abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115097027
Wel belasting betaling, de tering :')
  Trouwste user 2022 zaterdag 4 augustus 2012 @ 16:27:07 #227
7889 tong80
Spleenheup
pi_115098854
Sprinter Kim Collins komt tijdens de Olympische Spelen in Londen niet in actie. De 36-jarige atleet uit Saint Kitts en Nevis is door bondsofficials naar huis gestuurd omdat hij zonder toestemming zijn vrouw in een hotel bezocht. Collins kondigde op Twitter meteen aan nooit meer voor zijn land uit te zullen komen.

De routinier zou vandaag voor de vijfde keer op de 100 meter tijdens de Spelen in actie komen. Zijn wegzenden is opvallend aangezien Collins groot aanzien geniet in Saint Kitts en Nevis. De wereldkampioen van 2003 was zelfs vlaggendrager tijdens de openingsceremonie.

De series van de 100 meter werden vandaag gelopen. Vlak voor de start kwam het nieuws over Collins naar buiten. De sprinter uitte direct zijn ongenoegen. "Zelfs een man in de gevangenis krijgt zijn vrouw op bezoek."

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 19:36:35 #228
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115105318
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 11:33 schreef zuiderbuur het volgende:
Ondertussen is het wel duidelijk dat België het niet zo goed doet als Nederland (één keer zilver, en één keer brons), maar daar is er een reden voor:
http://www.sporza.be/cm/s(...)_nederlanders_belgen

[..]

Toch knap dat ze daar nu achter zijn gekomen, dit was gelukkig niet al tientallen jaren bekend.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator zaterdag 4 augustus 2012 @ 20:00:39 #229
9859 crew  Karina
Woman
pi_115106201
Over medailles gesproken, dit is mooi nieuws voor Guatemala:

Eerste olympische medaille ooit Guatemala
Snelwandelaar Erick Barrondo heeft in Londen geschiedenis geschreven. Hij is de eerste sporter uit Guatemala die een medaille wint op een Olympische Spelen.

Barrondo kwam op de 20 kilometer als tweede over de meet, achter Chen Ding uit China. De Chinees Wang Zhen ging met het brons aan de haal.
Bron
*O*
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_115106264
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 19:36 schreef Redefine het volgende:

[..]

Toch knap dat ze daar nu achter zijn gekomen, dit was gelukkig niet al tientallen jaren bekend.
Hehe.
  Trouwste user 2022 zaterdag 4 augustus 2012 @ 20:59:13 #231
7889 tong80
Spleenheup
pi_115108864
Springruiter Ian Millar is sinds zaterdag de eerste atleet die tien keer op de Olympische Spelen is uitgekomen. De 65-jarige Canadees startte met Star Power in de individuele wedstrijd en vestigde daarmee het record. Voor deze Olympische Spelen deelde hij het record met negen Spelen samen met de Oostenrijkse zeiler Hubert Raudaschl en de Russische schutter Afanasijs Kuzmins.

In 1972 debuteerde Millar op 25-jarige leeftijd in München op olympisch niveau. Hij ontbrak in 1980 op de Spelen van Moskou wegens een boycot. Millar won vier jaar geleden in Hongkong pas zijn eerste medaille, zilver in de landenwedstrijd. "Ik heb geluk gehad dat ik altijd over goede paarden kon beschikken. Aan stoppen denk ik nog niet. Als ik over vier jaar in Rio de Janeiro opnieuw een geschikt paard heb ben ik wat mij betreft weer van de partij."

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_115111139
10 keer Oympische Spelen wat een held _O_ Kut onderdeel, dat helaas wel.
  Trouwste user 2022 zondag 5 augustus 2012 @ 10:05:26 #233
7889 tong80
Spleenheup
pi_115128834
Gisteravond hebben bijna 3,3 miljoen Nederlanders de succesvolle race van Ranomi Kromowidjojo en Marleen Veldhuis op de 50 meter vrije slag gezien. Dit blijkt uit cijfers van de Stichting KijkOnderzoek.

Kromowidjojo won gisteren haar tweede olympische titel deze Spelen, Veldhuis pakte in haar laatste race het brons. Donderdag, toen Kromowidjojo goud won op de 100 meter vrije slag, keken 3,7 miljoen Nederlanders.

Ook de 4x100 meter wisselslag werd goed bekeken. 2,6 miljoen Nederlanders keken hoe Sharon van Rouwendaal, Moniek Nijhuis, Inge Dekker en Ranomi Kromowidjojo zesde werden in de eindstrijd.

Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 13:57:34 #234
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_115135751
Van der Geest legt de vinger op de zere plek _O_

"Van der Geest ergert zich bovendien aan de houding en beleving van veel Nederlanders tijdens grote sportevenementen. ''Nederland is een decadent land aan het worden'', aldus de technisch directeur van Judo Bond Nederland (JBN) zondag in Londen.
Volgens Van der Geest gaat het vaak al helemaal niet meer om de sport zelf. ''We zijn vaak al dronken en lopen de polonaise voordat een toernooi begint. Nederlanders hebben zin in een feestje, en daar is de sport voor nodig. Je kunt je wel afvragen of dat een goede ontwikkeling is. Ik vind dat een zorg.''

http://www.nusport.nl/jud(...)n-toekomst-judo.html

Vooral dat dik gedrukte is helemaal waar.
pi_115135949
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:27 schreef tong80 het volgende:
Sprinter Kim Collins komt tijdens de Olympische Spelen in Londen niet in actie. De 36-jarige atleet uit Saint Kitts en Nevis is door bondsofficials naar huis gestuurd omdat hij zonder toestemming zijn vrouw in een hotel bezocht. Collins kondigde op Twitter meteen aan nooit meer voor zijn land uit te zullen komen.

De routinier zou vandaag voor de vijfde keer op de 100 meter tijdens de Spelen in actie komen. Zijn wegzenden is opvallend aangezien Collins groot aanzien geniet in Saint Kitts en Nevis. De wereldkampioen van 2003 was zelfs vlaggendrager tijdens de openingsceremonie.

De series van de 100 meter werden vandaag gelopen. Vlak voor de start kwam het nieuws over Collins naar buiten. De sprinter uitte direct zijn ongenoegen. "Zelfs een man in de gevangenis krijgt zijn vrouw op bezoek."

Tja, komt idd allemaal erg kinderachtig over, maar hij weet toch zelf heus wel wat de regels zijn. En als je dan aan zo'n belangrijk toernooi meedoet kun je je daar toch wel even aan houden voor het goede doel? Redelijk dom van hem dus.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_115136197
Sophie van Gestel, from Norway. :')
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 14:15:40 #238
9859 crew  Karina
Woman
pi_115136386
Karatetrap ontsiert Olympische kwartfinale
Mexico won zaterdagavond met 4-2 van Senegal en plaatste zich daarmee voor de halve finale van de Olympische Spelen. Het duel werd ontsierd door een karate trap van de Senegalees Pape Souare. Hij trapte met zijn noppen vol op het gezicht van een Mexicaan. Ongelukkig of een slechte verliezer?
Bron

niet zo tof doen
pi_115136625
quote:
99s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:07 schreef Karina het volgende:
Die van Nederland zijn best netjes, toen ik ze op tv zag vond ik het helemaal niks, maar op deze foto ziet het er stukken beter uit:
[ afbeelding ]
Wij hebben vlak voor de OS de nieuwe website voor ze opgeleverd, snap nu pas die foto's met al die vlaggen :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_115136691
Een Franse rechter heeft aan de Britse politie gevraagd om Housni Benslimane (77), hoofd van het Marokkaanse Olympische Comité te arresteren, omwille van betrokkenheid bij de verdwijning van een Marokkaans oppositielid in Parijs in 1965.
De man zou in Londen geweest zijn voor de Spelen, maar zou ondertussen opnieuw vertrokken zijn.

http://www.bbc.co.uk/news/world-africa-19110177
  Trouwste user 2022 zondag 5 augustus 2012 @ 18:10:29 #241
7889 tong80
Spleenheup
pi_115146119
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:03 schreef Samson het volgende:

[..]

Tja, komt idd allemaal erg kinderachtig over, maar hij weet toch zelf heus wel wat de regels zijn. En als je dan aan zo'n belangrijk toernooi meedoet kun je je daar toch wel even aan houden voor het goede doel? Redelijk dom van hem dus.
Je hebt het wel over de Péle, Maradona, Cruijff, Beckenbauer van dat land. Misschien nog wel meer status. En dan komt zo'n bobo, die er niet eens zou zijn geweest zonder Collins, hem als een schoolmeester in de hoek zetten. Of ben je voor befehl ist befehl und ordnung muss sein ?

pi_115146359
quote:
99s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:15 schreef Karina het volgende:
Karatetrap ontsiert Olympische kwartfinale
Mexico won zaterdagavond met 4-2 van Senegal en plaatste zich daarmee voor de halve finale van de Olympische Spelen. Het duel werd ontsierd door een karate trap van de Senegalees Pape Souare. Hij trapte met zijn noppen vol op het gezicht van een Mexicaan. Ongelukkig of een slechte verliezer?
Bron

Pff deze is nog erger dan die van De Jong. En De Jong mocht al de doodstraf krijgen bij wijze van spreken. Kun je nagaan :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Thomas-sama op 05-08-2012 18:20:37 ]
pi_115146422
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:10 schreef tong80 het volgende:

[..]

Je hebt het wel over de Péle, Maradona, Cruijff, Beckenbauer van dat land. Misschien nog wel meer status. En dan komt zo'n bobo, die er niet eens zou zijn geweest zonder Collins, hem als een schoolmeester in de hoek zetten. Of ben je voor befehl ist befehl und ordnung muss sein ?

Ja, zeker weten dat ik voor dat laatste ben!
  Trouwste user 2022 zondag 5 augustus 2012 @ 18:46:42 #244
7889 tong80
Spleenheup
pi_115147822
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:16 schreef Samson het volgende:

[..]

Ja, zeker weten dat ik voor dat laatste ben!
Und arbeit macht frei.

pi_115149178
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:46 schreef tong80 het volgende:

[..]

Und arbeit macht frei.

Jij bent niet echt van de nuance he, tja, zal komen door de tijd waarin je geboren bent. Kun jij ook niets aan doen, ouwe knakker!
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 19:41:27 #246
9859 crew  Karina
Woman
pi_115150528
Wie zich nog afvroeg waarom veel van de atleten met een koptelefoon op lopen:

Dr Dre breekt Olympische regels
Dr. Dre is geen officiële sponsor van de Spelen maar stuurde toch gratis koptelefoons naar sporters.

Het Internationaal Olympisch Commité (IOC) hanteert strenge regels rond het maken van reclame rond de Olympische Spelen. Omdat de officiële sponsors miljoenen hebben betaald om sponsor te zijn is het voor andere bedrijven ten strengste verboden ook reclame rond de Olympische Spelen te maken. Maar Dr. Dre doet het toch.

Gratis koptelefoons voor Britse olympische sporters
Het koptelefoonmerk van Dr. Dre heeft veel van de Britse sporters op de Spelen gratis koptelefoons gestuurd. Het zijn speciaal ontwikkelde versies van de koptelefoon, ze hebben namelijk de Britse vlag erop geprint.

Na het ontvangen hebben onder andere tennisster Laura Robson en voetbalkeeper Jack Butland over hun cadeau getweet. De laatste zei "Love my GB Beats by Dre" op Twitter. Beide tweets zijn inmiddels wel verwijderd.

IOC heeft nog niet gereageerd
Het IOC heeft nog niet gereageerd op de actie van Dr Dre. Het was hem in het verleden al eens gelukt zijn artikelen bij sporters te krijgen. Zo had de Amerikaanse basketballer LeBron James gratis koptelefoons gekregen tijdens te Olympische Spelen in Peking.
Bron
niet zo tof doen
  zondag 5 augustus 2012 @ 19:47:58 #247
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115150840
quote:
99s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:41 schreef Karina het volgende:
Wie zich nog afvroeg waarom veel van de atleten met een koptelefoon op lopen:

Dr Dre breekt Olympische regels
Dr. Dre is geen officiële sponsor van de Spelen maar stuurde toch gratis koptelefoons naar sporters.

Het Internationaal Olympisch Commité (IOC) hanteert strenge regels rond het maken van reclame rond de Olympische Spelen. Omdat de officiële sponsors miljoenen hebben betaald om sponsor te zijn is het voor andere bedrijven ten strengste verboden ook reclame rond de Olympische Spelen te maken. Maar Dr. Dre doet het toch.

Gratis koptelefoons voor Britse olympische sporters
Het koptelefoonmerk van Dr. Dre heeft veel van de Britse sporters op de Spelen gratis koptelefoons gestuurd. Het zijn speciaal ontwikkelde versies van de koptelefoon, ze hebben namelijk de Britse vlag erop geprint.

Na het ontvangen hebben onder andere tennisster Laura Robson en voetbalkeeper Jack Butland over hun cadeau getweet. De laatste zei "Love my GB Beats by Dre" op Twitter. Beide tweets zijn inmiddels wel verwijderd.

IOC heeft nog niet gereageerd
Het IOC heeft nog niet gereageerd op de actie van Dr Dre. Het was hem in het verleden al eens gelukt zijn artikelen bij sporters te krijgen. Zo had de Amerikaanse basketballer LeBron James gratis koptelefoons gekregen tijdens te Olympische Spelen in Peking.
Bron
Je ziet ze altijd wel al, maar dit jaar was het wel wat meer ja. Het is een slimme truc van Dr. Dre. Maar ik verwacht wel dat hij een mega boete krijgt als ze het rond kunnen krijgen dat de regels overtreden zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Trouwste user 2022 zondag 5 augustus 2012 @ 19:53:10 #248
7889 tong80
Spleenheup
pi_115151079
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:15 schreef Samson het volgende:

[..]

Jij bent niet echt van de nuance he, tja, zal komen door de tijd waarin je geboren bent. Kun jij ook niets aan doen, ouwe knakker!
Leg eens uit.

Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 19:54:29 #249
9859 crew  Karina
Woman
pi_115151157
Het is me nooit zo opgevallen, maar deze koptelefoons zijn zo opvallend, met die kleurtjes, ja dan zie je het natuurlijk eerder.

Wat betreft die regels over bezoek, eerder genoemd in dit topic, zijn die voor elk land hetzelfde? Ik heb de reglementen en atleetovereenkomst doorgelezen, ik zag daar niet zo snel iets staan over bezoekjes brengen buiten het Olympisch Dorp (niet heel aandachtig doorgelezen, maar dan nog, niets kunnen vinden hierover).

Ze staan overigens hier.
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 zondag 5 augustus 2012 @ 19:59:16 #250
7889 tong80
Spleenheup
pi_115151415
quote:
99s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:54 schreef Karina het volgende:
Het is me nooit zo opgevallen, maar deze koptelefoons zijn zo opvallend, met die kleurtjes, ja dan zie je het natuurlijk eerder.

Wat betreft die regels over bezoek, eerder genoemd in dit topic, zijn die voor elk land hetzelfde? Ik heb de reglementen en atleetovereenkomst doorgelezen, ik zag daar niet zo snel iets staan over bezoekjes brengen buiten het Olympisch Dorp (niet heel aandachtig doorgelezen, maar dan nog, niets kunnen vinden hierover).

Ze staan overigens hier.
Er zijn sporters die helemaal niet in het Olympisch dorp verblijven. Denk niet dat de Amerikaanse coach tegen leBronJames zegt dat ie geen wip mag maken.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')