Het is ook wel duidelijk dat sommige mensen alleen zijn gecast op basis van hun uiterlijk vertoon, want zie die gozert op 2.04 rechts achterin en die 2 in het midden achterin op 2.23 das toch best sneuquote:Op woensdag 18 juli 2012 08:58 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
The cast and crew did this Haka for their friend and fellow "Spartacus" family member Andy, after filming the prequel "Gods of the Arena" to help give him strength and express their support and love, on his journey. In fact, Andy gave them ...his thoughts and love and strength which they carry with them now on their own journeys through their lives. Help finish the documentary here: www.beherenowfilm.com -- and our campaign to edit it and share this link with others -- so that we may fulfill Andy's wishes to help and inspire others through his story
krijg een foutmelding als ik deze wil bekijken.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:48 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nice...quote:Op maandag 24 september 2012 14:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
krijg een foutmelding als ik deze wil bekijken.
degene die er toe deden zijn wel allemaal doodquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:34 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Nice...
Hopelijk weer flink wat vrouwelijk naakt
Ze kunnen vast weer wat nieuw vleesch introducerenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:23 schreef planethugo het volgende:
[..]
degene die er toe deden zijn wel allemaal dood
ongetwijfeld gaat dat ook wel gebeurenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:31 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Ze kunnen vast weer wat nieuw vleesch introduceren
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:23 schreef planethugo het volgende:
[..]
degene die er toe deden zijn wel allemaal dood
quote:
En vergeet de boobs niet!quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:48 schreef planethugo het volgende:
heb er ook wel weer zin in
lekker slechte acteerprestaties en veel bloed
Hopelijk introduceren ze wat nieuwe frisse en sappige boobs.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:58 schreef planethugo het volgende:
[..]
ohja, maar de voornaamste boobs zijn dood
Helaas wel ja... Die vrouw van Spartacus, die Sura ofzo, wat was dat een lekker wijf. Niet normaal gewoonquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:58 schreef planethugo het volgende:
[..]
ohja, maar de voornaamste boobs zijn dood
Klopt, Erin Cummings.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:40 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Mooi, we kunnen bijna weer!! Hopelijk volgt volgend jaar de spin-off!
En Sura, volgens mij zat die actrice ook in Bitch Slap (geweldige film, als je hem maar in de juiste bui kijkt).
Hubba hubbaquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:15 schreef turance het volgende:
Ook jammer dat Katrina Law niet meer meedoet.
Alhoewel Mira en Spartacus niet echt een klik hadden in de serie.
[ afbeelding ]
haha ik heb er nog ééntje:quote:
Vind ik ook. Die nieuwequote:Op donderdag 24 januari 2013 10:30 schreef turance het volgende:
[..]
haha ik heb er nog ééntje:
Lesley Anne Brandt is ermee gestopt![]()
[ afbeelding ]
En Cinthia Addai Robinson is voor haar in de plaats gekomen
[ afbeelding ]
Nou wil ik niet al te negatief overkomen, maar ik vond de eerste Neavia toch iets beter
Ja, idd! Natuurlijk voorspelbaar dat hij zou winnen van zijn slaaf, maar de manier waarop was wel erg cool!quote:
Hoezo? eerste aflveringen van een nieuw seizoen is juist meestal een introductie van wat er rest van het seizoen gaat gebeuren. En er was toch al aardig wat actie.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:46 schreef turance het volgende:
[..]
Ja, idd! Natuurlijk voorspelbaar dat hij zou winnen van zijn slaaf, maar de manier waarop was wel erg cool!
Verder eigenlijk een beetje té mager voor een openingsepisode van een seizoen. Maar ik had dan ook grote verwachtingen. Toch goeie episode!
De openingsscene was al meteen actie (zit nu te kijken).quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoezo? eerste aflveringen van een nieuw seizoen is juist meestal een introductie van wat er rest van het seizoen gaat gebeuren. En er was toch al aardig wat actie.
Klopt, maar ik bedoel de actie ook niet. De actie is altijd goed in Spartacus. Ik had bij S01E01 en S02E01 toch een meer episch gevoel. Niks ten nadele van de aflevering zelf. Misschien dat ze ook het begin van de grote battle hadden moeten laten zien. Iets met een speech van Spartacus ofzo. Maar zulke scene's gaan waarschijnlijk gaandeweg het seizoen nog komen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoezo? eerste aflveringen van een nieuw seizoen is juist meestal een introductie van wat er rest van het seizoen gaat gebeuren. En er was toch al aardig wat actie.
Hoop je dat Spartacus deze keer wintquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:59 schreef Nic1 het volgende:
Erg goed begin van het nieuwe seizoen.Ben benieuwd of ze de geschiedenis nog gaan volgen.
Nee, gaat meer om de details hoe hij verliest.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hoop je dat Spartacus deze keer wint
Maar nee dus. Volgens mij zijn er al een aantal tijdslijnen uit de geschiedenisboekjes aangepast aan het scipt.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:51 schreef chiren het volgende:
Toch wel jammer dat we nu al de man gezien hebben die Spartacus uiteindelijk zal verslaan.
Is dit dan het laatste seizoen?
Ja, maar er komt misschien nog een spin-off over Julius Caesar.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:51 schreef chiren het volgende:
Toch wel jammer dat we nu al de man gezien hebben die Spartacus uiteindelijk zal verslaan.
Is dit dan het laatste seizoen?
Hoezo zoals in 300? Daar was iedereen toch ook ripped? Veel meer dan in Spartacus.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:41 schreef drumstickNL het volgende:
passen ze die lichamen nog een beetje aan zoals in 300? zijn wel erg veel ripped gasten anders
nopequote:Op zondag 27 januari 2013 02:52 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Hoezo zoals in 300? Daar was iedereen toch ook ripped? Veel meer dan in Spartacus.
Voor zo'n serie is dat is goed te trainen. Het zijn geen superfysieken.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:41 schreef drumstickNL het volgende:
passen ze die lichamen nog een beetje aan zoals in 300? zijn wel erg veel ripped gasten anders
Waarom zou men geen makeup ernaast gebruiken?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:15 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Voor zo'n serie is dat is goed te trainen. Het zijn geen superfysieken.
Echt wâl. daar viel het juist enorm op, meteen. Duidelijk iets extra's genomen om de boel strakker om het lichaam te krijgen. Terwijl in Spartacus het juist niet zo overdreven is.quote:
watquote:Op zondag 27 januari 2013 13:16 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Echt wâl. daar viel het juist enorm op, meteen. Duidelijk iets extra's genomen om de boel strakker om het lichaam te krijgen. Terwijl in Spartacus het juist niet zo overdreven is.
Is het zo lastig voor je om te begrijpen? In Spartacus zien ze er m.i. nog enigszins normaal uit, terwijl in 300 het duidelijk een concept van het stijltje was en dus extra duidelijk moest opvallen. Wat ze voor films vaak doen is om dan wat exta's om de huid strakker op het lichaam te krijgen zodat het er op beeld extra goed uit ziet. Gezien de frequentie waarmee je het voor een heel seizoen van een serie zou moeten nemen, is het sowieso onwenselijk.quote:
dacht even dat je AAS impliceerdequote:Op zondag 27 januari 2013 14:38 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Is het zo lastig voor je om te begrijpen? In Spartacus zien ze er m.i. nog enigszins normaal uit, terwijl in 300 het duidelijk een concept van het stijltje was en dus extra duidelijk moest opvallen. Wat ze voor films vaak doen is om dan wat exta's om de huid strakker op het lichaam te krijgen zodat het er op beeld extra goed uit ziet. Gezien de frequentie waarmee je het voor een heel seizoen van een serie zou moeten nemen, is het sowieso onwenselijk.
Ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:08 schreef TwenteFC het volgende:
Geven ze elk seizoen een nieuwe naam?
Het is dus Spartacus -> Spartacus: Gods of the Arena -> Spartacus: War of the damned ?
Ok thanks, even checken of het wat isquote:Op zondag 27 januari 2013 21:11 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ja.
1. Blood and Sand
0. Gods of the Arena (mini serie-seizoen, 6 afleveringen volgens mij. Vertelt meer van het verhaal van vóór Blood and Sand, over Batiatus en Lucretia)
2. Vengeance
3. War of the Damned
Volgens mij (maar schiet mij er niet voor af, weet het niet zeker) hadden ze die toch tussen het 1e en 2e seizoen gestopt, aangezien die eerste Spartacus-acteur kanker kreeg. Weet niet of ze verwachtte dat hij er bovenop zou komen, zodat hij daarna verder kon met seizoen 2. Wat helaas dus niet doorging. (Tenminste, zoiets dacht ik ergens gehoord te hebben...maar zoals ik zei, schiet me er niet voor af!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ok thanks, even checken of het wat is
Klopt. Rip andyquote:Op zondag 27 januari 2013 21:21 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Volgens mij (maar schiet mij er niet voor af, weet het niet zeker) hadden ze die toch tussen het 1e en 2e seizoen gestopt, aangezien die eerste Spartacus-acteur kanker kreeg. Weet niet of ze verwachtte dat hij er bovenop zou komen, zodat hij daarna verder kon met seizoen 2. Wat helaas dus niet doorging. (Tenminste, zoiets dacht ik ergens gehoord te hebben...maar zoals ik zei, schiet me er niet voor af!)
Ik vond het wel een leuke toevoeging. Vertelt eigenlijk het verhaal over hoe zij hun plekje proberen te veroveren (of hebben veroverd) bij de hoge Lanista's van Capua.
Klopt, er was eerst sprake van dat hij na zijn behandeling weer zou gaan acteren, vandaar de prequel.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:21 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Volgens mij (maar schiet mij er niet voor af, weet het niet zeker) hadden ze die toch tussen het 1e en 2e seizoen gestopt, aangezien die eerste Spartacus-acteur kanker kreeg. Weet niet of ze verwachtte dat hij er bovenop zou komen, zodat hij daarna verder kon met seizoen 2. Wat helaas dus niet doorging. (Tenminste, zoiets dacht ik ergens gehoord te hebben...maar zoals ik zei, schiet me er niet voor af!)
En wát een prequel it wasquote:Op zondag 27 januari 2013 22:30 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Klopt, er was eerst sprake van dat hij na zijn behandeling weer zou gaan acteren, vandaar de prequel.
Na 1 afleveringquote:Op maandag 28 januari 2013 23:44 schreef Obama het volgende:
Ik vind de verhaallijn trouwens wat minder nu....
Ja toen was het vele malen duidelijker dan nu, het is net prison break. De beste afleveringen waren in de gevangenis.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
Na 1 aflevering
Maar ik vond de series in de ludus ook het beste ja
Dat viel wel mee. Bovendien waren dat de eerste afleveringen van een hele nieuwe serie, dan is het logisch dat men even in moet komen. Zelfs in kwalitatief interessante series zijn de eerste afleveringen altijd 'anders'.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:23 schreef Ziewoarut het volgende:
Het lijkt dat veel mensen vergeten dat de eerste 2 tot 3 afleveringen van s01 echt ongelofelijk slecht waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |