triest figuurquote:Op zondag 15 juli 2012 08:56 schreef Roypsv het volgende:
Had ze al verwacht. Maar dat zegt meer over jullie STRONTKOPPEN
He, jij bent de gene die strontvliegen aantrekt niet ik.quote:Op zondag 15 juli 2012 08:56 schreef Roypsv het volgende:
Had ze al verwacht. Maar dat zegt meer over jullie STRONTKOPPEN
Anime is voor rare mensen en het zijn gewone vliegen die hier op de koeling afkomen! Ik had gewoon zin om te bashen op anime huahauhaauahquote:Op zondag 15 juli 2012 09:48 schreef Klipnap het volgende:
Ohja, TS, die anime kijken sneu vindt terwijl hij strontvliegen aantrekt![]()
![]()
quote:
Thanks manquote:Op zondag 15 juli 2012 09:57 schreef Roypsv het volgende:
Vanmiddag ben ik 100% thuis sb. Ik was er goster niet omdat ik een toernooi aan het spelen was. En omdatje zolang moet wachten maak ik er 5k van voor je
Ja opzich wel 36e van de 10556 geworden en een klein bedrag van 700+- dus niet slecht maar daar heb ik bijna 8 uur voor naar me beeldscherm zitten starenquote:
Toch wel redelijk als je het vergelijkt met werkenquote:Op zondag 15 juli 2012 10:01 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ja opzich wel 36e van de 10556 geworden en een klein bedrag van 700+- dus niet slecht maar daar heb ik bijna 8 uur voor naar me beeldscherm zitten staren
Wel redelijk?quote:Op zondag 15 juli 2012 10:05 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Toch wel redelijk als je het vergelijkt met werken
Ja maar je hebt ook dagen dat je verliest/niet speelt sus zoveel maakt het niet uit. Behalve als je eerste wordt dan haal je 14k binnenquote:Op zondag 15 juli 2012 10:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wel redelijk?![]()
90 euries per uur netto
Je kan ook verliezen he.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wel redelijk?![]()
90 euries per uur netto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |