Nou! Kom op! Deel het met ons!quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:11 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik ga eens kijken....
heb al iets tofs in gedachten
Duurt wel lang. Heeft de andere partij wel internet?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:36 schreef Claude_Viole het volgende:
Geduld. geduld.... Eerst moet de andere partij nog even happen...
quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:41 schreef TechnoXXL het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)tion=freeAdPlacement
Compaq D510 SFF
Met snelle d-core pentium 4 Intel
Maarliefst 512 MB SD_Ram FX
(Met uitbreidingsslot! voor nog 512MB)
Sportieve 40 GB HDD - 7200rpm voor meer dan zelfs 10000 foto's
Is dat niet fantastisch! Als deze HDD in totaal 50 rpm heeft gedraait, is het veel.
DVD -rom station, waar je lekker je favoriete films niet mee kunt branden!
Kan open, en weer dicht, er kunnen zelfs koffiemok onderzetters in zag ik.
Zonder toeterbord of muis die is weggelopen!
(zijn ze in ieder geval draadloos, toch)
Ook zonder monitor, dus dat wordt blind typen en kijken!
Verder heeft deze pc enorm veel aansluitingen volgens mij kan je er zelfs een gourmetstel op aansluiten als je zou willen, dus kun je nagaan! O.a. brambus, imbus, spagettibus, en weet ik het allemaal, dus.
Koopje
Met zonder stekkers.
875 euro (Incl.) Bim/Bam zonder BTW korting!
Ophalen, maar verzendkosten betalen mag altijd.
Ik geef ook geen hoop. meer. Hij was leuk bedacht, Maar ik moet een betere verzinnen.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:18 schreef RingBewoner het volgende:
Nou, die troll duurt ook lang Claude, word hem zeker niet meer?
Geachte Gerrie,quote:Op donderdag 24 april 2014 12:36 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
wie durft deze te trollen?:http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
quote:Op donderdag 24 april 2014 11:59 schreef _Alkaline het volgende:
50 Tinten Grijs
Geachte Durdel,
Graag zou ik wat meer info willen over de serie 50 tinten grijs,
met name of dit gaat om RAL kleuren en of deze teinten ook te
mixen zijn bij een lokale groothandel.
Vooraf zou ik graag wat meer info willen, ik ben namelijk het volgende van plan:
Ik heb thuis op dit moment een erg witte en overbelichte hal, door hier verschillende teinten (of tinten) grijs aan te brengen hoop ik zo meer nuances aan te kunnen brengen. Wellicht kunt u me vertellen of u positieve ervaringen heeft met bepaalde tinten grijs. Kleur schijnt erg veel invloed te hebben op stemming en het is natuurlijk niet mijn bedoeling om hier een deprimerende hal van te maken. Mensen moeten zich welkom voelen.
U begrijpt vast wat ik bedoel.
Met vriendelijke groet,
Joost Trekhaak
Hans Janssen via Marktplaats <b.1gjtbc5dps6sl@mail.marktplaats.nl>quote:Op donderdag 24 april 2014 13:51 schreef _Alkaline het volgende:
2 Hangbuikzwijnen
Geachte heer Janssen,
Ik heb uw advertentie gelezen en heb speciaal om die reden een account aangemaakt op marktplaats. Allereerst zal ik mij voorstellen:
Mijn naam is Joost Trekhaak, ik ben werkzaam in de film industrie.
De reden dat ik dit vermeld is dat ik veel intresse heb in de zwijnen, echter niet voor privé doeleinden maar voor het bedrijf waar ik werk.
Zoals u weet wanneer u de films van Astrix en Obelix heeft gezien word in deze film, tegen het einde, een afsluitingsfeest gegeven. Hier worden zwijnen aan een spies boven een kampvuur gehangen.
Omdat het hier om twee forse zwijnen gaat lijkt het me geweldig deze zwijnen hiervoor te gebruiken, qua formaat zal dit zeker een prachtig beeld scheppen.
Na de film zal het vlees niet worden gegeten. Eventueel kunt u deze, na betaling van een kleine vergoeding, zelf opgestuurd krijgen om uw diepvries volledig te vullen.
Met vriendelijke groet,
Joost Trekhaak
http://www.marktplaats.nl(...)hont-de-tragiek.htmlquote:Goedendag,
Ik had een vraagje over deze platenspeler. Kan deze ook bluerays afspelen?
Dit omdat ikzelf zeer slechtziend ben en ik graag naar films luister. Gelukkig heb ik een rijke fantasie waarbij ik de beelden bij de het geluid uit de film zelf erbij kan verzinnen, om het af te maken, maar daarvoor wou ik wel weten of dit apparaat bluerays af kan spelen.
Groeten,
quote:Goedendag,
heeft u een hont, liefst met de naam Jan?
Groetjes,
Reactie, en een mooie reactie! :quote:Op donderdag 24 april 2014 11:59 schreef _Alkaline het volgende:
50 Tinten Grijs
Geachte Durdel,
Graag zou ik wat meer info willen over de serie 50 tinten grijs,
met name of dit gaat om RAL kleuren en of deze teinten ook te
mixen zijn bij een lokale groothandel.
Vooraf zou ik graag wat meer info willen, ik ben namelijk het volgende van plan:
Ik heb thuis op dit moment een erg witte en overbelichte hal, door hier verschillende teinten (of tinten) grijs aan te brengen hoop ik zo meer nuances aan te kunnen brengen. Wellicht kunt u me vertellen of u positieve ervaringen heeft met bepaalde tinten grijs. Kleur schijnt erg veel invloed te hebben op stemming en het is natuurlijk niet mijn bedoeling om hier een deprimerende hal van te maken. Mensen moeten zich welkom voelen.
U begrijpt vast wat ik bedoel.
Met vriendelijke groet,
Joost Trekhaak
quote:Op maandag 28 april 2014 08:15 schreef _Alkaline het volgende:
[..]
Reactie, en een mooie reactie! :
Geachte heer Trekhaak,
Om even in te haken op uw vraag.
Het gaat hier uiteraard om RAL kleuren. Wat had u anders verwacht? RAL kleuren zijn de meest verkochte kleuren in de markt. Deze tinten zijn ook te verkrijgen bij uw lokale groothandel alleen zijn de voorraden daar een stuk minder dan de mijne. Bij mij heeft u altijd gegarandeerd de bus verf waar u naar zoekt binnen 24 uur in huis.
Ik heb ook zeer veel ervaring met halletjes zoals de uwe. Ik zou er als ik u was ook een paar haken ophangen voor de jassen. Maar eerst even wachten tot de verf goed uitgehard is. U wilt natuurlijk niet dat iemand grijze verf op zijn of haar jas(sen) krijgt. Verder zou ik u nog iets willen vragen.. Welke tint grijs zou u precies willen? Het zijn er namelijk 50 dus dat zijn er nogal wat. Ik zelf adviseer u om kleurtint 34 te nemen die geeft namelijk volgens onderzoek een hele rustgevende aanblik. Zodat uw gasten zich zeer welkom voelen in uw hal en daar graag hun jas ophangen op een van de vele haken. En hoeveel liter wilt u? 100, 250 of 500 liter? Kleiner heb ik ze helaas niet. Neem wel even een aanhanger mee als u meerdere bussen wilt meenemen, ze zijn nogal zwaar. Of heeft u geen trekhaak? In dat geval heb ik wel een leenauto voor u mét trekhaak.
Ik hoor graag van u meneer Trekhaak.
Met vriendelijke groet Durdel
Haha, fraai!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |