abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 november 2012 @ 21:29:49 #241
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_119761251
quote:
12s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Lijkt me geen moeilijke opgave.
Begrijpend lezen is een kunst
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 29 november 2012 @ 21:30:01 #242
45206 Pietverdriet
pi_119761266
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mag ik co-auteur zijn voor 30% van de winst? O+
Ja hoor!
  donderdag 29 november 2012 @ 21:30:54 #243
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119761312
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:29 schreef Pietverdriet het volgende:

Begrijpend lezen is een kunst
Nee hoor. Een slechtgeschreven boek zo vaak verkopen, dát is de kunst.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_119761481
quote:
7s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:30 schreef Copycat het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de schrijfster wat dat betreft geniaal vind! Echt, iedereen lijkt het er over te hebben en de meeste mensen die ik ken hebben het nog gelezen ook (of proberen het mij aan te raden).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 29 november 2012 @ 21:36:29 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119761659
Dat heeft ze zeker goed ingeschat.
Maar stiekem ben ik wel blij dat ik dat boek nog nergens in mijn omgeving ben tegengekomen.
pi_119768801
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

'Interessant' en 1 ging uitleggen dat er karakterontwikkeling in zat omdat de hoofdpersoon de kille man doet inzien dat hij ook gevoel heeft (geen idee of dat klopt met de boeken hoor).
Oké, mijn vriend snapte niet dat ik het wou uitlezen. :p Hij vond het maar een raar boek en een psychopathische vent haha. Verder ben ik het wel eens met die persoon, Christian verandert zeker. Ik denk ook dat veel vrouwen het daarom willen doorlezen.. Het idee dat een gewoon meisje zo'n god aan de haak kan slaan en hem kan dan kan veranderen en of helpen.

Waar ik zelf wel om moet lachen is dat veel mensen het boek kopen en daarna gaan afkraken bij vrienden. Maar toch bestellen ze deel 2 en 3 haha.
  vrijdag 30 november 2012 @ 06:38:29 #247
45206 Pietverdriet
pi_119771239
quote:
7s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ah, het kwartje valt.
En dat bedoel ik, zo slecht is het niet geschreven dat het niet verkoopt.
Neem Dan Brown, Paulo Coelho, beide nu niet wat je noemt geweldige schrijvers, maar het verkoopt als warme broodjes, dit 50 tinten net zo.
Ik heb daar trouwens verder geen moeite mee, als dit soort boeken er voor zorgen dat er meer mensen gaan lezen vind ik belangrijker. Een 50 tinten doet dat beter dan een High brown boekenprogramma.
  vrijdag 30 november 2012 @ 08:02:56 #248
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119771680
Dat kwartje had ik al direct opgevangen ;) .
pi_120079934
Random House geeft medewerkers bonus van 5000 dollar

Alle Amerikaanse Random House-medewerkers krijgen dit jaar een bonus van 5000 dollar. Dat maakte Random House-directeur Markus Dohle afgelopen woensdag bekend, schrijft The New York Times. Reden: het succes van de Fifty Shades-trilogie van E.L. James, die nu al 37 weken lang de bestsellerlijst aanvoert en waarvan inmiddels meer dan 35 miljoen exemplaren zijn verkocht.
http://www.boekblad.nl/nieuws/kort.196003.lynkx

Leuke kerstbonus als je schoonmaker bij die uitgever bent
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 8 december 2012 @ 18:12:56 #250
45206 Pietverdriet
pi_120080084
5000 dollar bonus is leuk voor iedereen, maar ik denk niet dat schoonmakers in dienst zijn van Random House.
pi_120087007
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 18:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

^O^
Bedankt voor je mening. Lees je deel 2 niet te snel, het laatste deeltje moet namelijk nog vertaald worden. ;)
Het laatste deel is er toch nog niet? Ook niet in het engels.. :o
pi_120107543
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 21:27 schreef Fashionistaa het volgende:

[..]

Het laatste deel is er toch nog niet? Ook niet in het engels.. :o
Klopt, het boek schijnt nog niet eens bij de drukker te zijn. Waarschijnlijk komt deel 3 uit tussen januari en mei volgend jaar.
I'm not lost, i'm just geocaching
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 14:53:11 #253
9859 crew  Karina
Woman
pi_120107752
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er worden levensgrote problemen aangekaart die in drie zinnen en een halve bladzijde met het grootste gemak aan de kant geschoven worden.( ik chargeer)
Tis typisch het verhaal van onschuldig meisje valt voor foute man en hij verandert voor haar. Het hele idee van de dominantie van Christian wordt daarmee totaal teniet gedaan en dat is nou juist wat het verhaal eventueel nog had kunnen redden.
Beetje late reactie op deze post, maar als ik alleen dit lees dan lijkt het op de Bouquet Reeks die ik vroeger nog weleens las, die verhaallijnen gingen ook altijd een beetje zo.

Overigens heb ik het boek niet gelezen, niet echt mijn ding (meer).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 9 december 2012 @ 16:22:53 #254
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_120111148
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:47 schreef Flurrie het volgende:

[..]

Klopt, het boek schijnt nog niet eens bij de drukker te zijn. Waarschijnlijk komt deel 3 uit tussen januari en mei volgend jaar.
Je hebt toch Fifty shades of grey (deel 1), fifty shades darker (deel 2) en fifty shades freed (deel 3). :? Of mis ik iets? :o
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_120118041
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:22 schreef Maraca het volgende:

[..]

Je hebt toch Fifty shades of grey (deel 1), fifty shades darker (deel 2) en fifty shades freed (deel 3). :? Of mis ik iets? :o
Dit gaat over de Crossfire Trilogie van schrijfster Sylvia Day. Een boeken trilogie die aangeprezen word voor de fans van 50 tinten grijs.

Deel 1 en 2 zijn al uit. Deel 3 komt begin volgend jaar
  zondag 9 december 2012 @ 19:25:00 #256
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_120118107
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:23 schreef Flurrie het volgende:

[..]

Dit gaat over de Crossfire Trilogie van schrijfster Sylvia Day. Een boeken trilogie die aangeprezen word voor de fans van 50 tinten grijs.

Ooh, nu snap ik hem :) Dankje
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_120136559
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:47 schreef Flurrie het volgende:

[..]

Oke, dan heb ik goed genoeg gezocht.. :) Dankjewel!
pi_120162932
Volgens Amazon komt deel 3 op 7 mei 2013 uit. En gaat Entwined to you heten. Er zijn al 2 snipets (stukjes uit deel 3) van het book uit.

Ik ben helaas al 1 van de vele wereldbewoners die niet kan wachten tot deel 3.
pi_120172363
quote:
0s.gif Op [quote]0s.gif [b]Op vrijdag 30 november 2012 00:11 schreef Fashionistaa het volgende:

Waar ik zelf wel om moet lachen is dat veel mensen het boek kopen en daarna gaan afkraken bij vrienden. Maar toch bestellen ze deel 2 en 3 haha.
In mijn omgeving is het omgekeerd: mensen roepen juist (misschien om te provoceren) dat ze het een geweldig boek vinden, en dat bespreken ze het liefst in een groot gezelschap. Dan voel ik me dus een beetje lullig als ik moet zeggen dat ik er niks aan vind - want ja, dat zal dan wel iets zeggen over mijn benepenheid, hè?

Ik denk gewoon dat ik teveel gelezen heb om dit nog serieus te kunnen nemen. Dat zeg ik natuurlijk niet, dat komt blasé over, maar ik denk het wel.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 december 2012 @ 23:52:19 #260
163650 Greys
pi_120175162
Maar waarom zóu je het serieus nemen?
Zie het gewoon als voor sommigen vermakelijke pulp :P
Of nemen zij het allemaal wel erg serieus, alsof ze hoogstaand literair bezig zijn (geweest)? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_120177454
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 23:52 schreef Greys het volgende:
Maar waarom zóu je het serieus nemen?
Zie het gewoon als voor sommigen vermakelijke pulp :P
Of nemen zij het allemaal wel erg serieus, alsof ze hoogstaand literair bezig zijn (geweest)? :D
'Serieus' is inderdaad niet het goede woord, maar wat ik bedoel is dat een boek (en zeker dit type boek) meeslepend moet zijn, en ik kan me onmogelijk laten meeslepen door een tekst die zo rammelt, knarst en kraakt. Zelfs in het Engels is het on-lees-baar. Ik werd telkens uit het verhaal gehaald door terugkerende kreten als: "Holy shit!" en "Holy cow!" en "Holy crap!" en "Crap!" en "Shit!" en "Oh, my!" en "Oh, no!" dat dan zesduizend keer, alleen om aan te geven dat de hoofdpersoon nog nóóit zoiets heftigs/extreems/verbijsterends/opwindends had meegemaakt. Dat amateurisme leidt af van de hoofdzaak, de seks dus, en dat is fataal. Geef mij dan maar een echte bouquetreeks die neutraal geschreven is.
pi_120180773
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:23 schreef Flurrie het volgende:

[..]

Hoort dat ook bij de trend, dat alles een trilogie is?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_120188026
Tegenwoordig maakt bijna alles deel uit van een trilogie :')

Ik had gehoord dat Bared to You beter was dan 50shades, maar ik ben daar nu in bezig en ik kan me NIET voorstellen dat er iets is wat nog slechter is dan dit :{w wat een ellende, gaat echt helemaal nergens over..
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:32:20 #264
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_120207011
Ik ben er vrij zeker van dat het vlug doorlezen van dit topic een stuk onderhoudender is als het lezen van die boeken. :P
Ben na het lezen van Haar naam was Sarah sowieso al erg huiverig geworden om nog 's een zeer populair boek te gaan lezen. :{w
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_120207197
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:47 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

In mijn omgeving is het omgekeerd: mensen roepen juist (misschien om te provoceren) dat ze het een geweldig boek vinden, en dat bespreken ze het liefst in een groot gezelschap. Dan voel ik me dus een beetje lullig als ik moet zeggen dat ik er niks aan vind - want ja, dat zal dan wel iets zeggen over mijn benepenheid, hè?

Ik denk gewoon dat ik teveel gelezen heb om dit nog serieus te kunnen nemen. Dat zeg ik natuurlijk niet, dat komt blasé over, maar ik denk het wel.
Nee hoor, ik kan echt begrijpen dat je dit niks vind.. Voor mij is het alleen de eerste keer dat ik zo'n ''erotisch'' boek lees.. Dus ik vond het wel leuk.. Maar ik denk ook dat ik andere boeken uit hetzelfde genre beter vind. Ik heb gewoon te weinig gelezen.. :p
pi_120217288
Heb alle delen laatst van een vriendin via de mail gekregen voor iBook dus wie ze wil: ik kan ze zo sturen. :P

Het enige wat ik me afvraag wat er zo mooi of opwindend is aan dit boek? Ik vond 't zelf een beetje naar om te lezen eigenlijk hoe een meisje hard wordt geslagen en pijn had enzo. :') En enigszins tegen haar zin, ben daar dan ook maar gestopt bij het eerste deel dus het wordt vast nog extremer. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Ziba op 12-12-2012 16:06:07 ]
pi_120256700
Hm, ben nu op 't einde van deel 1 en er is nog niet gek veel gebeurd. Het is literair gezien totaal niet boeiend, maar t verhaal is wel leuk, en t is met name leuk om de gedachten van een (fictieve) vrouw te lezen.
pi_121074026
Samenvatting: (Spoiler)

Holy crap, he's so handsome, Holy shit! that hurts, Holy fuck, he seems so angry, Holy shit what's he doing now, Holy crap he's so sexy!

:')
pi_121074777
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 16:02 schreef Selestha het volgende:
Samenvatting: (Spoiler)

Holy crap, he's so handsome, Holy shit! that hurts, Holy fuck, he seems so angry, Holy shit what's he doing now, Holy crap he's so sexy!

:')
Waar is de inner goddess? :+
pi_121074810
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 16:26 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Waar is de inner goddess? :+
*Edit* zat er ook al aan te denken, maar had nog niets leuks bedacht.. Suggesties? ;)
pi_121323937
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 16:27 schreef Selestha het volgende:

[..]

*Edit* zat er ook al aan te denken, maar had nog niets leuks bedacht.. Suggesties? ;)
Fair point well made, Miss Selestha.
Two can play that game!

Het boek had zo veel leuker geweest als er iets meer tijd was besteed aan variatie in uitdrukkingen. Ik ergerde me dood aan elke keer een zelfde repliek op situaties. Daardoor is het echt fanfiction en geen roman, vind ik.
Maar goed, het leest lekker weg en in deel 3 werd het zowaar nog eventjes spannend!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 20:14:21 #272
208890 June.
Seriously?
pi_121325374
Ik vond de trilogie van Sylvia Day veel beter te pruimen. Eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal, maar dan beter geschreven :P
Shine bright like a diamond.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 20:17:26 #273
45206 Pietverdriet
pi_121325521
Waar slaat de titel eigenlik op?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 20:21:18 #274
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_121325703
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:
De kleur van het schaamhaar van de vrouwen die het boek lezen.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  dinsdag 8 januari 2013 @ 20:26:52 #275
45206 Pietverdriet
pi_121325985
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

De kleur van het schaamhaar van de vrouwen die het boek lezen.
Voordat het geschoren wordt..
pi_121386491
Gisteren ben ik begonnen met deel 1, en tot nu toe vind ik het erg vermakelijk.
Ik ben pas in hoofdstuk 9, dus mijn mening kan nog veranderen.

Pas gisteren ben ik er achter gekomen dat dit boek bestond, ik ben geen echte lezer, als tiener las ik alleen veel bouquet romans.
Verder heb ik vooral pre-history romans gelezen, o.a. de reeks van Jean M. Auel, de aardkinderen.

Ook heb ik de Twilight reeks gelezen, waar ik me na boek 1 dood ergerde aan Bella en hoe ze Edward zag, en als ik het hier zo lees zal dit waarschijnlijk ook gebeuren met dit verhaal.

Waar ik geïnteresseerd in ben is de Dominance and submission.
In het verleden heb ik een tijdje gezeten in het BDSM wereldje, iets wat mensen die mij kennen nooit zouden verwachten, omdat ik heel verlegen en teruggetrokken ben.

Ik zit niet meer in dat wereldje, maar het wereldje zelf was echt een prettige omgeving, ik voelde me daar op mijn gemak. Als ik er over nadenk dan vind ik het altijd raar, dat een wereld waar vele mensen met zoveel minachting naar kijken, eigenlijk zo prettig aanvoelt.

Helaas ben ik het gaan haten om de persoon waar ik dit mee deed me erg gekwetst heeft. Niks te maken met de BDSM, op het einde gaf hij aan dat hij medelijden met mij had. Ik had op dat moment geen makkelijk leven, maar dat iemand mij om medelijden dit soort dingen met mij doet?!

Dat heeft me echt boos gemaakt, en ben ik ermee gestopt en vervloekte ik de hele BDSM wereld, wat niet echt terecht is geweest, maar die gast heeft het wel goed voor mij verpest.

Maar om to the point te komen, ik ben gewoon erg benieuwd hoe dit geschreven is op D/s niveau, en dan vooral het psychische effect ervan.

Ik weet dat veel mensen neerkijken op de onderdanige rol, en zien dit als een zwakte.
Maar ik voelde me altijd een zwak persoontje voor ik die wereld in ging en juist die wereld heeft me laten zien hoe sterk ik ben als persoon.

Het is een keuze, je kan zelf beslissen de controle uit handen te geven, het is niet de keuze van de Dominant, het is de keuze van de onderdanige. Tenminste hoe ik dit zie in mijn hoofd en beleving.
En het is heerlijk als je een ander (de Dominant) die vertrouwen kan geven.
Een blind vertrouwen en respect naar elkaar, zonder dat kan dit gewoon niet prettig zijn.
Een goede Dominant weet precies de lijn te vinden van de grens.

Ik heb me nooit minder gevoeld dan de Dominant, het is een vorm van liefde die voor mij anders is dan een gewone relatie die ik nu heb. Niet meer of minder maar anders, net zoals de liefde voor je ouders anders is als de liefde voor je partner.

Ik ben erg benieuwd hoe de schrijfster van dit boek dit beschrijft.
Voor mij een belangrijk punt of ik dit leuk ga vinden, dat het technisch niet goed geschreven is laat mij koud, ik zie het waarschijnlijk niet eens, want mijn eigen grammatica en zinsbouw is behoorlijk waardeloos, dus ik ga niemand daarop afschrijven als ik het zelf niet beter kan.

Het begin spreekt me in ieder geval aan tot nu toe.
pi_121393229
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:02 schreef Lunia het volgende:

Voor mij een belangrijk punt of ik dit leuk ga vinden, dat het technisch niet goed geschreven is laat mij koud, ik zie het waarschijnlijk niet eens, want mijn eigen grammatica en zinsbouw is behoorlijk waardeloos, dus ik ga niemand daarop afschrijven als ik het zelf niet beter kan.

Dus als je zelf iets niet beter kan, kun je geen kritiek hebben? Da´s ook raar. Ik ben zelf ook geen schrijfster, maar ik kan de schrijfstijl toch wel zwak vinden? Of wanneer je zelf niet beter kunt schilderen, kun je Rembrandts toch nog wel lelijk vinden?

Crossfire is beter geschreven dan Fifty Shades, maar het verhaal vind ik persoonlijk een slap aftreksel (pun intended) van Fifty Shades. Een slechte kopie, eigenlijk. Fifty Shades vind ik veel meer een page-turner, en ik was veel meer benieuwd naar de achtergrond van Christian.
  donderdag 10 januari 2013 @ 14:45:55 #278
45206 Pietverdriet
pi_121393678
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Vraag het me nog steeds op
pi_121394149
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 14:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vraag het me nog steeds op
Christian is fifty shades of fucked up, hij heeft issues namelijk. Verwaarloosd als kind waardoor hij wat moeite heeft met het een en ander. En waar een normale vrouw denkt: grow some balls, denkt Anastassia: oh, my fifty shades <3
Kort gezegd :P
pi_121604102
quote:

Pas gisteren ben ik er achter gekomen dat dit boek bestond, ik ben geen echte lezer, als tiener las ik alleen veel bouquet romans.
Verder heb ik vooral pre-history romans gelezen, o.a. de reeks van Jean M. Auel, de aardkinderen.

Ook heb ik de Twilight reeks gelezen, waar ik me na boek 1 dood ergerde aan Bella en hoe ze Edward zag, en als ik het hier zo lees zal dit waarschijnlijk ook gebeuren met dit verhaal.

Waar ik geïnteresseerd in ben is de Dominance and submission.
In het verleden heb ik een tijdje gezeten in het BDSM wereldje, iets wat mensen die mij kennen nooit zouden verwachten, omdat ik heel verlegen en teruggetrokken ben.

Ik zit niet meer in dat wereldje, maar het wereldje zelf was echt een prettige omgeving, ik voelde me daar op mijn gemak. Als ik er over nadenk dan vind ik het altijd raar, dat een wereld waar vele mensen met zoveel minachting naar kijken, eigenlijk zo prettig aanvoelt.

Helaas ben ik het gaan haten om de persoon waar ik dit mee deed me erg gekwetst heeft. Niks te maken met de BDSM, op het einde gaf hij aan dat hij medelijden met mij had. Ik had op dat moment geen makkelijk leven, maar dat iemand mij om medelijden dit soort dingen met mij doet?!

Dat heeft me echt boos gemaakt, en ben ik ermee gestopt en vervloekte ik de hele BDSM wereld, wat niet echt terecht is geweest, maar die gast heeft het wel goed voor mij verpest.

Maar om to the point te komen, ik ben gewoon erg benieuwd hoe dit geschreven is op D/s niveau, en dan vooral het psychische effect ervan.

Het begin spreekt me in ieder geval aan tot nu toe.
Ik ben benieuwd wat je ervan vind! Ik vond er niet veel interessants in staan wat betreft t BDSM. En Anastacia vond ik vaak maar irritant! haha.. Gelukkig maakte mr. Grey alles goed! <3
pi_121604158
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 14:33 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Dus als je zelf iets niet beter kan, kun je geen kritiek hebben? Da´s ook raar. Ik ben zelf ook geen schrijfster, maar ik kan de schrijfstijl toch wel zwak vinden? Of wanneer je zelf niet beter kunt schilderen, kun je Rembrandts toch nog wel lelijk vinden?

Crossfire is beter geschreven dan Fifty Shades, maar het verhaal vind ik persoonlijk een slap aftreksel (pun intended) van Fifty Shades. Een slechte kopie, eigenlijk. Fifty Shades vind ik veel meer een page-turner, en ik was veel meer benieuwd naar de achtergrond van Christian.
Ik was toch wel erg nieuwsgierig naar die rotzak uit haar verleden hoor.. :p En naar wie wat had gedaan uiteindelijk!
pi_122171346
Voor wie het erotische thema van 50 shades geweldig vindt, maar het doktersroman-niveau niet, is er nu een nieuwe thrilogie. Een erotische thriller.

Hier de backcover tekst:
Deel 1 van een nieuwe ijzingwekkende en erotische sensatie
Nog nooit werden twee genres zo magnifiek samengebracht in één boek
Voor de lezers van de Vijftig tinten-trilogie

Als Sara McMillan een stapel dagboeken ontdekt in een ladenkastje dat ze heeft gekocht, is ze net zo geschokt als gefascineerd door de inhoud ervan. De dagboeken zijn afkomstig van de vorige eigenaresse van het meubel, Rebecca, die plotseling is verdwenen. Sara kan zich onmogelijk voorstellen dat Rebecca alles zomaar heeft achtergelaten. Zou haar iets verschrikkelijks zijn overkomen, of was het een keuze?

Sara raakt volledig in de ban van het spannende erotische leven dat Rebecca leidde en wil erachter komen wat er is gebeurd. Binnen de kortste keren raakt ze ondergedompeld in Rebecca’s leven. Ze neemt haar oude baan over en ontmoet haar vrienden. Maar het gaat verder. Sara voelt zich sterk aangetrokken tot twee mysterieuze mannen: Marc, de eigenaar van een galerie, en de beroemde kunstenaar Chris. Ze laat zich verleiden, en hoewel het duidelijk is dat beide mannen elkaar haten en duistere geheimen met zich meedragen, is ze niet meer in staat te stoppen.

Als ik jou was is een huiveringwekkende erotische thriller. Nog nooit werden twee genres zo magnifiek samengebracht in één boek.

Lisa Renee Jones heeft meerdere prijswinnende boeken geschreven. Bovendien werd haar werk in verschillende landen vertaald. Als ik jou was is het eerste deel van een trilogie.

Deel 1 ligt waarschijnlijk vanaf donderdag in de winkels.
  maandag 28 januari 2013 @ 18:39:06 #283
45206 Pietverdriet
pi_122175199
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Voor wie het erotische thema van 50 shades geweldig vindt, maar het doktersroman-niveau niet, is er nu een nieuwe thrilogie. Een erotische thriller.

Whats next, eroliterairethriller?
pi_122195263
quote:

<knip>
>>>>mompelt iets over het laatste jaar en een steen<<<<<<<<< ;)
  dinsdag 29 januari 2013 @ 06:52:07 #285
208890 June.
Seriously?
pi_122200616
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Alles is tegenwoordig ook voor de lezers van de vijftigtintentrilogie :')
Shine bright like a diamond.
pi_122306894
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 06:52 schreef June. het volgende:

[..]

Alles is tegenwoordig ook voor de lezers van de vijftigtintentrilogie :')
Fair point well made, miss June. ;)
I had a signature once. It was awful.
pi_122332879
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

:D scherp. Hopelijk krijg je nu wel een reactie op je opmerkingen. ;)
  vrijdag 1 februari 2013 @ 10:55:42 #288
45206 Pietverdriet
pi_122333634
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:31 schreef Iwanius het volgende:

[..]

:D scherp. Hopelijk krijg je nu wel een reactie op je opmerkingen. ;)
Ik vind het effect dat mensen boeken gaan lezen alleen maar goed. Je kan over 50 tinten of Dan Brown van alles vinden, maar ze brengen groepen mensen aan het lezen. En mensen die normaal geen boeken lezen aan het lezen te krijgen is zeer lovenswaardig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')