Succesquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:43 schreef Claude_Viole het volgende:
Mooi topic, ik kom net een hilarische advertentie tegen met licht erotisch BDSM gehalte..
Daar valt ook mee te trollen, gok ik zo.
je bedoelt zaken gedaan met een randdebiel?quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:45 schreef beverton het volgende:
Prachtig, waar dat origineel gebleven met 'hond, koe vogel, pijpen etc.'?
Jaa, dat is echt een van de meest gedenkwaardige topics die ik ooit gelezen hebquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:04 schreef appelen het volgende:
[..]
je bedoelt zaken gedaan met een randdebiel?
Ik ookquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:14 schreef beverton het volgende:
[..]
Jaa, dat is echt een van de meest gedenkwaardige topics die ik ooit gelezen heb![]()
![]()
![]()
Heb je geen linkjequote:Op maandag 4 augustus 2014 19:20 schreef appelen het volgende:
[..]
Ik ookmoet nog steeds lachen als ik het lees
Koning die je bentquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:28 schreef appelen het volgende:
[..]
ONZ / Zaken gedaan met een randdebiel
quote:
quote:Een gozer die languit op zijn buik op het koude beton in een bushokje ligt, lezend in een tijdschrift. Links van hem lag zijn telefoon, rechts een mp3-speler, en een rugtas. Viel me nog mee dat hij geen tentje had opgezet.... Roept hij: "ben jij die gozer van die portofoon", toen kreeg ik spontane hartkramp dat ik mij met zo'n figuur in het openbaar moest vertonen. Zijn uiterlijk trok namelijk nogal het bekijks van gehaaste reizigers die in en uit de bussen stapten.
quote:
quote:ik ben jeroen dit is niet edwin emiel adres hoor beetje raar groetjes jeroen
Godkolerequote:Op maandag 4 augustus 2014 19:28 schreef appelen het volgende:
[..]
is dat waar "HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN" vandaan komt?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:28 schreef appelen het volgende:
[..]
godver wat een kutquotequote:Op donderdag 18 september 2014 19:46 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
is dat waar "HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN" vandaan komt?
hoezo kutquote?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:47 schreef appelen het volgende:
[..]
godver wat een kutquote
maar ja.
bijna twee jaar geleden weer dit, zinvol om te uppen or nah?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:58 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Dat topic was idd legendarisch haha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |