SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
------------------------------------------------------------
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
TSSSSquote:Op zondag 15 juli 2012 00:13 schreef Klipnap het volgende:
Die gif was niet van mij hoor, van het MAL-forum gehaald.
Zo is het! Altijd voorwaarts met de Anime Topic! We moeten nog altijd de FAMC anime maken.quote:
Jullie laten ook niemand met rust hequote:Op zondag 15 juli 2012 00:17 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Heb jij trouwens een MAL?
Dan kunnen we zien waar je van houdt en suggesties geven
quote:Op zondag 15 juli 2012 00:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Jullie laten ook niemand met rust he
Nee nog niet aangemaakt.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:17 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Heb jij trouwens een MAL?
Dan kunnen we zien waar je van houdt en suggesties geven
Dat is die serie waar het over bacterien gaat en die jongen die met ze kan praten.quote:
Dat bedoel ikquote:Op zondag 15 juli 2012 00:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Fucking censor bij Horriblesubs.. Dan maar SubDESU
die mirrorquote:Op zondag 15 juli 2012 00:08 schreef -Strawberry- het volgende:
10 minutes in en ik vind het nu al fantastisch (SAO dus). Herken idd veel dingen van mmorpgs.
Het is gewoon erg handig.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Jullie laten ook niemand met rust he
Censor? Voelt hij het aan als je hem download?quote:Op zondag 15 juli 2012 00:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Fucking censor bij Horriblesubs.. Dan maar SubDESU
Ik snap hem ook nietquote:Op zondag 15 juli 2012 00:29 schreef Arashimashou het volgende:
Wat is er eigenlijk gecensureerd? En welke serie gaat het over? Mis ik hier iets?![]()
![]()
Haha slaap lekker dan naar.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik moet er vroeg uit morgen (9:00) dus ik ga ook maar
HS?quote:Op zondag 15 juli 2012 00:30 schreef wdn het volgende:
Crunchyroll zend allemaal maar censored uit
Dus alles van HS is censored.
Nog een reden om die nooit te kijken
Ok tot straks allemaalbedtijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och ja.... 09:00 poeh wat vroegquote:Op zondag 15 juli 2012 00:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik moet er vroeg uit morgen (9:00) dus ik ga ook maar
Ga wegquote:
Het is vakantie, ik geef geen ene neuk om mijn spelling momenteel.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Censor? Voelt hij het aan als je hem download?
Niet zo ingewikkeld doen. Die serie is net twee episodes opweg.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:39 schreef Klipnap het volgende:
http://myanimelist.net/forum/?topicid=462333
Interessante theorie. Accel World zou zich in het zelfde universum als SAO afspelen, maar dan later in de toekomst.
Bedoel je niet SAO?quote:Op zondag 15 juli 2012 00:50 schreef robin007bond het volgende:
Grr. Ik kan hier niet de nieuwe SOA kijken.
Tja.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik dacht al bij mezelf, not sure if just joking, or actually made that mistake.
Om de een of andere reden vind ik het altijd leuk om te lezen hoe hatelijk jij het vindt om op vakantie te zijn.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja.
Oh man. De kwaliteit van internet fluctueert hier zo erg. De ene keer heb ik niets, de andere keer een beetje. Het is waardeloos.
Ik heb altijd de behoefte aan informatie. Net wilde ik een Zwitsers horlogemerk zoeken, maar dat kon gewoon niet.![]()
Dan besef ik vaak in wat voor luxe we leven. We hebben gewoon toegang tot bijna alle informatie die er bestaat. Het is allemaal zo vanzelfsprekend dat we altijd maar informatie kunnen krijgen en de honger naar informatie gevoed wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is Accel World dan? Nog niet voorbij horen komen in de afleveringen. Of is dat van de novel?quote:Op zondag 15 juli 2012 00:39 schreef Klipnap het volgende:
http://myanimelist.net/forum/?topicid=462333
Interessante theorie. Accel World zou zich in het zelfde universum als SAO afspelen, maar dan later in de toekomst.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:38 schreef Qunix het volgende:
Misschien komt dat nog.SPOILER: SAOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Change of scenery. Zou absoluut wat toevoegen om ook de families te leren kennen bijvoorbeeld, en hoe ze daar aan een oplossing werken.
[ Bericht 19% gewijzigd door -Strawberry- op 15-07-2012 01:14:35 ]
Is het een beetje herkenbaar? Ik vind het echt vreselijk. Vooral als je afdoende aan de luxe die je thuis gewend bent.quote:Op zondag 15 juli 2012 01:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Om de een of andere reden vind ik het altijd leuk om te lezen hoe hatelijk jij het vindt om op vakantie te zijn.
Accel World is troep. Een andere anime. Gebaseerd op een lightnovelreeks geschreven door de dezelfde schrijver. Het gaat over een dikke jongen (Knorretje is zijn naam) die zich als een zelfingenomen eikel gedraagt en de de meisjes die zonder aanwijsbare reden, buiten dat hij een --soort van-- goed is in een vechtspelletje, voor hem vallen. De droom van iedere nerd dus.quote:Op zondag 15 juli 2012 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat is Accel World dan? Nog niet voorbij horen komen in de afleveringen. Of is dat van de novel, net zoals Yui in de TT?
Oh okay.quote:Op zondag 15 juli 2012 01:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Accel World is troep. Een andere anime. Gebaseerd op een lightnovelreeks geschreven door de dezelfde schrijver. Het gaat over een dikke jongen (Knorretje is zijn naam) die zich als een zelfingenomen eikel gedraagt en de de meisjes die zonder aanwijsbare reden, buiten dat hij een --soort van-- goed is in een vechtspelletje, voor hem vallen. De droom van iedere nerd dus.
You called?quote:Op zondag 15 juli 2012 01:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh okay.
Ik kreeg bij die epische lach echt Light flashbacks
Jij bent een duidelijke S! ESSU!quote:Op zondag 15 juli 2012 01:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Om de een of andere reden vind ik het altijd leuk om te lezen hoe hatelijk jij het vindt om op vakantie te zijn.
Horrible Subs. Zijn horrible.quote:
Weinig, maar er zit veel censuur in.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 01:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Over eps 1&2Zoals eerder gezegd door mij: niet aannemen dat die GM de waarheid spreekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien gaat de tijd tig keer sneller dan in de werkelijkheid. En is er niemand dood
Volgens een blog wordt eps 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plus ze doen slechtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die timeskip in eps 2 zit bijvoorbeeld niet in de manga: in die tussentijdse periode zit een verdieping van het karakter in de manga.
Na de anime wil ik de manga eens proberen want die schijnt supergoed te zijn
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Probeer accel world maar eens. Is niet slecht maar geen SAOquote:Op zondag 15 juli 2012 01:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh okay.
Ik kreeg bij die epische lach echt Light flashbacks
Ik moest lachenquote:Op zondag 15 juli 2012 01:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Accel World is troep. Een andere anime. Gebaseerd op een lightnovelreeks geschreven door de dezelfde schrijver. Het gaat over een dikke jongen (Knorretje is zijn naam) die zich als een zelfingenomen eikel gedraagt en de de meisjes die zonder aanwijsbare reden, buiten dat hij een --soort van-- goed is in een vechtspelletje, voor hem vallen. De droom van iedere nerd dus.Ho, ze dringt de animewereld binnen. De invasie van Kokoro Connect is al succesvol afgerondquote:Op zondag 15 juli 2012 01:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
@TT:
Yui takes control?
That idiot can't even control her bladder![]()
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 08:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd door mij: niet aannemen dat die GM de waarheid spreekt.
Misschien gaat de tijd tig keer sneller dan in de werkelijkheid. En is er niemand dood
Volgens een blog wordt eps 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plus ze doen slechtsDie extra manga isseu 33 is erg goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die timeskip in eps 2 zit bijvoorbeeld niet in de manga: in die tussentijdse periode zit een verdieping van het karakter in de manga.
Na de anime wil ik de manga eens proberen want die schijnt supergoed te zijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
puni puni puni
http://imageshack.us/photo/my-images/25/326u.gif/ (copy/paste deze link)/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Imageshackquote:Op zondag 15 juli 2012 09:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
puni puni puni
[ http://imageshack.us/photo/my-images/25/326u.gif/ (copy/paste deze link) ]![]()
Azunyan is not amused.![]()
![]()
Ei ei ei eieije eije Klipnap mag niet rije .They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Mangatradersquote:
Of gewoon je manga ook downloaden natuurlijk.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2012 10:13:25 ]![]()
Popupsquote:Op zondag 15 juli 2012 10:37 schreef Arashimashou het volgende:
Klagen over ImageshackImageshack heeft het voor mij altijd goed gedaan. Behalve hier.
![]()
imageshack heeft het ergens in het begin idd redelijk gedaan.. daarna gingen ze irritante reclame voeren en was het niet zo leuk meerquote:Op zondag 15 juli 2012 10:37 schreef Arashimashou het volgende:
Klagen over ImageshackImageshack heeft het voor mij altijd goed gedaan. Behalve hier.
daarbij komt dat ze ook nog eens fok bande. Toen werd het tijd voor een andere, genaamd tinypic![]()
![]()
Mja oke, ik gebruik nu photobucket.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:04 schreef mschol het volgende:
[..]
imageshack heeft het ergens in het begin idd redelijk gedaan.. daarna gingen ze irritante reclame voeren en was het niet zo leuk meer
daarbij komt dat ze ook nog eens fok bande. Toen werd het tijd voor een andere, genaamd tinypic![]()
Tinypic downscaled plaatjes met een hoge resolutie.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:04 schreef mschol het volgende:
[..]
imageshack heeft het ergens in het begin idd redelijk gedaan.. daarna gingen ze irritante reclame voeren en was het niet zo leuk meer
als je em laat resizen wel ja.. anders niet hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 11:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tinypic downscaled plaatjes met een hoge resolutie.![]()
Jawel. Probeer maar eens.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:22 schreef mschol het volgende:
[..]
als je em laat resizen wel ja.. anders niet hoor![]()
ow.. bij plaatje >2500 pixels (8-10MP foto's) m.a.w plaatjes die toch al te belachelijk groot zijn om ergens op internet te plaatsenquote:
1080p en lager scaled hij nietgeen probleem dus bij normaal gebruikquote:Image files cannot be larger than 1600 pixels (either width or height).
Images that are too large are resized to the largest acceptable size.![]()
quote:
Madoka al gezien? Erg goede anime
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2012 11:45:03 ]![]()
TT is dood
Nein nog niet, waar gaat ie precies over?quote:Op zondag 15 juli 2012 11:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Madoka al gezien? Erg goede anime![]()
![]()
Kyuubei'squote:Op zondag 15 juli 2012 11:47 schreef Strawberrystra. het volgende:
[..]
Nein nog niet, waar gaat ie precies over?![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 11:47 schreef Strawberrystra. het volgende:
[..]
Nein nog niet, waar gaat ie precies over?alsoquote:She has a loving family and best friends, laughs and cries from time to time… Madoka Kaname, an eighth grader of Mitakihara middle school, is one of those who lives such a life. One day, she had a very magical encounter. She doesn't know if it happened by chance or by fate yet. This is a fateful encounter that can change her destiny- This is a beginning of the new story of the magical witch girls- (Source: Aniplex of America)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 11:55 schreef Easymodo het volgende:
[..]
[..]
alsoNou die spoiler valt wel meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Werkt Tokyo Toshokan bij jullie ook niet?ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
[..]
[..]
alsoOh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je een MAL pagina, Strawberrystra?quote:
Zoiets als dit: http://myanimelist.net/animelist/Kyotis
Oh wacht, Homura is op mijn achtergrond en avatar, lol.![]()
En als zelfs Robert het zegt...quote:Op zondag 15 juli 2012 12:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Let er maar niet op.
Het is serieus een goede anime.![]()
![]()
Je kunt veel over mijn smaak zeggen, maar als ik een serie goed vind, dan is het ook echt goed. Als je het niet leuk vindt, dan is het gewoon niet je ding, maar echt slechte anime raad ik nooit aan.quote:![]()
Okequote:Op zondag 15 juli 2012 12:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kunt veel over mijn smaak zeggen, maar als ik een serie goed vind, dan is het ook echt goed. Als je het niet leuk vindt, dan is het gewoon niet je ding, maar echt slechte anime raad ik nooit aan.![]()
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 12:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kunt veel over mijn smaak zeggen, maar als ik een serie goed vind, dan is het ook echt goed. Als je het niet leuk vindt, dan is het gewoon niet je ding, maar echt slechte anime raad ik nooit aan.![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door mschol op 15-07-2012 12:35:40 ]![]()
Het is jammer dat we dezelfde smaak hebben, anders had ik je sowieso afgekraakt.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kunt veel over mijn smaak zeggen, maar als ik een serie goed vind, dan is het ook echt goed. Als je het niet leuk vindt, dan is het gewoon niet je ding, maar echt slechte anime raad ik nooit aan.
> Robin geeft K-on een 8.
> goede serie![]()
Ik snap echt niet dat dit soort mensen evolutie doorstaan. We houden echt veel te lang dit soort zwakkeren de hand boven het hoofd.quote:![]()
![]()
Ik vind K-ON! geen leuke serie om te kijken. Ik heb hier ook heel vaak kritiek op K-ON! geuit.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:41 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Het is jammer dat we dezelfde smaak hebben, anders had ik je sowieso afgekraakt.
> Robin geeft K-on een 8.
> goede serie
Feit is wel, dat als je van het concept houdt, dat het dan wel een redelijke anime is.
Voor mezelf zou ik het een 5 of 6 geven, maar ik wil wel een beetje objectieve cijfers geven.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2012 12:48:04 ]![]()
Grappig, ik beoordeel anime juist persoonlijk. Geen enkele anime criticus zou iets als Midori no Hibi iets als een 9 of 10 geven. Terecht ook. Alleen voor mij, toen ik die serie keek, was hij veel waard. En daar beoordeel ik op.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind K-ON! geen leuke serie om te kijken. Ik heb hier ook heel vaak kritiek op K-ON! geuit.
Feit is wel, dat als je van het concept houdt, dat het dan wel een redelijke anime is.
Voor mezelf zou ik het een 5 of 6 geven.![]()
rating systemen niet gebruiken waarvoor het bedoeld is (persoonlijke mening)quote:Op zondag 15 juli 2012 12:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind K-ON! geen leuke serie om te kijken. Ik heb hier ook heel vaak kritiek op K-ON! geuit.
Voor mezelf zou ik het een 5 of 6 geven, maar ik wil wel een beetje objectieve cijfers geven.
hierdoor worden gemiddelde ratings dus "verpest"![]()
Toch is Mio wel jouw waifu?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voor mezelf zou ik het een 5 of 6 geven, maar ik wil wel een beetje objectieve cijfers geven.Iemand?quote:ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
Nope, Mio heeft ie ook geloof ik.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat Mami was.
Is hier down. tevens:
http://www.downforeveryoneorjustme.com/
En bedankt voor die URL! Geniaal.ANIMEES.
- Scamp![]()
Je kan een personage toch schattig vinden zonder dat je de serie goed vind?quote:
K-ON! draait alleen om de schattigheid. Ik durf het gerust de Twilight voor neckbeards te noemen. En dan doe ik Twilight er zelfs tekort mee, want Twilight probeert op zijn minst nog een soort van plot te hebben.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2012 12:59:28 ]![]()
Je snapt Slice-of-Life nietquote:Op zondag 15 juli 2012 12:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kan een personage toch schattig vinden zonder dat je de serie goed vind?
K-ON! draait alleen om de schattigheid. Ik durf het gerust de Twilight voor neckbeards te noemen. En dan doe ik Twilight er zelfs tekort mee, want Twilight probeert op zijn minst nog een soort van plot te hebben.![]()
![]()
Dat klopt.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kan een personage toch schattig vinden zonder dat je de serie goed vind?
K-ON! draait alleen om de schattigheid. Ik durf het gerust de Twilight voor neckbeards te noemen. En dan doe ik Twilight erzelfs tekort mee, want Twilight probeert op zijn minst nog een soort van plot te hebben.
K-ON draait niet alleen om schattigheid, het draait ook om de muziek! (voor mij dan)
Maar even serieus, wat is daar mis mee dan? Ze hebben nooit gepretendeerd iets anders te doen, en wat ze doen doen ze best goed. Ik geef toe dat er tegenwoordig veels te veel moé is en dat K-ON daar aan bijgedragen heeft maar K-ON op zich maakte mij altijd erg blij als ik het keek. Heeft mij feitelijk door mijn masterscriptie heen geholpen, dus ja, ik kan er eigenlijk weinig verkeerds over zeggen.ANIMEES.
- Scamp![]()
Natuurlijk wel. Clannad, Toradora, 5 cm/s etc. vind ik gewoon goede anime.quote:
In K-ON! zit nergens vordering in. Niet in de vriendschap, niet in de activiteiten, niet in de emotionele ontwikkeling.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2012 13:05:04 ]![]()
Jawel joh. In de eerste aflevering kennen ze elkaar niet, in de tweede wel! Vordering.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Clannad, Toradora, 5 cm/s etc. vind ik gewoon goede anime.
In K-ON! zit nergens vordering in. Niet in de vriendschap, niet in de activiteiten, niet in de emotionele ontwikkeling.
Eerst kan Yui geen flikker, later kan ze gitaar spelen!
Eerst durft Mio niet te zingen, later moont ze een gymzaal vol met mensen!
Wat nou geen vordering...
ANIMEES.
- Scamp![]()
Door je master?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:03 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat klopt.
K-ON draait niet alleen om schattigheid, het draait ook om de muziek! (voor mij dan)
Maar even serieus, wat is daar mis mee dan? Ze hebben nooit gepretendeerd iets anders te doen, en wat ze doen doen ze best goed. Ik geef toe dat er tegenwoordig veels te veel moé is en dat K-ON daar aan bijgedragen heeft maar K-ON op zich maakte mij altijd erg blij als ik het keek. Heeft mij feitelijk door mijn masterscriptie heen geholpen, dus ja, ik kan er eigenlijk weinig verkeerds over zeggen.![]()
![]()
Niet zo vloeken hierquote:![]()
![]()
Nah ja, verder dan dat gaat het gewoon echt niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:08 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Jawel joh. In de eerste aflevering kennen ze elkaar niet, in de tweede wel! Vordering.
Eerst durft Mio niet te zingen, later moont ze een gymzaal vol met mensen!
Wat nou geen vordering...
Om muziek gaat het ook al nauwelijks meer. In het eerste seizoen speelde het nog een kleine rol, maar in het tweede seizoen gaat het haast alleen nog maar om de cake.
Tja, het eerste seizoen is het nog grappig. De personages zijn nieuw, het is allemaal schattig en grappig en in wat het doet, doet het 't niet eens zo slecht in.
Na het eerste seizoen is het speciale er wel van af. Alle personages zijn nog steeds hetzelfde, maken geen ontwikkelingen door, kennen geen diepgang.
Het is gewoon treurig dat deze serie de hoofdmotor is van KyoAni. Die studio heeft tegenwoordig alleen nog maar bestaansrecht in dit soort series.
En ja, het eerste seizoen heb ik ook lol aan gehad. Maar zoals ik al zei: het tweede seizoen doen ze werkelijk niets nieuws. K-ON! is een melkkoe waar mensen toch wel naar blijven kijken. Er hoeft geen originaliteit of kwaliteit meer bij te komen kijken. Omdat het schattig en lollig is lijkt alle kritiek in eens niet valide meer. Zie bijvoorbeeld de reactie:"Je snapt slice of life niet. ".![]()
Als het jou niet ligt betekent het niet dat de serie de as van het kwaad is. Een serie kan ook mooi zijn zonder ingewikkeld plot en depressieve mensen.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nah ja, verder dan dat gaat het gewoon echt niet.
Om muziek gaat het ook al nauwelijks meer. In het eerste seizoen speelde het nog een kleine rol, maar in het tweede seizoen gaat het haast alleen nog maar om de cake.
Tja, het eerste seizoen is het nog grappig. De personages zijn nieuw, het is allemaal schattig en grappig en in wat het doet, doet het 't niet eens zo slecht in.
Na het eerste seizoen is het speciale er wel van af. Alle personages zijn nog steeds hetzelfde, maken geen ontwikkelingen door, kennen geen diepgang.
Het is gewoon treurig dat deze serie de hoofdmotor is van KyoAni. Die studio heeft tegenwoordig alleen nog maar bestaansrecht in dit soort series.
En ja, het eerste seizoen heb ik ook lol aan gehad. Maar zoals ik al zei: het tweede seizoen doen ze werkelijk niets nieuws. K-ON! is een melkkoe waar mensen toch wel naar blijven kijken. Er hoeft geen originaliteit of kwaliteit meer bij te komen kijken. Omdat het schattig en lollig is lijkt alle kritiek in eens niet valide meer. Zie bijvoorbeeld de reactie:"Je snapt slice of life niet. ".
Als er een nieuw seizoen komt ga ik zeker kijken.![]()
dan zou Seitokai ook pure bagger moeten zijn odmat er geen plot in zit
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Mio.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:21 schreef Arashimashou het volgende:
Mio vs Yui.... wie is de echte moe-queen?![]()
>menselijke tumorquote:Op zondag 15 juli 2012 13:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Yui is retarded en heeft de stem van een menselijke tumor. Mio is meer ''echt''.
GTFO![]()
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
dan zou Seitokai ook pure bagger moeten zijn odmat er geen plot in zit![]()
Als je 5 cm/s bekijkt is het plot ook niet diep of uitgedacht. Het is een serie die het moet hebben van andere dingen.
Het probleem met K-ON! is dat de fanbase gewoon alles slikt. Het is de simpelste vorm van escapisme. Een slice of life moet het hebben van andere aspecten, maar K-ON! doet het als slice of life gewoon slecht. Toen ik de beoordeling gaf was ik ook 13/14, dat kan het ook verklaren.![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Als je 5 cm/s bekijkt is het plot ook niet diep of uitgedacht. Het is een serie die het moet hebben van andere dingen.
Het probleem met K-ON! is dat de fanbase gewoon alles slikt. Het is de simpelste vorm van escapisme. Een slice of life moet het hebben van andere aspecten, maar K-ON! doet het als slice of life gewoon slecht. Toen ik de beoordeling gaf was ik ook 13/14, dat kan het ook verklaren.
''Als ik Robin te pakken krijg...''![]()
Ik baal dat ik zelf niet mag mee doenquote:Op zondag 15 juli 2012 13:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik stond vandaag op en ik baalde dat er niet nog een aflevering was van SAO.
Ik vond de vorige aflevering van SAO eerlijk gezegd beter.Succes met doodgaan en gefrituurde hersenen.quote:![]()
Waha, hij past best wel goedquote:Op zondag 15 juli 2012 13:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''Als ik Robin te pakken krijg...''
Ach, volgende week alweer.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik stond vandaag op en ik baalde dat er niet nog een aflevering was van SAO.nerd.quote:![]()
Ik zeg ook niet dat de serie om muziek draait (:P als mensen dat denken) ik zeg dat het voor mij om de muziek gaat van de serie zelf. Wat je verder ook mag vinden van K-ON!(!) de ED's zijn de betere, zo niet de beste, die er zijn bijvoorbeeld. Zo ook met de inserts, charactersongs en OP's.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nah ja, verder dan dat gaat het gewoon echt niet.
En ja, het eerste seizoen heb ik ook lol aan gehad. Maar zoals ik al zei: het tweede seizoen doen ze werkelijk niets nieuws. K-ON! is een melkkoe waar mensen toch wel naar blijven kijken. Er hoeft geen originaliteit of kwaliteit meer bij te komen kijken. Omdat het schattig en lollig is lijkt alle kritiek in eens niet valide meer. Zie bijvoorbeeld de reactie:"Je snapt slice of life niet. ".
En er is niks mis mee als dingen om Cake draaien!![]()
Maar als ik dit zo lees heb jij vooral moeite met K-ON!! en niet zo zeer met de serie an sich. Kan ik inkomen, het eerste seizoen was ook veel beter en het tweede duurde wel iets te lang, waardoor het opvalt dat het eigenlijk hetzelfde riedeltje is.
Ik weet niet, ondanks dat ik mij wel kan herkennen in jouw kritieken vind ik het alsnog een hoogst vermakelijke serie. Maar het is net als met Naruto denk ik, ik kan de lol er van inzien maar ik wil me liever niet gegroepeerd voelen met de stereotype fanbase van de serie.ANIMEES.
- Scamp![]()
Wacht even... heet je daarom .Cake?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:41 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat de serie om muziek draait (:P als mensen dat denken) ik zeg dat het voor mij om de muziek gaat van de serie zelf. Wat je verder ook mag vinden van K-ON!(!) de ED's zijn de betere, zo niet de beste, die er zijn bijvoorbeeld. Zo ook met de inserts, charactersongs en OP's.
Maar als ik dit zo lees heb jij vooral moeite met K-ON!! en niet zo zeer met de serie an sich. Kan ik inkomen, het eerste seizoen was ook veel beter en het tweede duurde wel iets te lang, waardoor het opvalt dat het eigenlijk hetzelfde riedeltje is.
Ik weet niet, ondanks dat ik mij wel kan herkennen in jouw kritieken vind ik het alsnog een hoogst vermakelijke serie. Maar het is net als met Naruto denk ik, ik kan de lol er van inzien maar ik wil me liever niet gegroepeerd voelen met de stereotype fanbase van de serie.![]()
![]()
![]()
Ik kijk K-ON omdat ik een leuke anime wil zien over meisjes die muziek maken, niet omdat ik me opgewonden voel over Mio (stereotype fanbase)
En de film is bijna gesubt![]()
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 08:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd door mij: niet aannemen dat die GM de waarheid spreekt.
Misschien gaat de tijd tig keer sneller dan in de werkelijkheid. En is er niemand doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Volgens een blog wordt eps 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plus ze doen slechtsWel jammer dat ze die verdieping er dan uit laten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die timeskip in eps 2 zit bijvoorbeeld niet in de manga: in die tussentijdse periode zit een verdieping van het karakter in de manga.
Wat ik tevens jammer vindt is dat het een harem anime is van wat ik heb gelezen.![]()
![]()
Eerste eps was beter ja.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:39 schreef Klipnap het volgende:
Ik vond de vorige aflevering van SAO eerlijk gezegd beter.
[..]
Succes met doodgaan en gefrituurde hersenen.
2de helft was wel de introductie van haremgirl #1
Tja, ik heb vooralsnog geen kritiek over K-ON! die ik heb gegeven weerlegt zien worden.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als het jou niet ligt betekent het niet dat de serie de as van het kwaad is. Een serie kan ook mooi zijn zonder ingewikkeld plot en depressieve mensen.
Als er een nieuw seizoen komt ga ik zeker kijken.
.Cake deed wel een poging.
K-ON! vind ik het voorbeeld hoe de animekijker tegenwoordig alles slikt zonder kritisch durven te zijn. Hetzelfde tot nu toe met Kokoro Connect.
Het limiteert zich niet alleen tot anime. Mensen drinken ook First Choice cola zonder een neuk te geven. Hetzelfde met GTST en dergelijke. Mensen durven niet meer kritisch te zijn. VPRO documentaires doen het altijd minder goed dan The Voice of Holland. Mensen vinden het maar best als ze maar vermaakt worden. Die mentaliteit kan de ondergang worden van goede media.![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]NEE GEEN HAREMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wel jammer dat ze die verdieping er dan uit laten.
Wat ik tevens jammer vindt is dat het een harem anime is van wat ik heb gelezen.Kokoro Connect ep 2 is beterquote:Op zondag 15 juli 2012 13:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, ik heb vooralsnog geen kritiek over K-ON! die ik heb gegeven weerlegt zien worden.
K-ON! vind ik het voorbeeld hoe de animekijker tegenwoordig alles slikt zonder kritisch durven te zijn. Hetzelfde tot nu toe met Kokoro Connect.
Het limiteert zich niet alleen tot anime. Mensen drinken ook First Choice cola zonder een neuk te geven. Hetzelfde met GTST en dergelijke. Mensen durven niet meer kritisch te zijn. VPRO documentaires doen het altijd minder goed dan The Voice of Holland. Mensen vinden het maar best als ze maar vermaakt worden. Die mentaliteit kan de ondergang worden van goede media.Filosofischer en dramatischer, niet meer ''haha wat grappig! XD''
![]()
[..]
[..]
alsoIk vind die beschrijving kut. Het klinkt zo zoetsappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De beschrijving van MAL is ook beter.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind die beschrijving kut. Het klinkt zo zoetsappig.Maar het dekt toch niet helemaal de lading. Maar ja, ze kunnen moeilijk spoileren.quote:She has a loving family and best friends, laughs and cries from time to time… Madoka Kaname, an eighth grader of Mitakihara middle school, is one of those who lives such a life. One day, she had a very magical encounter. She doesn't know if it happened by chance or by fate yet. This is a fateful encounter that can change her destiny- This is a beginning of the new story of the magical witch girls-
He wacht, wat is er met de beschrijving gebeurd
Deze is beter:quote:When a new girl joins her class, Madoka Kaname thinks she recognizes the mysterious, dark-haired transfer student from one of her dreamsa dream where she is approached by a catlike creature who offers Madoka an opportunity to change destiny. Madoka had always thought magic was the stuff of fantasyuntil she sees the transfer student fighting with the very cat being from her dream! And just like in Madokas dream, the cat gives her a choice. Will Madoka become a magical girl in exchange for her dearest desire? What will be the cost of having her wish come true?![]()
Hmm als je dat van te voren weet kun je er rekening mee houden. Ik heb genoeg mmorpg's gespeeld en zonder risico levellen is goed te doen. Saai maar te doenquote:Op zondag 15 juli 2012 13:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ik ook wel. Mits je niet werkelijk dood gaat dan.
Sssst, ik ben op dit moment bezig met schrijven van Kokoro Connect 1, beïnvloed mijn visie niet!quote:Op zondag 15 juli 2012 13:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, ik heb vooralsnog geen kritiek over K-ON! die ik heb gegeven weerlegt zien worden.
Het limiteert zich niet alleen tot anime. Mensen drinken ook First Choice cola zonder een neuk te geven. Hetzelfde met GTST en dergelijke. Mensen durven niet meer kritisch te zijn. VPRO documentaires doen het altijd minder goed dan The Voice of Holland. Mensen vinden het maar best als ze maar vermaakt worden. Die mentaliteit kan de ondergang worden van goede media.Nee, hoewel het mij wel goed uitkomt bij tijden als ik anime kijkquote:Op zondag 15 juli 2012 13:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wacht even... heet je daarom .Cake?
En eigenlijk wou ik hier gewoon Cake heten, maar die was al bezet. Dus werdt het ".Cake."
ANIMEES.
- Scamp![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:47 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Sssst, ik ben op dit moment bezig met schrijven van Kokoro Connect 1, beïnvloed mijn visie niet!
Niet kijken in dit topic voordat je klaar bent![]()
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 12:59 schreef robin007bond het volgende:
K-ON! draait alleen om de schattigheid. Ik durf het gerust de Twilight voor neckbeards te noemen. En dan doe ik Twilight er zelfs tekort mee, want Twilight probeert op zijn minst nog een soort van plot te hebben.![]()
![]()
Maar, maar... oké.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Niet kijken in dit topic voordat je klaar bent
ANIMEES.
- Scamp![]()
Azumanga heeft ook geen plot. Is het dan bagger?
Zoals Dramatica het mooi verwoordt:quote:This page contains spoilers important plot secrets and/or conclusions may be revealed. For example,
HOLY SHIT NOTHING INTERESTING HAPPENS IN THIS ENTIRE SERIES!!!!1![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:41 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat de serie om muziek draait (:P als mensen dat denken) ik zeg dat het voor mij om de muziek gaat van de serie zelf. Wat je verder ook mag vinden van K-ON!(!) de ED's zijn de betere, zo niet de beste, die er zijn bijvoorbeeld. Zo ook met de inserts, charactersongs en OP's.
Ik weet niet, ondanks dat ik mij wel kan herkennen in jouw kritieken vind ik het alsnog een hoogst vermakelijke serie. Maar het is net als met Naruto denk ik, ik kan de lol er van inzien maar ik wil me liever niet gegroepeerd voelen met de stereotype fanbase van de serie.![]()
Hier kan ik me in vinden. Het eerste seizoen had ik er ook minder moeite mee, maar het tweede seizoen had me doen beseffen dat het de hele tijd hetzelfde is.
Maar je hebt gelijk. Soms is het ook goed om je te laten vermaken zonder er heel de tijd kritisch naar te kijken.![]()
Te veel verplichtingen daarvoor. En een leven.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmm als je dat van te voren weet kun je er rekening mee houden. Ik heb genoeg mmorpg's gespeeld en zonder risico levellen is goed te doen. Saai maar te doen![]()
![]()
Slice of life is gewoon bagger.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:50 schreef Klipnap het volgende:
Azumanga heeft ook geen plot. Is het dan bagger?
Zoals Dramatica het mooi verwoordt:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe vaak ik al niet ben doodgegaanquote:Op zondag 15 juli 2012 13:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Te veel verplichtingen daarvoor. En een leven.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Slice of life is gewoon bagger.Is persoonlijk. Hanasaku Iroha is super, tenzij je het hele genre bagger vindt. Dan zul je Hanasaku ook niets vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke mmorpg?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hoe vaak ik al niet ben doodgegaan
[..]
Is persoonlijk. Hanasaku Iroha is super, tenzij je het hele genre bagger vindt. Dan zul je Hanasaku ook niets vinden.![]()
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Slice of life is gewoon bagger.Dat vind ik weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een serie met complexe relaties tussen characters, problemen met personages die worden opgelost en romantiek of drama kan ik ook erg waarderen. Vandaar ook dat ik zo fan ben van 5 Centimeters Per Second. Welcome to the NHK zou ook een slice of life zijn, maar dat is van een hele andere orde dan het "FUN THINGS ARE FUN XD" van K-ON!
Wat ik wel jammer vind, is dat kritiek dus in eens niet meer geldig is, omdat 'slice of life'. Slice of Life moet ook nog aan criteria voldoen om goed te zijn.![]()
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 15 juli 2012 13:45 schreef Klipnap het volgende:
Kokoro Connect ep 2 is beterFilosofischer en dramatischer, niet meer ''haha wat grappig! XD''
Het woord filosofisch wordt tegenwoordig ook veel te vaak gebruikt.
"Wat vind je hiervan?"
"Niets"
"OMG NIHILISME XD NIETZSCHE SOOO DEEP!"
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2012 13:58:21 ]![]()
Anime moet de user op de een of andere manier vermaken of bewegen. Zolang het dat kan doen is het goed.![]()
Die vond ik wel oke, als in ik heb de serie afgekeken, maar het blijft zo'n vergetelijk genre omdat er niets verrassends gebeurt. Ja, het blijft iets persoonlijks, daarom staat er ook 'vind ik' in de spoiler.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hoe vaak ik al niet ben doodgegaan
[..]
Is persoonlijk. Hanasaku Iroha is super, tenzij je het hele genre bagger vindt. Dan zul je Hanasaku ook niets vinden.![]()
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Het woord filosofisch wordt tegenwoordig ook veel te vaak gebruikt.
"Wat vind je hiervan?"
"Niets"
"OMG NIHILISME XD NIETZSCHE SOOO DEEP!"![]()
![]()
Nietquote:Op zondag 15 juli 2012 13:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat vind ik weer niet.
Een serie met complexe relaties tussen characters, problemen met personages die worden opgelost en romantiek of drama kan ik ook erg waarderen. Vandaar ook dat ik zo fan ben van 5 Centimeters Per Second. Welcome to the NHK zou ook een slice of life zijn, maar dat is van een hele andere orde dan het "FUN THINGS ARE FUN XD" van K-ON!
Wat ik wel jammer vind, is dat kritiek dus in eens niet meer geldig is, omdat 'slice of life'. Slice of Life moet ook nog aan criteria voldoen om goed te zijn.![]()
![]()
Kan niet Robin. Kan gewoon niet.quote:The literary term refers to a storytelling technique that presents a seemingly arbitrary sample of a character's life, which often lacks a coherent plot, conflict, or ending.[6] The story may have little plot progress and little character development, and often has no exposition, conflict, or dénouement, with an open ending.![]()
Hmm, oké. Daar valt Welcome to the NHK niet in, want character development en dergelijke zijn wel gewoon aanwezig.quote:
Ik nam de MAL definitie over![]()
![]()
Uhm, let op, ''often''. In Ikoku Meiro, Candy Candy en Hanasaku Iroha zit toch echt character development.quote:![]()
Aaah je ondertitel en UI goeragnoawegnoarengioengioanirgnjoerngoaengikj WAAAH!quote:Op zondag 15 juli 2012 14:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Uhm, let op, ''often''. In Ikoku Meiro, Candy Candy en Hanasaku Iroha zit toch echt character development.
gawengonrgoanage
ik moet wennen![]()
![]()
Weet ik.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Uhm, let op, ''often''. In Ikoku Meiro, Candy Candy en Hanasaku Iroha zit toch echt character development.![]()
Welcome to the NHK is veel te psychologisch voor een slice of life vind ik. Maar als MAL het zegt.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, oké. Daar valt Welcome to the NHK niet in, want character development en dergelijke zijn wel gewoon aanwezig.
Ik nam de MAL definitie over![]()
![]()
MOÉ INVASION!quote:Op zondag 15 juli 2012 14:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Aaah je ondertitel en UI goeragnoawegnoarengioengioanirgnjoerngoaengikj WAAAH!
gawengonrgoanage
ik moet wennen
AZUNYAN TAKES OVER THE WORLD!
MUHAHAHAHAHA![]()
Is het weer zover?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]
MOÉ INVASION!
[ afbeelding ]
MUHAHAHAHAHA
Heil unserm Buchou,
Heil Azunyan dir!
Ze ziet er zo gelukkig uit op die manier![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn eigen definitie van Slice of Life is toch anders. Daarom maak ik ook het onderscheid tussen goede slice of life en slechte.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welcome to the NHK is veel te psychologisch voor een slice of life vind ik. Maar als MAL het zegt.
Mijn definitie van slice of life is simpel. Situaties uit het 'echte leven'.
Een slice of life kan best psychologisch zijn.Nazis can't into image compression.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]
MOÉ INVASION!
[ afbeelding ]
MUHAHAHAHAHA
Pijn aan m'n ogen![]()
![]()
Overigens doet je onderschrift me denken aan dit geniale spel, Klipnap
Een van de beste games voor de Wii
![]()
Oh eens kijken of dat draait onder Ubuntuquote:
Het spel is helaas doodquote:TitanRose is nog een server, maar er zitten alleen mensen met het hoogste level met meerdere poppetjes op. Als beginner kom je er bijna niet meer door.
Het spel was geweldig voor hoelang het duurdeVan groep 4 tot de brugklas gespeeld in verschillende servers.
![]()
fixedquote:Op zondag 15 juli 2012 13:57 schreef Arashimashou het volgende:
Anime films en series moeten de user op de een of andere manier vermaken of bewegen. Zolang het dat kan doen is het goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm jammer. Het installeer in elk geval welquote:Op zondag 15 juli 2012 14:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het spel is helaas doodTitanRose is nog een server, maar er zitten alleen mensen met het hoogste level met meerdere poppetjes op. Als beginner kom je er bijna niet meer door.
Het spel was geweldig voor hoelang het duurdeVan groep 4 tot de brugklas gespeeld in verschillende servers.
http://forum.titanrose.co(...)s-het-nog-de-moeite/quote:Op zondag 15 juli 2012 14:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmm jammer. Het installeer in elk geval wel
Kijk ook hier. Bevestigt mijn mening.![]()
Fedora ftwquote:Op zondag 15 juli 2012 14:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een beetje off-topic, maar Ubuntu vind ik echt een pleb-tier distributie.![]()
(Niet dat ik echt veel ervaring heb met linux. Ik draai het alleen op m'n netbook)
mmorpg's lijken me slecht voor mijn gezondheid.![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:30 schreef mschol het volgende:
[..]
fixed
Deze mentaliteit verklaart de populariteit van 'Voice of Holland', 'New Kids', 'Ik hou van Holland'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hanasaku iroha vond ik best errug leuk, terwijl ik het genre niet perse goed vind..quote:Op zondag 15 juli 2012 13:53 schreef Klipnap het volgende:
Fedora, Ubuntu, Suse. Ik vind het allemaal pleb-tier distributies.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Fedora ftw![]()
(Niet dat ik echt veel ervaring heb met linux. Ik draai het alleen op m'n netbook)
mmorpg's lijken me slecht voor mijn gezondheid.
Arch Linux
Linux from Scratch
Gentoo
Funtoo
Slackware
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2012 14:33:07 ]![]()
Volgens mij begrijpen we hier elkaar verkeerdquote:Op zondag 15 juli 2012 14:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Deze mentaliteit verklaart de populariteit van 'Voice of Holland', 'New Kids', 'Ik hou van Holland'.![]()
![]()
Ik Hou van Hollandquote:Op zondag 15 juli 2012 14:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Deze mentaliteit verklaart de populariteit van 'Voice of Holland', 'New Kids', 'Ik hou van Holland'.![]()
Ik snap niet hoe 2 miljoen mensen dat leuk kunnen vinden. Ik moet haast overgeven als ik Linda de Mol zíe.![]()
Fedora pleb tierquote:Op zondag 15 juli 2012 14:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Fedora, Ubuntu, Suse. Ik vind het allemaal pleb-tier distributies.
Arch Linux
Linux from Scratch
Gentoo
Funtoo
Slackwarewhatever dude... omdat het wat bekender is?
![]()
helaas, maar waar.. het is de keiharde waarheid..quote:Op zondag 15 juli 2012 14:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo lang het maar vermaakt is het goed.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Volgens mij begrijpen we hier elkaar verkeerd
Dat is een verkeerde mentaliteit en de reden waarom het medialandschap gericht is op van die pauperseries.![]()
Maar dat zei ik niet. Zolang het vermaakt OF ons op de EEN OF ANDERE manier BEWEEGT... en dat kan dus op veel verschillende manieren.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo lang het maar vermaakt is het goed.
Dat is een verkeerde mentaliteit en de reden waarom het medialandschap gericht is op van die pauperseries.![]()
6 user(s) are reading this topicquote:Op zondag 15 juli 2012 14:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]
http://forum.titanrose.co(...)s-het-nog-de-moeite/
Kijk ook hier. Bevestigt mijn mening.
0 members, 4 guests, 0 anonymous users
allemaal vanaf fok zeker
Als je het genre verschrikkelijk vind bedoel ikquote:Op zondag 15 juli 2012 14:32 schreef mschol het volgende:
[..]
hanasaku iroha vond ik best errug leuk, terwijl ik het genre niet perse goed vind..![]()
Ik had het iets beter moeten verwoorden.![]()
Toen ik net keek was ik de enige guestquote:Op zondag 15 juli 2012 14:34 schreef wdn het volgende:
[..]
6 user(s) are reading this topic
allemaal vanaf fok zeker![]()
![]()
Hihiquote:Op zondag 15 juli 2012 14:34 schreef wdn het volgende:
[..]
6 user(s) are reading this topic
allemaal vanaf fok zeker![]()
![]()
Omdat het een huis-tuin-keuken distributie is.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Fedora pleb tierwhatever dude... omdat het wat bekender is?
Inderdaad! Maar in wezen is het niet anders dan de reden waarom jij K-ON! kijkt.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:33 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik Hou van Holland![]()
Ik snap niet hoe 2 miljoen mensen dat leuk kunnen vinden. Ik moet haast overgeven als ik Linda de Mol zíe.Of op de een of andere manier beweegt. Dat vind ik wel een heel vaag begrip.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Maar dat zei ik niet. Zolang het vermaakt OF ons op de EEN OF ANDERE manier BEWEEGT... en dat kan dus op veel verschillende manieren.
En het is of/of. Tja, ik weet het niet. Op die manier kun je echt veel schijt goedpraten.![]()
![]()
Het is ook vaag. Zolang het iets is waar men over na kan denken...quote:Op zondag 15 juli 2012 14:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat het een huis-tuin-keuken distributie is.
[..]
Inderdaad! Maar in wezen is het niet anders dan de reden waarom jij K-ON! kijkt.
[..]
Of op de een of andere manier beweegt. Dat vind ik wel een heel vaag begrip.
En het is of/of. Tja, ik weet het niet. Op die manier kun je echt veel schijt goedpraten.
Vanzelfsprekend kan het ook en/en zijn, maar dat is wel duidelijk.![]()
Die posts op dat TitanRose forum
Ik heb nog nooit in mijn leven zulk slecht Nederlands gezien.
Letterlijk mensen die 'een' afkorten als 'un'. WTF. Dit is echt sneu
Dat doet me denken aan een niet nader te noemen persoon (DEEJAY_V of zo, hihi doe ik het toch), die 'eentonig' als '1tonig' schreef.!!!
![]()
1tonig? Ik vind het wel wat hebbenquote:Op zondag 15 juli 2012 14:38 schreef robin007bond het volgende:
Dat doet me denken aan een niet nader te noemen persoon (DEEJAY_V of zo, hihi doe ik het toch), die 'eentonig' als '1tonig' schreef.!!!
![]()
![]()
Dit topic is wel goed.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:38 schreef robin007bond het volgende:
![]()
Jij bent de uitzondering.quote:![]()
Tja. Op FOK! is het toch wel de norm om een beetje normaal te schrijven. Er is toch (ja, ook heel gering) een soort van standaard.
Maar op dat forum lijkt niemand zich er aan te ergeren. Waarschijnlijk is het zo'n forum waar je wordt uitgemaakt voor 'KK NERD' of 'elitair balletje' als je er wat van gaat zeggen.![]()
Die gast kon echt coole sigs maken idd.quote:
Deze is ook wel mooi
http://img191.imageshack.us/img191/7564/klipnap.png (copy/paste deze link)![]()
Elitaire bal die je bentquote:Op zondag 15 juli 2012 14:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering.![]()
Tja. Op FOK! is het toch wel de norm om een beetje normaal te schrijven. Er is toch (ja, ook heel gering) een soort van standaard.
Maar op dat forum lijkt niemand zich er aan te ergeren. Waarschijnlijk is het zo'n forum waar je wordt uitgemaakt voor 'KK NERD' of 'elitair balletje' als je er wat van gaat zeggen.![]()
![]()
Is ze niet dat personage uit Black Rock Shooter?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Die gast kon echt coole sigs maken idd.
Deze is ook wel mooi
[ afbeelding ]
http://img191.imageshack.us/img191/7564/klipnap.png (copy/paste deze link)
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2012 14:44:20 ]![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is dat niet dat personage uit Black Rock Shooter?![]()
![]()
Mijn postgeschiedenisMijn Engels
Ik schaam me doodquote:like your first sig better then you second but both very good!
2dn sig should have euh ''rands'' corners whatever dont know how you say it in english![]()
Rose werkt vlekkeloos
Mini jelly beans
quote:Hoeft niet. Je was veel jonger dan nu.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:45 schreef Klipnap het volgende:
Mijn postgeschiedenisMijn Engels
Ik schaam me dood
[..]
Hoe oud was je toen? Het grote deel van de mensen die jouw leeftijd hadden waren niet eens met Engels bezig.
Op een of ander Ubuntu forum heb ik ook echt posts met heel slecht Nederlands gemaakt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2012 14:48:36 ]![]()
2009 was dat.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Hoeft niet. Je was veel jonger dan nu.
Hoe oud was je toen? Het grote deel van de mensen die jouw leeftijd hadden waren niet eens met Engels bezig.
Op een of ander Ubuntu forum heb ik ook echt posts met heel slecht Nederlands gemaakt.
Ik wist nog in de brugklas, toen ik voor het eerst iets in het Engels mocht zeggen.
''Are these guys your grandparents?''
De hele klas lachte me uit![]()
![]()
Waar vind ik zo'n karretje?quote:
<3quote:Op zondag 15 juli 2012 14:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook even ROSE downloaden, om met wdn te spelenBeatus vir qui suffert tentationem.
Ahww, dat is dan nog niet eens heel lang geleden.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
2009 was dat.
Ik wist nog in de brugklas, toen ik voor het eerst iets in het Engels mocht zeggen.
''Are these guys your grandparents?''
De hele klas lachte me uit
Je bent dus erg vooruit gegaan. Zo kun je het ook zien
Overigens:Sorry Klipnap. Ik wil niet meer datenquote:I hate this food: Spinach, Spaghetti bolognese, sprouts, ''english drop'', salmiak, sauerkraut, all kinds of fruit except mandarines.
Haten op Spaghetti Bolognese
Overigens ben ik het wel eens met samiak en Engelse drop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ahww, dat is dan nog niet eens heel lang geleden.
Overigens:
[..]
Sorry Klipnap. Ik wil niet meer daten
Overigens ben ik het wel eens met samiak en Engelse drop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens, ik vind ROSE er een beetje..... meh uitzien. Met al die kleuters![]()
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ahww, dat is dan nog niet eens heel lang geleden.
Overigens:
[..]
Sorry Klipnap. Ik wil niet meer daten
Overigens ben ik het wel eens met samiak en Engelse drop.Heb ik gehaat op Spaghetti Bolognese?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is heerlijk!Als je als meisje je armor uitdoet ben je schaarsgekleed.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Overigens, ik vind ROSE er een beetje..... meh uitzien. Met al die kleuters![]()
Goed, loliloli, maar ik blijf erbij.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Heb ik gehaat op Spaghetti Bolognese?
Dat is heerlijk!
[..]
Als je als meisje je armor uitdoet ben je schaarsgekleed.
Wat is er mis met zuurkool![]()
![]()
Cool.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Heb ik gehaat op Spaghetti Bolognese?
Dat is heerlijk!
Ik dacht al. Hoe kan iemand dat niet lekker vinden![]()
![]()
Zuurkool met rookworstquote:Op zondag 15 juli 2012 14:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Goed, loliloli, maar ik blijf erbij.
Wat is er mis met zuurkool
Oh, en Klipnap. Als je weer een goede MMORPG wilt doen kun je beter wachten tot Guild Wars 2.![]()
Als ik een mmorpg zou gaan spelen zou het vast wel zoiets zijn ja.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zuurkool met rookworst
Oh, en Klipnap. Als je weer een goede MMORPG wilt doen kun je beter wachten tot Guild Wars 2.![]()
Nee, ik ben al verslaafd genoeg aan animequote:Op zondag 15 juli 2012 14:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zuurkool met rookworst
Oh, en Klipnap. Als je weer een goede MMORPG wilt doen kun je beter wachten tot Guild Wars 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, ik ben al verslaafd genoeg aan anime"Hello gays, my name is OP"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ken ik 'm van.![]()
Hmm, wijze keuze.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, ik ben al verslaafd genoeg aan anime
Die gast in je edit![]()
![]()
Kokoro Connect aflevering 1 staat op Animees! Sorry dat het zo lang heeft geduurd, blijkbaar heb ik tegenwoordig een leven enzo![]()
Binnenkort 2 maar eens checken, als iemand anders dan HS hem heeft gesubbed en ik weer op TT kan.ANIMEES.
- Scamp![]()
Ik ga voor het eerst iets lezen op Animees. Ben benieuwdquote:Op zondag 15 juli 2012 15:04 schreef .Cake. het volgende:
Kokoro Connect aflevering 1 staat op Animees! Sorry dat het zo lang heeft geduurd, blijkbaar heb ik tegenwoordig een leven enzo![]()
Binnenkort 2 maar eens checken, als iemand anders dan HS hem heeft gesubbed en ik weer op TT kan.![]()
![]()
quote:Over Dakara Boku wa, H ga Dekinai heb ik zo mijn twijfels of ik die wel wil doen en of dat wel helemaal “normaal” is gegaan met stemmen,![]()
Veel plezier, laat maar weten wat je er van vindt! Commenten mag natuurlijk altijd (need moar commentz!!11!1!)quote:Op zondag 15 juli 2012 15:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ga voor het eerst iets lezen op Animees. Ben benieuwdANIMEES.
- Scamp![]()
Lijkt me een goede samenvatting van de eerste episode.
Wat is er mis met haar onderbenen? Goed, ze zijn misschien wat dun?![]()
Het is bijna alsof ze die benen van een Rozen Maiden pop heeft afgezaagd en aan zichzelf heeft genaaidquote:Op zondag 15 juli 2012 15:10 schreef Arashimashou het volgende:
Lijkt me een goede samenvatting van de eerste episode.
Wat is er mis met haar onderbenen? Goed, ze zijn misschien wat dun?![]()
![]()
Oke oke, ik heb er duidelijk geen goede kijk opquote:Op zondag 15 juli 2012 15:11 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het is bijna alsof ze die benen van een Rozen Maiden pop heeft afgezaagd en aan zichzelf heeft genaaid![]()
![]()
Ze vielen mij eerst ook niet op, maar nu kan ik er niet meer omheen.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oke oke, ik heb er duidelijk geen goede kijk op
En niet eens een pantyshot, maar een boxershot!![]()
Ja ze is geniaal!quote:Op zondag 15 juli 2012 15:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ze vielen mij eerst ook niet op, maar nu kan ik er niet meer omheen.
[ afbeelding ]
En niet eens een pantyshot, maar een boxershot!![]()
![]()
Iori spreekt heel de uitleg van Chuu-Bra tegenquote:Op zondag 15 juli 2012 15:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoeven ze als jongen niet meer te wennen aan een ander soort onderbroek.![]()
![]()
Oh, die moet ik ook nog kijken.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:23 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Iori spreekt heel de uitleg van Chuu-Bra tegen![]()
Misschien wel educatief voor mij als jongen.![]()
Door een beetje zelf te oefenen zonder les te krijgen, kan ze ineens de beste riffs.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:08 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Jawel joh. In de eerste aflevering kennen ze elkaar niet, in de tweede wel! Vordering.
Precies het tegenovergestelde van Nodame Cantabile. Late reply
[ Bericht 7% gewijzigd door Easymodo op 15-07-2012 16:01:47 ]![]()
Jij kent al de basics, je kunt een bh met een hand openmakenquote:Op zondag 15 juli 2012 15:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, die moet ik ook nog kijken.![]()
Misschien wel educatief voor mij als jongen.![]()
Meer hoef je niet te weten![]()
![]()
Dat weet jij omdat...quote:Op zondag 15 juli 2012 16:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Jij kent al de basics, je kunt een bh met een hand openmaken![]()
Meer hoef je niet te wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nieuw hebbedingetjequote:Op zondag 15 juli 2012 16:21 schreef Klipnap het volgende:
Wat eten ze raar chips/kroepoek in Kokoro Connect
Met zo'n grijpertje
Even kijken of La della blablabla Famiglia Italia Lasagna 3 al uit is.![]()
Gast, noem het gewoon La Storia, ben je klaar. Simpel. Makkelijk. Lekker.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:23 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nieuw hebbedingetje
Even kijken of La della blablabla Famiglia Italia Lasagna 3 al uit is.ANIMEES.
- Scamp![]()
Mja, een standaard kan geen kwaad.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:27 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Gast, noem het gewoon La Storia, ben je klaar. Simpel. Makkelijk. Lekker.![]()
Hmm, dat is waar.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Jij kent al de basics, je kunt een bh met een hand openmaken![]()
Meer hoef je niet te weten
Maar stel dat ik ooit een bh cadeau moet doen. Dan zit ik toch nog met veel vraagtekens in m'n hoofd![]()
![]()
Ik leef al 27 jaar hier op deze planeet en ik heb nog nooit een bh cadeau moeten doen. Het is maar waar je je druk om maakt.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, dat is waar.
Maar stel dat ik ooit een bh cadeau moet doen. Dan zit ik toch nog met veel vraagtekens in m'n hoofdANIMEES.
- Scamp![]()
Ja, nu ik er zo over nadenk is het wel een vreemd cadeau.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:49 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik leef al 27 jaar hier op deze planeet en ik heb nog nooit een bh cadeau moeten doen. Het is maar waar je je druk om maakt.![]()
Hmm. Heb je een vriendin? Als ik er een had lijkt het me wel leuk om haar te verassen met wat lingerie die ze leuk vindt.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:49 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik leef al 27 jaar hier op deze planeet en ik heb nog nooit een bh cadeau moeten doen. Het is maar waar je je druk om maakt.![]()
![]()
Fixed.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm. Heb je een vriendin? Als ik er een had lijkt het me wel leuk om haar te verassen met wat lingerie die ik leuk vind.![]()
Mooie amv.quote:
Jammer van de dubstep remix. Het originele nummer vind ik mooier.![]()
Nee. Maar tegen die tijd weet je/ik het vast wel.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm. Heb je een vriendin? Als ik er een had lijkt het me wel leuk om haar te verassen met wat lingerie die ze leuk vindt.
Kijk net de eerste aflevering van Koi to Senkyo to Chocolate. Het is... apart. De opening is al wenkbrauw optrekkend in een goede manier, de rest van de aflevering is wenkbrauw optrekkend in een.... andere manier. Zie onder.
ANIMEES.
- Scamp![]()
I see where this is going..quote:Op zondag 15 juli 2012 17:03 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nee. Maar tegen die tijd weet je/ik het vast wel.
Kijk net de eerste aflevering van Koi to Senkyo to Chocolate. Het is... apart. De opening is al wenkbrauw optrekkend in een goede manier, de rest van de aflevering is wenkbrauw optrekkend in een.... andere manier. Zie onder.
[ afbeelding ]''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Koop nooit lingerie voor je vriendin. Het is heel persoonlijk en als je een te grote of te kleine cupmaat geeft ontstaan er ruzies.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm. Heb je een vriendin? Als ik er een had lijkt het me wel leuk om haar te verassen met wat lingerie die ze leuk vindt.
Ik wist trouwens niet dat je met een beha iemand in brand kon steken![]()
![]()
Goede tip!quote:Op zondag 15 juli 2012 17:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Koop nooit lingerie voor je vriendin. Het is heel persoonlijk en als je een te grote of te kleine cupmaat geeft ontstaan er ruzies.
Ik wist trouwens niet dat je met een beha iemand in brand kon steken
Wacht eens even...![]()
Dat is waar.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Koop nooit lingerie voor je vriendin. Het is heel persoonlijk en als je een te grote of te kleine cupmaat geeft ontstaan er ruzies.
Ik wist trouwens niet dat je met een beha iemand in brand kon steken
Maar als man hoor je toch wel de juiste cupmaat van je vriendin te weten?![]()
![]()
![]()
Happy Science, one of Japan’s most bizarre new religions. It’s become so popular that Christian groups consider it a threat.![]()
![]()
Ik ga maar eens Highschool DxD kijkenTot vannacht
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
"Wat is je cupmaat?"quote:Op zondag 15 juli 2012 17:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar als man hoor je toch wel de juiste cupmaat van je vriendin te weten?
"Robin no baka! Zijn ze te klein voor je? Ik maak het uit!"![]()
Dat vraag je natuurlijk niet direct naar, maar daar kom je denk ik wel achter vroeg of laat.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
"Wat is je cupmaat?"
"Robin no baka! Zijn ze te klein voor je? Ik maak het uit!"
Sowieso denk ik dat dit soort dingen echt wel bespreekbaar zijn als je lang met elkaar in een relatie bent. Als de relatie nog erg pril is doe je denk ik sowieso geen lingerie cadeau![]()
![]()
Zo'n kerel hier uit de buurt had zich serieus ingeschreven voor dat ''ik wed dat ik het kan'' gedoe, en dat hij dan cupmaten kon raden door de borsten te voelenPerv much.
quote:Op zondag 15 juli 2012 18:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zo'n kerel hier uit de buurt had zich serieus ingeschreven voor dat ''ik wed dat ik het kan'' gedoe, en dat hij dan cupmaten kon raden door de borsten te voelenPerv much.
Wat een ongelofelijk harde baas.
Eigenlijk faalt het best wel, maar dan nog. Je moet het maar durven![]()
![]()
Ja maar hij kan het ook echtquote:Op zondag 15 juli 2012 18:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk harde baas.
Eigenlijk faalt het best wel, maar dan nog. Je moet het maar durvenIedereen denkt nu dat hij gewoon een viespeuk is, best jammer. Vond het wel een toffe kerel
WTF. Dat hij het ook nog echt kan is best cool.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja maar hij kan het ook echtIedereen denkt nu dat hij gewoon een viespeuk is, best jammer. Vond het wel een toffe kerel
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: