zal het allemaal wel goed vinden anders had ie het wel verwijderd.quote:
die heeft de hoop al lang verloren in dit topicquote:Op zondag 15 juli 2012 21:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
-_Guitarist_- loopt hier gewoon rond zie ik, die zal het allemaal wel goed vinden anders had ie het wel verwijderd.
Ik zou het absoluut niet erg vinden als hij mijn posts hier zou verwijderen, sterker nog ik zou het toejuichenquote:Op zondag 15 juli 2012 21:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
-_Guitarist_- loopt hier gewoon rond zie ik, die zal het allemaal wel goed vinden anders had ie het wel verwijderd.
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
die heeft de hoop al lang verloren in dit topic
Nee, ik weet even niet waar ik moet beginnenquote:Op zondag 15 juli 2012 21:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
die heeft de hoop al lang verloren in dit topic
Dit ook, lijkt me een beter idee dat het hier gewoon weer over PSV gaat, over al het overige in de SC.quote:
ik geef niet graag tips aan moderators maar geloof mequote:Op zondag 15 juli 2012 21:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik weet even niet waar ik moet beginnen
Nee.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik geef niet graag tips aan moderators maar geloof me
er is maar één oplossing; slotje
Hihi goede grap van vanmiddag.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Bij Psv spelen best wel veel kale negers trouwens. Als straks Waterman ook nog minuten krijgt wordt het wel heel lastig voor commentatoren
Leuk dat herhalenquote:Op zondag 15 juli 2012 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Bij Psv spelen best wel veel kale negers trouwens. Als straks Waterman ook nog minuten krijgt wordt het wel heel lastig voor commentatoren
Komt goed hoor.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
oke dan hoef je ook nooit meer wat aan me te vragen
Dat deed hij lekker tegen Genk inderdaadquote:Op zondag 15 juli 2012 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als er iemand als een baas op links zijn tegenstander voorbij gaat weten we iig dat het Willems is
Nee hoor.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Binnenkort is het weer ouderwets rellen.
Sowieso Engelaar en ik geloof Manolev.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Van welke spelers loopt het contract komende zomer '13 af?
Manolev werd met 2 jaar verlegt.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sowieso Engelaar en ik geloof Manolev.
Boumaquote:Op zondag 15 juli 2012 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Van welke spelers loopt het contract komende zomer '13 af?
Lijkt me Hutch.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:53 schreef 3M1N3M het volgende:
Maar, stel je houdt Toivonen, en verkoopt Manolev..
Dan heb je toch gewoon een goed elftal?
Zo dus:
-Tyton
-Hutchinson-Marcelo-Zanka-Willems
-V. Bommel - Stroot -
-Toivonen-
-Narsingh-Matavz-Mertens/Depay
Ik denk dat dat elftal op papier toch echt kampioenswaardig is.. (Op marcelo na misschien, maar zou kunnen dat hij het samen met Zanka wel goed doet).
Is het trouwens al bekend wie Advocaat momenteel op RB gaat zetten? Hutch of Manolev?
quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sowieso Engelaar en ik geloof Manolev.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |