abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 augustus 2012 @ 18:09:03 #101
34586 kepler
No bounce, no play
pi_115520589
quote:
Wat een stomme actie :D

Twee jaar geleden deed Badoer (?) precies hetzelfde in Rotterdam trouwens, maar daar is iets minder ruimte :D
The line is a dot to you!
  maandag 13 augustus 2012 @ 18:12:23 #102
34586 kepler
No bounce, no play
pi_115520706
quote:
7s.gif Op maandag 13 augustus 2012 18:03 schreef vosss het volgende:
Ik las het net ja, test op Monza. Zullen dan wel geen beelden van zijn denk ik.

67G is een behoorlijk kneiter :X
Zeker in die tijd mag hij van geluk spreken. De huidige auto's zijn een stuk veiliger dan 10 jaar geleden lijkt me zo :)
Ik kan me herinneren dat Kubica meer dan 100G heeft gehaald en volgens mij staat de zwaarste crash op iets van 160G. Het hangt wel heel erg af van de tijdsduur waarop deze krachten optreden :)
The line is a dot to you!
pi_115520742

Verhaal over die James; vanaf 6 minuten ofzo kort over die crash.

Ik kende die hele vent niet, maar schijnbaar was het nogal een aanstormend talent als ik het allemaal zo hoor :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 13 augustus 2012 @ 18:13:31 #104
34586 kepler
No bounce, no play
pi_115520760
The line is a dot to you!
pi_115520821
quote:
2s.gif Op maandag 13 augustus 2012 18:12 schreef kepler het volgende:

[..]

Ik kan me herinneren dat Kubica meer dan 100G heeft gehaald en volgens mij staat de zwaarste crash op iets van 160G. Het hangt wel heel erg af van de tijdsduur waarop deze krachten optreden :)
quote:
At Silverstone David Purley suffered a stuck throttle and crashed with incredible violence. Purley was subjected to the highest G-forces ever survived by a human being - 179.8G - when the car went from 108mph to zero in just over half a meter.
:)
=edit=
Ow die van 214G kende ik niet.

Kubica had geen 100 maar 75G toch?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 13 augustus 2012 @ 22:23:38 #106
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_115532978
quote:
Wat een dwaas. :+
  maandag 13 augustus 2012 @ 22:24:51 #107
34586 kepler
No bounce, no play
pi_115533048
quote:
7s.gif Op maandag 13 augustus 2012 18:15 schreef vosss het volgende:

[..]

[..]

:)
=edit=
Ow die van 214G kende ik niet.

Kubica had geen 100 maar 75G toch?
Ja, het was iets van 75G. Niet niks iig :D :X
The line is a dot to you!
pi_115533809
quote:
Ik zag het al fout gaan in de eerste seconde van het filmpje. Wie zet die pionnen zo achterlijk neer? :')
  maandag 13 augustus 2012 @ 22:40:25 #109
34586 kepler
No bounce, no play
pi_115534029
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 22:37 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Ik zag het al fout gaan in de eerste seconde van het filmpje. Wie zet die pionnen zo achterlijk neer? :')
Meestal rijden ze wel 1 of 2 rondjes om het circuit te verkennen, blijkbaar is Maldonado dat vergeten :P
The line is a dot to you!
pi_115535380
Men heeft volgens mij echt weer geen idee hoe belachelijk veel geweld in zo´n F1 wagen zit... Ongelooflijk wat een power, geen traction control, zo stijf als een plank.... Het kan me echt niet schelen dat hij weer een crash veroorzaakt, het laat in mijn ogen eerder zien dat het nog steeds een kunst is om zo´n apparaat zonder fouten in de rondte te sturen.

Ik mis alleen, hoe gek het ook klinkt, toch de zwaardere crashes. Zo zwaar als hierboven over dat aanstormende talent met de crash om Monza hoeft niet, maar ik heb het idee dat een jaar of 10, 15 geleden veel vaker een forse klapper te zien was. Mij schieten nu zo al de volgende paar voorbeelden door het hoofd....






en...
Oja, bijna vergeten
  maandag 13 augustus 2012 @ 23:19:42 #111
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_115536458
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:03 schreef Marks het volgende:

Ik mis alleen, hoe gek het ook klinkt, toch de zwaardere crashes. Zo zwaar als hierboven over dat aanstormende talent met de crash om Monza hoeft niet, maar ik heb het idee dat een jaar of 10, 15 geleden veel vaker een forse klapper te zien was. Mij schieten nu zo al de volgende paar voorbeelden door het hoofd....
Ik snap wel wat je bedoeld, een paar (mogelijke) factoren die volgens mij een rol spelen:

1. Vertekend beeld van de geschiedenis.
De saaie, voorspelbare race-weekenden ben je eerder vergeten, het zijn de heroïsche overwinningen en zware crashes die je bijblijven.
Een aantal van de filmpjes die je post komen uit seizoenen die verder slaapverwekkend waren.

2. Betrouwbaardere bolide's.
Niet alleen vielen er toen meer wagens uit met technisch malheur, er brak ook met enige regelmaat iets cruciaals af tijdens een wedstrijd. Ik kan me bijvoorbeeld de push/pull rods bij Arrows herinneren. :+

3. De Banden.
De bandenoorlog tussen GoodYear en Bridgestone en later Michelin en Bridgestone zorgde er ook voor dat beide fabrikanten compounds produceerden die op het randje waren. En dat ging weleens fout (Indianapolis).

4. Betere coureurs.
Het gemiddelde niveau van de coureurs ligt hoger? Minder rijdende chicane's en beter klaargestoomde rookies.
Veel formule 1 teams hebben tegenwoordig junior programma's om coureurs optimaal voor te bereiden op het echte werk, 15 jaar geleden was McLaren volgens mij de eerste die Nick Heidfeld afleverde uit haar junior programma.

5. Wedstrijdleiding grijpt tegenwoordig eerder in.
Er worden voor mijn gevoel tegenwoordig eerder penalties uitgedeeld om coureurs in het gareel te houden.
Ook is de wedstrijdleiding met het oog op veiligheid tegenwoordig eerder geneigd om een wedstrijd te neutraliseren. Met name situaties in de regen die 10 jaar geleden onder groen verreden zouden zijn, worden tegenwoordig (voor mijn gevoel) eerder stilgelegd?

6. Asfalt/Astroturf uitloopstroken en slimmere grindbakken
In de jaren '90 was het idee van een grindbak nog een rij aspergebedden van een halve meter hoog. Als een wagen zijwaarts in die grindbak terecht kwam ging hij geheid happen in een aspergebed, met een aantal spectaculaire koprollen tot gevolg.
Tegenwoordig hoeft een coureur daarintegen z'n voet bijna niet meer van het pedaal te halen bij een fout, er ligt immers toch 10 meter uitloopasfalt om weer uit te accelereren.

Vul aan...

[ Bericht 0% gewijzigd door Kleffe_Dop op 13-08-2012 23:30:25 ]
pi_115540130
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_115545204
Overigens die crash van McNish die hierboven staat, die heeft echt een engeltje op zn schouder gehad hoor.

Met auto en al dwars door de vangrail. Voor hetzelfde geld had ie geen hoofd meer gehad nu :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_115546399
Voor de (F1) liefhebber: [TK]Autocourse 1980-81 en 1982-83
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:42:36 #115
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_115566441
Die van Ralph Firman is de eerste keer dat ik die zie :o Flinke beuk iig :{
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_115568296
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 08:09 schreef vosss het volgende:
Overigens die crash van McNish die hierboven staat, die heeft echt een engeltje op zn schouder gehad hoor.

Met auto en al dwars door de vangrail. Voor hetzelfde geld had ie geen hoofd meer gehad nu :X
Waarschijnlijk doordat ie -zo te zien- achterstevoren erin klapte, geluk bij een ongeluk :)
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 19:58:57 #117
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_115569198
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:35 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

Waarschijnlijk doordat ie -zo te zien- achterstevoren erin klapte, geluk bij een ongeluk :)
Wat er ook voor zorgde dat de auto in 2 stukken werd gereten :X Dat had veel slechter kunnen aflopen als ook de tank beschadigd was, of als ie nogmaals een klap van achter op moest vangen :{
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_115574958
Hoe komen ze erbij dat die crash van Kenny Brack 214g was :? In t hek en met nog zoveel snelheid in de auto erna durf ik dat te betwijfelen.
Where facts are few, experts are many.
pi_115576956
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:15 schreef Atreidez het volgende:
Hoe komen ze erbij dat die crash van Kenny Brack 214g was :? In t hek en met nog zoveel snelheid in de auto erna durf ik dat te betwijfelen.
Die 214G zijn denk ik lateraal en gemeten nadat hij het hek raakte, en in 2 seconde iets van 6 keer met zo'n enorme snelheid om z'n as draaide. Daar kan een mens geloof ik een stuk beter tegen dan horizontale g-krachten..

(edit: en die 214G heeft misschien maar 0,01 seconde ofzo plaatsgevonden, waarna het snel minder werd)
pi_115578275
Ik vond het ook al erg veel die 214.

Is overigens bekend hoeveel G Rubens in dat tragische weekend in Imola op zn pens kreeg?
Dat was ook een beste klap. :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_115584195
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:16 schreef vosss het volgende:
Ik vond het ook al erg veel die 214.

Is overigens bekend hoeveel G Rubens in dat tragische weekend in Imola op zn pens kreeg?
Dat was ook een beste klap. :X
Meer dan Senna gok ik zo..
  donderdag 16 augustus 2012 @ 10:13:19 #122
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_115633491
Dit jaar naar Spa een weekend *O*
Gaan er nog meer?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_115634974
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:13 schreef nils7 het volgende:
Dit jaar naar Spa een weekend *O*
Gaan er nog meer?
Ik wilde graag de zaterdag gaan, maar dat komt een beetje kut uit. Vrijdag een bruiloft tot in de late uurtjes en zaterdagavond moet ik de nachtdienst in }:|

Als ik dan overdag ook nog naar Spa ga dan ben ik gebroken. Dat trek ik niet meer helaas ;(

Volgend jaar ben ik zeker van de partij weer in Spa :Y
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_115635019
Spa _O_

ben er zelf helaas niet bij, krap bij kas :')
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_115635350
Kimi gaat winnen op Spa :Y
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_115636328
quote:
6s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:17 schreef vosss het volgende:
Kimi gaat winnen op Spa :Y
Als hij de anderen voorblijft wel ja ;) En daar kan nog wel eens het probleem zitten, weet hij dat op te lossen dan lukt het wel.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 18:15:56 #127
34586 kepler
No bounce, no play
pi_115650099
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:50 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

Die 214G zijn denk ik lateraal en gemeten nadat hij het hek raakte, en in 2 seconde iets van 6 keer met zo'n enorme snelheid om z'n as draaide. Daar kan een mens geloof ik een stuk beter tegen dan horizontale g-krachten..

(edit: en die 214G heeft misschien maar 0,01 seconde ofzo plaatsgevonden, waarna het snel minder werd)
Het is inderdaad een piek, maar nog steeds wel impressive :D
The line is a dot to you!
pi_115660624
Lateraal dan kan t wel, maar dat is nooit zo gevaarlijk als een horizontale.. En hoge g's zijn altijd pieken lijkt me?

Ik ga trouwens vrijdag naar Spa, trainingen kijken :9
Where facts are few, experts are many.
pi_115664511
Misschien dat dat een optie is.

De vrijdag, dan heb ik vrij. Wel na een 2de middagdienst, maar als ik thuiskom ff douchen en naar bed ga rond 00:00 dan kan ik best rond 0900 in Spa zijn.

En dan om 1630 weer terug hier voor die bruiloft.

Godverdomme man. Dat wordt ook zwaar.
Dat moet ik nog ff kijken hoor.

Afgelopen 2 jaar al iedere keer wat net tijdens Spa.

Ze kunnen me allemaal wat; volgend jaar sta ik met camper een heel weekend daar miljaar :(!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_115672465
'Volkswagen in 2015 in F1 met Sauber'
quote:
Aug.17 (GMM) The German weekly Sport Bild is reporting that Volkswagen, the carmaker giant, is making plans to enter formula one in 2015.

Sauber team boss Peter Sauber confirmed recently that he met at the Geneva motor show with VW's chairman Martin Winterkorn.

The Swiss team's chief executive Monisha Kaltenborn denied there is any more to the story.

But Sport Bild said Volkswagen is planning to enter F1 with Sauber, the Hinwil based team who won a grand prix with BMW during the 2006-2009 collaboration.

The report said the FIA has been informed of the VW-Sauber plans, with Wolfsburg based VW reportedly keen to strengthen its presence in the key premier car markets in China, the US, Russia and Brazil.

Sport Bild also said Sauber might be just a "stepping stone" into F1 for VW, with the marque also keen to get involved in F1 chassis design at its state of the art Porsche Motorsport Centre in Weissach, Germany.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_115676389
Ok, leuk allemaal dat nieuws, maar ben er wel klaar mee...
RACES wil ik weer zien ! Erg lang deze zomerstop... :7
pi_115676434
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:58 schreef Marks het volgende:
Ok, leuk allemaal dat nieuws, maar ben er wel klaar mee...
RACES wil ik weer zien ! Erg lang deze zomerstop... :7
Over twee weken weer. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_115676477
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:59 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Over twee weken weer. :)
Ja en de overige raceklasses hebben ook allemaal stop, behalve Moto GP...
Zo heb je weekenden dat je bijna een overkill hebt, zo heb je afkickverschijnselen vanwege de tekorten :P
pi_115676671
Gister lekker de Indycar op Mid Ohio zitten kijken. Wie wat bewaard die heeft wat :+
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 16:11:48 #135
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_115685262
:P

Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 17 augustus 2012 @ 16:18:58 #136
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_115685487
Is dat niet Kimi daar op dat tweede plaatje? :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_115687149
Yep, maar ik zie Kimi daar echt niet terugkeren zolang diMontezemelo nog met de scepter zwaait.
Where facts are few, experts are many.
pi_115687165
Overigens wordt die andere F1 game een regelrechte flutgame a la mariokart :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_115688190
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:14 schreef vosss het volgende:
Overigens wordt die andere F1 game een regelrechte flutgame a la mariokart :X
Was anders best n succes , dat mariokart
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:52:27 #140
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_115688331
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:14 schreef vosss het volgende:
Overigens wordt die andere F1 game een regelrechte flutgame a la mariokart :X
Speciaal voor jou dan :)
quote:
Codemasters bevestigt 21 september als releasedatum voor F1 2012
De nieuwste versie van de officiële Formule 1-game ligt op 21 september in de winkels. Dat bevestigde ontwikkelaar en uitgever Codemasters. F1 2012 is beschikbaar voor XboX 360, PlayStation 3 en PC. Het spel bevat weer enkele nieuwe features, waaronder de young drivers-test.

Stephen Hoodsaid, creatief directeur bij Codemasters: "Het doel voor de game voor 2012 is om een meer complete Formule 1-ervaring te creëren. De young drivers-test geeft jonge coureurs de kans en de tijd om hun talenten op de baan tentoon te spreiden. Het is geweldig dat we in staat zijn om elementen uit de echte sessie toe te passen in de game."
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:58:09 #141
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_115688484
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:13 schreef Atreidez het volgende:
Yep, maar ik zie Kimi daar echt niet terugkeren zolang diMontezemelo nog met de scepter zwaait.
Volgens mij wilt de tekenaar zeggen dat de ''Kimi-kloon fout'' foute geruchten zijn, en het dus niet gaat gebeuren om hem in die wagen te zetten. Net zoals de andere fout-klonen/geruchten.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_115688878
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:14 schreef vosss het volgende:
Overigens wordt die andere F1 game een regelrechte flutgame a la mariokart :X

Een flutgame wil ik het niet noemen, maar het is ook zeker niet mijn soort game.

Alhoewel, met genoeg drank op en in multiplayer-splitscreen-mode heeft het zeker potentie. :)
Feel free to ignore my comments.
pi_115690422
Ja met genoeg drank op heeft alles potentie :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_115690641
Hmmm, leuk voor op de ipad, ziet er te simpel uit.
pi_115690698
Geen enkele toegevoegde waarde om aan die game F1-wagens en -coureurs toe te voegen wat mij betreft.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_115690797
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:00 schreef vosss het volgende:
Ja met genoeg drank op heeft alles potentie :')
Klopt, dit verklaart mede de tattoo op m'n reet. -O-
Feel free to ignore my comments.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:44:45 #147
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_115691918
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:00 schreef vosss het volgende:
Ja met genoeg drank op heeft alles potentie :')
U zei?



:r
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_115692093
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:44 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

U zei?

[ afbeelding ]

:r
Oeh, lekker mollig. :9
Feel free to ignore my comments.
pi_115692557
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:44 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

U zei?

[ afbeelding ]

:r
Daar kan ik niet genoeg drank voor op :') :r :r!!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_115694453
quote:
Advocaat TTE: "Alle tickets worden dit weekend verstuurd"

De afgelopen twee weken ontstond er veel oproer toen berichten in de media kwamen dat enkele duizenden fans mogelijk zouden zijn opgelicht door The Ticket Enterprise. Het Rotterdamse bedrijf, dat internationaal meerdere online ticket sites runde, zou failliet zijn en onder curatele. Hier blijkt echter nog niets van waar, wel zijn er problemen.

Eigenaar Jasper van Eijck wordt op internet aangewezen als zondebok en oplichter, en op diverse fora en Facebook pagina's lijken de gedupeerde fans elkaar gek te maken over de huidige situatie en vooral over de vraag: wat te doen? Moeten er nieuwe kaarten gekocht worden of afwachten tot mededelingen?

Volledige aandacht naar oplossing problemen
Advocaat Maurice Bol, die TTE bijstaat in de huidige situatie sprak vanmiddag exclusief met F1Today.net over de stand van zaken. Bol: "Het is natuurlijk voor iedereen een vervelende kwestie. Belangrijkste op dit moment, ook omdat het kort dag is en over twee weken de Grand Prix plaatsvindt, is dat de mensen die tickets hebben besteld duidelijkheid krijgen. Daarom is Jasper op dit moment met twee andere medewerkers in Spa-Francorchamps om met de organisatie van de race alles op een rijtje te zetten. De database van TTE wordt omgezet zodat er sneller duidelijkheid is welke fans tickets besteld hebben en betaald."

Overeenkomst morgen getekend, tickets worden dit weekend verzonden
"In principe is de overeenkomst tussen de organisatie en TTE rond. Het concept is behoudens details rond en zal vermoedelijk morgen getekend worden. Dat wil zeggen; iedereen die tickets heeft besteld én betaald zullen komende week de tickets ontvangen. Dit weekend zullen de tickets worden verzonden. De mensen die niet hebben betaald, kunnen uiteraard ook geen ticket krijgen."

Dat er tot nu zo weinig informatie naar buiten is gekomen, is bewust gekozen op advies van advocaat Bol. Afgezien van een persbericht eerder deze week, waarin duidelijkheid is verschaft over de huidige stand van zaken binnen het bedrijf, en hoe de huidige situatie is ontstaan zijn er verder geen mededelingen gedaan en is Jasper van Eijck momenteel onbereikbaar voor de media. Bol: "Ik heb Jasper geadviseerd zich eerst te concentreren op de ticket-uitlevering van Spa-Francorchamps. Dat is het belangrijkste, daar moet alle aandacht nu naar uit. Daarna kan hij altijd de beslissing nemen om zelf nog een toelichting te geven, al zijn er natuurlijk ook nog andere races waar tickets voor zijn besteld zoals de race in Monza. Daar zullen we later naar gaan kijken hoe die situaties opgelost worden."

Geen doorstart The Ticket Enterprise
Van Eijck zal niet verder gaan met TTE en voor alle medewerkers zijn ontslagvergunningen aangevraagd. Financieel is het onverantwoord om verder te gaan met het ticketbureau waardoor na dit seizoen het bedrijf op zal houden te bestaan. Voor alle tickets die voor dit seizoen besteld en betaald zijn, zal een oplossing worden gezocht.
Ik hoop het voor die mensen die daar hun tickets gekocht hebben. En de volgende keer gewoon bij een vertrouwde club bestellen :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_115701721
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 20:04 schreef vosss het volgende:

[..]

Daar kan ik niet genoeg drank voor op :') :r :r!!!!
je hebt nooit zo'n geile big gehad, hoe weet je nu dat het niet lekker is?
pi_115710766
Bij F1 2012 hebben ze hopelijk wat meer crashes en fouten van andere rijders erin gevoegd EN graag weer de mogelijkheid terug om een carriere van 3 seizoenen te kiezen in plaats van standaard 5. Als je daar aan begint ben je zo lang bezig :P Ben begin dit jaar begonnen en zit nu pas in seizoen 5, als ik dit af heb is gelijk F1 2012 alweer uit :{
En ook mag de 30% raceafstand weer terug! Nu is het of 20%, of 50%. Nogal een verschil....
pi_115711200
Gewoon full pull voor 100% gaan joh ! :D

Heb toen met F1 '98 het complete seizoen gedaan, 100%, Monaco alleen een DNF gedaan, wat een *** circuit vond/vind ik dat, flipperkast a gogo :')
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:14:21 #154
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_115712699
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:16 schreef Meike26 het volgende:
Gewoon full pull voor 100% gaan joh ! :D

Heb toen met F1 '98 het complete seizoen gedaan, 100%, Monaco alleen een DNF gedaan, wat een *** circuit vond/vind ik dat, flipperkast a gogo :')
Ja vind je t gek als je de baan als flipperkast gebruikt hahaha... alhoewel mn neefje dat een briljante baan vond want "je kon er niet vanaf schieten".

Heb sindskort weer een windows laptop met HDMI-out (ik gebruik zelf een Mac) zit ik er aan te denken om i-racing weer te installeren :P icm met mn thrustmaster F1 stuur :P :)

Ik heb overigens mn kaartjes bij Ticket+Travel besteld wat ik al jaren doe en ze zijn vandaag netjes bezorgd ^O^
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_115743151
:D

Ik bedoel meer dat als je in Monaco van de baan ging, wat theoretisch op 80% van de baan niet eens kan, dat je van vangrail naar vangrail stuiterde. En dat heb ik nog steeds wel, ook in GT5 is het mijn minst favoriete circuit, lijkt wel alsof er magneten in die vangrails zitten :')
pi_115777817
Weer eens wat ander F1 nieuws.

Het brein van een Formule 1 wagen (de ECU) wordt gebruikt in kinderziekenhuizen
quote:
There was an interesting story in yesterday’s Mail on Sunday about an innovative new use in the medical world for the F1 electronic control unit, the “brain” of an F1 car.

As a result of a chance conversation between a McLaren engineer and a paediatrician, Birmingham Children’s Hospital has been trialling the ECU in a children’s intensive care ward; the idea is that the F1-derived unit can measure all the key signs from the child, sense trends and detect developing problems earlier than the electronics previously used by the NHS.

The unit normally measures oil pressures, brake temperatures and the like.

Here, a lightly adapted version of the F1 ECU is being used to measure things like heart rate, oxygen levels and blood pressure in an ill child. And, inevitably, it is far more capable than the units currently used in hospitals; it can take a heart cardiogram 125 times a minute, instead of once an hour, for example.

This allows doctors to pick up signs of deterioration in a child’s condition much earlier and it detects subtle shifts, which the current system would not register. This is what F1 has arrived at through the desire to know as much as possible in real time about what is happening on the race car.

There are over 120 sensors on an F1 car, recording over 500 parameters which are transmitted live via telemetry, back to the pits and also to the teams’ factories in the UK and Europe. The ECU manages the data and the control systems and is a standardised unit used by all the F1 teams. In the four years since McLaren Electronic Systems started as ECU supplier, no car has retired from a race due to ECU failure, which gives a level of confidence for medical staff, no doubt.

The MoS spoke to Dr Heather Duncan, a consultant paediatrician at BCH, who described the trial as “a transformational breakthrough”; she is hoping to find more funding to continue the trial and encourage other childrens’ ICUs to trial the system.

“Formula 1 engineers do lots of real-time monitoring during races and look at performance and modelling to see when they should change tyres and have pit stops,” she said. “They’re predicting, essentially, which we don’t tend to do in healthcare.

“Although we can always see what is happening at the bedside, we can’t see trends over time. This software lets us do this – and it could improve a child’s chances of survival.

“At the moment it’s intuitive for a racing engineer but less so for clinicians. For example, breathing rate kept coming up as “revs per minute”. So there’s some tweaking to do.”

It’s easy to be cynical about stories like this, but the application of F1 technology to other areas of life is such an important bi-product of the drive for innovation, which makes F1 what it is.

As the team bosses fight each other over how to control costs and what F1 should be all about, they could do with taking account of stories like this one.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 20 augustus 2012 @ 19:51:31 #157
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_115794445
Krijg net telefoon dat ik een gratis kaartje krijg voor de vrije trainingen de vrijdag van Spa *O*

Waren er niet nog meer gegadigden voor de vrijdag :) Mini-meet?
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_115794717
Heb jij ff geluk! Kan je samen met Vosss :-p
  maandag 20 augustus 2012 @ 20:00:12 #159
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_115794874
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 19:56 schreef JohnB52 het volgende:
Heb jij ff geluk! Kan je samen met Vosss :-p
^O^ prima! Limburgers onder mekaar :7
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_115808656
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 19:56 schreef JohnB52 het volgende:
Heb jij ff geluk! Kan je samen met Vosss :-p
vosss kan vrijdag niet ivm een bruiloft. Ik was de zaterdag aan het overwegen, maar dat wordt lastig ivm nachtdienst van zater- op zondag.

;(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_115809115
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 00:46 schreef vosss het volgende:

[..]

vosss kan vrijdag niet ivm een bruiloft. Ik was de zaterdag aan het overwegen, maar dat wordt lastig ivm nachtdienst van zater- op zondag.

;(
jij hebt echt kutdiensten voor jouw hobby!
pi_115809239
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 01:03 schreef THEFXR het volgende:

[..]

jij hebt echt kutdiensten voor jouw hobby!
Eigenlijk wel ;(

Aan de andere kant, dit jaar kan/kon ik wel de volgende races gewoon live kijken:
quote:
• 16-18 maart - melbourne - 07:00 uur
• 23-25 maart - sepang - 10:00 uur
• 13-15 april - china - 09:00 uur
• 24-27 mei - monaco - 14:00 uur
• 8-10 juni - canada - 20:00 uur
• 22-24 juni - valencia - 14:00 uur
• 6-8 juli - silverstone - 14:00 uur
• 31-2 september - spa - 14:00 uur
• 21-23 september - singapore - 14:00 uur
• 12-14 oktober - korea - 08:00 uur
• 2-4 november - abu dhabi - 14:00 uur
• 23-25 november - brazilie - 17:00 uur
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_115809281
En er moet nou eenmaal brood op de plank en als het ff kan moet daar ook nog iets op, want droog brood is niet te vreten ~:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:42:52 #164
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_115821188
Ik ben er zaterdag en zondag..
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_115822456
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 19:51 schreef Sinister-D- het volgende:
Krijg net telefoon dat ik een gratis kaartje krijg voor de vrije trainingen de vrijdag van Spa *O*

Waren er niet nog meer gegadigden voor de vrijdag :) Mini-meet?
Ik ben eventueel van plan om vrijdag te gaan. Zag wel dat ik alleen nog kaarten op het circuit zelf kan krijgen, dus wil ik eerst weten of ze makkelijk te krijgen zijn voor een vrijdag en hoe duur ze zijn. Heb weinig zin om zo'n 3 uur voor niks in de auto te zitten. :P
pi_115829743
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 14:20 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik ben eventueel van plan om vrijdag te gaan. Zag wel dat ik alleen nog kaarten op het circuit zelf kan krijgen, dus wil ik eerst weten of ze makkelijk te krijgen zijn voor een vrijdag en hoe duur ze zijn. Heb weinig zin om zo'n 3 uur voor niks in de auto te zitten. :P
Ga dan naar de historic grand prix op zandvoort ;) http://www.historicgrandprix.nl/
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:32:03 #167
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_115834383
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 17:31 schreef Marks het volgende:

[..]

Ga dan naar de historic grand prix op zandvoort ;) http://www.historicgrandprix.nl/
Lijkt mij ook wel leuk. Is het niet te druk om wat dingen rustig te bekijken? :)
Wie dit leest is gek
pi_115849892
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 14:20 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik ben eventueel van plan om vrijdag te gaan. Zag wel dat ik alleen nog kaarten op het circuit zelf kan krijgen, dus wil ik eerst weten of ze makkelijk te krijgen zijn voor een vrijdag en hoe duur ze zijn. Heb weinig zin om zo'n 3 uur voor niks in de auto te zitten. :P
Kaartjes zijn gewoon aan de poort te krijgen:


Subject: formula One Shell Belgian GP 2012
Date: Fri, 9 Mar 2012 11:14:55 +0100

Geachte.

We hebben uw mail goed ontvangen.

U kan die kaarten op het circuit kopen de dag zelf en niet op internet.
50 euro voor de vrijdag en 75 ¤ voor de zaterdag.

Met vriendelijke groeten.

Stijn De Boever
Sales Manager & Event Coordinator

SPA GRAND PRIX
Tel.: +32 87 22 44 66
Fax: +32 87 22 44 55
e-mail: stijn.db@spagrandprix.com
www.spagrandprix.com [/q]

50 euro overigens wel flink duurder geworden hoor. Paar jaar terug was dat een heel stuk minder :X

[ Bericht 5% gewijzigd door Opa.Bakkebaard op 12-10-2020 09:49:26 ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_115861154
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 17:31 schreef Marks het volgende:

[..]

Ga dan naar de historic grand prix op zandvoort ;) http://www.historicgrandprix.nl/
Is inderdaad ook nog een optie. Bijna helemaal vergeten dat dat ook nog was.

quote:
3s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 00:34 schreef vosss het volgende:

[..]

Kaartjes zijn gewoon aan de poort te krijgen:

[..]

50 euro overigens wel flink duurder geworden hoor. Paar jaar terug was dat een heel stuk minder :X
Is inderdaad niet goedkoop en uiteraard zal het parkeren ook niet echt goedkoop zijn. Zal er in ieder geval nog even over nadenken. Bedankt in ieder geval. 14.gif
pi_115867836
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:19 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Is inderdaad ook nog een optie. Bijna helemaal vergeten dat dat ook nog was.

[..]

Is inderdaad niet goedkoop en uiteraard zal het parkeren ook niet echt goedkoop zijn. Zal er in ieder geval nog even over nadenken. Bedankt in ieder geval. [ afbeelding ]
Ik ga wel, 35 euro voor 3 dagen ... :P
Ik zou bijna zeggen dat ik het niet begrijp dat mensen naar Spa gaan, als ze ook hier heen kunnen gaan.
En dat zeg ik, die vorig jaar op Spa is geweest en daar dagen heb beleeft die tot de mooiste van mn leven behoren !
Maar ik kijk nu al uit naar het zitten langs het start finish gedeelte op Zandvoort, dan naar rechts kijken richting de laatste bocht en dan de Porsche 917 5.0 L v12 (!) volgas aan zien en horen aan komen stormen. :9~
pi_115870390
Nelson Piquet junior is blijkbaar nog niet klaar met gal spuwen over Formule 1-coureurs. Volgens de Braziliaan zou zijn landgenoot, drievoudig wereldkampioen en racelegende Ayrton Senna niet goed genoeg zijn voor de moderne Formule 1.
Geen talent
“Iemand als Senna zou vandaag de dag helemaal niets winnen in de Formule 1”, aldus Piquet. “Hij was erg snel maar had geen talent op technisch en mechanisch gebied.”

Statistieken
Statistisch gezien moet Piquet in elk geval zijn meerdere erkennen in Senna. Piquet kwam in 28 Grands Prix tot zeven finishes in de punten, met een enkele tweede plaats als hoogtepunt. Dat leverde hem in 2008 een twaalfde plaats op in het kampioenschap. Senna pakte in totaal 41 overwinningen, 80 podiumplaatsen en 3 wereldtitels.

Bron:RTLGP
  woensdag 22 augustus 2012 @ 17:12:17 #172
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_115872326
Piquet Jr. heeft hier het volle recht natuurlijk om deze mening van hem te verkondigen ^O^

:')

Piquet Jr. :') :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 22 augustus 2012 @ 17:13:21 #173
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_115872369
Wat een aapje is die piquet :')
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_115873882
Nelsinho moet eens een flinke draai om z'n oren krijgen van z'n vader die met z'n 3 wereldtitels wel recht van spreken heeft.
Feel free to ignore my comments.
pi_115875958
Ik zie ineens dat Olav Mol me volgt op Twitter... Er schieten dan twee dingen door m'n hoofd, wat moet ie met mij en gaat het zo slecht dat hij zo probeert meer kijkers te trekken...
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_115878050
Bij mij ook. Denk dat dat te maken heeft met reclame...
pi_115879373
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:23 schreef PennyWise84 het volgende:
Nelson Piquet junior is blijkbaar nog niet klaar met gal spuwen over Formule 1-coureurs. Volgens de Braziliaan zou zijn landgenoot, drievoudig wereldkampioen en racelegende Ayrton Senna niet goed genoeg zijn voor de moderne Formule 1.
Geen talent
“Iemand als Senna zou vandaag de dag helemaal niets winnen in de Formule 1”, aldus Piquet. “Hij was erg snel maar had geen talent op technisch en mechanisch gebied.”

Statistieken
Statistisch gezien moet Piquet in elk geval zijn meerdere erkennen in Senna. Piquet kwam in 28 Grands Prix tot zeven finishes in de punten, met een enkele tweede plaats als hoogtepunt. Dat leverde hem in 2008 een twaalfde plaats op in het kampioenschap. Senna pakte in totaal 41 overwinningen, 80 podiumplaatsen en 3 wereldtitels.

Bron:RTLGP
Was het niet zo dat Senna uren lang bij debriefs bleef om het fijnste te weten te komen en te begrijpen?
pi_115882991
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 20:30 schreef Aresdreams het volgende:

[..]

Was het niet zo dat Senna uren lang bij debriefs bleef om het fijnste te weten te komen en te begrijpen?
Desalniettemin kan het best zo zijn dat elk tijdperk van techniek en regelementen z'n eigen type topcoureur vraagt.
Zo was in het verleden het snel en nauwkeurig met de versnellingspook om kunnen gaan waarschijnlijk heel belangrijk, werd later het aanvoelen van het uitbreekpunt van de auto in de bocht de grote kunst en is tegenwoordig het heel kunnen houden van de banden iets wat je aan overwinningen helpt.
Wie dit leest is gek
pi_115921371
Spa tot en met 2015 op de kalender
quote:
De organisatie van de Belgische Grand Prix en Formule 1-baas Bernie Ecclestone zijn het definitief eens geworden over een nieuw contract voor 2013, 2014 en 2015. Zo is donderdag bekendgemaakt door Spa Grand Prix-baas Etienne Davignon.

Een maand geleden werd al bekend dat er een akkoord was bereikt met Ecclestone over een nieuw driejarig contract. Inmiddels zijn ook alle handtekeningen gezet. De Waalse economieminister Jean-Claude Marcourt herhaalde donderdag nog maar eens dat de Waalse overheid de komende jaren minder voor de race betaalt dan nu. Om wat voor bedrag het precies gaat, wilde hij niet zeggen. De Grand Prix zal verder intensiever worden ingezet om Wallonië als toeristische bestemming te promoten.

De Grand Prix van België is dit jaar op 2 september, volgende week dus.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_115922679
quote:
99s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 21:49 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Desalniettemin kan het best zo zijn dat elk tijdperk van techniek en regelementen z'n eigen type topcoureur vraagt.
Zo was in het verleden het snel en nauwkeurig met de versnellingspook om kunnen gaan waarschijnlijk heel belangrijk, werd later het aanvoelen van het uitbreekpunt van de auto in de bocht de grote kunst en is tegenwoordig het heel kunnen houden van de banden iets wat je aan overwinningen helpt.
Het aanvoelen van het uitbreekpunt van de auto is volgens mij sinds 1907 al erg belangrijk, maar ik kan er een jaar naast zitten. Ik snap je punt, en ik weet niet wat dat joch nou precies wilde zeggen en vraag me af of het wat aangedikt is.

Maar volgen mij was Senna veel minder analytisch en op de techniek gericht dan Prost. Die huidige banden sparen zou ook niet het beste in hem boven brengen. Maar het klopt wel dat elk tijdperk zijn specifieke talenten vereist, naast algemene talenten die altijd nodig zijn. Maar met zijn specifieke talenten van toen zou hij het zeker moeilijker krijgen zeker als hij andere niet ontwikkeld. Komt nog bij dat het hele veld gewoon een stuk sterker is geworden in 20 jaar, dat er een snellere coureur kwam heeft hij notabene zelf nog meegemaakt, maar de DC's van deze wereld zouden de huidige F1 niet meer inkomen.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 15:18 schreef Marks het volgende:

En dat zeg ik, die vorig jaar op Spa is geweest en daar dagen heb beleeft die tot de mooiste van mn leven behoren !
Maar ik kijk nu al uit naar het zitten langs het start finish gedeelte op Zandvoort, dan naar rechts kijken richting de laatste bocht en dan de Porsche 917 5.0 L v12 (!) volgas aan zien en horen aan komen stormen. :9~
Dat is toch een boxer? Of verpest ik nu alsnog je dag?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_115924163
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 20:36 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het aanvoelen van het uitbreekpunt van de auto is volgens mij sinds 1907 al erg belangrijk, maar ik kan er een jaar naast zitten. Ik snap je punt, en ik weet niet wat dat joch nou precies wilde zeggen en vraag me af of het wat aangedikt is.

Maar volgen mij was Senna veel minder analytisch en op de techniek gericht dan Prost. Die huidige banden sparen zou ook niet het beste in hem boven brengen. Maar het klopt wel dat elk tijdperk zijn specifieke talenten vereist, naast algemene talenten die altijd nodig zijn. Maar met zijn specifieke talenten van toen zou hij het zeker moeilijker krijgen zeker als hij andere niet ontwikkeld. Komt nog bij dat het hele veld gewoon een stuk sterker is geworden in 20 jaar, dat er een snellere coureur kwam heeft hij notabene zelf nog meegemaakt, maar de DC's van deze wereld zouden de huidige F1 niet meer inkomen.

[..]

Dat is toch een boxer? Of verpest ik nu alsnog je dag?
Ja, 12 cyl FLAT , maar wel een Ferrari v12 en een Ford GT 40 8 cilinder :D
pi_115926485
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 21:04 schreef Marks het volgende:

[..]

Ja, 12 cyl FLAT , maar wel een Ferrari v12 en een Ford GT 40 8 cilinder :D
Nee, ik zat mis. Het is wel een v12, en ook een flat 12 maar geen boxer. Maar wel luchtgekoeld dus het zal wel een apart geluidje geweest zijn. Omdat Porsche nogal wat boxers maakt dacht ik dat ze gewoon twee van die boxers achter elkaar hadden gegoten, maar dat is dus niet het geval.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_115941810
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 21:45 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, ik zat mis. Het is wel een v12, en ook een flat 12 maar geen boxer. Maar wel luchtgekoeld dus het zal wel een apart geluidje geweest zijn. Omdat Porsche nogal wat boxers maakt dacht ik dat ze gewoon twee van die boxers achter elkaar hadden gegoten, maar dat is dus niet het geval.
Ja en vanaf vrijdag, wanneer de trainingen al beginnen, ben ik er al bij voor dus maar 35 euro... 3 dagen en ik kan zo vanaf het hotel ernaast de baan op lopen :P
pi_115944642
Ow dit weekend is weer Bavaria City Racing in Rotterdam toch?

Nog mensen die daarheen gaan en wat filmpjes maken? :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_115947819
Geen F1 nog deze week, maar verder wel:

MotoGP op BRNO
WorldSuperBiKe op Moscow Raceway
British Super Bike op Cadwell Park
en
F Renault 3.5 op Silverstone, met dus zowel Frijns als Melker!

Het mag een wonder heten als ik het voor elkaar krijg alles te zien, komt een hele analyse en strategie bij kijken vrees ik :9
pi_115948132
Ik ga met Spa die officiële timing app van de FIA eens proberen op mijn tablet :Y

Ben benieuwd of het wat is (en of het uberhaupt werkt, want 25 euro is veel te duur dus gratis gedownload :@ )
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_115948283
Zover ik weet zijn er al diverse mensen die hun 25 euro terug hebben ge-eist, zegt genoeg lijkt mij ;)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:06:53 #188
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_115948308
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:01 schreef vosss het volgende:
Ik ga met Spa die officiële timing app van de FIA eens proberen op mijn tablet :Y

Ben benieuwd of het wat is (en of het uberhaupt werkt, want 25 euro is veel te duur dus gratis gedownload :@ )
De gratis versie werkt volgens mij niet live, toen ik het testte. Ik heb mijn versie gratis gedownload en geinstalleerd dmv een jailbreak. Het voegt race-berichten toe, laat zien waar gele vlaggen gezwaaid worden en een kaart met posities van de coureurs.

Mooie app maar voor mij zeker niet de 25¤ waard.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_115956815
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:52 schreef Marks het volgende:
Geen F1 nog deze week, maar verder wel:

MotoGP op BRNO
WorldSuperBiKe op Moscow Raceway
British Super Bike op Cadwell Park
en
F Renault 3.5 op Silverstone, met dus zowel Frijns als Melker!

Het mag een wonder heten als ik het voor elkaar krijg alles te zien, komt een hele analyse en strategie bij kijken vrees ik :9
En dan mis je nog de DTM op Zandvoort en de Indycar race op Sonoma (beiden live op RTL7).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_115957027
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:32 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

En dan mis je nog de DTM op Zandvoort en de Indycar race op Sonoma (beiden live op RTL7).
Ja, nou, die kampioenschappen volg ik niet en dat zou dus te veel worden ook :P
pi_115957173
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:37 schreef Marks het volgende:

[..]

Ja, nou, die kampioenschappen volg ik niet en dat zou dus te veel worden ook :P
Liever die dan die motorraces. Ben meer van de 4 wielen dan 2. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:55:23 #192
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_115957663
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:41 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Liever die dan die motorraces. Ben meer van de 4 wielen dan 2. :)
Waarom?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_116016240
Wsr op eurosport :-)
  zondag 26 augustus 2012 @ 11:24:29 #194
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_116016815
^O^ Wilde 't net posten posten. wel een ~25 minuten te laat :')
Frijns niet erbij?

6 man in 3 bochten :( Godver ;(

[ Bericht 15% gewijzigd door Sinister-D- op 26-08-2012 11:31:16 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_116017140
Jammer voor Sörensen.

Ook bizar: geen pitstops omdat er te weinig ruimte voor is in de pitsstraat...
pi_116017399
Is er verder nog autosport op tv? Bavaria city racing ofzo?
pi_116018472
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 11:48 schreef JohnB52 het volgende:
Is er verder nog autosport op tv? Bavaria city racing ofzo?
quote:
13:20 RTL GP: Retro
13:50 RTL GP: DTM - Zandvoort
15:20 RTL GP: IndyCar Series - Mid-Ohio
15:55 RTL GP: Rally report
16:55 RTL Transportwereld
17:25 RTL Autowereld
22:40 RTL GP: IndyCar Series - Sonoma Live
Dat is alles volgens mij wat met auto's te maken heeft vandaag :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_116018506
En zo te zien falen ze bij Bavaria City Racing weer eens om het geheel niet integraal live uit te zenden.

}:|
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 26 augustus 2012 @ 12:28:04 #199
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_116018570
bavaria is geen sponsor meer :P. Welk zender eigenlijk?

Is Sonoma trouwens een oval ?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_116018836
Nu tulpenrallye op RTL7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')