Klopt, Erin Cummings.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:40 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Mooi, we kunnen bijna weer!! Hopelijk volgt volgend jaar de spin-off!
En Sura, volgens mij zat die actrice ook in Bitch Slap (geweldige film, als je hem maar in de juiste bui kijkt).
Hubba hubbaquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:15 schreef turance het volgende:
Ook jammer dat Katrina Law niet meer meedoet.
Alhoewel Mira en Spartacus niet echt een klik hadden in de serie.
[ afbeelding ]
haha ik heb er nog ééntje:quote:
Vind ik ook. Die nieuwequote:Op donderdag 24 januari 2013 10:30 schreef turance het volgende:
[..]
haha ik heb er nog ééntje:
Lesley Anne Brandt is ermee gestopt![]()
[ afbeelding ]
En Cinthia Addai Robinson is voor haar in de plaats gekomen
[ afbeelding ]
Nou wil ik niet al te negatief overkomen, maar ik vond de eerste Neavia toch iets beter
Ja, idd! Natuurlijk voorspelbaar dat hij zou winnen van zijn slaaf, maar de manier waarop was wel erg cool!quote:
Hoezo? eerste aflveringen van een nieuw seizoen is juist meestal een introductie van wat er rest van het seizoen gaat gebeuren. En er was toch al aardig wat actie.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:46 schreef turance het volgende:
[..]
Ja, idd! Natuurlijk voorspelbaar dat hij zou winnen van zijn slaaf, maar de manier waarop was wel erg cool!
Verder eigenlijk een beetje té mager voor een openingsepisode van een seizoen. Maar ik had dan ook grote verwachtingen. Toch goeie episode!
De openingsscene was al meteen actie (zit nu te kijken).quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoezo? eerste aflveringen van een nieuw seizoen is juist meestal een introductie van wat er rest van het seizoen gaat gebeuren. En er was toch al aardig wat actie.
Klopt, maar ik bedoel de actie ook niet. De actie is altijd goed in Spartacus. Ik had bij S01E01 en S02E01 toch een meer episch gevoel. Niks ten nadele van de aflevering zelf. Misschien dat ze ook het begin van de grote battle hadden moeten laten zien. Iets met een speech van Spartacus ofzo. Maar zulke scene's gaan waarschijnlijk gaandeweg het seizoen nog komen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoezo? eerste aflveringen van een nieuw seizoen is juist meestal een introductie van wat er rest van het seizoen gaat gebeuren. En er was toch al aardig wat actie.
Hoop je dat Spartacus deze keer wintquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:59 schreef Nic1 het volgende:
Erg goed begin van het nieuwe seizoen.Ben benieuwd of ze de geschiedenis nog gaan volgen.
Nee, gaat meer om de details hoe hij verliest.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hoop je dat Spartacus deze keer wint
Maar nee dus. Volgens mij zijn er al een aantal tijdslijnen uit de geschiedenisboekjes aangepast aan het scipt.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:51 schreef chiren het volgende:
Toch wel jammer dat we nu al de man gezien hebben die Spartacus uiteindelijk zal verslaan.
Is dit dan het laatste seizoen?
Ja, maar er komt misschien nog een spin-off over Julius Caesar.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:51 schreef chiren het volgende:
Toch wel jammer dat we nu al de man gezien hebben die Spartacus uiteindelijk zal verslaan.
Is dit dan het laatste seizoen?
Hoezo zoals in 300? Daar was iedereen toch ook ripped? Veel meer dan in Spartacus.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:41 schreef drumstickNL het volgende:
passen ze die lichamen nog een beetje aan zoals in 300? zijn wel erg veel ripped gasten anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |