SPOILER: Minecraft SC Servers!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 2% gewijzigd door bobbernaut op 14-07-2012 22:02:26 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Wel, ik bedoel jou met victoria aanbidden jwzquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:56 schreef MineraalWater het volgende:
En plex zet je niet in het bericht he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:41 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja nu heb je vast spijt van "Mammaaaa ik wil een puppyyyy"Ja idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Rottweiler...
Hij pakt altijd stront op en dan smeert hij het over iedereen heen kut beest.![]()
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:09 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja idd.Een Rottweiler...
Hij pakt altijd stront op en dan smeert hij het over iedereen heen kut beest.
Dat is fijn om te wetenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:59 schreef MineraalWater het volgende:
Sommigen mensen hebben een leven naast FOK!
Ja waarom door Mender eigenlijk?quote:
Mijn beeldscherm deed het niet goed, ik dacht, eitje, HDMI.. maar dat werkt pas als je in windows geweest bent. Dus ik dacht, videokaart kapot ofzo. TOen zei mender moet je even een verloopje kopenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:00 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dat is fijn om te weten
[..]
Ja waarom door Mender eigenlijk?
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:15 schreef MineraalWater het volgende:
Go easy on the GLSL filter you bastard!
Toen had ik net een nieuwe pc en kon ik minecraft >25fps spelenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:20 schreef MineraalWater het volgende:
Ja die GLSL shaders waren toen echt kut. Toen was die mod net uit
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:23 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb van mijn ouders ¤100 gehad.Buy all the games!
Dat mag 'ie niet zeggen want dan zijn zijn ouders strafbaar en mogen ze de rest van hun leven niet meer binnen 100 meter van een school of speeltuin komen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:25 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:25 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
quote:Hier heb je ¤100 voor in de vakantie.
quote:Thanks.
Mijn moeder op mijn 16e: "Het is vakantie, je zoekt maar een baantje en gaat de hele vakantie werken"quote:
Ik heb portal2 al.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:29 schreef TJV het volgende:
Nu maar wachten op Portal 2 of L4D2. Nog 1.5 uur.
Ik niet. Vind het wel schijt dat het pas om 1 uur te zien is want ik moet om 6:30 op.quote:
Ouch...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:33 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik niet. Vind het wel schijt dat het pas om 1 uur te zien is want ik moet om 6:30 op.
Mijn airship <3quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:18 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Mijn minecraft een half jaar geleden:
[ afbeelding ]![]()
![]()
zo revolutionair is het niet nee, ziet er ietsiepietsie beter uit als L4D1.quote:
revolutionair != goedquote:Op zondag 15 juli 2012 01:03 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
zo revolutionair is het niet nee, ziet er ietsiepietsie beter uit als L4D1.
Hoe krijg je het trouwens voor elkaar om L4D2 niet te hebben, is praktisch aan iedereen gegeven afgelopen kerst
Luie game developers zijn ook niet goed.quote:
12quote:Op zondag 15 juli 2012 01:38 schreef TJV het volgende:
Hoeveel dagen duurt deze geldrovende dolledwaze periode?
Zal ik het je kado doen?quote:Op zondag 15 juli 2012 02:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik sla denk ik eens over, mijn bankrekening vind mij een kutaars
Nee. Maar 't is 5 euro's...quote:Op zondag 15 juli 2012 02:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wacht, hejjenem met vier tegelijk gekocht? Dan wil ik wel een exemplaar overnemen
quote:Op zondag 15 juli 2012 02:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die vijf euro zijn trouwens het probleem niet, het is alleen het zoveelste spel van vijf euro
ik denk dat je wel 2 potjes van 8 kunt krijgenquote:Op zondag 15 juli 2012 02:12 schreef Timwonnacott het volgende:
Morgen gezellig een potje doen dan, kunnen vast wel 8 mensen bijelkaar krijgen?
Hah, in mijn ervaring was het een potje en afwachten of de verliezers nog wel zin hadden. Mijn WoW guildies konden niet echt tegen hun verliesquote:Op zondag 15 juli 2012 02:15 schreef shaderon het volgende:
[..]
ik denk dat je wel 2 potjes van 8 kunt krijgen
Idd ja, best een leuke meid, zit ook wat humor in, al melkt ze het wel uitquote:
Ik doe met je mee in mijn eigen bedquote:Op zondag 15 juli 2012 02:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Goeoeooeddd, ik ga eens op bedjelief aan
au revoir, schone slaapsters
Net zoals scumbag steve/quote:Op zondag 15 juli 2012 02:18 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Idd ja, best een leuke meid, zit ook wat humor in, al melkt ze het wel uit
Ik was net nog in lelystad. Het was aids, zoals altijd.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik doe met je mee in mijn eigen bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
dat is zo'n zombie achtig spel toch? Nooit gespeeld.quote:
Welke map/server doe je?quote:Op zondag 15 juli 2012 10:48 schreef SosuaCafe het volgende:
Dan maar even TF2. Mn nick is SosuA op steam als iemand mee wil doen.
Je moet taggen.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:38 schreef Ame_thyst het volgende:
mis ik iets of kan je op steam bij friends geen mapjes maken :| ?
zo herkenbaar... daarom geen always-on DRM meer voor mij...quote:Op zondag 15 juli 2012 12:36 schreef tuut-chips het volgende:
KUT UBISOFT KUT KANKER HOEREN DRM
Wil ik from dust spelen, zijn de uPlay-servers down. always-on drm![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 12:55 schreef Mordecai het volgende:
Voor mensen die mij nog niet hebben, mijn steam is:
Mordecaitoth
Da's mijn steam.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:55 schreef Mordecai het volgende:
Voor mensen die mij nog niet hebben, mijn steam is:
Mordecaitoth
gekocht? of totaal in bezit op steam?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:01 schreef Mordecai het volgende:
Op steam heb ik btw:
Empire Total War
Shogun 2 Total War
Napoleon Total War
Magicka
Terraria
Torchlight
Space Marine
Alles van Dawn of War 2
Counter-Strike
Darksiders
Jamestown
heb jij een gift? dan coop ik welquote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:22 schreef tuut-chips het volgende:
Kut rochelle domme hoer healt ze zichzelf ipv mij![]()
![]()
![]()
Ik ook, die wil ik serieusquote:Op zondag 15 juli 2012 14:00 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb op Tiny Big's Grandpa's leftovers gestemd.
Idemquote:Op zondag 15 juli 2012 14:00 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb op Tiny Big's Grandpa's leftovers gestemd.
Portal 2, maar borderlands was ook goed. Moet zeggen dat de gameplay/quests/mobs wel behoorlijk eentonig worden na een aantal dagenquote:Op zondag 15 juli 2012 14:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
si
beste coop-game die ik ooit heb gespeeld trouwens.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawquote:Op zondag 15 juli 2012 14:50 schreef SosuaCafe het volgende:
Mocht iemand toevallig een 4pack left 4 dead gekocht hebben en niet weten aan wie die deze moet doneren...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 juli 2012 15:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Duussss... l4d2 dan maar eens downloaden
Ik heb hem. Vond 3 beter!quote:Op zondag 15 juli 2012 17:20 schreef tuut-chips het volgende:
IK WIL FALLOUT NEW VEGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS
De DLC van Fallout 3 was trouwens wel leuk, maar bij dat ruimteschip die geweren.. gruwelijk IMBAquote:Op zondag 15 juli 2012 17:33 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik heb hem ook, maar op xbox. wil de dlc spelen
Lawl dit leer je op school, iedereen op school gebruikt het dan gebruik je het vanzelf ook, hoe raar het ook klinktquote:Op zondag 15 juli 2012 18:02 schreef Lorrelies het volgende:
Ik ga je moeder bellen voor die taal van je. Wat een opvoeding geven ze kinderen tegenwoordig.....
stoerquote:Op zondag 15 juli 2012 18:11 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Lawl dit leer je op school, iedereen op school gebruikt het dan gebruik je het vanzelf ook, hoe raar het ook klinkt
Nah is ook zo, maar ja, dat komt toch ook ergens vandaanquote:Op zondag 15 juli 2012 18:11 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Lawl dit leer je op school, iedereen op school gebruikt het dan gebruik je het vanzelf ook, hoe raar het ook klinkt
SWAGquote:
In mijn tijd bestond dat woord nog nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op zondag 15 juli 2012 18:18 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
In mijn tijd bestond dat woord nog nietmensen die "in mijn tijd" zeggen als ze jonger zijn dan 40SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo voel ik me soms ookquote:Op zondag 15 juli 2012 18:24 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
mensen die "in mijn tijd" zeggen als ze jonger zijn dan 40
Ze worden ook ALTIJD afgewezenquote:Op zondag 15 juli 2012 19:15 schreef Lorrelies het volgende:
Lol er is zo'n programma op MTV dat Friendzone heet. Echt te grappig
Is er zo'n gast die een goede vriendin heeft, maar hij voelt wat voor haar. Dus gaat ie helemaal moeilijk doen en haar uit eten vragen en vervolgens bekennen dat hij verliefd is op haar, maar ze wijst 'm echt flink afDat gezicht van haar, meesterlijk
En dan op het laatst "We will ALWAYS be best friends"
Friendzoneddd
quote:Op zondag 15 juli 2012 18:14 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Even wachten nog! Komt nog in sale waarschijnlijk.
Niet altijd hoor!quote:
Tjaquote:Op zondag 15 juli 2012 20:07 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Had je hem moeten kopen godverdomme.
zoalsquote:Op zondag 15 juli 2012 21:36 schreef vogelkooi het volgende:
Sad but true, andere spellen zijn leuker....
Als je losse foto's hebt waar je een filmpje van wil maken -> adobe after effects. Als je wat filmpjes hebt die je achter elkaar wilt zetten -> adobe premiere pro of vegasquote:Op zondag 15 juli 2012 22:11 schreef vogelkooi het volgende:
Heb wat time-laps jes en die wil ik achter elkaar zetten wat is beste programma ? Vegas? adobe after effects? Of en andere?
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:25 schreef vogelkooi het volgende:
Goed gezien, bedoel de bewerkings programma
[ afbeelding ]
Oh god ik moest zo hard lachenquote:
Hm, lijkt wel of haar arm of rug raar zit... or is it just me?quote:
Omdat ze haar schouder heel raar doetquote:Op zondag 15 juli 2012 22:55 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Oh god ik moest zo hard lachen![]()
[..]
Hm, waarom lijkt het zo raar te zitten als je naar haar arm en rug kijkt... or is it just me?
Wel eens ja.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:58 schreef Lorrelies het volgende:
Wie o wie kijkt er ook wel eens Big Bang Theory? (hee dat rijmt)
Leuk iigquote:Op zondag 15 juli 2012 22:58 schreef Topiek het volgende:
Ik weet wel wat de theorie is maar niet de serie/programma
mequote:Op zondag 15 juli 2012 22:58 schreef Lorrelies het volgende:
Jaquote:Op zondag 15 juli 2012 22:58 schreef Lorrelies het volgende:
Wat is dat voor server dan?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:03 schreef delano.888 het volgende:
Ik vermaak me de laatste tijd super goed op de technobuffalo server, voornamelijk omdat er gemiddeld 25+ mensen online zijn. Weten jullie meer dat soort drukke (engelse) servers?
Inderdaad, die gast speelt het echt zó goed!quote:Op zondag 15 juli 2012 23:01 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Jageniaal die Sheldon met zijn betáautistische gedrag
.
http://www.technobuffalo.com/ is een site waar ik regelmatig lees, en die hebben dus ook een behoorlijk drukke server.quote:
morgen een vrije maandagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |