quote:Beste Tunc,
Ben al een tijdje op zoek naar Nike Air Max voor de linkervoet. Nu zie ik op de fotos dat U alleen nikes verkoopt bedoeld voor de rechtervoet.
Het zit namelijk zo,
Ik mis mijn rechtervoet (verloren in Aghanistan) en ik heb dus eigenlijk alleen de linkerkant nodig. Mijn vraag is dan ook, wat kosten de Nikes voor alleen de linkervoet bij U? Dan kan U die andere rechtervoet uit de doos weer verkopen aan iemand die de linkervoet mist, snapt U? Dubbel winst!
Ik hoor het graag!
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:50 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Op een paar Nike Air Max gereageerd:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
[..]
Goede oude tijde!quote:
Het moetquote:
quote:
Kijken hoe hierop wordt gereageerd!quote:Goedendag,
Ik kwam via een zoektocht uw advertentie tegen over deze unieke locomotief voor op het modelspoor en ik had enkele vragen:
- Hoeveel hout past erin om de locomotief te laten rijden via de houtgasgenerator? Zijn enkele lucifers voldoende?
- Hoe lang kan de trein via de houtgasgenerator rijden?
- Wat voor onderhoud moet er plaats vinden aan de motor? Deze lijkt door de houtverbranding een hoop roet af te zetten?
Graag uw reactie. Dit zou zeker niet misstaan naast mijn digitale stoomtrein waar een stoomgenerator stoom uit laat komen.
Groeten,
David
Hmm.. hoe nu verder, of wat anders zoeken?quote:Dag David,
Deze sik werkt gewoon op het bestaande motortje en de houtgasgenerator is gewoon show.
Groet, Annie
Ja dat is zeker jammer. Echt krom gelegen van het lachen. Heerlijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:30 schreef super_tekkel het volgende:
[..]
Geweldige site! Jammer dat er het laatste jaar weinig nieuws meer is bijgekomen.
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:30 schreef maickeltje het volgende:
een aantal mailtjes gestuurd naar mensen die een bed aanbieden op marktplaats.... :
Beste Marjan,
ik zag de advertentie op marktplaats staan.
Ik zoek een goed en mooi 2 persoonsbed voor mijn dochter.
Mijn dochter heeft een vriend en die wil hier graag eens slapen.
Misschien een wat aparte vraag..
Maar als je er veel beweging in hebt maakt het dan lawaai?
Zo kan ik mijn dochter controleren op verboden bezigheden.
Ik kom zelf uit de omgeving en kan het ophalen.
Met vriendelijke groet,
Maickel.
Nu wachten op reacties
ik ook nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |