Wie is hier bezigquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
OmgUit ander topic:
http://www.marktplaats.nl(...)-die-me-wel-wil.html
Zeg dat je zijn PSN ook wil. En dat je een 9 vrienden hebt die het ook graag willen. Of het allemaal kan voor die 50,-quote:
quote:een dagje drie vliet wie wil dat nou niet
hallo allemaal
ik ben weer iets tegen gekomen op zolderkamer
en deze keer ben ik tegen gekomen:
KORTINGSKAARTEN VOOR DRIE VLIET HET FAMILEPARK IN DEN HAAG
LET OP JE MOET DAN TRAM 15 HEBBEN VANAF HET STATOIN IN DEN HAAG!!!! maar daar gaat het nu niet om ik ben niet je persoonlikke ov wegwijspiet
ik heb een kortins kaartje waarmee je korting krijgt op het park
normaal kost een kaartje erg duur namelijk 20 euro en vijftig cent
maar met dit kortings kaartje krijg je korting en betaal je nog maar 15 euro
het is erg gezellig om een dag naar dit pretpark te gaan
er zijn bijvoorbeld achtbanen
als je geen zin hebt om jezelf naar het pret park te gaan omdat je zegt die achtbanen zijn veel te hoog en ik heb hoogtevrees niet getreurd want je kunt ook een kaartje kopen en kadoo geven aan iemand die bijvoorbeelt jarig is of is geslaagd voor zijn brommerrijbewijs of iets anders daar staat u vrij in
doe er wat leuks mee
omdat ik het kaartje gratis heb gekregen ik weet niet meer waarbij maar het was gratis
ga ik er NIET geld voor vragen aan jullie
wel betaal je de VERZENDINGKOSTEN en ook de kosten voor de envelop WORDEN AAN U!!!!! doorberekend
( als je het niet heel erg vind ik plak de envelop dicht met een stukje plakband erop ik wil er MET KLEM OP DRUKKEN IK HEB GEEN ZIN OM DIE ENVELOP DICHT TE LIKKE NWANT DAT VIND IK EEN BEETJE VIES!!11!!1! )
daarom wil ik alsnog VIJFTIG CENT VAN U CONTANT OP MIJ BANK REKENING HEBBEN BIJGESCHREVEN HEBBEN
maar als je kijkt hoe veel korting deze kaartjes oplevert dan is vijftig cent GEEN GELD MENSEN!!!
ze zeggen altijd een dagje drie vliet wie wil dat nou niet
ik zeg: een dagje drievliet ik hoop dat iemand op mijn advetentie bied
fijn weekend gr josien
quote:videobanden goeden tijden slechten tijden seizoen een gtst
hallo
dit is mijn aller eerste advetentie op deze site dus ik vindt het nog een beetje spannend allemal
goed
mijn naam is josien
(achternaam hou ik geheim met alle gevare in deze SOCIAL INTERNET TIJD met alle gevarren die het kan opleveren)
ik bied aan: videobanden van seizoen gtst (goeden tijden slechten tijden)
WAAROM DOE IK DEZE VIDEOBANDEN WEG
omdat mijn videobandenspeeler kapot is gegaan omdat hij is gesloopt door men kleinzoon GRRRR (als je dit leest oma houd wel van je hoor !!!!
vroeger nam ik alle afleveringen op omdat ik ze dan kon terug kijken als ik me verveelde of soms snapte ik niet meer de verhalen in de serie en dan kon ik een videoband erin douwen en dan kon ik weer de verhaallijn begrijpen snap je?
ook nam ik het vaak op omdat ik nog de vaatwas aan het doen was t erwijl gtst al begonnen was
ook een voordeel is dat als je op een videoband kijkt kun je de reclame doorspoele DEZE VIDEOBAND IS DUS ECHT VERBETERING OP JE LEVEN!!!!! (BESPAART VEEL STRES)
en ja jongens ikw eet dat je het hele seizoen ook kunt kopen bij de website BOLKOM maar daar kost het 34,99 en bij mij kost het minder (bij mij betaal je geen btw!!!!!!)( en ik hef GEEN akzijnsen op al mijn producten)
als je deze serie wilt kopen de serie heb ik opgenomen op 34 vhs-videobanden dus je moet een grote brievenbus hebbe als je het wilt hebben bezorgt thuis
je kunt ze ook ophalen
de prijs die ik ervoor vraag is twintig en vijf euro
als je wilt dat het word thuis bezorgt dan zijn de verzendkosten niet voor de poes!!! die moet je erbij betalen en ook de kosten die ik maak om naar de postkantoor toe te gaan is MET ALLE RESPECT wel voor uw rekening
het kost mij volgens mij twee strippen op de strippenkaart om naar de postkantoren toe te gaan dus dat is ook voor UW rekening (sorry)
je mag ze ook bij mij thuis komen op halen en als je op maandag of woensdag of dinsdag komt dan heb ik niet veel te doen en kun je ook kopje thee krijgen op donderdag en vrijdag is DIT NIET mogelijk
ik hoop wel dat je niet bang bent voor honden want die heb ik tuis en soms zijn ze een beetje erg wilt maar zoe doen niks hoor!!!
en wel goed voeten vegen als je bij mij thuis komt maar je bent van harte welkom!!
we kunnen ook samen een videoband kijken zodat je ZEKER WEET dat er goede tijden op de band staat en niet iets anders ofzo want ja weet ik veel!!!
IK HEB HET BESTE MET DE MENSHIJD VOOR!!
ik vind wel dat je contand moet bedalen want ik heb geen pinautomaat in men huis (maar dat zullen de meesten mensen niet hebben)
als je zoiets hebt van nou ik kijk geen goede tijde maar wil wel weten wat het is. hieronde rheb ik neergezet wat goeden tijden voor een zerie is:
Goede tijden, slechte tijden (ook bekend als GTST, Goede tijden) is een Nederlandse soapserie die sinds 1 oktober 1990 wordt uitgezonden door de commerciële televisiezender RTL 4.
De programmaserie speelt zich af in het fictieve plaatsje Meerdijk. De reeks begon op maandag 1 oktober 1990 om 19.00 uur. GTST was de eerste Europese dagelijkse soapserie.
Op dit moment is Goede tijden, slechte tijden de enige Nederlandse soap die nog wordt uitgezonden. Op het hoogtepunt telde Nederland drie soaps. GTST is tevens de langstlopende dramaproductie op de Nederlandse televisie.
nog een ding: ik moest deze advetentie in een category zetten maar de category videobanden zat er niet tussen dus ik heb de advetentie maar onder het kopje POSTZEGELS EN MUNTEN (willekeurig) gezet. sorry voor de verwarring die mischien is onstaan bij u.
voor vragen: je kunt TER ALLER TIJDEN een eemail sturen ik zal zo snel mogelijk een berichtje terug tikken
ik verkooop ook strijk kralen
de hartelijke groenten van josien
- * - * w i e m a a k t m e l o s * - * - *
er is zo juist een vraag gekomen vanuit het publiek
de vraag die luid als volgt:
Reactie op uw advertentie 'videobanden goeden tijden slechten tijden seizoen een gtst'
Ik wil uw videobanden misschien wel. Zijn ze teruggespoeld?
het antwoord luid als volgd:
nee de videobanden zijn niet terug gespeld dat moet je GEWOON ALLEMAAL ZELF DOEN! tip: er zit een knop op de video banden speeler waarmee je dat kunt doen
ik hoop dat je dit gaat lezen en dan nu de groetjes
ik heb veel ee mail berichten van jullie gekregen
ik ben daar van geschrokken
EEN DING!!! ik wil jullie bedanken voor het schrijven van heel veel ee mails
NOG EEN DING!!! ik vindt het nu wel onderhand een mooie bedoeling geweest jongens daarom zeg ik ook DE MAATBEKER IS BIJ MIJ VOL!!!
ik ben bang dat ik een hele hogen internet rekening krijg als jullie mij heel erg veel van die ee mails gaan sturen
en daar zit ik nou nie op te wachten !! GROM!!!!1!!
daarom -> stuur mij alleen een ee mailtje als het BROOD MAAR DAN OOK BROOD nodig is
verder ben ik aardig hoor
ik ga vandaag met een geel doekje een anderen kast uit bezemen
dus als ik nog wat leuks en gezellig tegen kom dan zal ik h et hier in een avetentie plaatsen
dit was weer het bullenten van vandaag
de hartelijke zonnegroetjes
josien
quote:Uw reactie op 'nieuw mastrubatie cup voor de man vorm van een echte anus'
Hallo,
Heeft u deze echte nep anus nog?
Ruikt het ook naar een echt anus?
Is het 100% nieuw, of hij al een keer gebruikt?
Ik hoop snel iets van u te horen.
Gr,
Peter Troller.
quote:heeft iemandt een gouden oor ring gevonen in enchede oost
hoi allemaal ik ben een ooring verloren hat gaat om een gouden 14 krt er zit rom om steentjes in u kund bellen op het nummer06--------
quote:Hallo MAN!
k fietste gister door Enschede Oost en het was lekker weer. Ik had echter wel een beetje pech want ik kreeg een lekke band doordat ik met mijn band in een gevallen oorbel reed. Toen las ik jouw advertentietentie.
Ik zit momenteel op de Internet-versie van Marktplaats dus kan ik de foto niet zien maar heeft de oorbel een donker steentje en is hij 14 karaat?
Groetje,
P. Luttig
quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:17 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
FF contact gezocht met de verkoper....
[..]
quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:17 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
FF contact gezocht met de verkoper....
[..]
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:11 schreef Writersright het volgende:
Iemand had een duif te koop:
Hallo Rinus,
Ik zag jouw advertentie en ik ben erg geinteresseerd in de duif. Is het echter ook mogelijk dat deze geplukt geleverd wordt?
Dat zou mij immers veel werk schelen. Dat het dan iets meer mag kosten neem ik voor lief.
Met vriendelijke groet,
P. Luttig
nee sorrie
En als ik vraag of alleen het koppie er afgehakt wordt? Dan verricht ik het plukwerk zelf? Betaal er een goed bedrag voor.
Ja hoor geen probleem groetjes
Wegens plotselinge financiele problemen moet ik helaas van de koop afzien
Groetjes,
P
je moet dood gaan op je verjaardag kk jong
Huh?
sorrie maar me neefje zat op de pc nogmaals sorrie
Ja dat zeggen ze allemaal! Ik wordt hier heel boos van!!
Dat ie niet al na het zien van de achternaam is afgehaaktquote:Op donderdag 25 april 2013 20:21 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[ afbeelding ]
--------------------------------------------------------------------
Kick 'm dan met een trollactie.quote:
Nou! Kom op! Deel het met ons!quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:11 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik ga eens kijken....
heb al iets tofs in gedachten
Duurt wel lang. Heeft de andere partij wel internet?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:36 schreef Claude_Viole het volgende:
Geduld. geduld.... Eerst moet de andere partij nog even happen...
quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:41 schreef TechnoXXL het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)tion=freeAdPlacement
Compaq D510 SFF
Met snelle d-core pentium 4 Intel
Maarliefst 512 MB SD_Ram FX
(Met uitbreidingsslot! voor nog 512MB)
Sportieve 40 GB HDD - 7200rpm voor meer dan zelfs 10000 foto's
Is dat niet fantastisch! Als deze HDD in totaal 50 rpm heeft gedraait, is het veel.
DVD -rom station, waar je lekker je favoriete films niet mee kunt branden!
Kan open, en weer dicht, er kunnen zelfs koffiemok onderzetters in zag ik.
Zonder toeterbord of muis die is weggelopen!
(zijn ze in ieder geval draadloos, toch)
Ook zonder monitor, dus dat wordt blind typen en kijken!
Verder heeft deze pc enorm veel aansluitingen volgens mij kan je er zelfs een gourmetstel op aansluiten als je zou willen, dus kun je nagaan! O.a. brambus, imbus, spagettibus, en weet ik het allemaal, dus.
Koopje
Met zonder stekkers.
875 euro (Incl.) Bim/Bam zonder BTW korting!
Ophalen, maar verzendkosten betalen mag altijd.
Ik geef ook geen hoop. meer. Hij was leuk bedacht, Maar ik moet een betere verzinnen.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:18 schreef RingBewoner het volgende:
Nou, die troll duurt ook lang Claude, word hem zeker niet meer?
Geachte Gerrie,quote:Op donderdag 24 april 2014 12:36 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
wie durft deze te trollen?:http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
quote:Op donderdag 24 april 2014 11:59 schreef _Alkaline het volgende:
50 Tinten Grijs
Geachte Durdel,
Graag zou ik wat meer info willen over de serie 50 tinten grijs,
met name of dit gaat om RAL kleuren en of deze teinten ook te
mixen zijn bij een lokale groothandel.
Vooraf zou ik graag wat meer info willen, ik ben namelijk het volgende van plan:
Ik heb thuis op dit moment een erg witte en overbelichte hal, door hier verschillende teinten (of tinten) grijs aan te brengen hoop ik zo meer nuances aan te kunnen brengen. Wellicht kunt u me vertellen of u positieve ervaringen heeft met bepaalde tinten grijs. Kleur schijnt erg veel invloed te hebben op stemming en het is natuurlijk niet mijn bedoeling om hier een deprimerende hal van te maken. Mensen moeten zich welkom voelen.
U begrijpt vast wat ik bedoel.
Met vriendelijke groet,
Joost Trekhaak
Hans Janssen via Marktplaats <b.1gjtbc5dps6sl@mail.marktplaats.nl>quote:Op donderdag 24 april 2014 13:51 schreef _Alkaline het volgende:
2 Hangbuikzwijnen
Geachte heer Janssen,
Ik heb uw advertentie gelezen en heb speciaal om die reden een account aangemaakt op marktplaats. Allereerst zal ik mij voorstellen:
Mijn naam is Joost Trekhaak, ik ben werkzaam in de film industrie.
De reden dat ik dit vermeld is dat ik veel intresse heb in de zwijnen, echter niet voor privé doeleinden maar voor het bedrijf waar ik werk.
Zoals u weet wanneer u de films van Astrix en Obelix heeft gezien word in deze film, tegen het einde, een afsluitingsfeest gegeven. Hier worden zwijnen aan een spies boven een kampvuur gehangen.
Omdat het hier om twee forse zwijnen gaat lijkt het me geweldig deze zwijnen hiervoor te gebruiken, qua formaat zal dit zeker een prachtig beeld scheppen.
Na de film zal het vlees niet worden gegeten. Eventueel kunt u deze, na betaling van een kleine vergoeding, zelf opgestuurd krijgen om uw diepvries volledig te vullen.
Met vriendelijke groet,
Joost Trekhaak
http://www.marktplaats.nl(...)hont-de-tragiek.htmlquote:Goedendag,
Ik had een vraagje over deze platenspeler. Kan deze ook bluerays afspelen?
Dit omdat ikzelf zeer slechtziend ben en ik graag naar films luister. Gelukkig heb ik een rijke fantasie waarbij ik de beelden bij de het geluid uit de film zelf erbij kan verzinnen, om het af te maken, maar daarvoor wou ik wel weten of dit apparaat bluerays af kan spelen.
Groeten,
quote:Goedendag,
heeft u een hont, liefst met de naam Jan?
Groetjes,
Reactie, en een mooie reactie! :quote:Op donderdag 24 april 2014 11:59 schreef _Alkaline het volgende:
50 Tinten Grijs
Geachte Durdel,
Graag zou ik wat meer info willen over de serie 50 tinten grijs,
met name of dit gaat om RAL kleuren en of deze teinten ook te
mixen zijn bij een lokale groothandel.
Vooraf zou ik graag wat meer info willen, ik ben namelijk het volgende van plan:
Ik heb thuis op dit moment een erg witte en overbelichte hal, door hier verschillende teinten (of tinten) grijs aan te brengen hoop ik zo meer nuances aan te kunnen brengen. Wellicht kunt u me vertellen of u positieve ervaringen heeft met bepaalde tinten grijs. Kleur schijnt erg veel invloed te hebben op stemming en het is natuurlijk niet mijn bedoeling om hier een deprimerende hal van te maken. Mensen moeten zich welkom voelen.
U begrijpt vast wat ik bedoel.
Met vriendelijke groet,
Joost Trekhaak
quote:Op maandag 28 april 2014 08:15 schreef _Alkaline het volgende:
[..]
Reactie, en een mooie reactie! :
Geachte heer Trekhaak,
Om even in te haken op uw vraag.
Het gaat hier uiteraard om RAL kleuren. Wat had u anders verwacht? RAL kleuren zijn de meest verkochte kleuren in de markt. Deze tinten zijn ook te verkrijgen bij uw lokale groothandel alleen zijn de voorraden daar een stuk minder dan de mijne. Bij mij heeft u altijd gegarandeerd de bus verf waar u naar zoekt binnen 24 uur in huis.
Ik heb ook zeer veel ervaring met halletjes zoals de uwe. Ik zou er als ik u was ook een paar haken ophangen voor de jassen. Maar eerst even wachten tot de verf goed uitgehard is. U wilt natuurlijk niet dat iemand grijze verf op zijn of haar jas(sen) krijgt. Verder zou ik u nog iets willen vragen.. Welke tint grijs zou u precies willen? Het zijn er namelijk 50 dus dat zijn er nogal wat. Ik zelf adviseer u om kleurtint 34 te nemen die geeft namelijk volgens onderzoek een hele rustgevende aanblik. Zodat uw gasten zich zeer welkom voelen in uw hal en daar graag hun jas ophangen op een van de vele haken. En hoeveel liter wilt u? 100, 250 of 500 liter? Kleiner heb ik ze helaas niet. Neem wel even een aanhanger mee als u meerdere bussen wilt meenemen, ze zijn nogal zwaar. Of heeft u geen trekhaak? In dat geval heb ik wel een leenauto voor u mét trekhaak.
Ik hoor graag van u meneer Trekhaak.
Met vriendelijke groet Durdel
Haha, fraai!quote:
quote:Beste Tunc,
Ben al een tijdje op zoek naar Nike Air Max voor de linkervoet. Nu zie ik op de fotos dat U alleen nikes verkoopt bedoeld voor de rechtervoet.
Het zit namelijk zo,
Ik mis mijn rechtervoet (verloren in Aghanistan) en ik heb dus eigenlijk alleen de linkerkant nodig. Mijn vraag is dan ook, wat kosten de Nikes voor alleen de linkervoet bij U? Dan kan U die andere rechtervoet uit de doos weer verkopen aan iemand die de linkervoet mist, snapt U? Dubbel winst!
Ik hoor het graag!
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:50 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Op een paar Nike Air Max gereageerd:
[..]
Goede oude tijde!quote:
Het moetquote:
quote:
Kijken hoe hierop wordt gereageerd!quote:Goedendag,
Ik kwam via een zoektocht uw advertentie tegen over deze unieke locomotief voor op het modelspoor en ik had enkele vragen:
- Hoeveel hout past erin om de locomotief te laten rijden via de houtgasgenerator? Zijn enkele lucifers voldoende?
- Hoe lang kan de trein via de houtgasgenerator rijden?
- Wat voor onderhoud moet er plaats vinden aan de motor? Deze lijkt door de houtverbranding een hoop roet af te zetten?
Graag uw reactie. Dit zou zeker niet misstaan naast mijn digitale stoomtrein waar een stoomgenerator stoom uit laat komen.
Groeten,
David
Hmm.. hoe nu verder, of wat anders zoeken?quote:Dag David,
Deze sik werkt gewoon op het bestaande motortje en de houtgasgenerator is gewoon show.
Groet, Annie
Ja dat is zeker jammer. Echt krom gelegen van het lachen. Heerlijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:30 schreef super_tekkel het volgende:
[..]
Geweldige site! Jammer dat er het laatste jaar weinig nieuws meer is bijgekomen.
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:30 schreef maickeltje het volgende:
een aantal mailtjes gestuurd naar mensen die een bed aanbieden op marktplaats.... :
Beste Marjan,
ik zag de advertentie op marktplaats staan.
Ik zoek een goed en mooi 2 persoonsbed voor mijn dochter.
Mijn dochter heeft een vriend en die wil hier graag eens slapen.
Misschien een wat aparte vraag..
Maar als je er veel beweging in hebt maakt het dan lawaai?
Zo kan ik mijn dochter controleren op verboden bezigheden.
Ik kom zelf uit de omgeving en kan het ophalen.
Met vriendelijke groet,
Maickel.
Nu wachten op reacties
ik ook nietquote:
Succesquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:43 schreef Claude_Viole het volgende:
Mooi topic, ik kom net een hilarische advertentie tegen met licht erotisch BDSM gehalte..
Daar valt ook mee te trollen, gok ik zo.
je bedoelt zaken gedaan met een randdebiel?quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:45 schreef beverton het volgende:
Prachtig, waar dat origineel gebleven met 'hond, koe vogel, pijpen etc.'?
Jaa, dat is echt een van de meest gedenkwaardige topics die ik ooit gelezen hebquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:04 schreef appelen het volgende:
[..]
je bedoelt zaken gedaan met een randdebiel?
Ik ookquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:14 schreef beverton het volgende:
[..]
Jaa, dat is echt een van de meest gedenkwaardige topics die ik ooit gelezen heb![]()
![]()
![]()
Heb je geen linkjequote:Op maandag 4 augustus 2014 19:20 schreef appelen het volgende:
[..]
Ik ookmoet nog steeds lachen als ik het lees
Koning die je bentquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:28 schreef appelen het volgende:
[..]
ONZ / Zaken gedaan met een randdebiel
quote:
quote:Een gozer die languit op zijn buik op het koude beton in een bushokje ligt, lezend in een tijdschrift. Links van hem lag zijn telefoon, rechts een mp3-speler, en een rugtas. Viel me nog mee dat hij geen tentje had opgezet.... Roept hij: "ben jij die gozer van die portofoon", toen kreeg ik spontane hartkramp dat ik mij met zo'n figuur in het openbaar moest vertonen. Zijn uiterlijk trok namelijk nogal het bekijks van gehaaste reizigers die in en uit de bussen stapten.
quote:
quote:ik ben jeroen dit is niet edwin emiel adres hoor beetje raar groetjes jeroen
Godkolerequote:Op maandag 4 augustus 2014 19:28 schreef appelen het volgende:
[..]
is dat waar "HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN" vandaan komt?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:28 schreef appelen het volgende:
[..]
godver wat een kutquotequote:Op donderdag 18 september 2014 19:46 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
is dat waar "HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN" vandaan komt?
hoezo kutquote?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:47 schreef appelen het volgende:
[..]
godver wat een kutquote
maar ja.
bijna twee jaar geleden weer dit, zinvol om te uppen or nah?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:58 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Dat topic was idd legendarisch haha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |