Weet ik veelquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Want het is minder erg om met naam en toenaam dat boek te reserveren bij de lokale bieb dan hem via bol.com te kopen?Rare lui die SGP'ers
Ja, dat snap ikquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk lenen die eilandbewoners het boek, verstoppen het direct tussen het vuile wasgoed en lezen ze het alleen in het donker onder de dekens.
Als ze het zouden kopen, moeten ze het direct vernietigen als ze het uit hebben. Stel je voor, straks ziet een andere eilandbewoner dat zij dat Goddeloze boek lezen.
Ha, het eiland afgaan? Waarom zou je naar die Goddeloze randstedelingen toegaan waar ze niet eens een kerk per 1000 inwoners hebben? Je moet wel een heel goede reden hebben om het eiland te verlaten zonder dat er over je geroddeld wordt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, dat snap ikZelfde principe als een tv in een kast hebben staan
Maar als ik zo'n type was zou ik hem lekker anoniem kopen in een andere stad dan bij mijn lokale bieb, waar juist iedereen kan zien dat je hem leent.
Owh, je mag ook niet van het eiland af?quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ha, het eiland afgaan? Waarom zou je naar die Goddeloze randstedelingen toegaan waar ze niet eens een kerk per 1000 inwoners hebben? Je moet wel een heel goede reden hebben om het eiland te verlaten zonder dat er over je geroddeld wordt.
Het gebeurt erg weinig weet ik. Ik ben Rotterdammer en kwam er vroeger geregeld. Tuurlijk chargeer ik enigszins, maar ik ken het wereldje wel en ik vind dit erg vermakelijk nieuws eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Owh, je mag ook niet van het eiland af?
Ja, ik ben absoluut niet bekend met dit wereldje, dus waarschijnlijk denk ik te simpelquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het gebeurt erg weinig weet ik. Ik ben Rotterdammer en kwam er vroeger geregeld. Tuurlijk chargeer ik enigszins, maar ik ken het wereldje wel en ik vind dit erg vermakelijk nieuws eigenlijk.
Ze noemen het ook wel de biblebelt van Rotterdam, alhoewel het denk ik minder streng is dan de echte biblebelt. Zou me niets verbazen als dit soort taferelen ook in de echte biblebelt voorkomen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, ik ben absoluut niet bekend met dit wereldje, dus waarschijnlijk denk ik te simpel
Marketing is a bitch.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:54 schreef Biancavia het volgende:
Maar daar ga je dus. Het is pulp, slecht geschreven, iedereen mekkert erover, maar ondertussen verkoopt het wel. Dat geeft toch stof tot nadenken.
En wat vinden ze ervan?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:42 schreef Isabeau het volgende:
Vandaag werd er over gepraat op mijn werk en nu blijken zelfs mannelijke collega's het boek te hebben gelezen
'Interessant' en 1 ging uitleggen dat er karakterontwikkeling in zat omdat de hoofdpersoon de kille man doet inzien dat hij ook gevoel heeft (geen idee of dat klopt met de boeken hoor).quote:
Mag ik co-auteur zijn voor 30% van de winst?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik ooit een boek schrijf hoop ik dat het net zo slecht geschreven is als 50 shades
Lijkt me geen moeilijke opgave.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik ooit een boek schrijf hoop ik dat het net zo slecht geschreven is als 50 shades
Begrijpend lezen is een kunstquote:Op donderdag 29 november 2012 21:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt me geen moeilijke opgave.
Ja hoor!quote:Op donderdag 29 november 2012 21:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mag ik co-auteur zijn voor 30% van de winst?
Nee hoor. Een slechtgeschreven boek zo vaak verkopen, dát is de kunst.quote:
Ik moet zeggen dat ik de schrijfster wat dat betreft geniaal vind! Echt, iedereen lijkt het er over te hebben en de meeste mensen die ik ken hebben het nog gelezen ook (of proberen het mij aan te raden).quote:Op donderdag 29 november 2012 21:30 schreef Copycat het volgende:
Nee hoor. Een slechtgeschreven boek zo vaak verkopen, dát is de kunst.
Oké, mijn vriend snapte niet dat ik het wou uitlezen. :p Hij vond het maar een raar boek en een psychopathische vent haha. Verder ben ik het wel eens met die persoon, Christian verandert zeker. Ik denk ook dat veel vrouwen het daarom willen doorlezen.. Het idee dat een gewoon meisje zo'n god aan de haak kan slaan en hem kan dan kan veranderen en of helpen.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
'Interessant' en 1 ging uitleggen dat er karakterontwikkeling in zat omdat de hoofdpersoon de kille man doet inzien dat hij ook gevoel heeft (geen idee of dat klopt met de boeken hoor).
Ah, het kwartje valt.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Een slechtgeschreven boek zo vaak verkopen, dát is de kunst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |