SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Dj_Day-V op 15-07-2012 20:57:04 ]
Medische keuring al gehad. Alleen nog handtekening, traint dinsdag al mee met de selectie (morgen vrije dag).quote:
Messi en Cristiano Ronaldo schijnen gesignaleerd te zijn op Eindhoven Airportquote:Op zondag 15 juli 2012 20:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Welke spelers kunnen we nog meer verwachten?
En.. (serieus) op twitter gaan berichten rond dat Mertens en Strootman NU in Anfield zijn voor de keuring bij Liverpool..quote:Op zondag 15 juli 2012 20:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Messi en Cristiano Ronaldo schijnen gesignaleerd te zijn op Eindhoven Airport
Geen denk ik. Al hoop ik op een verdediger. Weer met de mits dat er spelers vertrekken.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Welke spelers kunnen we nog meer verwachten?
Issakson is al weg toch? Zit hij al bij die ene griekse club?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen denk ik. Al hoop ik op een verdediger. Weer met de mits dat er spelers vertrekken.
Turkse club.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:56 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Issakson is al weg toch? Zit hij al bij die ene griekse club?
Turkse club, maar hij was transfervrij levert niks op alleen het salaris wat je bespaart.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:56 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik..quote:Op zondag 15 juli 2012 20:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Turkse club, maar hij was transfervrij levert niks op alleen het salaris wat je bespaart.
Wil je van me af? Zorg dan even dat dat gespuis oprot uit de slowchat en stopt met bijv. Jojoortje aanvallen for no apparent reason. KTHXBYE hoerquote:
Dat gaat leolinedance wel even regelenquote:Op zondag 15 juli 2012 21:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wil je van me af? Zorg dan even dat dat gespuis oprot uit de slowchat en stopt met bijv. Jojoortje aanvallen for no apparent reason. KTHXBYE hoer
Dat heb je al eens eerder gezegd, toen moest iemand zijn sig veranderen zodat je weer kon CTRL+F'en. Heb je je ook niet echt aangehouden helaas.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wil je van me af? Zorg dan even dat dat gespuis oprot uit de slowchat en stopt met bijv. Jojoortje aanvallen for no apparent reason. KTHXBYE hoer
Owja toen zei hij dat hij nooit meer in de SC kwam.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat heb je al eens eerder gezegd, toen moest iemand zijn sig veranderen zodat je weer kon CTRL+F'en. Heb je je ook niet echt aangehouden helaas.
maak een eigen topic aan, er zijn hier 90% die dit niet boeienquote:Op zondag 15 juli 2012 21:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Goed team wel, ja.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:53 schreef 3M1N3M het volgende:
Maar, stel je houdt Toivonen, en verkoopt Manolev..
Dan heb je toch gewoon een goed elftal?
Zo dus:
-Tyton
-Hutchinson-Marcelo-Zanka-Willems
-V. Bommel - Stroot -
-Toivonen-
-Narsingh-Matavz-Mertens/Depay
Ik denk dat dat elftal op papier toch echt kampioenswaardig is.. (Op marcelo na misschien, maar zou kunnen dat hij het samen met Zanka wel goed doet).
Is het trouwens al bekend wie Advocaat momenteel op RB gaat zetten? Hutch of Manolev?
Juist niet denk ik..quote:Op zondag 15 juli 2012 21:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Goed team wel, ja.
Alleen wel makkelijk te bestrijden denk ik.
Mij boeien 90% van de users in de slowchat die voor PSV zijn niet, die blijven ook maar klakkeloos ouwehoeren.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
maak een eigen topic aan, er zijn hier 90% die dit niet boeien
10% van hier zit in SC, de rest komt daar nauwelijks. Daarom zeg ik maak een apart topic en roep de mensen waar je tegen bent.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mij boeien 90% van de users in de slowchat die voor PSV zijn niet, die blijven ook maar klakkeloos ouwehoeren.
Dat is het hele punt, mocht het niet duidelijk zijn.
Jou vind ik overigens wel baas met je BMI-avatar
Zeg heb jij niks beters te doen met je leven "HMF" ?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij heeft ff een half uurtje vrij af tussen het topmodellen neuken en z'n 54 studies. Laat die jongen even joh.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zeg heb jij niks beters te doen met je leven "HMF" ?
Mee eens. Heb je problemen in de SC, los ze daar dan op. Ik kom daar nooit, dus het kan me niet boeien en ik ga ook geen moedertje spelen over andere volwassen PSV-supporters die daar posten. Daar hebben we mods voor.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
10% van hier zit in SC, de rest komt daar nauwelijks. Daarom zeg ik maak een apart topic en roep de mensen waar je tegen bent.
Volgens Been zijn die Belgen dus toch wat minder dan de Nederlandse ploegen. Ik weet ook nog wel dat een Belgische commentator bij de wedstrijd van Ajax in 2011 dat Anderlecht versloeg met 5-0 (hoewel dat enigszins geflatteerd was) iets riep in de trant van 'en dan zijn er mensen die zeggen de eerste Klasse tot het niveau van de Eredisie gegroeid is, hoepel toch op!'.quote:"Zo'n ploeg zijn we in België nog niet tegengekomen en die zullen we ook niet tegenkomen. PSV is enorm goed en vaardig. Het kwaliteitsverschil was te groot", opende Been na de wedstrijd.
Afstraffing vermijden
Toch gaf hij toe dat hetgeen Genk op de mat bracht onvoldoende was. "We waren heel matig in balbezit, de eerste helft waren wij te mak. De tweede helft heb ik wat aangepast met een man meer op het middenveld omdat ik een afstraffing wilde vermijden."
Werk aan de winkel
"Een paar jongens moeten nog op niveau komen", gaf de coach toe. "Iedereen weet nu dat er nog wel wat werk aan de winkel is. We hebben nog twee weken training voor de start van het nieuwe seizoen. Als Jelle Vossen er bij komt, is het toch weer een ander verhaal."
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:42 schreef Helpmefok het volgende:
Ik wil hier even mededelen dat, zolang er figuren zijn die voor PSV zijn, die de slowchat verneuken, ik alles in werking zal stellen om deze reeks te ontsporen.
Uitzonderingen op deze regel zijn bijvoorbeeld Geo4Kant en Lange_Lans. Ook die relatief nieuwe usert is goed te doen, waarvan iedereen zegt dat het DAM is.
Wat loop je nou weer intantiel de baas uit te hangen man?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het geeft jullie de mogelijkheid permanent van me af te zijn; roep die blafkankerdebielen terug uit de slowchat en je bent van me af. Zó simpel is het!
Heb je zijn broer uitgescholden?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:29 schreef Stevenzenl het volgende:
Zit Helpmefok weer te trollen!? Gewoon beginnen over zijn broer!
Ik doe dat niet meer want ik werd ervoor gebanned
Eindelijk iemand die het ziet alle andere mods negeren het. Begint een beetje irri te worden dat gebagger hierquote:Op zondag 15 juli 2012 21:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[..]
Wat loop je nou weer intantiel de baas uit te hangen man?Je hebt geen klote te vertellen hier en als je hier de boel bewust gaat lopen verkloten mag je een keer raden wie er hier van het forum verdwijnt.
Als het in de slowchat niet goed gaat dan maak je gewoon een topic report net als iedereen
Komt hier goddomme een beetje de held uithangen. pffrt.![]()
eensquote:Op zondag 15 juli 2012 21:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het ziet alle andere mods negeren het. Begint een beetje irri te worden dat gebagger hier
Dat bedoel ik niet. Die had geen contract meer. Waar geld uit gaat moet ook geld binnenkomen. En de gemeente is geen optie meerquote:Op zondag 15 juli 2012 20:56 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
wie ben jij nou weerquote:Op zondag 15 juli 2012 21:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[..]
Wat loop je nou weer intantiel de baas uit te hangen man?Je hebt geen klote te vertellen hier en als je hier de boel bewust gaat lopen verkloten mag je een keer raden wie er hier van het forum verdwijnt.
Als het in de slowchat niet goed gaat dan maak je gewoon een topic report net als iedereen
Komt hier goddomme een beetje de held uithangen. pffrt.![]()
Het niveau daalt tot een dieptepunt.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
leuk voor hem waar wat the fuck doet hij hier opeens
Meeste mods hier op VBL durven users van hun eigen favoriete club niet af te vallen, stel je voor dat ze je niet meer moeten in je clubtopicquote:Op zondag 15 juli 2012 21:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het ziet alle andere mods negeren het. Begint een beetje irri te worden dat gebagger hier
De orde herstellen.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
leuk voor hem waar wat the fuck doet hij hier opeens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |